eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Wymiana instalacji c.o., wod-kan, c.w.u. i wykonanie wentylacji mechanicznej w budynkach Oddziału Okręgowego NBP w Bydgoszczy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-16

Bydgoszcz: Wymiana instalacji c.o., wod-kan, c.w.u. i wykonanie wentylacji mechanicznej w budynkach Oddziału Okręgowego NBP w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 62944 - 2009; data zamieszczenia: 16.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Bydgoszczy , ul. Jagiellońska 8, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3268200, faks 052 3268309.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Bank Centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana instalacji c.o., wod-kan, c.w.u. i wykonanie wentylacji mechanicznej w budynkach Oddziału Okręgowego NBP w Bydgoszczy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-montażowych w budynkach A, B i C obiektu zamawiającego w Bydgoszczy przy ul. Jagiellońskiej 8. 2. Zakres robót obejmuje wykonywanie etapami - w czynnych obiektach zamawiającego prac budowlano-montażowych, takich jak: a) wymiana instalacji c.o.: - demontaż istniejącej instalacji c.o. wykonanej z rur stalowych, spawanych o średnicach 15-50 mm (ok. 1.760 mb) - demontaż istniejących grzejników c.o. (ok. 148 szt.), z których ok. 50% po przepłukaniu wykorzystane będzie do ponownego montażu, a pozostałą ilość należy wywieźć i utylizować, - montaż grzejników nowych stalowych płytowych (ok. 82 szt.), - montaż nowych rurociągów instalacji c.o. wykonanych z rur z tworzywa sztucznego, zgrzewanych, o średnicach zewnętrznych 16-75 mm (ok. 1880 mb), - montaż pozostałego osprzętu c.o. - prace odtworzeniowe w zakresie koniecznego naruszenia struktur ściennych i stropowych przy wykonywaniu robót demontażowych i montażowych, b) wymiana instalacji wod-kan i c.w.u.: - demontaż istniejącej instalacji wod-kan wykonanej z rur stalowych, ocynkowanych, o średnicach 15-32 mm (ok. 340 mb), w tym - izolacji i płaszczy gipsowo-klejowych, - demontaż rur żeliwnych o średnicach 50-100 mm (ok. 70 mb), - częściowy demontaż armatury przewidzianej do ponownego wykorzystania (montażu), - montaż nowych rurociągów z tworzywa sztucznego, zgrzewanych o średnicach zewnętrznych 20-40 mm (ok. 480 mb) - montaż zaworów, otulin, armatury, - montaż rurociągów kanalizacyjnych PCV o średnicy 110 mm, łączonych na uszczelki gumowe (ok. 70 mb), - montaż kształtek, czyszczaków, armatury, studzienki kanalizacyjnej (1 szt.), wymiana odcinka rury żeliwnej kanalizacyjnej ok. 9 mb, - prace odtworzeniowe w zakresie koniecznego naruszenia struktur ściennych i stropowych przy wykonywaniu robót demontażowych i montażowych, c) wykonanie wentylacji pomieszczeń piwnic: - wykonanie 4 układów wywiewnych wentylacji mechanicznej, głównie za pomocą wentylatorów kanałowych wraz z doprowadzeniem kanałów wentylacyjnych blaszanych i częściowo elastycznych, - wykonanie czerpni powietrza, - wykonanie instalacji zasilania energią elektryczną z istniejących rozdzielni elektrycznych, znajdujących się w obiekcie zamawiającego. d) roboty towarzyszące: - przemieszczanie mebli i sprzętu zamawiającego w celu uzyskania właściwego dostępu do remontowanych instalacji wraz z ponownym ustawieniem po zakończeniu poszczególnych etapów robót, - zakończeniowe prace porządkowe, - wywóz i utylizacja materiałów zdemontowanych. 3. Przedmiot zamówienia wykonawca winien zrealizować z materiałów własnych (poza częścią grzejników i armatury pochodzącej z odzysku), 4. Przedmiot zamówienia jest szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej załączonej do SIWZ, według następującego wykazu: - projekt wykonawczy wymiany instalacji centralnego ogrzewania, - projekt wykonawczy wymiany instalacji wod-kan i c.w.u., - projekt budowlany wentylacji pomieszczeń piwnicznych, - projekt wykonawczy wentylacji pomieszczeń technicznych w piwnicy, - projekt wykonawczy instalacji elektrycznej podłączenia wentylatorów, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 5. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji standardów. 6. Wszystkie materiały lub urządzenia zastosowane do realizacji zamówienia muszą posiadać stosowne dopuszczenia i atesty..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.41.00.00 - Tynkowanie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający na etapie składania ofert przez Wykonawców będzie żądał od nich wniesienia wadium w kwocie: 15.000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności i czynności niezbędnych dla realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. wykażą, że: a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie polegające na należytym wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości minimum 350.000,00 zł każde, b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób), legitymującymi się kwalifikacjami odpowiednimi do zakresu czynności jakie zostaną im powierzone, a w tym osoby (osób) która (którzy) posiada(ją) wymagane uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, c.o. oraz wentylacyjnych i elektrycznych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006 r. nr 156 poz.1118 z późn. zm.), lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach, aktualnie wpisanej (wpisanych) na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w sekcji III.2, według formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że powyższe warunki wykonawca spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 2. Zamawiający powiadomi wszystkich wykonawców, którzy zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 3. Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu. W sytuacji, gdy wymagane warunki spełni więcej niż 5 wykonawców, zamawiający zaprosi do składania ofert tych 5 wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełnienia warunku określonego w sekcji III.2 pkt 2a (potwierdzonego dokumentami). Wykonawca z tytułu wykazania należycie wykonanych zamówień, o których mowa w sekcji III.2 pkt 2a otrzyma punkty liczone według zasady: liczba wykonanych zamówień o wartości minimum 350.000,00 zł każde = ilość punktów (za każde wykonane zamówienie - 1 pkt). W przypadku osiągnięcia przez dwóch lub więcej wykonawców takiej samej liczby punktów, o kolejności zakwalifikowania decydować będzie suma wartości wykonanych i wykazanych zamówień. 4. W sytuacji, gdy wymagane w sekcji III.2 warunki spełni mniej niż 5 wykonawców, zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki. 5. Wykonawcę nie zaproszonego do składania ofert traktuje się jak wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowania o udzielenie zamówienia jest zobowiązany dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu b) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, g) wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości minimum 350.000,00 zł każde, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz obowiązkowym załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, faktury, protokoły odbioru itp.), h) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, z dołączeniem dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia budowlane w wymaganych specjalnościach oraz zaświadczeniami potwierdzającymi wpis na liście członków właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku wskazania przez wykonawcę osób, którymi będzie dysponował - winien dołączyć pisemne zobowiązanie(a) innych podmiotów do udostępnienia tych osób do realizacji zamówienia. i) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wysokości 50.000,00 zł lub zdolność kredytową wykonawcy w takiej wysokości, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, j) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: a) pkt 1 ppkt c,d i f - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; b) pkt 1 ppkt e - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2, powinny być wystawione w terminach odpowiednio przewidzianych dla dokumentów, których złożenie wymagane jest dla wykonawców mających siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymóg określony w pkt 3. wykonawca zobowiązany jest dopełnić odpowiednio. 5. Wszystkie składane oświadczenia winny być sporządzone w języku polskim i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji wykonawcy określoną we właściwym rejestrze lub innym dokumencie, określającym status prawny wykonawcy, załączonym do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Upoważnienie do podpisywania oświadczeń wynikać może również z pełnomocnictwa udzielonego przez w/w osoby uprawnione osobie trzeciej (z zastrzeżeniem pkt 6). 6. Pełnomocnictwo do podpisywania oświadczeń powinno być dołączone do składanego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku, gdy wykonawca dołącza do wniosku kopię pełnomocnictwa, winna być ona czytelna i poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) wystawiającą (wystawiające) to pełnomocnictwo lub notarialnie. 7. Wszelkie inne oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje (poza wymienionymi w pkt 1-6) zamawiający i wykonawcy przekazują w języku polskim pisemnie lub faksem, z zastrzeżeniem pkt 8, 8. Dokumenty i oświadczenia dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, uzupełniane przez wykonawcę na skutek wezwania zamawiającego na podstawie art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, winny zostać złożone w formie pisemnej. Wymagane dokumenty dołączone do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu mogą być przedstawione w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną ze strony Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Bydgoszczy ul. Jagiellońska 8 budynek A pokój 62A.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Bydgoszczy ul. Jagiellońska 8 budynek A Biuro przepustek.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.