eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przeworsk › Remonty nawierzchni drogowych ulic miejskich w Przeworsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-28

Przeworsk: Remonty nawierzchni drogowych ulic miejskich w Przeworsku
Numer ogłoszenia: 62696 - 2008; data zamieszczenia: 28.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Przeworska, ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie, tel. 016 6487600, fax 016 6487600.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przeworsk.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty nawierzchni drogowych ulic miejskich w Przeworsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni ulic miejskich . W zakresie rzeczowym zamówienia przewidziane są roboty naprawcze nawierzchni asfaltowych , wykonanie nakładek z mieszanek mineralno bitumicznych , wymiana krawężników betonowych i opasek z płyt betonowych na kostkę brukową , wykonanie nawierzchni parkingowych z płyt betonowych ażurowych , regulacja skrzynek i pokryw urządzeń wodno kanalizacyjnych, wymiana nawierzchni drogowych żużlowych na nawierzchnie tłuczniowe z zamknięciem grysowym. Roboty nawierzchniowe będą wykonywane na kilkunastu ulicach miejskich o łącznej powierzchni 4460 m2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie budownictwa drogowego.- wymagany dokument potwierdzający posiadane uprawnienia, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny , a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . wymagane co najmniej dwie brygady czteroosobowe z kwalifikacjami do wykonywania robót drogowych,wymagana jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi o specjalności drogi kołowe wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa. wykazać się doświadczeniem w remontach nawierzchni drogowych asfaltowych i z kostki betonowej , wymagane zrealizowanie w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy to w tym okresie co najmniej 2 zamówienia z zakresu nawierzchni brukowych , oraz 2 zamówienia z zakresu nawierzchni asfaltowych . Powyższe należy potwierdzić pisemnymi referencjami z podaniem adresu zamawiającego, kontaktu telefonicznego , terminu wykonania i wartości kontraktu, dysponują w formie własności lub wynajmu sprzętem: min. 2 samochody samowyładowcze o ład. 5-10 t , walec drogowy gładki i wibracyjny , koparka o poj. łyżki 0,25 m , ładowarka , równiarka , rozściełacz masy asfaltowej, urządzenie do spryskiwania nawierzchni emulsją , wibrator powierzchniowy. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: dysponują środkami finansowymi w wysokości nie mniejszej niż cena składanej oferty, lub posiadają możliwość uzyskania kredytu w tej wysokości. wykażą średni obrót roczny nie mniejszy niż wartość składanej oferty za ostatnie dwa lata rozliczeniowe, a jeżeli okres działalności jest krótszy to za ten okres. udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres nie krótszy jak 36 miesięcy liczony od daty odbioru końcowego robót, wyrażą zgodę na zapłatę za wykonanie zamówienia, jednorazowo po wykonaniu całego zakresu robót . Termin zapłaty faktury do 30 dni po jej przyjęciu przez zamawiającego. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Potwierdzeniem warunku określonego w p. 1 będzie: a) aktualny wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem. Data wystawienia dokumentu nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. b) dokument potwierdzający uprawnienia budowlane pracownika przewidzianego do kierowania zamówieniem wraz z zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 2. Potwierdzeniem warunku określonego w p.2 będzie: a) wykaz pracowników firmy odpowiedzialnych za realizację zamówienia wraz z udokumentowaniem oczekiwanych przez zamawiającego kwalifikacji. b) wykaz posiadanego sprzętu przewidzianego do realizacji w/w zamówienia. c) wykaz ważniejszych robót zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy to za ten okres. d) referencje od innych zamawiających potwierdzające , że zamówienie zostało wykonane z należytą starannością. e) potwierdzenie , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej / polisa lub inny dokument potwierdzający fakt ubezpieczenia/. f) wykaz części zamówienia których wykonanie wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom. 3. Potwierdzeniem warunku określonego p.3 będzie: a) zaświadczenie z Urzędu Skarbowego , ZUS lub KRUS potwierdzające , że wykonawca nie zalega z płaceniem składek i podatków lub decyzję o odroczeniu lub umorzeniu płatności. Dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. b) poświadczenie z banku o wysokości środków finansowych jakimi dysponuje lub może dysponować wykonawca lub informacja o zdolności kredytowej. c) informacja określająca wynik finansowy za ostatnie dwa lata a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy to za ten okres. d) potwierdzenie udzielenia gwarancji zgodnie z wymogami zamawiającego. e) oświadczenie o wyrażeniu zgody na zapłatę za wykonanie zadania na warunkach określonych przez zamawiającego. 4. Potwierdzeniem warunku określonego w p. 4 będzie: a) informacja z Krajowego Rejestru Karnego na zapytanie o karalność w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 3 - 8 ustawy P.z.p. Dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. b) informacja z Krajowego Rejestru Karnego dotycząca podmiotów zbiorowych w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy Pzp. Dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. c) oświadczenie , o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków będzie się odbywać poprzez analizę dostarczonych dokumentów metodą spełnia- nie spełnia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przeworsk.bip.info.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Przeworska , ul. Jagiellońska 10 , 37-200 Przeworsk pok. 122.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Przeworska , ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk , pok. 124..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.