To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-01-04
Zakopane: ZP/341/75/09 usuwanie odpadów i nieczystośvci z koszy ulicznych na terenie Miasta Zakopane w 2010r.
Numer ogłoszenia: 626 - 2010; data zamieszczenia: 04.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 428964 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Zakopane, ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/341/75/09 usuwanie odpadów i nieczystośvci z koszy ulicznych na terenie Miasta Zakopane w 2010r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług polegających na usuwaniu odpadów i nieczystości z koszy ulicznych na terenie Miasta Zakopane . Zakres zamówienia obejmuje : -wywóz nieczystości stałych z 318 koszy ulicznych , w tym o pojemności: a) 30 litrów - 31 koszy, b) 50 litrów - 132koszy, c) 70 litrów - 155 koszy, - wywóz nieczystości z koszy cmentarzy znajdujących się na terenie Zakopanego, w tym z cmentarza przy ul. Kościeliskiej na Pęksowym Brzyzku i ul.Nowotarskiej - 8 szt. pojemników 360 litrowych, - cmentarza na Harendzie - 1 pojemnik 360 litrów, - cmentarza na Pardałówce - 1 pojemnik 120 litrów, - stadionu przy ul. Orkana - 1 pojemnika 1100 litrów w sposób nie dopuszczający do ich przepełnienia, - opróżniania 10 szt. pojemników zbiorczych stacji psi pakiet o pojemności 35 litrów, - utrzymania porządku obrębie l m2 od koszy, - konserwacji koszy polegającej na naprawie uszkodzeń, uzupełnianiu klap i zawiasów, - dwa razy do roku mycie zewnętrznej okładziny koszy betonowych, - zakładaniu worków do koszy po każdorazowym opróżnieniu kosza, - sprzątaniu innych worków zawierających nieczystości luzem oraz podrzutów z miejsc publicznie dostępnych , w szczególności z terenu: ulic, placów itp. - usuwanie nieczystości z koszy pod kratkami ściekowymi zlokalizowanymi w ciągu ulicy Krupówki(86 szt.) i ulicy Kościuszki(4 szt.) - po uzgodnieniu z przedstawicielem Zleceniodawcy. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami, w szczególności Ustawą o Ochronie Środowiska. Zamawiający informuje, że zestaw jednorazowych worków do załadowania górnej części psiego pakietu oraz do wymiany dolnej części zbiorczego psiego pakietu wykonawca z którym zostanie podpisana umowa , będzie otrzymywał od zamawiającego raz w miesiącu. Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa otrzyma od zamawiającego zestaw kluczy do otwierania psich pakietów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.13.20 - 90.12.13.20 .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 654205.60 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TESKO" TATRZAŃSKA KOMUNALNA GRUPA KAPITAŁOWA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"TESKO" TATRZAŃSKA KOMUNALNA GRUPA KAPITAŁOWA SP. Z O.O.
- TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitalowa Sp. z o.o., ul. Szymony 17a, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 635 158,09
- Oferta z najniższą ceną: 635 158,09 oferta z najwyższą ceną: 635 158,09
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- dostawa ekwipunku skitourowego dla ratowników GOPR
- Zakup i sukcesywna dostawa: żywności (pieczywo, nabiał, mięso i wędliny, drób, art. spożywcze, mrożonki i owoce)
- Zakup sortów mundurowych - część I
- Produkcja wraz z dostawą 3000 szt. foliowych peleryn przeciwdeszczowych dla dorosłych, z nadrukiem o treściach edukacyjno-informacyjnych
- NADBUDOWA DOLNEGO TARASU I PRZEBUDOWA BUDYNKU WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA REHABILITACYJNEGO IM. DR. S. JASIŃSKIEGO W ZAKOPANEM - II ETAP
- Dostawa materiałów medycznych - hemostatyki, gąbka hemostatyczna
więcej: przetargi w Zakopanem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.