eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Damasławek › Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa sali sportowej wraz z Zespołem boisk terenowych przy Zespole Szkół Powszechnych w Damasławku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-05

Damasławek: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa sali sportowej wraz z Zespołem boisk terenowych przy Zespole Szkół Powszechnych w Damasławku
Numer ogłoszenia: 6269 - 2011; data zamieszczenia: 05.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 348619 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Damasławek, Rynek 8, 62-110 Damasławek, woj. wielkopolskie, tel. 067 2613611, faks 067 2613627.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa sali sportowej wraz z Zespołem boisk terenowych przy Zespole Szkół Powszechnych w Damasławku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa sali sportowej wraz zespołem boisk terenowych przy Zespole Szkół Powszechnych w Damasławku w specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 z poźn. zm.) w okresie realizacji zadania tj. od dnia przekazania placu budowy do dnia uzyskania pozwolenia na użytkowanie przez Wykonawcę robót. Planowane zakończenie robót budowlanych 26.08.2011 r. Szczegółowy zakres nadzorowanych robót określa przedmiar robót, projekt budowlany oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót zamieszczone na stronie Zamawiającego www.damaslawek.nowoczesnagmina.pl zakładka Przetargi. 2. Szczegółowy zakres kompleksowego nadzoru inwestorskiego: a) Zapoznanie się z dokumentacją projektową, warunkami terenowymi i dokumentacją formalno-prawną budowy, b) Uczestnictwo w przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót budowlanych, c) reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, d) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, e) uczestnictwo w naradach na budowie organizowanych przez Inwestora, f) przekazywanie Wykonawcy robót wszelkich decyzji, opinii, wyjaśnień, uzgodnień, aprobat oraz poleceń w formie pisemnej, z określeniem terminu ich realizacji, g) uzgadnianie proponowanych zmian z Projektantem i przedstawienie zaopiniowanych wniosków do akceptacji Zamawiającemu. h) bieżące informowanie Inwestora o wszelkich problemach związanych z realizacją inwestycji, i) koordynacja czynności związanych z przekazaniem obiektu do użytkowania, w tym kontrola dokumentów sporządzonych przez Wykonawcę do wniosku o pozwolenie na użytkowanie, j) Wykonywanie innych obowiązków Inspektora Nadzoru wynikających z przepisów prawa, niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji. k) Inspektor nadzoru zobowiązuje się do wizyty na budowie i kontroli przebiegu prac budowlanych co najmniej dwa razy w tygodniu w czasie trwania robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt dofinansowany z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 priorytet V Infrastruktura dla kapitału ludzkiego, działanie 5.2 Rozwój infrastruktury edukacyjnej, w tym kształcenia ustawicznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 13.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRO-BUD Projektowanie, nadzorowanie, zarządzanie i wykonawstwo budowlane Krzysztof Kaźmierczak, ul. J. Porazińskiej 52/1, 60-195 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 98360,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42090,00

  • Oferta z najniższą ceną: 42090,00 / Oferta z najwyższą ceną: 143960,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.