eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Zakup wraz z dostawą tuszów, tonerów, taśm i części zamiennych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-25

Tarnowskie Góry: Zakup wraz z dostawą tuszów, tonerów, taśm i części zamiennych
Numer ogłoszenia: 62923 - 2013; data zamieszczenia: 25.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 26599 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tarnogórski, ul. Karłuszowiec 5, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3813786, faks 032 3813727.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą tuszów, tonerów, taśm i części zamiennych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą tuszów, tonerów, taśm i części zamiennych do drukarek i ksero dla Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach. 2. Zakres zamówienia określa formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 będący częścią SIWZ. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia pod wskazany poniżej adres: 1) Dla części A - Starostwo Powiatowe w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 2) Dla części B - Starostwo Powiatowe w Tarnowskich Górach, ul. Mickiewicza 41 3) Dla części C - Starostwo Powiatowe w Tarnowskich Górach, ul. Sienkiewicza 16 4. Koszt dostawy ponosi Wykonawca. 5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 6. Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół. Odbiór nastąpi w siedzibie Zamawiającego w obecności przedstawiciela Wykonawcy i będzie polegał na analizie technicznej i wizualnej (optycznej) przedmiotu zamówienia. 7. W przypadku stwierdzenia wad lub usterek przedmiotu zamówienia podczas odbioru przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się wymienić uszkodzony towar na nowy w terminie do 3 dni od daty sporządzenia protokołu stwierdzającego daną usterkę lub wadę. 8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 9. Warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: Okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy od dnia podpisania umowy. 10. Po podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę. Wykonawca wystawi Zamawiającemu za przedmiot umowy fakturę, po wcześniejszym jej uzgodnieniu z Zamawiającym. 11. Dostarczone przez Wykonawcę tusze, tonery, taśmy i części zamienne będą wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego. 12. Wykonawca zapewni odbiór zużytych tuszy, tonerów i taśm z siedziby Zamawiającego nie rzadziej niż raz na 3 miesiące, po telefonicznym lub wysłanym na adres email zgłoszeniu. Koszty odbioru, dojazdu i utylizacji zużytych wkładów drukujących w całości ponosi Wykonawca. 13. Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania nalepek samoprzylepnych w ilości odpowiadającej ilości pozwalającej okleić każdy element realizowanego zamówienia z następującymi informacjami : 1) nazwa wykonawcy, 2) numer umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.41.00 - Fusery 30.12.42.00 - Zestawy do fusera 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup wraz z dostawą tuszów, tonerów, taśm i części zamiennych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRAXIS Łódź Pilecka i Petlak Spółka Jawna, ul. Wólczańska 66, 90-516 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41410,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 50934,30

  • Oferta z najniższą ceną: 12683,54 / Oferta z najwyższą ceną: 54182,95

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zakup wraz z dostawą tuszów, tonerów, taśm i części zamiennych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Partner w Biurze Sp. z o.o., ul. Ogrodowa 5, 41-803 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6294,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7742,02

  • Oferta z najniższą ceną: 5610,82 / Oferta z najwyższą ceną: 8051,44

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zakup wraz z dostawą tuszów, tonerów, taśm i części zamiennych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Partner w Biurze Sp. z o.o., ul. Ogrodowa 5, 41-803 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2439,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2329,83

  • Oferta z najniższą ceną: 1204,76 / Oferta z najwyższą ceną: 3528,13

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.