Lubin: KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKU ORAZ NA POSESJI SĄDU REJONOWEGO W LUBINIE
Numer ogłoszenia: 62774 - 2014; data zamieszczenia: 24.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Lubinie, ul. Wrocławska 3, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 847-01-00, faks 0-76 847-02-11.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKU ORAZ NA POSESJI SĄDU REJONOWEGO W LUBINIE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych, toalet i ciągów komunikacyjnych Sądu Rejonowego w Lubinie oraz bieżące utrzymanie posesji Sądu, wspólny słownik zamówień CPV - 90.91.12.00 usługi sprzątania budynków; 90.91.92.00 usługi sprzątania biur. Powierzchnia przeznaczona do sprzątania: 1) Powierzchnia biurowa - 2 524 m2 (50 % wykładziny dywanowej, 50 % wykładziny pcv) 2) Powierzchnia ruchu - 1 216,40 m2 (płytki gresowe) 3) Powierzchnia gospodarcza - 816,20 m2 (płytki lastryko) 4) Powierzchnia holu - 311,80 m2 (granit) 5) Powierzchnia toalet - 213 m2 (kafle łazienkowe) 6) Powierzchnia okien - 1 409,45 m2 7) Ilość oczek w toaletach - 21 szt. 8) Ilość podajników do papieru - 21 szt. 9) Ilość dozowników mydła w płynie - 21 szt. 10) Ilość podajników na papier toaletowy - 37 szt. 11) Ilość pracowników w obiekcie - 130 osób, 12) Powierzchnia posesji - 3 498 m2 tereny zielone oraz 2 698 m2 bruk. W ramach ceny oferty należy ująć materiały eksploatacyjne i środki higieny osobistej takie jak: worki foliowe do koszy na śmieci, wkłady zapachowe ( kostki ) do wc i pisuarów, środki zapachowe do pomieszczeń sanitarnych, ręczniki papierowe, papier toaletowy 0,75 kg, mydło w płynie z lanoliną, mydło piankowe. Do realizacji usługi Zamawiający wymaga, aby oferent używał profesjonalnej chemii czyszczącej w postaci koncentratów i hiperkoncentratów posiadających atest PZH takiej jak: BU - 440 Perfekt - firmy BUSIL lub równoważny BU - 460 Bucalex - firmy BUSIL lub równoważny BU - 260 Buzstart - firmy BUSIL lub równoważny Uniform - BUTCHER S lub równoważny BU - 424 - zmywacz lub równoważny Palace - BUTCHER S lub równoważny oraz innych profesjonalnych środków, które zapewnią należyte wykonanie przedmiotu zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Piast Group Sp z o.o., ul. Jaworzyńska 67, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 198696,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 280144,80
Oferta z najniższą ceną: 280144,80 / Oferta z najwyższą ceną: 285278,40
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Powodem zastosowania zamówienia w trybie zapytania o cenę zgodnie z art. 70 Pzp były usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia była mniejsza niż kwota określona w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Inkubatora Przedsiębiorczości w Lubinie przy ul. 1 Maja 3A
- Kwiatowa aranżacja miasta oraz nasadzenia roślin wspierających bioróżnorodność miejską
- "Modernizacja budynku przy al. KEN w Lubinie"
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Lubin - etap III.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania biur i innych pomieszczeń w: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH I WOKÓŁ BUDYNKÓW SĄDU APELACYJNEGO W SZCZECINIE
- "Świadczenie usług sprzątania zamkniętych obiektów sportowych wraz z pełnym zapleczem (bez pływalni), pomieszczeń przyległych do pływalni, pomieszczeń laboratoryjnych, Domu Studenta AWFiS Gdańsk".
- Kompleksowe, stałe utrzymanie porządku i czystości w budynku zlokalizowanym przy ulicy Drzymały 30 w Pruszkowie, zajmowanym przez komórki organizacyjne Starostwa Powiatowego w Pruszkowie
- Wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku socjalnym oraz na terenach zewnętrznych - Ośrodek Socjalny w Pasterce
- Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.