eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobiele Wielkie › Remonty świetlicy wiejskiej w miejscowości Kobiele Małe

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-04

Kobiele Wielkie: Remonty świetlicy wiejskiej w miejscowości Kobiele Małe
Numer ogłoszenia: 62783 - 2015; data zamieszczenia: 04.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 37743 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobiele Wielkie, ul. Reymonta 79, 97-524 Kobiele Wielkie, woj. łódzkie, tel. 0-44 6814412, faks 0-44 6810593.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty świetlicy wiejskiej w miejscowości Kobiele Małe.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Kobiele Małe polegający na przebudowie i nadbudowie budynku oraz budowie szczelnego zbiornika na nieczystości ciekłe. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie konstrukcji dachu wraz z pokryciem blacho dachówką; 2) Docieplenie budynku; 3) Wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych, wod-kan, c.o. i wentylacji; 4) Wykonanie wewnętrznych ścian działowych 5) Demontaż istniejących posadzek 6) Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej na posadzkach, wylewki betonowe; 7) Wykonanie podłóg z płytek ceramicznych 8) Budowę bezodpływowego zbiornika na ścieki 9) Wykonanie zagospodarowania terenu polegającego na wykonaniu opaski wokół budynku, utwardzenia terenu oraz ogrodzenia działki 3. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie ze szczegółowym opisem prac budowlanych i instalacyjnych zawartych w projekcie budowlanym oraz Specyfikacji technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 4. Prace nieobjęte dokumentacją projektową wymagane przez Zamawiającego: 1) wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku, 2) wykonanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego budynku, 3) wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji, 4) wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z dokumentami odbiorowymi (karty gwarancyjne, instrukcje obsługi, protokoły z pomiarów, protokoły z prób i badań, protokoły z rozruchu, atesty, deklaracje, certyfikaty, aprobaty techniczne itd. ) w dwóch egzemplarzach w języku polskim z podziałem na branże oprawione w segregatory z szczegółowym spisem treści 5) uzyskanie prawomocnej decyzji - pozwolenia na użytkowanie budynku. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - dodatek nr 8 do SIWZ; 2) Projekt budowlany przebudowy i nadbudowy budynku świetlicy wiejskiej budynku w miejscowości Kobiele Małe zawierający również projekty branży elektrycznej; wod-kan; c.o.; - dodatek nr 9 do SIWZ; 3) Przedmiary robót (branża konstrukcyjno - budowlana, sanitarna oraz elektryczna) - dodatek nr 10 do SIWZ; Uwaga: Przedmiary robót zostały załączone w celach informacyjnych i służą jedynie do opisu przedmiotu zamówienia. Nie stanowią one podstawy do obliczenia ceny przez Wykonawcę. W dokumentacji projektowej zostały podane przykładowe materiały i urządzenia z zaznaczeniem, iż mają one charakter wyłącznie przykładowy i dopuszczeniem zastosowania ich zamienników o parametrach technicznych nie gorszych niż zaprojektowane, posiadających wymagane certyfikaty i atesty. W związku z powyższym Zamawiający informuje, iż wszędzie tam gdzie w dokumentacji projektowej użyte zostały nazwy własne producentów urządzeń, materiałów mają one charakter przykładowy, a Zamawiający dopuszcza w tym zakresie składanie ofert zawierających urządzenia/materiały innych producentów niż wskazane w dokumentacji projektowej tj. urządzenia/materiały równoważne o nie gorszych parametrach technicznych i technologicznych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego ma obowiązek wykazać, że oferowane przez niego urządzenia/materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) wykaz proponowanych urządzeń/materiałów równoważnych (z podaniem nazwy, typu oraz producenta) 2) oświadczenie, że zastosowane rozwiązanie/rozwiązania równoważne zagwarantują realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej 3) szczegółową dokumentację techniczną urządzeń/materiałów równoważnych (zawierającą opis parametrów technicznych, użytkowych, funkcjonalnych). Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty w/w dokumentów, Zamawiający uzna, iż na etapie realizacji robót Wykonawca zastosuje urządzenia i materiały wskazane w dokumentacji projektowej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Rzemieślnicza BUDOWLANKA, ul. Kilińskiego 15/17, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243839,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 338966,11

  • Oferta z najniższą ceną: 337020,00 / Oferta z najwyższą ceną: 406526,99

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.