eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKU ORAZ NA POSESJI SĄDU REJONOWEGO W LUBINIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-02-24

Lubin: KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKU ORAZ NA POSESJI SĄDU REJONOWEGO W LUBINIE
Numer ogłoszenia: 62774 - 2014; data zamieszczenia: 24.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Lubinie, ul. Wrocławska 3, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 847-01-00, faks 0-76 847-02-11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKU ORAZ NA POSESJI SĄDU REJONOWEGO W LUBINIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych, toalet i ciągów komunikacyjnych Sądu Rejonowego w Lubinie oraz bieżące utrzymanie posesji Sądu, wspólny słownik zamówień CPV - 90.91.12.00 usługi sprzątania budynków; 90.91.92.00 usługi sprzątania biur. Powierzchnia przeznaczona do sprzątania: 1) Powierzchnia biurowa - 2 524 m2 (50 % wykładziny dywanowej, 50 % wykładziny pcv) 2) Powierzchnia ruchu - 1 216,40 m2 (płytki gresowe) 3) Powierzchnia gospodarcza - 816,20 m2 (płytki lastryko) 4) Powierzchnia holu - 311,80 m2 (granit) 5) Powierzchnia toalet - 213 m2 (kafle łazienkowe) 6) Powierzchnia okien - 1 409,45 m2 7) Ilość oczek w toaletach - 21 szt. 8) Ilość podajników do papieru - 21 szt. 9) Ilość dozowników mydła w płynie - 21 szt. 10) Ilość podajników na papier toaletowy - 37 szt. 11) Ilość pracowników w obiekcie - 130 osób, 12) Powierzchnia posesji - 3 498 m2 tereny zielone oraz 2 698 m2 bruk. W ramach ceny oferty należy ująć materiały eksploatacyjne i środki higieny osobistej takie jak: worki foliowe do koszy na śmieci, wkłady zapachowe ( kostki ) do wc i pisuarów, środki zapachowe do pomieszczeń sanitarnych, ręczniki papierowe, papier toaletowy 0,75 kg, mydło w płynie z lanoliną, mydło piankowe. Do realizacji usługi Zamawiający wymaga, aby oferent używał profesjonalnej chemii czyszczącej w postaci koncentratów i hiperkoncentratów posiadających atest PZH takiej jak: BU - 440 Perfekt - firmy BUSIL lub równoważny BU - 460 Bucalex - firmy BUSIL lub równoważny BU - 260 Buzstart - firmy BUSIL lub równoważny Uniform - BUTCHER S lub równoważny BU - 424 - zmywacz lub równoważny Palace - BUTCHER S lub równoważny oraz innych profesjonalnych środków, które zapewnią należyte wykonanie przedmiotu zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Piast Group Sp z o.o., ul. Jaworzyńska 67, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 198696,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 280144,80

  • Oferta z najniższą ceną: 280144,80 / Oferta z najwyższą ceną: 285278,40

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Powodem zastosowania zamówienia w trybie zapytania o cenę zgodnie z art. 70 Pzp były usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia była mniejsza niż kwota określona w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.