Og³oszenie nr 628051-N-2019 z dnia 2019-11-27 r.
Województwo ¦wiêtokrzyskie - Urz±d Marsza³kowski Województwa ¦wiêtokrzyskiego: DRUK WYDAWNICTW PROMUJ¡CYCH WALORY TURYSTYCZNE REGIONU ¦WIÊTOKRZYSKIEGO: ¦WIÊTOKRZYSKI PASZPORT TURYSTYCZNY ORAZ ZESTAW 10 ULOTEK TEMATYCZNYCH
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Województwo ¦wiêtokrzyskie - Urz±d Marsza³kowski Województwa ¦wiêtokrzyskiego, krajowy numer identyfikacyjny
29101900500000, ul.
al. IX Wieków Kielc
3
,
25-516
Kielce, woj.
¶wiêtokrzyskie, pañstwo
Polska, tel.
41 3421901, e-mail
marzena.adamczyk@sejmik.kielce.pl, faks
41 3445265.
Adres strony internetowej (URL): www.swietokrzyskie.pro
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.sejmik.kielce.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Tak
jolanta.stypula@sejmik.kielce.pl
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
siedziba Zamawiaj±cego al.IX Wieków Kielc 3; 25-516 Kielce, budynek C-2 Kancelaria ogólna pokój nr 13
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
DRUK WYDAWNICTW PROMUJ¡CYCH WALORY TURYSTYCZNE REGIONU ¦WIÊTOKRZYSKIEGO: ¦WIÊTOKRZYSKI PASZPORT TURYSTYCZNY ORAZ ZESTAW 10 ULOTEK TEMATYCZNYCH
Numer referencyjny:
OK-III.272.1.68.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest druk wydawnictw promuj±cych walory turystyczne regionu ¶wiêtokrzyskiego wraz z ich dostarczeniem do siedziby Zamawiaj±cego w Kielcach oraz roz³adunkiem przez Wykonawcê w miejscu wskazanym przez Zamawiaj±cego, wg wyszczególnienia: a) ¦wiêtokrzyski paszport turystyczny" w wersji polskiej - 15 000 egzemplarzy; b) Zestaw 10 ulotek tematycznych w wersji polskiej-50 000 egzemplarzy ( po 5 000 sztuk ka¿dego rodzaju: - Osobliwo¶ci przyrodnicze - 5 000 sztuk; - Osobliwo¶ci geologiczne - 5 000 sztuk, - Per³y architektury sakralnej -5 000 sztuk; - Weekend z dzieæmi -5 000 sztuk; - Zamki, dwory i pa³ace -5 000 sztuk; - Zabytkowe miasta i miasteczka - 5 000 sztuk; - Kajakowe szaleñstwo - 5 000 sztuk; - Zimowe szaleñstwo -5 000 sztuk; - Zdroje zdrowia i urody -5 000 sztuk; - Zabytki techniki -5 000 sztuk. 2. Nazwa i kod Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV): 79.81.00.00 - Us³ugi drukowania us³ugi drukowania 3. Zamawiaj±cy nie podzieli³ zamówienia na czê¶ci i nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych. 4. Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Za³±cznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca musi zaoferowaæ przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiaj±cego, okre¶lonymi w niniejszej SIWZ oraz w/w za³±czniku do SIWZ. 5. Cenê oferty wykonawca oblicza w Dodatku nr 2 do SIWZ - "Formularz cenowy", w której wykonawca musi uwzglêdniæ wszystkie koszty zwi±zane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, wraz z jego dostarczeniem i roz³adunkiem w siedzibie zamawiaj±cego. Wype³niony zgodnie z wymaganiami zamawiaj±cego i podpisany przez wykonawcê dokument stanowiæ bêdzie odpowiedni za³±cznik do oferty sk³adanej przez wykonawcê. 6. Zamawiaj±cy jest wydawc± wykonanych w ramach niniejszej us³ugi publikacji. Wydawnictwa okre¶lone w Za³±czniku Nr 1 do SIWZ nie posiadaj± i nie bêd± posiadaæ numerów ISBN/ISSN. Dostarczone zamawiaj±cemu materia³y, wykonane w ramach us³ugi, nie s³u¿± do dalszej odsprzeda¿y. Zamówienie jest us³ug±, która mie¶ci siê w zakresie grupowania PKWiU 18.12.1 "Pozosta³e us³ugi poligraficzne". Zamówienie jest objête podstawow± stawk± podatku VAT w wysoko¶ci 23%. 7. Zmawiaj±cy wymaga, aby wykonany przedmiot zamówienia by³ wysokiej jako¶ci, i kompletny. 8. Wykonawca bêdzie zobowi±zany wspó³pracowaæ z zamawiaj±cym na ka¿dym etapie realizacji zamówienia, w szczególno¶ci zobowi±zany bêdzie konsultowaæ wszelkie w±tpliwo¶ci. 9. Zamawiaj±cy dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiaj±cy ¿±da wskazania przez wykonawcê w swojej ofercie (Formularz oferty) czê¶ci zamówienia, któr± zamierza powierzyæ podwykonawcom. Niedope³nienie w/w obowi±zku oznaczaæ bêdzie, i¿ wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie. 10. Powierzenie czê¶ci zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialno¶ci za nale¿yte wykonanie zamówienia. Wykonawca bêdzie odpowiedzialny za dzia³ania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to by³y dzia³ania, uchybienia i zaniedbania jego w³asnych pracowników. 11. Szczegó³owe zasady okre¶laj±ce sposób realizacji ka¿dej czê¶ci zamówienia, rozliczeñ, warunki gwarancji oraz wysoko¶æ kar umownych zawarte zosta³y w Dodatku nr 4 do SIWZ - Wzór umowy. 12. Rozliczenia miêdzy zamawiaj±cym i wykonawc± prowadzone bêd± w z³otych polskich. 13. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych. 14. Zamawiaj±cy nie przewiduje: ? zawarcia umowy ramowej, ? udzielania zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy, ? aukcji elektronicznej, ? zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu.
II.5) G³ówny kod CPV: 79810000-5
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 25700,00
Waluta:
Pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach: 14
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji -14 dni roboczych od daty zawarcia umowy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wype³niony i podpisany przez wykonawcê Formularz oferty - wg wzoru okre¶lonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 2. Wype³niony i podpisany przez wykonawcê Formularz cenowy - wg wzoru okre¶lonego w Dodatku nr 2 do SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (dotyczy równie¿ spó³ki cywilnej) - pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (orygina³ lub po¶wiadczona notarialnie kopia). 4. Pe³nomocnictwo okre¶laj±ce jego zakres - w przypadku gdy wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik (orygina³, po¶wiadczona notarialnie kopia).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena oferty | 60,00 |
Jako¶æ | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany umowy mog± nast±piæ w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 2. Wykonawca zobowi±zany jest do uzyskania pisemnej zgody Zamawiaj±cego na przeniesienie praw i obowi±zków z umowy w przypadku zmiany formy prawnej Wykonawcy. 3. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian umowy w przypadkach i w zakresie przewidzianych w umowie. 4. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ w przypadku dzia³ania si³y wy¿szej. Przez dzia³anie si³y wy¿szej nale¿y rozumieæ zdarzenie b±d¼ po³±czenie zdarzeñ obiektywnie niezale¿nych od stron umowy, które zasadniczo i istotnie utrudniaj± wykonywanie czê¶ci lub ca³o¶ci zobowi±zañ wynikaj±cych z umowy, których strony umowy nie mog³y przewidzieæ i którym nie mog³y zapobiec, ani ich przezwyciê¿yæ i im przeciwdzia³aæ poprzez dzia³anie z nale¿yt± staranno¶ci±. Wykonawca jest zobowi±zany niezw³ocznie poinformowaæ Zamawiaj±cego o fakcie zaistnienia si³y wy¿szej oraz wskazaæ zakres i wp³yw, jakie zdarzenie mia³o na przebieg realizacji przedmiotu umowy. Zmianie umowy ulec mo¿e termin wykonania umowy o czas niezbêdny na uwzglêdnienie powy¿szych zmian. 5. W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 4, Wykonawca zwróci siê do Zamawiaj±cego z wnioskiem o dokonanie zmiany umowy, zawieraj±cym stosowne uzasadnienie. Wniosek winien byæ z³o¿ony w formie pisemnej. 6. Zamawiaj±cy po zapoznaniu siê z uzasadnieniem i przy uwzglêdnieniu okoliczno¶ci sprawy dokona oceny zasadno¶ci zmiany umowy. 7. Zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-12-05, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z KIELC
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w 2024 r.
- Wykonanie remontu pochylni dla osób z niepe³nosprawno¶ciami przy budynkach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Poprawa transportowej mobilno¶ci mieszkañców Kielc - odcinki 4-5
- ¦wiadczenie us³ug restauracyjnych dla Politechniki ¦wiêtokrzyskiej
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku Biura Powiatowego ARiMR w Sandomierzu
- Us³uga cateringu dla uczestników projektu "Dzi¶ uczeñ - jutro student"
wiêcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie i dostawa materia³ów dydaktycznych z logo w ramach projektu pn. "Efektywna polityka spo³eczna w województwie lubelskim" realizowanego ze ¶rodków programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju..
- Us³uga wykonania i dostawy materia³ów i gad¿etów promocyjnych Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- Us³uga druku, monta¿u i demonta¿u materia³ów wielkoformatowych w przestrzeniach Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
- Wydanie monografii naukowych
- druk Dzienników Ustaw i Monitorów Polskich oraz za³±czników do Dzienników i Monitorów Polskich.
wiêcej: Us³ugi drukowania »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.