eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świętoszów › Dostawa sprzętu wspomagający ochronę fizyczną oraz ochronę informacji niejawnych dla Jednostki Wojskowej 5350.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-15

Świętoszów: Dostawa sprzętu wspomagający ochronę fizyczną oraz ochronę informacji niejawnych dla Jednostki Wojskowej 5350.
Numer ogłoszenia: 62916 - 2013; data zamieszczenia: 15.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 5350 , ul. Sztabowa 1, 59-726 Świętoszów, woj. dolnośląskie, tel. 75 735 62 79, faks 75 735 62 19.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu wspomagający ochronę fizyczną oraz ochronę informacji niejawnych dla Jednostki Wojskowej 5350..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aluminiowych skrzyń, skrzyń metalowych, walizek aluminiowych ewakuacyjnych,szafki do przechowywania kluczy , depozytor na telefony komórkowe,nesesery ,teczki do transportu dokumentów niejawnych, worki do ewakuacji dokumentów niejawnych.Oferowane towary muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i posiadać cechy pierwotnego opakowania. Dostarczone wyroby muszą być opakowane i zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości w trakcie transportu jak i przechowywania w warunkach magazynowych. Przedmiot umowy będzie dostarczany na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego w Świętoszowie lub we wskazane przez Zamawiającego miejsce, po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy, oraz rozładowany do pomieszczeń magazynowych. Podstawą do dostarczenia dla Zamawiającego przedmiotu umowy przez Wykonawcę jest uzgodnienie terminu dostawy z wyznaczonym przedstawicielem Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione towary w sposób zapewniający ich umieszczenie w pomieszczeniu magazynowym wskazanym przez Zamawiającego, umożliwiający kontrolę ilości i rodzaju dostarczonych skrzyń oraz zapewniający właściwy obieg dokumentów dostawy.Odbioru towaru, tj. ustalenia ilości, jakości, oceny towaru itp. będzie dokonywał upoważniony przedstawiciel Zamawiającego w swoim magazynie lub we wskazanym miejscu dostarczenia towaru w dniu dostawy. Odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z transportem dostawy do momentu odbioru przez Zamawiającego ponosi Wykonawca. Miejscem dostaw będą magazyny na terenie Jednostki Wojskowej 5350 w Świętoszowie. Koszty transportu związane z dostawą towarów ponosi Wykonawca. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.21.90.00-4, 18.92.10.00-1, 44.42.17.21-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.43wog.wp.mil.pl www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JW 5350 ul. Marszowa 1 Świętoszów pok.213.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2013 godzina 08:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 5350 - Kancelaria Jawna ul. Marszowa 1, 59-726 Świętoszów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SZAFKI DO PRZECHOWYWANIA KLUCZY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZAFKI DO PRZECHOWYWANIA KLUCZY.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.21.90.00-4, 18.92.10.00-1, 44.42.17.21-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DEPOZYTORY TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DEPOZYTORY TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.21.90.00-4, 18.92.10.00-1, 44.42.17.21-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: NESESERY, TECZKI DO TRANSPORTU DOKUMENTÓW NIEJAWNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NESESERY, TECZKI DO TRANSPORTU DOKUMENTÓW NIEJAWNYCH.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.21.90.00-4, 18.92.10.00-1, 44.42.17.21-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: SKRZYNIE METALOWE DO TRANSPORTU DOKUMENTÓW NIEJAWNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SKRZYNIE METALOWE DO TRANSPORTU DOKUMENTÓW NIEJAWNYCH.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.21.90.00-4, 18.92.10.00-1, 44.42.17.21-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: WORKI DO EWAKUACJI DOKUMENTÓW NIEJAWNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WORKI DO EWAKUACJI DOKUMENTÓW NIEJAWNYCH.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.21.90.00-4, 18.92.10.00-1, 44.42.17.21-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PLOMBY I ZABEZPIECZENIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PLOMBY I ZABEZPIECZENIA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.21.90.00-4, 18.92.10.00-1, 44.42.17.21-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: POJEMNIKI DO PRZECHOWYWANIA KLUCZY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: POJEMNIKI DO PRZECHOWYWANIA KLUCZY.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.21.90.00-4, 18.92.10.00-1, 44.42.17.21-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: WYKRYWACZE METALU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYKRYWACZE METALU.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.21.90.00-4, 18.92.10.00-1, 44.42.17.21-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.