eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włoszakowice › Przebudowa odcinka ul.Grotnickiej we Włoszakowicach



Ogłoszenie z dnia 2008-03-28

Włoszakowice: Przebudowa odcinka ul.Grotnickiej we Włoszakowicach
Numer ogłoszenia: 62714 - 2008; data zamieszczenia: 28.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Gminnych, ul. Kurpińskiego 29, 64-140 Włoszakowice, woj. wielkopolskie, tel. 065 5252961, fax 065 5370106.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloszakowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa odcinka ul.Grotnickiej we Włoszakowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Roboty przygotowawcze : a) odtworzenie trasy w terenie równinnym - 0,32 km, 2) Roboty rozbiórkowe : a) rozbiórka podbudowy brukowcowej lub tłuczniowej z odwozem poza teren budowy - 124,0 m2, b) rozbiórka nawierzchni z kostki brukowej z odwozem poza teren budowy - 220,0 m2, 2) Roboty ziemne : a) wykonanie mechaniczne w gruncie kat. III - IV wykopów z transportem podłużnym (w nasyp) - 199,0 m3 b) wykonanie mechaniczne w gruncie kat. II-IV wykopów z transportem gruntu poza teren budowy - 141,0 m3, c) wykonanie nasypów gruntem kat I - II z ukopu wraz z zagęszczeniem ( z wykopu) - 199,0 m3, d) wykonanie mechaniczne w gruncie kat. III-IV wykopów liniowych i jamistych pod kanalizację deszczową z transportem podłużnym ( w nasyp) - 68,0 m3 e) wykonanie mechaniczne w gruncie kat III-IV wykopów liniowych i jamistych pod kanalizację deszczową z transportem gruntu poza teren budowy - 64,0 m3, f) wykonanie nasypów gruntem kat. I-II z ukopu wraz z zagęszczeniem - zasypanie kanalizacji 68,0 m3, 3) Odwodnienie : a) wykonanie podsypki piaskowej pod kanalizację grubości 15,0 cm - 12,0 m3, b) wykonanie przykanalików z rur PCV 150 mm - 29,0 mb, c) wykonanie kolektora z rur PCV 300 ( SN>4 kN/m2) - 64,0 mb, d) wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych 1000,0 mm i wysokości do 2,0 m z żeliwnym włazem kalsy B - 2,0 szt, e) wykonanie wylotu kolektora fi 300 z betonu B-30 z osadnikiem i kratą wg KPED 02.16 (z brukowaniem skarpy i dna rowu kostką na betonie B-10) - 1,0 szt, f) wykonanie studni ściekowych z kręgów betonowych fi 500 mm z osadnikiem bez syfonu właz żeliwny typu przykrawężnikowego - 11,0 szt, 4) Podbudowa : a) wykonanie koryta głęb. 30,0 cm na zjazdach bitumicznych w gruncie kat. III-IV z trasportem gruntu poza teren budowy - 56,0 m2, b) wykonanie profilowania i zagęszczenie koryta pod konstrukcję poszerzenia - 597,0 m2, c) wykonanie profilowania i zagęszczenia koryta pod konstrukcję zjazdów - 205,0 m2, d) wykonanie profilowania i zagęszczenie koryta pod konstrukcję chodników - 640,0 m2, e) wykonanie podsypki piaskowej grub. 15,0 cm pod zjazdy - 205,0 m2, f) wzmocnienie podłoża - wykonanie warstwy z gruntu stabilizowanego cementem o Rm = 5,0 Mpa, grub. 15,0 cm - 597,0 m2, g) podbudowa zasadnicza z betonu B-7,5 grub.12,0 cm ( zjazd do posesji) - 205,0 m2 h) remont cząstkowy betonem asfaltowym 0/12,8 o stab min. 5,5 kN - 4,0 Mg, 4) Nawierzchnia : a) wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego 0/12,8 warstwa ścieralna śr. grub.warstwy 3,0 cm - 98,0 mg, b) wykonanie w-wy wiążącej z betonu asfaltowego 0/16 warstwa ścieralna grub. warstwy 3,0 cm - 597,0 m2, c) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego 0/12,8 warstawa ścieralna grubość warstwy - 3,0 cm- 1980,0 m2, d) nawierzchnia z betonowej kostki brukowej szarej grub. 8,0 cm na podsypce cem - piask grubości 3,0 cm - zjazdy do posesji - 205,0 m2, 5) Elementy ulic : a) ustawienie krawężników betonowych 15x30 na ławie betonowej z oporem KPED 03.10 ( zjazd do posesji) - 61,0 mb, b) ustawienie krawężników betonowych 15x30 na ławie betonowej z oporem KPED 03.10 - 635,0 mb, c) ustawienie obrzeży betonowych 6x20 na ławie betonowej z oporem - 395,0 mb, d) ułożenie ścieku z betonowej kostki brukowej szarej 10x20x8 szer. 20,0 cm na ławie betonowej - 635,0 mb, e) wykonanie chodnika z betonowej kostki brukowej czerwonej grub. 6,0 cm na podsypce piaskowej grub. 10,0 cm - 640,0 m2,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 8000,- zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( art.22 ust 1 pkt 1 ustawy), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ( art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ( art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy), 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust1 i 2 ustawy, 5) udzielają 3 letniej rękojmi za wady przedmiotu zamówienia licząc od dnia odbioru końcowego wykonanego zamówienia, 6) wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, 7) wniosą wadium. 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz.9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać iż w/w warunki wykonawca spełnił. 3. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a ofertę uznaje się za odrzuconą. 4. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 5. Wykonawca w ofercie wskaże które części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. Umowa w sprawie udzielenia zamówienia publicznego zostanie uzupełniona o postanowienia dotyczące podwykonawców. 6. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia wykonawcy i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy ( wg załączonego druku), 2) oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst.art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 6) oświadczenie, że wykonawca zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w SIWZ oraz z załącznikami do SIWZ i że akceptuje bez zastrzeżeń. 7) oświadczenie, że wykonawca posiada wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty, 8) oświadczenie, że wykonawca zobowiązuje się do udzielenia 3 letniej rękojmi za wady przedmiotu zamówienia licząc od dnia odbioru końcowego, 9) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 10) dokumenty potwierdzające wykształcenie, posiadanie uprawnień budowlanych osoby wytypowanej na kierownika budowy, 11) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże wykonanie co najmniej dwóch robót budowlanych o podobnym charakterze, 12) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 13) dowód wniesienia wadium. 2. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. 3. Zamawiający wezwie wykonawców , którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów o których mowa w art. 25 ust 1, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust 1, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloszakowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Gminnych ul.Kurpińskiego 29 64-140 Włoszakowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2008 godzina 13:00, miejsce: Zarząd Dróg Gminnych ul.Kurpińskiego 29 64-140 Włoszakowice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.