Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-23
Żydowo: Przetarg nieograniczony na usługi przeprowadzenia kursów skierowanych dla osadzonych przebywających w Zakładzie Karnym w Gebarzewie o specjalności: STOLARZ, SPAWACZ, POSADZKARZ -GLAZURNIK, MALERAZ -TAPECIARZ wraz z zajęciamia aktywizacyjnymi.
Numer ogłoszenia: 62925 - 2011; data zamieszczenia: 23.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Gębarzewie , Gębarzewo, 62-241 Żydowo, woj. wielkopolskie, tel. 061 4292300, faks 061 4262453.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługi przeprowadzenia kursów skierowanych dla osadzonych przebywających w Zakładzie Karnym w Gebarzewie o specjalności: STOLARZ, SPAWACZ, POSADZKARZ -GLAZURNIK, MALERAZ -TAPECIARZ wraz z zajęciamia aktywizacyjnymi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na przeprowadzeniu w 2011 roku czterech odrębnych kursów o specjalności: STOLARZ, SPAWACZ, POSADZKARZ-GLAZURNIK, MALARZ-TAPECIARZ wraz z zajęciami aktywizacyjnymi dla osób odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Gębarzewie w ramach realizacji przez jednostkę projektu: Cykl szkoleniowo-aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą: 1)posiadać akredytację, stanowiącą potwierdzenie spełnienia określonych wymogów i zapewnienia wysokiej jakości prowadzonego kształcenia, przyznaną przez Kuratora Oświaty właściwego dla siedziby lub placówki ośrodka zgodnie z art. 68b ustawy z dnia 7.09.1991r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004r. Nr 256, poz. 2572 z p. zm.) Akredytacja musi być przyznana w zakresie każdego z kursów będących przedmiotem niniejszego postępowania. 2)przedłożyć oświadczenie, iż ośrodek szkoleniowy jest wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby lub placówki ośrodka z wykorzystaniem wzoru będącego załącznikiem nr 7 do SIWZ. 3)przedstawić oświadczenie o spełnianiu wymogów organizatorów szkolenia, które zostały określone w § 1 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. nr 31 poz. 216) z wykorzystaniem wzoru będącego załącznikiem nr 5 do SIWZ Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ograniczając go jedynie go przedłożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ograniczając go jedynie go przedłożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ograniczając go jedynie go przedłożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ograniczając go jedynie go przedłożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ) Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do ofertynik nr 3 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Powołując się na art. 144 ust. 1 Ustawy PZP, Zamawiający zastrzega sobie możliwość istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Warunkiem zmiany, o której mowa wyżej, może być zmniejszenie liczby osób do przeszkolenia, co w konsekwencji może wpłynąć na obniżenie wynagrodzenia wykonawcy za zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Gębarzewie
62-241 Żydowo
Pokój nr 22.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Zakład Karny w Gębarzewie 62-241 Żydowo SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 05.04.2011.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakład Karny w Gębarzewie zamiarza udzielić zamówienia w ramach realizacji przez jednostkę projektu: Cykl szkoleniowo-atywizacyjnyy służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs STOLARZ wraz z zajęciami aktywizacyjnymi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I zamówienia: Kurs STOLARZ wraz z zajęciami aktywizacyjnymi 1.celem kursu jest nabycie przez osoby odbywające karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Gębarzewie wiedzy i umiejętności praktycznych niezbędnych do pracy jako stolarz oraz przygotowanie ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności, 2.liczba kursów - 1cykl, 3.liczba uczestników - 12, 4.czas trwania kursu - 90 h, 5.liczba godzin szkolenia teoretycznego - 30 h, 6.liczba godzin szkolenia praktycznego - 60 h, 7.zajęcia aktywizacyjne - 16 h, 8.zajęcia aktywizacyjne są integralną częścią ww. kursu, 9.przez jedną godzinę zajęć dydaktycznych rozumie się godzinę lekcyjną, czyli 45 minut. a)Zamawiający wymaga, aby w ramach zajęć teoretycznych kursu stolarza zrealizowane zostały m.in. następujące tematy: -zapoznanie z materiałami stolarskimi (płyty z drewna; sklejki; elementy z tworzyw sztucznych; okucia meblarskie i stolarskie; farby, lakiery, kleje), -zapoznanie z maszynami i urządzeniami do obróbki drewna (piły, strugarki, szlifierki), -bezpieczeństwo i higiena pracy przy wykonywaniu robót stolarskich. b)Zamawiający wymaga, aby w ramach zajęć praktycznych kursu wykonane zostały następujące czynności: -praktyka produkcji wyrobów stolarskich, -praktyka wyrabiania poszczególnych elementów stolarskich, -praktyka obróbki poszczególnych elementów oraz przygotowanie ich do montażu, -praktyka montażu wyrobów stolarskich, -praktyka składania elementów w całość produktu, -praktyka końcowej obróbki produktu. Zamawiający wymaga, aby w ramach zajęć aktywizacyjnych kursu zrealizowane zostały m. in. następujące tematy: -analiza sytuacji na rynku pracy oraz metody i techniki aktywnego poszukiwania pracy, -przygotowanie dokumentów aplikacyjnych - CV, list motywacyjny, -warsztat samopoznanie: problematyka samooceny, zainteresowań, uzdolnień, wartości,umiejętności i doświadczeń życiowych, indywidualna ocena zawodowa, -precyzowanie preferencji i predyspozycji zawodowych, warsztat rynek pracy: sytuacja na rynku pracy i jej rozwój, oczekiwanie pracodawców,ocena przydatności i radzenia sobie na rynku pracy, właściwe przygotowanie się do rozmowy kwalifikacyjne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs SPAWACZ wraz z zajęciami aktywizacyjnymi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ II zamówienia: Kurs SPAWACZ wraz z zajęciami aktywizacyjnymi 1.Celem kursu jest nabycie przez osoby odbywające karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Gębarzewie wiedzy i umiejętności praktycznych w zakresie spawania elektrycznego elektrodami otulonymi (MMA) oraz przygotowania ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności, 2.liczba kursów - 1cykl, 3.liczba uczestników - 12, 4.czas trwania kursu - 145 h, 5.liczba godzin szkolenia teoretycznego - 25 h, 6.liczba godzin szkolenia praktycznego - 120 h, 7.zajęcia aktywizacyjne - 16 h, 8.zajęcia aktywizacyjne są integralną częścią ww. kursu, 9.przez jedną godzinę zajęć dydaktycznych rozumie się godzinę lekcyjną, czyli 45 minut. a)Zamawiający wymaga, aby w ramach zajęć teoretycznych kursu spawacza zrealizowane zostały m.in. następujące tematy: -urządzenia i materiały spawalnicze, -procesy spawania, -oznaczenie i wymiarowanie spoin, -metody przygotowania złączy do spawania, -bezpieczeństwo i higiena pracy. b)Zamawiający wymaga, aby w ramach zajęć praktycznych kursu wykonane zostały następujące czynności: -praktykowanie spawania elektrycznego elektrodami otulonymi (MMA) Zamawiający wymaga, aby w ramach zajęć aktywizacyjnych kursu zrealizowane zostały m. in. następujące tematy: -analiza sytuacji na rynku pracy oraz metody i techniki aktywnego poszukiwania pracy, -przygotowanie dokumentów aplikacyjnych - CV, list motywacyjny, -warsztat samopoznanie: problematyka samooceny, zainteresowań, uzdolnień, wartości,umiejętności i doświadczeń życiowych, indywidualna ocena zawodowa, -precyzowanie preferencji i predyspozycji zawodowych, -warsztat rynek pracy: sytuacja na rynku pracy i jej rozwój, oczekiwanie pracodawców, ocena przydatności i radzenia sobie na rynku pracy, właściwe -przygotowanie się do rozmowy kwalifikacyjnej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs POSADZKARZ -GLAZURNIK wraz z zajęciami aktywizacyjnymi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ III zamówienia: Kurs POSADZKARZ -GLAZURNIK wraz z zajęciami aktywizacyjnymi 1.celem kursu jest nabycie przez osoby odbywające karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Gębarzewie wiedzy i umiejętności praktycznych niezbędnych do pracy jako posadzkarz - glazurnik oraz przygotowanie ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności, 2.liczba kursów - 1cykl, 3.liczba uczestników - 12, 4.czas trwania kursu - 90 h, 5.liczba godzin szkolenia teoretycznego - 30 h, 6.liczba godzin szkolenia praktycznego - 60 h, 7.zajęcia aktywizacyjne - 16 h, 8.zajęcia aktywizacyjne są integralną częścią ww. kursu, 9.przez jedną godzinę zajęć dydaktycznych rozumie się godzinę lekcyjną, czyli 45 minut. a)Zamawiający wymaga, aby w ramach zajęć teoretycznych kursu posadzkarza- -glazurnika zrealizowane zostały m.in. następujące tematy: -materiały do przygotowania podłoża, -materiały do izolacji, -maszyny i urządzenia do przygotowania podłoża, -maszyny i urządzenia do wykonywania podkładów i posadzek mineralnych, -maszyny i urządzenia do wykonywania podkładów i posadzek drewnianych, -maszyny i urządzenia do wykonywania podkładów i posadzek z tworzyw sztucznych, -organizacja stanowiska roboczego, -okładziny ścienne, -posadzki z materiałów mineralnych. b)Zamawiający wymaga, aby w ramach zajęć praktycznych kursu wykonane zostały następujące czynności: -przygotowanie podłoża (posadzki i ściany) i praktyka układania płytek ceramicznych. Zamawiający wymaga, aby w ramach zajęć aktywizacyjnych kursu zrealizowane zostały m. in. następujące tematy: -analiza sytuacji na rynku pracy oraz metody i techniki aktywnego poszukiwania pracy, -przygotowanie dokumentów aplikacyjnych - CV, list motywacyjny, -warsztat samopoznanie: problematyka samooceny, zainteresowań, uzdolnień, wartości,umiejętności i doświadczeń życiowych, -indywidualna ocena zawodowa, -precyzowanie preferencji i predyspozycji zawodowych, -warsztat rynek pracy: sytuacja na rynku pracy i jej rozwój, oczekiwanie pracodawców, ocena przydatności i radzenia sobie na rynku pracy, właściwe -przygotowanie się do rozmowy kwalifikacyjnej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs MALARZ -TAPECIARZ wraz z zajęciami aktywizacyjnymi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ IV zamówienia: Kurs MALARZ-TAPECIARZ wraz z zajęciami aktywizacyjnymi 1.celem kursu jest nabycie przez osoby odbywające karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Gębarzewie wiedzy i umiejętności praktycznych niezbędnych do pracy jako malarz- tapeciarz oraz przygotowanie ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności, 2.liczba kursów - 1cykl, 3.liczba uczestników - 12, 4.czas trwania kursu - 90 h, 5.liczba godzin szkolenia teoretycznego - 30 h, 6.liczba godzin szkolenia praktycznego - 60 h 7.zajęcia aktywizacyjne - 16 h 8.zajęcia aktywizacyjne są integralną częścią ww. kursu, 9.przez jedną godzinę zajęć dydaktycznych rozumie się godzinę lekcyjną, czyli 45 minut. a)Zamawiający wymaga, aby w ramach zajęć teoretycznych kursu malarza- -tapeciarza zrealizowane zostały m.in. następujące tematy: -warunki przystąpienia do robót malarskich, -charakterystyka i zasady doboru technik malarskich, -techniki malowania, -materiały malarskie i tapeciarskie, -narzędzia i sprzęt do malowania i tapetowania, -podłoża i ich przygotowanie do malowania i tapetowania, -bezpieczeństwo i higiena pracy. b)Zamawiający wymaga, aby w ramach zajęć praktycznych kursu wykonane zostały następujące czynności: -praktyka robót malarskich poznanymi technikami i użyciu odpowiednich narzędzi, -praktyka przyklejania rożnych rodzajów tapet, -nauka obliczania ilości robót, potrzebnych materiałów. Zamawiający wymaga, aby w ramach zajęć aktywizacyjnych kursu zrealizowane zostały m. in. następujące tematy: -analiza sytuacji na rynku pracy oraz metody i techniki aktywnego poszukiwania pracy, -przygotowanie dokumentów aplikacyjnych - CV, list motywacyjny, -warsztat samopoznanie: problematyka samooceny, zainteresowań, uzdolnień, wartości,umiejętności i doświadczeń życiowych, -indywidualna ocena zawodowa, -precyzowanie preferencji i predyspozycji zawodowych, -warsztat rynek pracy: sytuacja na rynku pracy i jej rozwój, oczekiwanie pracodawców, ocena przydatności i radzenia sobie na rynku pracy, właściwe -przygotowanie się do rozmowy kwalifikacyjnej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie kursu pn. Prawo jazdy kategorii C, E do C oraz kwalifikacja wstępna przyspieszona dla kierowców wykonujących transport drogowy w zakresie przewozu rzeczy.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie "ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ" dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie (etap 1e)
- Przeprowadzenie kursów zawodowych oraz kursów prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu pn. "Zdobądź nowe umiejętności" , Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów/ uczennic szkół z terenu powiatu nakielskiego w ramach projektów dofinansowanych z Funduszy Europejskich dla Kujaw i Pomorza 2021-2027
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.