eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławatycze › Dostawę sprzętu komputerowego i materiałów dydaktycznych do Zespołu Szkół w Sławatyczach przy ulicy Kodeńskiej 12, 21-515 Sławatycze

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2017-12-05



Ogłoszenie nr 628032-N-2017 z dnia 2017-12-05 r.

Gmina Sławatycze: Dostawę sprzętu komputerowego i materiałów dydaktycznych do Zespołu Szkół w Sławatyczach przy ulicy Kodeńskiej 12, 21-515 Sławatycze
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
"Rozwiń skrzydła - podnoszenie kompetencji kluczowych uczniów z Zespołu Szkół w Sławatyczach" realizowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020 / Oś priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje / Działanie 12.2 Kształcenie ogólne

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sławatycze, krajowy numer identyfikacyjny 3023770100000, ul. ul. Rynek  14 , 21-515   Sławatycze, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 833 783 358, , e-mail przetargi@slawatycze.pl, , faks 833 783 313.
Adres strony internetowej (URL): www.slawatycze.biuletyn.net
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.slawatycze.biuletyn.net


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie zgodnie z zasadami opisanymi w rozdział 7
Adres:
Gmina Sławatycze ul. Rynek 14 21-515 Sławatycze (sekretariat)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę sprzętu komputerowego i materiałów dydaktycznych do Zespołu Szkół w Sławatyczach przy ulicy Kodeńskiej 12, 21-515 Sławatycze
Numer referencyjny: Z.271.4.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Część I - Dostawa komputerów z osprzętem i oprogramowaniem ; Część II - Dostawa pomocy naukowych A; Część II - Dostawa pomocy naukowych B
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Czę?ść I - Dostawa komputerów z osprzętem i oprogramowaniem 1. Przenośny komputer dla ucznia - 25 szt. 2. Przenośny komputer dla nauczyciela - 6 szt. 3. Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne MONO - 1 szt. 4. Tablica interaktywna - 1 szt. 5. Wizualizer - 3 szt. 6. Aparat fotograficzny - 1 szt. 7. Rzutnik multimedialny typ I - 1 szt. 8. Rzutnik multimedialny typ II - 1 szt. 9. Ekran do rzutnika multimedialnego typ I - 1 szt. 10. Ekran do rzutnika multimedialnego typ II - 1 szt. 11. Odtwarzacz CD z głośnikami - 2 szt. 12. Tablet - 20 szt 13. Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne KOLOR - 1 szt. 14. Mikroskop do komputera- 15szt. 15. Lustrzanka cyfrowa - 1 szt 16. Mikroskop z kamerą USB - 5 szt. Część II - Dostawa pomocy naukowych A. 1. Mikroskop - 20 szt. 2. Zestaw preparatów mikroskopowych - bezkręgowce - 6 szt. 3. Zestaw preparatów mikroskopowych - skrzydła owadów - 6 szt. 4. Zestaw preparatów mikroskopowych - rośliny jadalne - 6 szt. 5. Zestaw preparatów mikroskopowych - tkanki ssaków - 6 szt. 6. Zestaw preparatów mikroskopowych - grzyby - 6 szt. 7. Zestaw preparatów mikroskopowych - co żyje w kropli wody - 3 szt. 8. Zestaw preparatów mikroskopowych - tkanki człowieka - 4 szt. 9. Zestaw preparatów mikroskopowych - tkanki człowieka zmienione chorobowo - 6 szt. 10. Zestaw preparatów biologicznych - 2 szt. 11. Probówka szklana zestaw - 1 szt. 12. Statyw na próbówki - 1 szt. 13. Siarka 1op. Siarka sublimowana, cz opakowanie 500g. gliceryna 1op.- 2 szt. 14. Płyta grzejna - 1 szt. 15. Czajnik elektryczny - 1 szt. 16. Odczynniki - 1 szt. 17. Szafa (metalowa z odciągiem) na odczynniki dla nauczyciela - 2 szt. 18. Stojaki do próbówek - 10 szt. 19. Waga laboratoryjna - 2 szt. 20. Zestaw 120 elementów szkła i wyposażenia laboratoryjnego - 2 szt. 21. Odczynniki / substancje chemiczne - 1 szt. Część III - Dostawa pomocy naukowych B. 1. Materiały dla uczniów na zajęcia - długopis, notatnik, kredki, flamastry itp. - 146 szt. 2. Klocki Cuisenairea (Liczby w kolorach) - zestaw - 1 szt. 3. Zestaw 450 figur na rzutnik - 1 szt. 4. Wielkie klocki podłogowe do układania wzorów, kpl 49 - 2 szt. 5. Magnetyczne pizze - ułamki - zestaw - 2 szt. 6. Plansza ścienna: Tabliczka mnożenia - 2 szt. 7. Liczmany: Mieszkańcy łąki (72szt.) - 5 szt. 8. Komplet elementów do budowy szkieletów brył - podstawowy - 2 szt. 9. Mata- oś liczbowa 0-20: rzeka 5mx0.6m - 2 szt. 10. Zakup niezbędnych materiałów i środków dydaktycznych do prowadzenia projektu edukacyjnego (plansze, gry edukacyjne dot. przedsiębiorczości itp.) - 30 szt. 11. Materiały dla uczniów na doradztwo edukacyjno-zawodowe (materiały testy + materiały papiernicze) - 65 zestaw 12. Przyrządy i urządzenia do obserwacji - Lupa - 75 szt. 13. Przyrządy i urządzenia do obserwacji - zestaw pudełek do obserwacji okazów - 15 szt. 14. Lornetka - 20 szt. 15. Teleskop - 5 szt. 16. Termometr z sondą - 15 szt. 17. Waga szalkowa z tworzywa +odważniki - 5 szt. 18. Zestaw siłomierzy - 6 szt. 19. Zestaw skał i minerałów - 3 szt. 20. Stetoskop - 7 szt. 21. Globus indukcyjny - 15 szt. 22. Globus fizyczny - 15 szt. 23. Globus konturowy podświetlany - 10 szt. 24. Świat - mapa fizyczna, Europa - mapa fizyczna - 2 szt. 25. Modele: szkielet ryby, płaza, gada, ptaka, ssaka - 1 zestaw 26. Drobne artykuły papiernicze, chemia domowa - 2 zestawy 27. Model szkieletu człowieka wygląd i rozmiar rzeczywisty - 1 szt. 28. Modele serca - 10 szt. 29. Model skóry człowieka - 10 szt. 30. Modele budowy anatomicznej człowieka - 1 szt. 31. Modele do budowania cząsteczek - 5 szt. 32. Układ okresowy - 2 szt. 33. Tabela rozpuszczalności - 2 szt. 34. Mapa ścienna świata ogólno geograficzna (hipsometryczna, ukształtowania powierzchni) - 1 szt. 35. Mapa ścienna świata polityczna - 1 szt. 36. Mapa ścienna świata krajobrazowa - 1 szt. 37. Mapa ścienna świata klimatyczna - 1 szt. 38. Mapa ścienna Europy ogólnogeograficzna - 1 szt. 39. Tellurium lub inny model przedstawiający wzajemne relacje Ziemi, Słońca i Księżyca - 1 szt. 40. Okazy skał i minerałów oraz przykłady skamieniałości - 3 szt.

II.5) Główny kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30213000-5
39162000-5
30236000-2
39162110-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-01-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady na dostawy40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany postanowień umowy w przypadku: 1) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub podzespołów), zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy; 2) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiana stawki podatku od towarów i usług na asortyment stanowiący przedmiot umowy. 2. Zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy. 3. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w §9 ust. 1. 4. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-12-14, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Dostawa komputerów z osprzętem i oprogramowaniem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Czę?ść I - Dostawa komputerów z osprzętem i oprogramowaniem 1. Przenośny komputer dla ucznia - 25 szt. 2. Przenośny komputer dla nauczyciela - 6 szt. 3. Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne MONO - 1 szt. 4. Tablica interaktywna - 1 szt. 5. Wizualizer - 3 szt. 6. Aparat fotograficzny - 1 szt. 7. Rzutnik multimedialny typ I - 1 szt. 8. Rzutnik multimedialny typ II - 1 szt. 9. Ekran do rzutnika multimedialnego typ I - 1 szt. 10. Ekran do rzutnika multimedialnego typ II - 1 szt. 11. Odtwarzacz CD z głośnikami - 2 szt. 12. Tablet - 20 szt 13. Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne KOLOR - 1 szt. 14. Mikroskop do komputera- 15szt. 15. Lustrzanka cyfrowa - 1 szt 16. Mikroskop z kamerą USB - 5 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213000-5, 30236000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-01-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady na dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Dostawa pomocy naukowych A
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II - Dostawa pomocy naukowych A. 1. Mikroskop - 20 szt. 2. Zestaw preparatów mikroskopowych - bezkręgowce - 6 szt. 3. Zestaw preparatów mikroskopowych - skrzydła owadów - 6 szt. 4. Zestaw preparatów mikroskopowych - rośliny jadalne - 6 szt. 5. Zestaw preparatów mikroskopowych - tkanki ssaków - 6 szt. 6. Zestaw preparatów mikroskopowych - grzyby - 6 szt. 7. Zestaw preparatów mikroskopowych - co żyje w kropli wody - 3 szt. 8. Zestaw preparatów mikroskopowych - tkanki człowieka - 4 szt. 9. Zestaw preparatów mikroskopowych - tkanki człowieka zmienione chorobowo - 6 szt. 10. Zestaw preparatów biologicznych - 2 szt. 11. Probówka szklana zestaw - 1 szt. 12. Statyw na próbówki - 1 szt. 13. Siarka 1op. Siarka sublimowana, cz opakowanie 500g. gliceryna 1op.- 2 szt. 14. Płyta grzejna - 1 szt. 15. Czajnik elektryczny - 1 szt. 16. Odczynniki - 1 szt. 17. Szafa (metalowa z odciągiem) na odczynniki dla nauczyciela - 2 szt. 18. Stojaki do próbówek - 10 szt. 19. Waga laboratoryjna - 2 szt. 20. Zestaw 120 elementów szkła i wyposażenia laboratoryjnego - 2 szt. 21. Odczynniki / substancje chemiczne - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162000-5, 39162110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-01-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady na dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Dostawa pomocy naukowych B
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część III - Dostawa pomocy naukowych B. 1. Materiały dla uczniów na zajęcia - długopis, notatnik, kredki, flamastry itp. - 146 szt. 2. Klocki Cuisenairea (Liczby w kolorach) - zestaw - 1 szt. 3. Zestaw 450 figur na rzutnik - 1 szt. 4. Wielkie klocki podłogowe do układania wzorów, kpl 49 - 2 szt. 5. Magnetyczne pizze - ułamki - zestaw - 2 szt. 6. Plansza ścienna: Tabliczka mnożenia - 2 szt. 7. Liczmany: Mieszkańcy łąki (72szt.) - 5 szt. 8. Komplet elementów do budowy szkieletów brył - podstawowy - 2 szt. 9. Mata- oś liczbowa 0-20: rzeka 5mx0.6m - 2 szt. 10. Zakup niezbędnych materiałów i środków dydaktycznych do prowadzenia projektu edukacyjnego (plansze, gry edukacyjne dot. przedsiębiorczości itp.) - 30 szt. 11. Materiały dla uczniów na doradztwo edukacyjno-zawodowe (materiały testy + materiały papiernicze) - 65 zestaw 12. Przyrządy i urządzenia do obserwacji - Lupa - 75 szt. 13. Przyrządy i urządzenia do obserwacji - zestaw pudełek do obserwacji okazów - 15 szt. 14. Lornetka - 20 szt. 15. Teleskop - 5 szt. 16. Termometr z sondą - 15 szt. 17. Waga szalkowa z tworzywa +odważniki - 5 szt. 18. Zestaw siłomierzy - 6 szt. 19. Zestaw skał i minerałów - 3 szt. 20. Stetoskop - 7 szt. 21. Globus indukcyjny - 15 szt. 22. Globus fizyczny - 15 szt. 23. Globus konturowy podświetlany - 10 szt. 24. Świat - mapa fizyczna, Europa - mapa fizyczna - 2 szt. 25. Modele: szkielet ryby, płaza, gada, ptaka, ssaka - 1 zestaw 26. Drobne artykuły papiernicze, chemia domowa - 2 zestawy 27. Model szkieletu człowieka wygląd i rozmiar rzeczywisty - 1 szt. 28. Modele serca - 10 szt. 29. Model skóry człowieka - 10 szt. 30. Modele budowy anatomicznej człowieka - 1 szt. 31. Modele do budowania cząsteczek - 5 szt. 32. Układ okresowy - 2 szt. 33. Tabela rozpuszczalności - 2 szt. 34. Mapa ścienna świata ogólno geograficzna (hipsometryczna, ukształtowania powierzchni) - 1 szt. 35. Mapa ścienna świata polityczna - 1 szt. 36. Mapa ścienna świata krajobrazowa - 1 szt. 37. Mapa ścienna świata klimatyczna - 1 szt. 38. Mapa ścienna Europy ogólnogeograficzna - 1 szt. 39. Tellurium lub inny model przedstawiający wzajemne relacje Ziemi, Słońca i Księżyca - 1 szt. 40. Okazy skał i minerałów oraz przykłady skamieniałości - 3 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162000-5, 39162110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-01-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady na dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.