eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miękinia › Przebudowa odcinka publicznej drogi gminnej nr 104871D oraz budowa chodników i oświetlenia drogowego w miejscowości Pisarzowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-03

Miękinia: Przebudowa odcinka publicznej drogi gminnej nr 104871D oraz budowa chodników i oświetlenia drogowego w miejscowości Pisarzowice
Numer ogłoszenia: 627 - 2011; data zamieszczenia: 03.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miękinia , ul. Kościuszki 41, 55-330 Miękinia, woj. dolnośląskie, tel. 071 3178116, 3178016, faks 071 3178016.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miekinia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa odcinka publicznej drogi gminnej nr 104871D oraz budowa chodników i oświetlenia drogowego w miejscowości Pisarzowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji - Przebudowa odcinka publicznej drogi gminnej nr 104871D oraz budowa chodników i oświetlenia drogowego w miejscowości Pisarzowice. 2.Zakres prac obejmuje: a)Branżę drogową: -przebudowa drogi oraz budowa chodników obejmuje roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni, w tym wykonanie koryta pod nową konstrukcję drogi i chodników, wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogowej i chodników, wykonanie terenów zielonych -przedmiotowa droga gminna 104871D stanowi połączenie pomiędzy drogą wojewódzką nr 336, a drogą powiatową nr 2052D -budowa chodnika na działce nr 314 - sięgacz ul. Szkolnej w miejscowości Pisarzowice b)Branżę - odwodnienie - obejmuje wykonanie kanalizacji deszczowej jako zarurowanie fragmentu istniejącego rowu przydrożnego wraz z uzupełniającym drenażem. c)Branżę - oświetlenie: -wykonanie nowego oświetlenia przy drodze 104871D ul. Szkolna na części zabudowanej sterowanej z osobnej szafy sterowniczej na wysokości działki nr 12/4 -wykonanie nowego oświetlenia dla sięgacza drogi 104871D na działce nr 314 3.Przebudowa drogi gminnej nr 104871D i chodników a.Dla przebudowanej drogi przyjęto parametry jak dla drogi klasy D: -prędkość projektowa 50km/h, teren zabudowany; -łuki wyokrąglające załomy profilu - wklęsłe R= 1200m, wypukłe R=600m i 1200 m -pochylenie poprzeczne jezdni - daszkowe 2% oraz jednostronne - 2% -maksymalne pochylenie niwelety - 2% -minimalne pochylenie niwelety - 0,35% b. Układ warstw konstrukcyjnych nawierzchni: -warstwa z betonu asfaltowego - grubość 5 cm -warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - 7 cm -warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie - od 10- 15 cm -stabilizacja gruntu spoiwem hydraulicznym o RM= 5 MPa - 35 cm c. Budowa chodników: -Układ warstw nawierzchni chodnika -wjazdu - kostka betonowa typu holland , dla chodnika kolor szary, dla wjazdu - kolor ciemny szary - 8 cm; podsypka z miału kamiennego - 4 cm; podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie - chodnik - 10 cm; wjazd 20 cm; warstwa piasku - 10 cm. 4.Przebudowa odcinka publicznej drogi na działce nr 314 -budowa chodnika lewostronnego 1,50m o następującym układzie warstw - kostka betonowa typu holland dla chodnika kolor szary - 8 cm, dla wjazdu - kolor ciemny szary -8cm; podsypka z miału kamiennego - 4 cm; podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie - chodnik - 10 cm; wjazd 20 cm; warstwa piasku - 10 cm.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.40 - 45.23.32.40 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum dwa zamówienia, których przedmiotem była przebudowa,budowa, remont drogi o nawierzchni asfaltobetonowej z chodnikami i oświetleniem o wartości każdej z robót co najmniej 1 500.000,00 zł netto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a)kierownik budowy - osoba posiadająca określone przepisami Prawa Budowlanego, t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz 1118 ze zm.,uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. z dnia 16 maja 2006 roku Nr 83 poz. 578 lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, odpowiednio w zakresie drogowym z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, z łącznym 5 letnim doświadczeniem zawodowym w branży drogowej. b) Kierownik robót elektrycznych - osoba posiadająca określone przepisami Prawa Budowlanego, t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz 1118 ze zm., uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. z dnia 16 maja 2006 roku Nr 83 poz. 578 lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, odpowiednio w zakresie sieci i urządzeń elektroenergetycznych z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiada ważne i opłacone ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 500 000.00 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy 2. Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót Zamawiającego

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiany mogą dotyczyć: a.zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych, b.aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, c.zmiany ilości robót budowlanych, usług lub dostaw w stosunku do przedmiaru robót lub kosztorysu ofertowego wykonawcy, pod warunkiem, że nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, d.zmiany producenta urządzeń lub wyposażenia, e.zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych, f.zmiany terminów wykonania robót budowlanych, g.rezygnacji z wykonania części robót budowlanych, dostaw i usług, h.zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (w tym podatku VAT), i.zmiany osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne osoby legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, j.zmiany podwykonawców, których udział w realizacji przedmiotu umowy zaakceptował Zamawiający. 2.Jeżeli zmiana, o której mowa w ust. 1 wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjująca zmianę przedstawia projekt zamienny- zatwierdzony przez organ architektoniczno-budowlany - jeżeli wymagają tego przepisy prawa budowlanego zawierający opis proponowanych zmian, przedmiar i niezbędne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego. 3.Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą zostać dokonane, jeżeli zachodzą i są ich uzasadnieniem niżej wymienione okoliczności: a.niezgodność przedmiaru robót z określeniem przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia -w tym z dokumentacją projektową lub STWiORB, b.obniżenie kosztu wykonania robót -wynagrodzenia Wykonawcy, c.poprawy wartości lub podniesienia sprawności ukończonych robót budowlanych, d.zmiany obowiązujących przepisów, e.podniesienie wydajności urządzeń, f.podniesienie bezpieczeństwa wykonywania robót, g.usprawnienia lub podniesienie walorów zdrowotnych i bezpieczeństwa w trakcie użytkowania obiektu, h.opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego; lub innemu wykonawcy, zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy, i.zaistnienie nieprzewidzialnych w umowie warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach, j.udzielenie robót dodatkowych koniecznych do wykonania podstawowego zakresu zamówienia, k.siła wyższa. 4.Podstawę obliczenia kosztów zmiany stanowi kosztorys opracowany na podstawie cen jednostkowych oraz danych wyjściowych do kosztorysowania przyjętych przez Wykonawcę do sporządzenia kosztorysu ofertowego, ale nie większych niż ostatnie aktualne średnie ceny publikowane w SEKOCENBUD.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miekinia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Miękinia, ul. Kościuszki 41, 55-330 Miękinia, pokój 208.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Miękinia, ul. Kościuszki 41, 55-330 Miękinia, Biuro Obsługi Petenta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 15 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja finansowana z Narodowego Programu Przebudowy Dróg lokalnych na lata 2008 - 2011.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.