eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup licencji i wsparcia technicznego systemu HP Open View

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-23

Warszawa: Zakup licencji i wsparcia technicznego systemu HP Open View
Numer ogłoszenia: 62743 - 2011; data zamieszczenia: 23.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup licencji i wsparcia technicznego systemu HP Open View.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest: 1. Dostawa licencji oprogramowania HP Open View: - HP Cnct Database Usr SW E-LTU - 27 szt. - HP Cnct Email Usr SW E-LTU - 27 szt. - HP Cnct LDAP Usr SW E-LTU - 27 szt. - HP AM Asset Portfolio Flt Usr SW E-LTU - 2 szt. 2. Świadczenia usługi wsparcia technicznego HP Software HA106A1 dla licencji posiadanych przez Zamawiającego. Wsparcie ma obejmować: a) licencje na używanie i kopiowanie uaktualnień oprogramowania, b) uaktualnienie oprogramowania i dokumentacji, c) dostęp elektroniczny do informacji o pomocy technicznej ITRC, d) dostęp do pomocy inżynierów serwisowych ds. oprogramowania za pośrednictwem telefonu, elektronicznych środków komunikacyjnych lub faksu, e) analizowanie i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, f) pomoc i porady w zakresie nowej funkcjonalności i obsługi oprogramowania, g) pomoc techniczną w zakresie instalacji. 3. Świadczenia na rzecz Zamawiającego usług konsultacyjnych i programistycznych w okresie trwania umowy w wymiarze do 600 godzin, w zakresie: 1) prac projektowo-wdrożeniowych w zakresie funkcjonalności systemu Service i Asset Manager, 2) wprowadzania drobnych poprawek do systemu Service i Asset Manager, 3) wykonywania czynności z zakresu administracji systemem i jego serwerami, 4) prac administracyjnych systemu HP System Insight Manager 5) aktualizacji dokumentacji systemów, zgodnie ze zmianami wprowadzonymi w wyniku świadczenia usług wymienionych powyżej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Za spełniających ten warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna tych Wykonawców, którzy wykażą, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a. należycie wykonali lub wykonują co najmniej jedną usługę polegającą na świadczeniu wsparcia technicznego dla systemów opartych na produktach HP Open View, b. należycie wykonali co najmniej jedną dostawę licencji wraz z abonamentem serwisu licencji HP Open View.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Za spełniających ten warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna tych Wykonawców, którzy wykażą, iż dysponują osobami zdolnymi do świadczenia wsparcia technicznego w zakresie produktów HP Open View i HP System Insight Manager, a w szczególności dysponują osobami posiadającymi następujące kwalifikacje i certyfikaty: a. minimum dwie osoby posiadające wiedzę i doświadczenie w zakresie produktów HP Service Manager, potwierdzone certyfikatem AIS HP Service Manager Implementation v7 lub nowszym. b. minimum dwie osoby posiadające wiedzę i doświadczenie w zakresie produktów HP Asset Manager, potwierdzone certyfikatem AIS HP Asset Manager Software Implementation v5 lub nowszym. c. minimum dwie osoby posiadające wiedzę i doświadczenie w zakresie najlepszych praktyk ITIL potwierdzone certyfikatem na poziomie minimum ITIL Foundation. d. minimum dwie osoby posiadające wiedzę i doświadczenie w zakresie produktów HP System Insight Manager, potwierdzone certyfikatem HP Master Accredited System Engineer.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:


    III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

    W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

    • inne dokumenty

      Dokument potwierdzający prawo do sprzedaży licencji oprogramowania firmy HP oraz wsparcia technicznego licencji HP Open View.

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    a) dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru - np. Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub umowa spółki cywilnej, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania wniosków; b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków; c) Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami sekcji III, a w szczególności z zapisem pkt III.6) lit. a) ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, przy ul. Senatorskiej 36, 00-095 Warszawa, piętro IV, pokój nr 12, u Pana Grzegorza Piątkowskiego (tel.: 22 443-14-19) w godz.: 8.00-16.00.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2011 godzina 13:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych, ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, w pokoju nr 12 na IV piętrze. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04/03/2011 r. o godz. 14:00 w sali nr 16.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 ze zm.), zwanej w niniejszym ogłoszeniu ustawą. 2) Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 3)Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów w przedmiotowym postępowaniu. 4) Znak sprawy: ZP/GP/271/II-34/11. 5) Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami jest - Grzegorz Piątkowski, Biuro Zamówień Publicznych, tel: (022) 443-14-19.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.