eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgorzyno › Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu dla projektu pn. Budowa infrastruktury transmisji danych dla Miasta i Gminy Węgorzyno, współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-01

Węgorzyno: Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu dla projektu pn. Budowa infrastruktury transmisji danych dla Miasta i Gminy Węgorzyno, współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 62790 - 2012; data zamieszczenia: 01.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41748 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Węgorzyno, Rynek 1, 73-155 Węgorzyno, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3971563, faks 91 3971567.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu dla projektu pn. Budowa infrastruktury transmisji danych dla Miasta i Gminy Węgorzyno, współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowej obsługi inwestycyjnej tj. kierowania i nadzorowania inwestycji polegającej na budowie infrastruktury transmisji danych dla Miasta i Gminy Węgorzyno. Zamówienie jest realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013. Zakres prac do wykonania znajduje się w załączniku nr 8 (program funkcjonalno-użytkowy) do niniejszego SIWZ. 4. Zakres czynności przewidywanych do wykonywania w ramach umowy o świadczenie usług Inżyniera Kontraktu: Zakres usługi pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla Projektu będzie realizowany w trzech etapach: Etap I- Faza przetargowa i projektowa 1. Obowiązki szczegółowe Inżyniera Projektu w fazie przetargowej na etapie przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zaprojektowanie i wybudowanie Projektu są następujące: 1) zweryfikuje program funkcjonalno-użytkowy, dokona analizy spójności wniosku aplikacyjnego ze studium wykonalności i programem funkcjonalno-użytkowym oraz zidentyfikuje możliwe obszary problemów i podejmie działania zaradcze; 2) przygotowuje dokumentację przetargową zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych tj. SIWZ w zakresie wynikającym z art. 36 ust. 1 pkt. 3, 5, 12, 16 ustawy Pzp, projekt umowy na wyłonienie Wykonawcy dokumentacji projektowej i robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj (dokumentacja przetargowa musi być przekazana Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż 10 dni od daty podpisania umowy); 3) uzgadnia z Zamawiającym treść dokumentacji przetargowej tj. SIWZ w zakresie wynikającym z art. 36 ust. 1 pkt. 3,5, 12, 16 ustawy Pzp i projektu umowy na wyłonienie Wykonawcy dokumentacji projektowej i robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj; 4) przygotowuje odpowiedzi na zapytania oferentów zadawane przed terminem złożenia ofert dotyczące SIWZ w zakresie wynikającym z art. 36 ust. 1 pkt. 3, 5, 12, 16 ustawy Pzp i projektu umowy (propozycja odpowiedzi na pytania wniesione przez oferentów musi być przekazana Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż 3 dni od daty otrzymania zapytań od Zamawiającego); 5) bierze udział w pracy Komisji Przetargowej m.in. uczestniczy w procesie badania i oceny ofert oraz wyboru Wykonawcy Projektu; 6) przygotowuje dokumenty związane z ewentualnymi odwołaniami; 7) przygotowuje umowę z Wykonawcą dokumentacji projektowej i robót budowlanych i uzgadnia jej treść z Zamawiającym; 8) przygotowuje w uzgodnieniu z Zamawiającym i Wykonawcą Projektu ostateczną wersję harmonogramu przedstawiającego cykl realizacji Projektu oraz plan płatności dostosowany do harmonogramu wynikającego z podpisanej umowy z instytucją współfinansującą Projekt; 9) w razie wystąpienia konieczności przygotowuje i przeprowadza inne postępowania o zamówienie publiczne wynikłe w trakcie realizacji Projektu, konieczne do prawidłowego wykonania Projektu; 10) zapewnia obsługę prawną dla w/w opisywanych czynności. 2. Zatwierdzenie przez Zamawiającego dokumentów i decyzji w postępowaniu przetargowym nie zwalnia Inżyniera Projektu z odpowiedzialności za prawidłowość tych dokumentów i decyzji, w szczególności z rękojmi za wady, kar umownych. 3. Obowiązki szczegółowe Inżyniera Projektu w fazie projektowej na etapie przygotowania dokumentacji projektowej są następujące: 1) koordynuje proces przygotowania inwestycji w zakresie prac projektowych dotyczących opracowania projektu budowlanego i wykonawczego we wszystkich branżach wraz z przedmiarami, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz nadzorowania ich pod względem zgodności z Programem Funkcjonalno-Użytkowym i obowiązującymi przepisami prawa; 2) organizuje i prowadzi narady z Wykonawcą Projektu na etapie przygotowania dokumentacji projektowej; 3) prowadzi nadzór nad realizowaną usługą geodezyjną; 4) prowadzi nadzór nad załatwieniem spraw formalno-prawnych w zakresie pozyskania tytułu prawnego m.in. ustanowienie służebności, kupno, dla działek zlokalizowanych pod inwestycję oraz prowadzi korespondencję z zainteresowanymi stronami postępowania, przygotowuje zawarcie odpowiednich czynności prawnych przez Zamawiającego i właścicieli nieruchomości; 5) opiniuje rozwiązania wskazane w trakcie prac projektowych przez Wykonawcę Projektu; 6) monitoruje i kontroluje Projekt na Zaprojektowanie i Wybudowanie Projektu w zakresie opracowania dokumentacji projektowej pod względem technicznym, finansowym, czasowym i organizacyjnym; 7) na bieżąco informuje Zamawiającego o postępie nadzorowanych w ramach niniejszej umowy prac oraz istniejących i przewidywanych trudnościach w realizacji tych prac wraz ze sposobem ich rozwiązania; 8) sprawdza kompletność i weryfikuje projekty budowlane opracowane przez Wykonawcę Projektu we wszystkich branżach, przedmiar robót, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych pod kątem ich wzajemnej zgodności a także zgodności z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, SIWZ, umową z Wykonawcą, umową i wnioskiem o dofinansowanie Projektu i wnosi pisemnie Zamawiającemu wszelkie uwagi; 9) dokonuje odbioru projektów budowlanych i wykonawczych we wszystkich branżach, przedmiarów robót, szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych; 10) koordynuje działania dotyczące uzyskania decyzji zezwalających na realizację inwestycji; 4. Zatwierdzenie przez Zamawiającego dokumentów i decyzji na etapie opracowania dokumentacji projektowej nie zwalnia Inżyniera Projektu z odpowiedzialności za prawidłowość tej dokumentacji, w szczególności z rękojmi za wady, kar umownych. § 3. Etap II - Faza organizacji i wykonania robót budowlanych, sprawozdawczości, rozliczeń finansowych, promocji, odbiorów i oddania do użytkowania 1. Obowiązki szczegółowe w fazie organizacji robót budowlanych Inżyniera Projektu są następujące: 1) dokona wszelkich czynności dotyczący rozpoczęcia budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego; 2) przekaże Wykonawcy protokolarnie teren budowy; 3) opracuje i wdroży system przepływu informacji pomiędzy uczestnikami procesu realizacji Projektu; 4) egzekwuje od Wykonawcy należyte zabezpieczenie budowy oraz mienia na terenie budowy oraz utrzymania czystości dróg dojazdowych oraz przyległego terenu zaplecza budowy 5) kontroluje i nadzoruje warunki wynikające z uzgodnień do projektów, w tym w szczególności powiadamia właścicieli i administratorów sieci/dróg/terenów zamkniętych o przewidywanych terminach rozpoczęcia robót, uczestniczy w spotkaniach z nimi; 6) kontaktuje się z właścicielami posesji, przez które przechodzą sieci uzbrojenia technicznego terenu, informuje właścicieli gruntów o konieczności czasowego zajęcia terenu przed wejściem z robotami budowlanymi przez Wykonawcę Projektu; 7) uzyskuje niezbędne zezwolenie na czasowe zajęcia terenu pasa drogowego oraz dopilnowuje spraw formalnych po okresie czasowego zajęcia. 2. Inżynier Projektu na etapie wykonywania robót budowlanych jest upoważniony i zobowiązany do: 1) pełnienia obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego oraz zapewnienia i koordynacji prac inspektorów nadzoru poszczególnych branż nad prowadzonym robotami budowlanymi w pełnym zakresie obowiązków wynikających z przepisów ustawy Prawo budowlane; 2) kontrolowania prawidłowości wpisów dokonywanych w dzienniku budowy i wydawania Wykonawcy Projektu poleceń, potwierdzonych wpisem w dzienniku budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań wymagających odkrycie robót lub elementów zakrytych; 3) dokonywanie w dzienniku budowy wpisów dotyczących przebiegu robót budowlanych stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót budowlanych oraz potwierdzenie w dzienniku budowy zapisów kierownika budowy o gotowości robót budowlanych do odbioru oraz należytym urządzeniu lub uporządkowaniu terenu budowy; 4) dokumentowanie przebiegu robót budowlanych, niezależnie od wpisów do dziennika budowy metodą fotograficzną (cyfrową). Po odbiorze ostatecznym Inżynier Projektu sporządzi album fotograficzny z opisem historii budowy ( w formie papierowej i elektronicznej); 5) wyegzekwowanie od Wykonawcy prowadzenia prawidłowej obsługi geodezyjnej budowy i dopilnowanie wykonania inwentaryzacji geodezyjnej wszystkich urządzeń podziemnych; 6) uczestnictwo w procesie inwestycyjnym z najwyższą starannością; 7) prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy ( nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu) w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów; 8) monitorowanie postępu finansowego i rzeczowego robót poprzez sprawdzenie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym przy realizacji Kontraktu harmonogramem rzeczowo-finansowym i zdefiniowanymi przez Zamawiającego wskaźnikami produktu i rezultatu; 9) monitorowanie terminowości realizacji robót budowlanych, a w przypadku zagrożenia niedotrzymania terminów wynikających z Harmonogramu rzeczowo -finansowego robót budowlanych powiadamia pisemnie zamawiającego; 10) organizowania i prowadzenia narad budowy (koordynacyjnych, technicznych, problemowych) i innych spotkań dotyczących realizacji robót co najmniej raz w miesiącu z udziałem przedstawicieli wszystkich stron zaangażowanych w realizacje Kontraktu oraz sporządzania protokołów z tych narad i przekazywania ich niezwłocznie Zamawiającemu i wykonawcy projektu; 11) weryfikowania, analizowania i akceptowania do zapłaty treści faktur wystawianych przez Wykonawcę pod względem merytorycznym i rachunkowym i przekazywania ich w ciągu 3 dni Zamawiającemu; 12) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz wad i usterek; 13) zatwierdzanie materiałów budowlanych w celu uniknięcia użycia materiałów niezgodnych z zapisami umowy, uszkodzonych lub nie posiadających certyfikatów; 14) zatwierdzanie rysunków wykonawczych/powykonawczych sporządzonych przez Wykonawcę; 15) dokonywanie weryfikacji ilościowo -rzeczowej wykonywanych robót budowlanych; 16) kontroli i odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu; 17) przedstawianie Zamawiającemu pisemnych zaleceń na temat wyceny stawek wszelkich nieprzewidzianych robót zamiennych, uzupełniających lub dodatkowych; 18) sporządzenie protokołów konieczności i negocjacji do robót zamiennych, uzupełniających lub dodatkowych; 19) przygotowanie do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzania kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawców Projektu dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót; 20) sprawdzanie zestawień ilościowych i wartości wykonywanych robót i wystawiania dokumentów będących podstawą do wystawienia faktur przez wykonawcę; 21) zapobiegania nieuzasadnionym roszczeniom Wykonawcy; 22) powiadamiania zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy i sygnalizowanych przez niego nieprawidłowościach oraz rozbieżnościach między dokumentami Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy; 23) rozpatrywanie roszczeń Wykonawcy i przedstawiania stanowiska w odniesieniu do nich; 24) rozliczenia Kontraktu na Zaprojektowanie i wybudowanie Projektu w przypadku jego wypowiedzenia, w razie ustania, rozwiązania, bądź unieważnienia umowy z Wykonawcą; Inżynier Projektu jest w takich przypadkach odpowiedzialny za przeprowadzenie inwentaryzacji, a także wyceny wykonanych robót oraz materiałów i wyrobów budowlanych znajdujących się na budowie oraz protokolarne przekazanie przez wykonawcę Projektu; 25) wystawianie wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z realizacją Projektu wymaganych przez Zamawiającego i Instytucję Zarządzającą; 26) sporządzanie raportów z realizacji projektu w zakresie pracy Inżyniera Projektu i realizacji Kontraktu, w tym wniosków o płatność zgodnie z wytycznymi w zakresie sprawozdawczości; 27) udział w rozwiązaniu wszelkiego rodzaju sporów, skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją Projektu m.in. mieszkańców; 28) analiza ryzyka w zakresie nadzorowanego Projektu; 29) wspieranie działań Zamawiającego poprzez udział w posiedzeniach Rady Miejskiej w razie potrzeb oraz w spotkaniach promujących Projekt; 30) wykonywania wszystkich innych czynności i zdań nie wymienionych w Kontrakcie na usługę pełnienia funkcji Inżyniera Projektu, które będą konieczne do prawidłowej realizacji kontraktu na zaprojektowanie i wybudowanie Projektu. 3. Inżynier Projektu na etapie wykonania robót budowlanych będzie pisemnie wnioskować do Zamawiającego o: 1) wprowadzenie ewentualnych zmian w dokumentacji projektowej; 2) zlecenie usunięcia wad projektu lub robót budowlanych stronie trzeciej w przypadku, gdy Wykonawca Projektu nie usunie ich w wyznaczonym terminie; 3) zmianę terminu wykonania robót w umowie na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, kiedy zmiana taka nie wynika z wynika z winy, zaniedbań Wykonawcy projektu; 4) zlecenie wykonania robót budowlanych zamiennych, uzupełniających lub dodatkowych; 5) w przypadku wystąpienia konieczności w/w robót Inżynier Projektu składa Zamawiającemu pisemną opinię na temat zasadności ich uznania, zawierającą uzasadnienie faktyczne i prawne, jednakże nie ma upoważnienia do składania w imieniu Zamawiającego jakichkolwiek oświadczeń woli z tym związanych; 6) wydanie polecenia przyspieszenia lub opóźnienia tempa robót. 4. Inżynier Projektu odpowiada za odpowiedni dobór swojego zespołu. Podczas nieobecności któregokolwiek ze specjalistów, wynikającej z urlopu lub przedłużającego się zwolnienia lekarskiego, zapewni czasowe zastępstwo o wymaganych uprawnieniach i kwalifikacjach specjalistów na cały ten czas nieobecności zatrudnionych fachowców. 5. Inżynier Projektu będzie odpowiedzialny za organizację, zarządzanie i koordynację realizacji Projektu pod względem finansowym, organizacyjnym, technicznym, rzeczowym i czasowym oraz za współpracę i reprezentowanie w zakresie określonym przez Zamawiającego wszystkich stron realizujących Projekt przed Instytucjami Finansującymi Projekt. 6. Obowiązki szczegółowe w fazie sprawozdawczości i rozliczeń finansowych inżyniera projektu są następujące: 1) analizuje harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji Projektu opracowany przez Wykonawców Projektu, w przypadku koniecznych dokonuje jego aktualizacji w konsultacji z wykonawcą i Zamawiającym; 2) na bieżąco analizuje i weryfikuje koszty realizacji Projektu w układzie poszczególnych pozycji harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji Projektu wraz z bezzwłocznym informowaniem Zamawiającego o zaistniałych zmianach; 3) sporządza do 5 dnia każdego miesiąca harmonogram składania wniosków o płatność w ramach projektu; 4) przygotowuje dane do wniosków o płatność, do sprawozdawczości i rozliczeń finansowych z instytucjami finansującymi wraz z przygotowanie niezbędnych załączników w celu rozliczenia wydatków w ramach Projektu; 5) sporządza wnioski o płatność zaliczkową, pośrednią, końcową, wszelkie sprawozdania oraz rozliczenia z instytucjami udzielającymi dofinansowania; 6) sporządza raporty z rzeczowego i finansowego postępu w realizacji Projektu oraz z postępu swojej pracy; 7) dokona końcowego rozliczenia Projektu z uwzględnieniem rozliczenia i przekazania środków trwałych; 8) ustala podstawę i wysokość obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu niewykonania, wadliwego wykonania lub obniżenia jakości robót; 9) sporządza wnioski o naliczenie kar umownych oraz o dokonanie innych potraceń z wynagrodzenia Wykonawcy, wynikających z umowy; 10) sporządza po zakończeniu realizacji rzeczowej Projektu analizy ekonomiczne i finansowe potwierdzające prawidłowość wyliczonych w studiach wykonalności projektu lub luki finansowe oraz inne niezbędne załączniki do wniosków o płatności, w tym płatność końcową; 11) składa rozliczenie rzeczowo-finansowe Projektu Instytucji Finansującej. 7. Obowiązki szczegółowe w fazie odbiorów i zawiadomienia o zakończeniu budowy inżyniera projektu są następujące: 1) określa dokumenty przyjęcia robót, które Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przed przystąpieniem do robót końcowych; 2) sprawdza i potwierdza gotowość robót budowlanych do odbioru; 3) określa roboty lub obowiązki, których wykonanie przez Wykonawcę będzie wymagane do dokonania odbioru, w razie stwierdzenia, że roboty nie osiągnęły gotowości do odbioru; 4) wyegzekwuje od Wykonawcy dostarczenie przed odbiorem dokumentów niezbędnych do odbioru oraz sprawdzi ich prawidłowość i kompletność; 5) uzgadnia z Wykonawcą rodzaj dokumentacji powykonawczej, sprawdza ją i zatwierdza w porozumieniu z Zamawiającym; 6) potwierdza w dzienniku budowy gotowość do odbioru częściowego i końcowego Projektu; 7) występuje do Zamawiającego powołanie komisji odbiorowej, powiadamia wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego o odbiorze i przeprowadza odbiór końcowy wraz ze sporządzeniem protokołu; 8) przyjęcie od kierownika budowy dziennika budowy wraz z pełną dokumentacja procesu inwestycyjnego i przekazuje go Zmawiającemu; 9) dokona wszelkich czynności dotyczących zakończenia budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego. 8. Obowiązki szczegółowe w fazie działań informacyjno-promocyjnych inżyniera projektu są następujące: 1) opracowanie i opublikowanie 2 ogłoszeń ( jeden w roku 2012 po rozpoczęciu inwestycji i jeden w 2015 roku na koniec realizacji Projektu). Ogłoszenia będą zamieszczane w prasie o zasięgu co najmniej regionalnym. Treść ogłoszenia każdorazowo musi być uzgadniana z Zamawiającym; 2) dostarczenia raz na kwartał informacji o postępie w realizacji Projektu, które będą zamieszczane na stronie internetowej Zamawiającego; 3) opatrywanie logotypami Instytucji źródeł finansowania wszelkiej dokumentacji związanej z realizacją Projektu oraz niniejszego zamówienia; 4) sprawowanie i dopilnowanie, aby Wykonawca Projektu: na czas prowadzenia robót budowlanych zamieścił tablicę informacyjną m.in. tytuł projektu i źródło finansowania, po zakończeniu realizacji robót wykonał i umieścił tablicę pamiątkową zawierająca powyższe informacje, projekt tablicy informacyjnej i pamiątkowej przygotuje Inżynier Projektu, 5) opracowanie, przygotowanie i wydanie na dzień odbioru końcowego Projektu na koszt Inżyniera Projektu broszury informującej ( w formacie A4 składanej na trzy części) o Projekcie w nakładzie 500 egzemplarzy. Treść broszury musi być uprzednio uzgodniona z Zamawiającym; 6) działania informacyjne i promocyjne Projektu muszą być zgodne z wytycznymi dotyczącymi prowadzenia działań informacyjno-promocyjnych oraz oznakowania projektu realizowanego w ramach RPO WZ. 9. Obowiązki szczegółowe w fazie nadzoru prawnego nad realizacją umowy z Wykonawcą inżyniera projektu są następujące: 1) dokona kontroli polis ubezpieczeniowych Wykonawcy w zakresie ich zgodności z umową; 2) będzie czuwał nad terminowym przekazaniem przez Wykonawcę polisy ubezpieczeniowej i dowodów zapłaty składek ubezpieczenia, sprawdzał ważność i zgodność z umową Wykonawcy polisy ubezpieczeniowej; 3) zaopiniuje projekt umowy wykonawcy Projektu z podwykonawcą; 4) odpowiada za to, aby dokumenty gwarancyjne jakości wystawione przez Wykonawcę Projektu zabezpieczały interes Zamawiającego w okresie gwarancji zgodnie z umową z Wykonawcą Projektu; 5) będzie dochodził i egzekwował uprawnienia Zamawiającego wynikające z umowy z Wykonawcą Projektu z tytułu rękojmi i gwarancji, w tym do uzyskania zastępczego wykonania usunięcia wad na koszt wykonawcy oraz obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy w razie wystąpienia nieusunięcia wady robót budowlanych; 6) będzie dochodził i egzekwował od Wykonawcy Projektu należne kary umowne o odszkodowania na zasadach ogólnych z tytułu niewykonania, nienależytego wykonania lub nieterminowego wykonania zobowiązań wynikających z umowy; 7) będzie występował w imieniu Zamawiającego przed organami administracji publicznej w sprawach związanych z Projektem; 8) będzie zgłaszał do Zamawiającego wnioski o zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy z Wykonawcą Projektu oraz zabezpieczenie okresu rękojmi lub o jego zatrzymanie w celu zaspokojenia roszczeń Zamawiającego. 10. Inżynier Projektu nie ma prawa do: 1) wprowadzania jakichkolwiek poprawek do podpisanej umowy na zaprojektowanie i wybudowanie Projektu; 2) zwolnienia Wykonawcy z jakichkolwiek obowiązków czy odpowiedzialności wynikających z umowy bez uzgodnienia z Zamawiającym; 3) ograniczenia lub roszczenia zakresów robót wykonawcy lub przekazania robót innym Wykonawcom niż tym, którzy zostali wskazani w podpisanej umowie; 4) polecenia Wykonawcy wykonania robót wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia bez uzgodnienia z Zamawiającym; 5) do zaciągania zobowiązań finansowych w imieniu Zamawiającego bez pisemnej zgody Zamawiającego; 6) podejmowania w imieniu własnym lub Zamawiającego czynności niezgodnych z prawem w tym w szczególności z Prawem Zamówień Publicznych, Prawem Budowlanym oraz Kodeksem Cywilnym. § 4. III Etap - faza rękojmi za wady i gwarancji jakości udzielonej przez Wykonawcę. W okresie rękojmi za wady i gwarancje jakości robót budowlanych do obowiązków Inżyniera Projektu należy w szczególności: 1) przeprowadzanie przeglądów w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę Projektu oraz dochodzenie usunięcia stwierdzonych wad, usterek ( co najmniej 2 przeglądy w ciągu roku); 2) niezwłoczne zawiadomienie Wykonawcy o wystąpieniu wad; 3) egzekwowanie od Wykonawcy szybkiego usuwania stwierdzonych wad; 4) protokolarne stwierdzenie przy udziale Zamawiającego, usunięcia wad przez Wykonawcę; 5) współuczestniczenie na wniosek Zamawiającego, w dochodzeniu od Wykonawcy inwestycji roszczeń z tytułu gwarancji jakości lub rękojmi za wady, na koszt Zamawiającego (chyba, że szkodę spowodował Inżynier Projektu); 6) realizacja obowiązków i zobowiązań Zamawiającego w okresie trwałości Projektu wynikających z podpisanej umowy o dofinansowanie projektu; 7) potwierdzenie gotowości do odbioru, wyznaczenie terminu odbioru i powiadomienie na piśmie Zamawiającego i Wykonawcę Projektu o planowanym terminie odbioru ostatecznego robót budowlanych po upływie gwarancji jakości i rękojmi z wyprzedzeniem co najmniej 5 dni roboczych; 8) zatwierdzenie przez Zamawiającego dokumentów i decyzji na etapie rękojmi za wady i gwarancję jakości nie zwalnia Inżyniera Projektu z odpowiedzialności za prawidłowość tych dokumentów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013. Oś Priorytetowa 3 Rozwój społeczeństwa informacyjnego Działanie 3.1 Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Obsługi Inwestycji Sp. z o.o, ul. Wojska Polskiego 119, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 153990,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 143928,00

  • Oferta z najniższą ceną: 143928,00 / Oferta z najwyższą ceną: 567000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.