eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świerklaniec › Dostawę II kolektorów danych, kontraktów serwisowych, oraz akcesoriów wykorzystywanych w leśnictwie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-12-06



Ogłoszenie nr 628460-N-2017 z dnia 2017-12-06 r.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Transportu i Spedycji Lasów Państwowych: Dostawę II kolektorów danych, kontraktów serwisowych, oraz akcesoriów wykorzystywanych w leśnictwie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Transportu i Spedycji Lasów Państwowych, krajowy numer identyfikacyjny 27253592500000, ul. ul. Ostrożnica  7 , 42622   Świerklaniec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 2844884,85 0668393300, e-mail ztsswierklaniec@lasykatowice, faks 322 844 881.
Adres strony internetowej (URL): http://www.ztis.katowice.lasy.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Lasy Państwowe

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/zts_swierklaniec/zamowienia_publiczne


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę II kolektorów danych, kontraktów serwisowych, oraz akcesoriów wykorzystywanych w leśnictwie.
Numer referencyjny: PT.270.30.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zakup: a) Kolektorów danych TYP A - szt. 70 b) Kolektorów danych TYP B - szt. 15 c) Kontraktów serwisowych - szt. 30 d) Skanerów do kolektora - szt. 10 Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1 - Urządzenia komputerowe 30237280-5 - Akcesoria zasilające 48000000-8 - kontrakty serwisowe 2) Dostawy będą realizowane zgodnie ze zgłaszanym zapotrzebowaniem do wskazanych przez Zamawiającego jednostek organizacyjnych Lasów Państwowych. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr: 7. Kolektor danych - rejestrator leśniczego typ A- 70szt.: Parametr Wymagania Minimalne Wymagania preferowane Pkt System operacyjny System Windows Embedded handheld 6.5, z obsługą strony kodowej Windows-1250. Polska nakładka językowa. Polska nakładka językowa. Jakikolwiek reset komputera nie powoduje usunięcia polskiej nakładki językowej czy konieczności ponownej rejestracji tej nakładki. System operacyjny musi być w wersji z obsługą funkcji transmisji danych przez GPRS. Procesor Min. 1GHz. Wyniki w testach wydajności SPB Banchmark Indices* www.spb.com CPU Index - nie mniej niż 3000 pkt. File System Index - nie mniej niż 300 pkt. *Uwaga: wynik ustalony na podstawie średniej z trzech testów. Test przeprowadzony ma być bezpośrednio po wykonaniu resetu urządzenia, z włączoną polską nakładką językową, na w pełni naładowanych bateriach oraz bez podłączania urządzenia do komputera PC lub sieci Ethernet. Programy Kalkulator, program obsługi poczty, edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, przeglądarka internetowa. Ww oprogramowanie musi być zainstalowane na urządzeniu i gotowe do pracy, a reset urządzenia nie może usuwać tych aplikacji Pamięć RAM min. 512 MB FLASH (storage, pamięć na przechowywanie danych) min. 2 GB. Pamięć FLASH 4GB 20 Gniazda rozszerzeń Compact Flash II lub SD, lub SDHC lub MMC lub SDXC. Urządzenie wyposażone w kartę min. 8 GB, o parametrach: w przypadku kart SD - - maksymalna prędkość zapisu nie mniej niż 20 MB/s maksymalna prędkość odczytu nie mniej niż 20 MB/s; W przypadku kart CF - szybkość zapisu min 16 MB/s, szybkość odczytu min. 20 MB/s W przypadku kart SDHC/SDXC - karta musi spełniać wymagania min. SD Speed Class 6 (wg www.sdcard.org). W przypadku kart MMC spełnienie wymagań min. MMC System Specification Version 4.0 (wg www.mmca.org). Porty WE/WY Zintegrowany Bluetooth class II v.2.x (umożliwiający jednoczesną bezkolizyjną pracę. innych urządzeń radiowych tj. WiFi, GSM/GPRS, GPS). Wbudowany moduł GSM/GPRS/EDGe/HSPA+ umożliwiający zastosowanie karty SIM dowolnego operatora sieci komórkowej działającego w Polsce. Dostępny w stacji dokującej lub wyprowadzony bezpośrednio na zewnątrz obudowy lub dostępny za pomocą kabla z identycznym wyprowadzeniem port LAN (Ethernet 10/100Base T). Wyprowadzony bezpośrednio na zewnątrz obudowy urządzenia lub stacji dokującej port USB Client (Slave) wraz z kablem USB lub kabel podłączany bezpośrednio do urządzenia z wyprowadzeniem USB. Port USB HOST wyprowadzony bezpośrednio w urządzeniu lub dostępny za pomocą kabla z identycznym wyprowadzeniem lub dostępny w stacji dokującej RS232 (EIA/TIA574) BD9 Męski (Male), wyprowadzonego za pomocą kabla lub przenośnego adaptera, których wytrzymałość na uszkodzenia mechaniczne nie będzie stwarzać ograniczeń w wielokrotnym podłączaniu ich do urządzenia oraz zapewnia stabilność połączenia. Podłączony kabel lub adapter pozwala na pracę z urządzeniem trzymanym w dłoni bez potrzeby stawiania, któregokolwiek z elementów zestawu (urządzenia, kabla lub adaptera) na podłożu. Używanie takiego połączenia nie koliduje z równoczesną możliwością ładowania akumulatora. Wbudowany GPS 1. Wyłączona nawigacja statyczna SN (wyłączona funkcja zamrażania pozycji dot. chipsetu SIRF III ). 2. Wsparcie dla protokołu NMEA0183. Wbudowany skaner kodów 1D i 2D - skaner zamontowany w urządzeniu w jego górnej części-endcap - odczyt kodów: 1D (Code 128, Code 39, EAN) i 2D (Data Matrix, QR Code) -rozdzielczość min 700(H) x min 400(V) pikseli -Szybkość odczytu min. 50 razy na sek dla kodów 2D / 100 razy na sek dla kodów 1D -Skanowany kod 1D o długości 11 cyfr zapisany w formacie Code 128 Optimized. Wymiary kodu dla oznaczników zwykłych 33mm szerokości na 8mm wysokości. Wymiary kodu dla oznaczników stickers (z zabezpieczeniem przed ponownym użyciem) 25mm szerokości na 7mm wysokości. Wygięcie kodu w kierunku odczytu kodu kreskowego nie przekraczające strzałki ugięcia max 1,5 mm Wyświetlacz Kolorowy, podświetlany ekran dotykowy FULL VGA min. 3,7" min. 480*640 lub min. 640*480 pix. Klawiatura Minimum 50 klawiszy, wydzielona alfanumeryczna, multifunkcyjna, z oddzielnymi klawiszami numerycznymi, umożliwiająca wprowadzanie polskich znaków (w standardzie polski programisty). Możliwość "miękkiego" resetu urządzenia poprzez klawiaturę urządzenia lub funkcje ekranu dotykowego. Klawisze kierunkowe (góra, dół, prawo, lewo) ułożone bezpośrednio obok siebie w układzie krzyżowym. 10 Dźwięk Głośnik i mikrofon. Zasilanie Ładowalna bateria główna o największej oferowanej przez producenta pojemności, Ładowarka sieciowa i ładowarka samochodowa. Masa Maksymalnie 800g z baterią i wszystkimi wymaganymi wewnętrznymi modułami (kartami). Akcesoria Pasek na rękę (zabezpieczający przed wypadaniem z ręki), rysik, min 2 folie ochronne na ekran (folie antyodblaskowe lub kurtyna zabezpieczająca wyświetlacz przed odblaskiem). Warunki pracy 1. Wytrzymałość na 5 upadków (dowolną płaszczyzną i krawędzią urządzenia)na gładki beton z wysokości 1.8 m. 2. Temperatura pracy -20^0 +50^0C. 3. temperatura przechowywania -40^0 +60^0C 3. Praca przy wilgotności od 5 do 95% bez kondensacji 4. Spełnienie stopnia ochrony min.IP65 wg PN-92/E-08106 lub IEC60529. Certyfikaty Urządzenie musi spełniać wszelkie obowiązujące s Polsce wymagania dla tego typu urządzeń, w szczególności określone w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 21 grudnia 2016 r. w sprawie zasadniczych wymagań dotyczących ograniczenia stosowania niektórych niebezpiecznych substancji w sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U.2017.7) , Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 2 czerwca 2016r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz.U.16.806), ustawa z dnia 13 kwietnia 2007r. o kompatybilności elektromagnetycznej (Dz.U.16.1258) Urządzenie musi spełniać standardy RoHS Compliant. Spełnienie powyższych wymagań musi być potwierdzone w oświadczeniu dostawcy. Gwarancja Minimum 24 miesiące usunięcie usterek w ciągu 5 dni roboczych, dopuszcza się wymianę na sprzęt zastępczy na czas naprawy, Producenta. Min. 24 miesiące usunięcie usterek w ciągu 3 dni roboczych, dopuszcza się wymianę na sprzęt zastępczy na czas naprawy. Serwis gwarancyjny świadczony w miejscu dostawy (siedzibie nadleśnictwa) lub koszty dostawy do i z serwisu pokrywa gwarant. Instrukcje Wydrukowana instrukcja obsługi urządzenia w języku polskim. Pełna instrukcja w języku angielskim na płycie CD. Nośniki z wersjami instalacyjnymi wymaganych aplikacji niezwiązanymi z dystrybucją systemu operacyjnego (w szczególności dotyczy to nakładki językowej) wraz z kluczami i dokumentami licencyjnymi na dodatkowe aplikacje. Inne wymagania Sprzęt fabrycznie nowy. Sprzęt musi zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego na koszt dostawcy. Stacja dokująca dedykowana do urządzenia Stacja dokująca z gniazdem zasilania i gniazdem ładowania zapasowej baterii, zamontowanym bezpośrednio w stacji dokującej, stanowiącej jej integralną część bez połączeń kablowych. Wyposażona w porty USB host, USB slave, Ethernet. Kontrakt serwisowy do kolektora danych - rejestrator leśniczego typ A - 30szt NAZWA UWAGI Kontrakt serwisowy na urządzenie przenośne - kolektor danych typu komputer handheld: - uwzględniający uszkodzenia komponentów kolektora powstałych na skutek przypadkowego, także mechanicznego zniszczenia elementów takich jak obudowa, elementy plastikowe, wyświetlacz, elementy klawiatur oraz naprawa elektroniki - uwzględniający także normalne zużycie sprzętu (Wear & Tear) - sprawowany przez producenta kolektorów - trwający nie mniej niż 3 lata od dnia zakupu * realizacja serwisu w ramach zakupionego kontraktu nie może trwać dłużej niż 3 dni roboczych licząc od dotarciu kolektora do serwisu producenta. Do całkowitego czasu naprawy dozwolone jest doliczenie dwóch dni roboczych na transport urządzenia. kontrakt serwisowy producenta - należy dołączyć pełny, szczegółowy opis zakresu jaki obejmuje kontrakt. Kolektor danych - Rejestrator leśniczego typ B - 15szt. Nazwa parametru Wymagania minimalne Wymaganie preferowane uwzględniane przy ocenia jakości Punktacja do oceny jakości System operacyjny System Windows Mobile v. min 6.5 lub równoważny z obsługą strony kodowej Windows1250 z zainstalowaną polską nakładką językową. System operacyjny musi być w wersji z obsługą funkcji transmisji danych przez GPRS. Za równoważny Zamawiający uzna produkt posiadający parametry i funkcjonalność wskazanego systemu. Procesor Min. 800 MHz Wyniki w testach wydajności SPB Benchmark Indices www.spb.com Uwaga - wynik ustalony na podstawie średniej z trzech testów. Test przeprowadzony ma być bezpośrednio po wykonaniu resetu urządzenia z włączoną polską nakładką językową na w pełni naładowanym akumulatorze oraz bez podłączania urządzenia do komputera PC lub sieci Ethernet CPU Index - nie mniej 3000 pkt. File system Index - nie mniej niż 300 pkt. Programy Kalkulator, program obsługi poczty, edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, przeglądarka plików PDF, przeglądarka internetowa, przeglądarka PDF. Ww. oprogramowanie musi być zainstalowane na urządzeniu i gotowe do pracy a reset urządzenia nie może usuwać tych aplikacji Pamięć RAM min. 512 MB FLASH (storage, pamięć na przechowywanie danych) min. 2GB Gniazda rozszerzeń Urządzenie wyposażone w kartę min 8GB, o parametrach: w przypadku kart SD - maksymalna prędkość zapisu nie mniej niż 20 MB/s - maksymalna prędkość odczytu nie niej niż 20 MB/s; w kart CF - szybkość zapisu min. 16 MB/s, szybkość odczytu min. 20 MB/s. W przypadku kart SDHC/SDXC - karta musi spełniać wymagania min SD Speed Class 6 (wg www.sdcard.org). W przypadku kart MMC System Specification Version 4.0 (wg www.mmca,org) Porty WE/WY - Dostępny za pomocą adaptera port RS232 (EIA/TIA574) DB9 Męski (Male) - Zintegrowany Bluetooth class II (umożliwiający jednoczesną bezkolizyjna prace, innych urządzeń radiowych tj. WiFi, GSM/GPRS, GPS. - Wbudowany moduł GSM/GPRS/EDGE,/HSPA+ umożliwiający zastosowanie karty SIM dowolnego opartowa sieci komórkowej działającego w Polsce. - Urządzenie wyposażone w modem WiFi Wbudowany GPS Włączona nawigacja statyczna SN (wyłączona funkcja zamrażania pozycji dot. chipsetu SIRF III). Wsparcie dla protokołu NMEA0183 Skaner 1. Skaner zamontowany bezpośrednio w urządzeniu w jego górnej części - endcap 3. Model czytnika kodów kreskowych musi być rekomendowany przez producenta danego modelu rejestratora 4. Czytnik zapewnia odczyt kodów 1D (Code 128, Code 39, EAN) oraz 2D (Data Matrix, QR Code) 4. Rozdzielczość: min. 700 (H) x min. 400 (V) pikseli 5. Szybkość skanowania: min. 50 skanów na sek. dla kodów 2D; min. 100 skanów na sek. dla kodów 1 D 6. Odległość skanowania obejmuje co najmniej zakres: 5-20 cm Wyświetlacz Kolorowy, podświetlany ekran dotykowy FULL VGA min. 3.7" min 480x640 lub min. 640x480 pix Klawiatura Minimum 50 klawiszy, wydzielona alfanumeryczna, multifunkcyjna, z oddzielnymi klawiszami numerycznymi umożliwiająca wprowadzanie polskich znaków. Możliwość "miękkiego" resetu urządzenia poprzez klawiaturę urządzenia lub funkcje dotykowe ekranu. Klawiatura numeryczna umieszczona nad klawiaturą alfabetyczną. Dźwięk Głośnik i mikrofon Zasilanie Ładowalna bateria główna o pojemności min. 5300 mAh - oryginalny produkt producenta oferowanego urządzenia typu komputer handheld. Ładowarka sieciowa i ładowarka samochodowa Masa Maksymalnie 800 g z baterią główną (akumulatorem) i wszystkimi wymaganymi wewnętrznymi modułami (kartami) Maksymalnie 660g 10 Wymiary Max wys. 230 mm x szer. 98 mm Warunki pracy Wielokrotny upadek z wysokości min. 1,7 m na gładki beton (urządzenie włączone, z dodatkowymi modułami i akcesoriami). Temp. pracy od -20°C do +50°C, Temperatura składowania od -40°C do +60°C. Spełnienie stopnia ochrony min.IP65 i IP67 wgPN92/E-08106 lub IEC529 Akcesoria Pasek na rękę (zabezpieczający przed wypadaniem z ręki), rysik do ekranu, folia ochronna na ekran (folia antyodblaskowa lub kurtyna zabezpieczająca wyświetlacz przed odblaskiem) Wymagania Urządzenie musi spełniać wszelkie obowiązujące w Polsce wymagania dla tego typu urządzeń, w szczególności określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 27 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych wymagań ograniczenia wykorzystywania w sprzęcie elektronicznym i elektrycznym niektórych substancji mogących negatywnie oddziaływać na środowisko, Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dziennik Ustaw Nr 155 Póz. 1089), Ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dziennik Ustaw 2004 nr 204 póz. 2087). Urządzenie musi spełniać standardy ROHS Compliant. Spełnienie powyższych wymagań musi być potwierdzone w oświadczeniu dostawcy, Gwarancja Min. w 24 miesiące Instrukcje Wydrukowana instrukcja obsługi urządzenia w języku polskim. Pełna instrukcja w języku angielskim na płycie CD. Nośniki z wersjami instalacyjnymi wymaganych aplikacji niezwiązanymi z dystrybucja systemu operacyjnego (w szczególności dotyczy to nakładki językowej) wraz z kluczami i dokumentami licencyjnymi na dodatkowe aplikacje. . Stacja dokująca dedykowana do każdego urządzenia Stacja z gniazdem zasilania i gniazdem ładowania zapasowej baterii (akumulatora) zamontowane bezpośrednio w stacji dokującej stanowiące jej integralną cześć bez połączeń kablowych z portami USB Host, USB Slave, LAN (Ethernet 10/100 Base), RS232 - wyprowadzonymi bezpośrednio z obudowy stacji Inne Urządzenie musi pochodzić z bieżącej seryjnej produkcji. Akcesoria do kolektora danych - rejestratora leśniczego typ B -10szt NAZWA -Skaner montowany bezpośrednio w urządzeniu do oferowanego urządzenia przenośnego - kolektora danych typu komputer handheld - w jego górnej części-endcap -Endcap z zainstalowanym skanerem kodów 2D nie może być wyższy niż 5mm -model czytnika kodów kreskowych musi być rekomendowany przez producenta danego modelu rejestratora -czytnik zapewnia odczyt kodów 1D (Code 128, Code 39, EAN) oraz 2D (Data Matrix, QR Code) - rozdzielczość: min. 700 (H) x min. 400 (V) pikseli -szybkość skanowania: min. 50 skanów na sek. dla kodów 2D; min. 100 skanów na sek. dla kodów 1 D -odległość skanowania obejmuje co najmniej zakres: 5-20 cm. 4) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, rok produkcji min. 2017. 5) Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z dostawą leży po stronie Wykonawcy przedmiotu zamówienia - dostawcy. 6) Terminy gwarancji zawarte są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr: 7. 7) Zamawiający zastrzega konieczność dostarczenia wraz z ofertą, oferowanych urządzeń celem weryfikacji zgodności z SIWZ, które zostaną zwrócone niezwłocznie po zakończonych testach.

II.5) Główny kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30237280-5
48000000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  18   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: a) Kompetencji lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów -Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: b) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca posiada na rachunku bankowym środki finansowe lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000,00 zł. W przypadku posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w obcej walucie zamawiający przeliczy ich wartość według tabeli A kursów średnich walut obcych ogłaszanej przez NBP z dnia wskazanego jako termin składania ofert.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 2) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zmówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddaniu mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4) Zamawiający oceni, czy udostępnione Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt. 13-22 Ustawy. 5) W odniesieniu do warunków dotyczących posiadanej wiedzy i doświadczenia - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania przedstawi wykaz dostaw terminali mobilnych do jednostek LP(Nadleśnictw) za łączną kwotę co najmniej 500 000 zł netto. 6) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w pkt. 8. 1. c. 7) Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 8) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie, łącznie muszą spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w pkt. 8. 1. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 Ustawy. 9) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, wymaganych od Wykonawców oraz przesłanek wykluczenia zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, określonych w SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia. 10) Niespełnienie chociażby jednego warunku udziału w postępowaniu lub spełnienie chociażby jednej przesłanki wykluczenia z postępowania, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania składane na podstawie art.25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (wg wzoru Załącznik Nr 2 do SIWZ).

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art.25 ust.1 ustawy. (wg wzoru Załącznik Nr 3 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, na podstawie art. 22a Ustawy musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając Zamawiającemu Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. (wg wzoru Załącznik Nr 4 do SIWZ).

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich, w przypadku wykonawców występujących jako spółka cywilna, wykonawcy muszą przedstawić zaświadczenia dla każdego ze wspólników z osobna, jak również dla spółki cywilnej). Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich, w przypadku wykonawców występujących jako spółka cywilna, wykonawcy muszą przedstawić zaświadczenia dla każdego ze wspólników z osobna jak również dla spółki cywilnej jeżeli jest ona płatnikiem składek).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł. 2) Wadium może być wnoszone wyłącznie w jednej z następujących form: * pieniądzu; * poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; * gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych; * poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.) 3) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto zamawiającego: BGŻ BNP PARIBAS S.A. Tarnowskie Góry nr 90 20 3000 45 111 000 000 0 63 43 20 PGL LP Zakład Transportu i Spedycji Lasów Państwowych w Świerklańcu, 42 - 622 Świerklaniec ul. Ostrożnica 7.Wadium wniesione w innej formie niż pieniężnej należy uiścić w kasie PGL LP Zakład Transportu i Spedycji Lasów Państwowych w Świerklańcu, 42 - 622 Świerklaniec ul. Ostrożnica 7. 4) Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu uznaje się, jeżeli środki znajdą się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5) Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w kasie Zamawiającego w formie oryginału. 6) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 14.10. 7) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: * odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, * nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, * zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena całkowita brutto60,00
Jakość40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-12-14, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.