eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › dostawa zespołów i elementów hydrauliki sterowniczej z przeznaczeniem dla potrzeb Oddziału KWK Bielszowice w 2006 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-11-24

POZYCJA 62743

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Ruda Śląska: dostawa zespołów i elementów hydrauliki sterowniczej z przeznaczeniem dla potrzeb Oddziału KWK Bielszowice w 2006 roku Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Kompania Węglowa S.A. KWK Bielszowice, do kontaktów: Zofia Ksieniewicz, ul. Halembska 160, 41-711 Ruda Śląska, tel. 032 2420221 w. 5955, e-mail: zksieniewicz@bielszowice.rudzka.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: KOMPANIA WĘGLOWA S.A. Oddział KWK Bielszowice, Zofia Ksieniewicz, ul. Halembska 160, 41-711 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. +48 /032/ 7744745, fax +48 /032/ 7744185, e-mail: z.ksieniewicz@kwsa.pl, http:// www.kwsa.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: KOMPANIA WĘGLOWA S.A. Oddział KWK Bielszowice, Zofia Ksieniewicz, ul. Halembska 160, 41-711 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. +48 /032/ 7744745, fax +48 /032/ 7744185, e-mail: z.ksieniewicz@kwsa.pl, http:// www.kwsa.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: KOMPANIA WĘGLOWA S.A. Oddział KWK Bielszowice, Zofia Ksieniewicz, ul. Halembska 160, 41-711 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. +48 /032/ 7744745, fax +48 /032/ 7744185, e-mail: z.ksieniewicz@kwsa.pl, http:// www.kwsa.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa zespołów i elementów hydrauliki sterowniczej z przeznaczeniem dla potrzeb Oddziału KWK Bielszowice w 2006 roku. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa zespołów i elementów hydrauliki sterowniczej z przeznaczeniem dla potrzeb Oddziału KWK Bielszowice w 2006 roku (kod CPV 29521400-1) - 6 zadań. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Kompania Węglowa S.A. Oddział KWK Bielszowice. Kod NUTS: PL226. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.14.00 - Przenośne hydrauliczne zmechanizowane wsporniki korytarzy górniczych Kod CPV wg słownika 2008: 43.14.00.00 - Przenośne hydrauliczne zmechanizowane wsporniki korytarzy górniczych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Dostawa zespołów i elementów hydrauliki sterowniczej z przeznaczeniem dla potrzeb Oddziału KWK Bielszowice w 2006 roku (kod CPV 29521400-1):Zad.Nr1-do sekcji obudów zmechan.typu:Glinik 08/26-Poz-BG-ZIW;Zad.Nr2-do sekcji obudów zmechan.typu:Glinik 08/26-OzTL-ZBMD;Zad.Nr3-do sekcji obudów zmechan.typu:Glinik 08/29-Poz;Zad.Nr4-do sekcji obudów zmechan.typu:Pumar 12/26-Poz;Zad.Nr5-do sekcji obudów zmechan.typu:Pioma 24/47-OzM;Zad.Nr6-do sekcji obudów zmechan.typu:Fazos 15/31-POz,19/35-OzM5,24/47-POz. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: dla całego przedmiotu zamówienia : 27 100,00 PLN Zadanie 1 -5 000,00 PLN;Zadanie 2 -5 000,00 PLN;Zadanie 3 -4 600,00 PLN; Zadanie 4 -500,00 PLN;Zadanie 5-2 000,00 PLN; Zadanie 6 -10 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Preferowany termin płatności wynosi 60 dni, a wymagany, nie krótszy niż 30 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego wystawionej na podstawie dokumentu odbioru przedmiotu zamówienia potwierdzonego przez Zamawiającego. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy 2) W przypadku o którym mowa w pkt 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 3) W przypadku kiedy ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie, oferta oraz wszystkie Załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowionego przez tych Wykonawców. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykażą się w okresie ostatnich trzech lat licząc od dnia otwarcia ofert, - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, realizacją dostaw których wartość netto [PLN]jest większa od:Dla zadania 1 - 300 000,00 PLN; Dla zadania 2 - 300 000,00 PLN; Dla zadania 3 - 260 000,00 PLN; Dla zadania 4 -80 000,00 PLN; Dla zadania 5 - 300 000,00 PLN;Dla zadania 6 - 1 700 000,00 PLN ; Razem dla realizacji całości przedmiotu zamówienia 2 940 000,00 PLN /rodzaj dostaw nie musi być tożsamy z przedmiotem zamówienia/.W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie wartość dostaw zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat licząc od dnia otwarcia ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), musi być większa od sumy wartości dostaw określonych przez Zamawiającego dla poszczególnych zadań, na które Wykonawca składa ofertę. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. uzyskali przychód w jednym roku obrotowym w ciągu ostatnich trzech lat obrotowych (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi o wartości większej niż określone w pkt.III.2.1 ppkt.2; 4.W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego Zamawiający dokona weryfikacji sytuacji ekonomicznej Wykonawcy na podstawie innych dokumentów potwierdzających przychody za okres jak w zdaniu poprzednim;5.W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie wartość przychodu uzyskana w jednym roku obrotowym w ciągu ostatnich trzech lat obrotowych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) musi być większa od sumy wartości określonej przez Zamawiającego w pkt.III.2.1 ppkt.2 dla poszczególnych zadań na które Wykonawca składa ofertę; 6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, 7. wniosą wadium. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) oryginał lub kserokopia, poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,2) oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnych zaświadczeń naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie III.2.1.1 ppkt 1,2,4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju,w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 6) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie III.2.1.1 ppkt 3 oraz punkcie III.2.1.1 ppkt 3,5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 7)Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy; 8)wpłata wadium. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Rachunek zysków i strat za jeden rok obrotowy z ostatnich trzech lat obrotowych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty /przychody/ za okres jak w zdaniu poprzednim. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw licząc od dnia otwarcia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, /dostawy nie muszą być tożsame z przedmiotem zamówienia/ z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, 2) Deklaracja zgodności-oświadczenie Wykonawcy , iż oferowany wyrób spełnia wymagania prawa polskiego i Unii Europejskiej w zakresie wprowadzenia na rynek i do użytku w podziemnych wyrobiskach zakładów górniczych, 3) Oświadczenie producenta urządzenia że oferowany przedmiot zamówienia jest ujęty w Dokumentacji Techniczno-Ruchowej i (jeżeli dotyczy) instrukcji (wymaganej zgodnie z §50 Rozporządzenia ministra gospodarki, pracy i polityki społecznej z dnia 10 kwietnia 2003 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla maszyn i elementów bezpieczeństwa - Dz. U. Nr 91, poz. 858) i może być stosowany w w/w obudowie 4) W przypadku, gdy Wykonawca nie jest producentem przedmiotu zamówienia do oferty zobowiązany jest dołączyć dokument legitymujący zdolność Wykonawcy do nabycia przedmiotu zamówienia wskazanego w ofercie - oświadczenie producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela podpisane przez osoby uprawnione, 5) wykaz spełnienia istotnych dla Zamawiającego parametrów techniczno-użytkowych oferowanego przedmiotu zamówienia. 2.1.4) Inne informacje: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 8 - 7502 z dnia 12.01.2005 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 1850417. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 28.12.2005, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 29.12.2005 godzina 08:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 29.12.2005, godzina 10:00, Kompania Węglowa S.A.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 19.11.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.52.14.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa elementów hydrauliki sterowniczej do sekcji obudów zmechanizowanych typu : Glinik 08/26-Poz-BG-ZIW. 3) Zakres lub wartość: Dostawa elementów hydrauliki sterowniczej do sekcji obudów zmechanizowanych typu : Glinik 08/26-Poz-BG-ZIW 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.52.14.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa elementów hydrauliki sterowniczej do sekcji obudów zmechanizowanych typu : Glinik 08/26-OzTL-ZBMD. 3) Zakres lub wartość: Dostawa elementów hydrauliki sterowniczej do sekcji obudów zmechanizowanych typu : Glinik 08/26-OzTL-ZBMD 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.52.14.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa elementów hydrauliki sterowniczej do sekcji obudów zmechanizowanych typu : Glinik 08/29-Poz. 3) Zakres lub wartość: Dostawa elementów hydrauliki sterowniczej do sekcji obudów zmechanizowanych typu : Glinik 08/29-Poz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.52.14.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa elementów hydrauliki sterowniczej do sekcji obudów zmechanizowanych typu : Pumar 12/26-Poz. 3) Zakres lub wartość: Dostawa elementów hydrauliki sterowniczej do sekcji obudów zmechanizowanych typu : Pumar 12/26-Poz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.52.14.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa elementów hydrauliki sterowniczej do sekcji obudów zmechanizowanych typu : Pioma 24/47-OzM. 3) Zakres lub wartość: Dostawa elementów hydrauliki sterowniczej do sekcji obudów zmechanizowanych typu : Pioma 24/47-OzM 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.52.14.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa elementów hydrauliki sterowniczej do sekcji obudów zmechanizowanych typu : Fazos 15/31-POz, 19/35-OzM5, 24/47-POz. 3) Zakres lub wartość: Dostawa elementów hydrauliki sterowniczej do sekcji obudów zmechanizowanych typu : Fazos 15/31-POz, 19/35-OzM5, 24/47-POz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.