eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koło › ZAKUP FABRYCZNIE NOWEGO 9 - OSOBOWEGO MIKROBUSU DOSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU JEDNEJ OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ NA WÓZKU INWALIDZKIM Z NAJAZDEM ZE ŚRODKÓW PAŃSTWOWEGO FUNDUSZU REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W RAMACH PROGRAMU POD NAZWĄPROGRAM WYRÓWNYWANIA RÓŻNIC MIĘDZY REGIONAMI - OBSZAR D

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-01

Koło: ZAKUP FABRYCZNIE NOWEGO 9 - OSOBOWEGO MIKROBUSU DOSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU JEDNEJ OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ NA WÓZKU INWALIDZKIM Z NAJAZDEM ZE ŚRODKÓW PAŃSTWOWEGO FUNDUSZU REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W RAMACH PROGRAMU POD NAZWĄ: PROGRAM WYRÓWNYWANIA RÓŻNIC MIĘDZY REGIONAMI - OBSZAR D
Numer ogłoszenia: 62696 - 2012; data zamieszczenia: 01.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kolskie Stowarzyszenie Osób Niepełnosprawnych "Sprawni Inaczej" , ul. Dąbska 40, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2610148, faks 063 2610148.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www. kson.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP FABRYCZNIE NOWEGO 9 - OSOBOWEGO MIKROBUSU DOSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU JEDNEJ OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ NA WÓZKU INWALIDZKIM Z NAJAZDEM ZE ŚRODKÓW PAŃSTWOWEGO FUNDUSZU REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W RAMACH PROGRAMU POD NAZWĄ: PROGRAM WYRÓWNYWANIA RÓŻNIC MIĘDZY REGIONAMI - OBSZAR D.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Samochód osobowy objęty przedmiotem zamówienia publicznego musi być: 1) fabrycznie nowy, wyprodukowany w roku 2012, model aktualnie wytwarzany przez producenta, 2) typ nadwozia - mikrobus przystosowany do przewożenia minimum 9 osób, 3) kompletny, tj. obejmującym wszystkie elementy zgodnie z ofertą producenta w ramach oferowanych standardów wyposażenia, 4) sprawny technicznie i wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych, 5) powinien wskazywać taki stan baku, aby światło rezerwy nie było zapalone, 6) posiadać homologację auta bazowego oraz homologację do przewozu osób niepełnosprawnych, wystawioną zgodnie z art. 68 ustawy - Prawo o ruchu drogowym, 7) spełniać wymogi - minimum Dyrektywy CEE EURO 5 (2007/715/EC) w zakresie emisji spalin, 8) spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz.U. z 2005 r. nr 108, poz. 908 z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, tj.: a) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 24 października 2005 roku w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep (Dz.U. z 2005 roku Nr 238, poz. 2010 z późn zm.), b) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2003 roku Nr 32, poz. 262 z późn. zm.). Przedmiot zamówienia publicznego nie obejmuje kosztów ubezpieczenia samochodu. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia autoryzowanego serwisu (ASO) oraz napraw gwarancyjnych na warunkach określonych w druki PROJEKT UMOWY. Wykonawca zobowiązany będzie dotyczyć do samochodu komplet dokumentów: karta pojazdu, karta gwarancyjna, instrukcja obsługi w języku polskim oraz inne wymagane prawem dokumenty pojazdu (wyciąg ze świadectwa homologacji pojazdu, sporządzony w języku polskim). Oferowany samochód osobowy musi spełniać wszystkie minimalne wymagania w zakresie warunków technicznych oraz standardu wyposażenia określone w druku FORMULARZ CENOWY. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia lub innych rozdziałach niniejszej SIWZ zostały wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca), normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych, pod warunkiem że zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z zapisami opisu przedmiotu zamówienia i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. W taki wypadku, Wykonawca załączy do oferta wyjaśnienia lub dokumenty potwierdzające równoważność wykazanych rozwiązań z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest opisać w kolumnie nr 3 druku FORMULARZ CENOWY parametry techniczne oferowanego samochodu osobowego poprzez jego jednoznaczne określenie (marka, rok produkcji, wersja nadwozia itp.) oraz określić wyposażenie techniczne i standard wyposażenia proponowanego samochodu osobowego. Szczegółowe sposób wykonania zamówienia publicznego opisane zostały w druku PROJEKT UMOWY..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe 34.11.60.00 - 34.11.60.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony druk o nazwie FORMULARZ CENOWY, 2) folder reklamowy oferowanego modelu samochodu osobowego lub szczegółowy opis jego parametrów technicznych oraz wyposażenia, na podstawie którego Zamawiający stwierdzi zgodność oferowanego pojazdu z opisem przedmiotu zamówienia publicznego, w tym w zakresie spełnia norm emisji spalin określonych w druku FORMULARZ CENOWY, 3) dokumenty, o których mowa jest w Rozdziale II ust. 8 SIWZ, jeżeli są wymagane 4) oświadczenie dotyczące szacunkowego zakresu rzeczowego oraz wartości dostaw i usług, które zostaną wykonane przy udziale podwykonawców - na Załączniku Nr 3, 5) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, jeżeli jest wymagane, 6) pełnomocnictwo do składania oferty łącznej w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 Ustawy, jeżeli jest wymagane.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) zmiana termminu realizacji, 2) zmiana podwykonawcy lub zmiana treści umowy z podwykonawcą, zgodnie ze stosownymi zapisami druku PROJEKT UMOWY

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. kson.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kolskie Stowarzyszenie Osób Niepełnosprawnych SPRAWNI INACZEJ ul. Dąbska 40, 62-600 Koło.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.