eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prabuty › utrzymanie czystości ulic, chodników i zieleni na terenie miasta Prabuty

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-12-13

POZYCJA 62659

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Prabuty: utrzymanie czystości ulic, chodników i zieleni na terenie miasta Prabuty Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto i Gmina Prabuty, do kontaktów: Katarzyna Krasińska, ul. Kwidzyńska 2, 82-550 Prabuty, woj. pomorskie, tel. 055 2782001lub 02, e-mail: zampub@prabuty.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.prabuty.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.prabuty.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie czystości ulic, chodników i zieleni na terenie miasta Prabuty. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 14. Główne miejsce świadczenia usług: miasto Prabuty. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości ulic, chodników i zieleni na terenie miasta Prabuty, w szczególności polegajacycm na: - całorocznej pielęgnacji zieleni na terenie Prabuty (trawniki, zileńce, zywopłoty, itp.), - letnie utrzymanie porządku - oczyszczanie chodników i ulic wraz z przyległymi parkingami oraz opróżnianie koszy ulicznych i czyszczenie studzienek kanalizacyjnych, - zimowe uytrzymanie porządku - prowadzenie zimowej akcji utrzymania ulic, chodników wraz z przyległymi parkinagami, zgodnie z okreslonymi standardami zimowego utrzymania 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie o spełnieniu warunków okreslonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamowień publicznych oraz dokumenty uwiarygadniajace wykonawcę stosownie do rozdziału VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro, a poniżej 211 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.02.2007; lub data zakończenia: 31.01.2009

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 3.000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustwy Prawo zamowień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj: a. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczecia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działlności jest krótszy, w tym okresie, wykonali lub wykonują min. jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiacej przedmiot zamówienia, tj. utrzymanie czystości ulic, chodników i zieleni o wartości min. 150 tys. zł brutto rocznie oraz wykażą, że usługa ta została wykonana należycie; b. dysponują min. nastepującym potencjłem technicznym: - sprzęt do odśnieżania ulic i chodników: nośniki pługów i rozsypywarek (5 szt.), w tym, do odśnieżania chodników o masie całkowitej do 1,5t - 2 szt. i do odsnieżania ulic - 3 szt.; pługi odśnieżne - 5 szt.; rozsypywrki (4 szt.), w tym zawieszanedo posypywania chodników - 2 szt. i jednoosiowe, np. Piast - 2 szt.; - sprzęt do zamiatania ulic i chodników: machaniczna zamiatarka uliczna - 1 szt., - sprzęt do utrzymania terenów zielonych: kosiarki do koszenia trawników (4 szt.), kosiarki do strzyżenia żywopłotów (2 szt.) 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a. posiadają aktualne ubezpieczenie o odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w kwocie co najmniej 50 tys. zł; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków wykonawca musi złozyć: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działlności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działnosci gospodarczej, wystawinego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. wykaz usług zrealizowanych w ciągu ostanich trzech lat, zgodnie z warunkiem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4. dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane z należytą starannościa, np. referencje, opinie, protokoły, itp. 5. wykaz sprzętu przewidzianego do użycia w trakcie realizacji zamówienia, zgodnie z warunkiem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 6. polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowdzonej działalności, zgodnie z warunkiem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest również złożyć następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy, 2. Dowód wniesienia wadium, 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: j/w

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prabuty.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 13, w godz. 8.00 do 15.00 lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.12.2006, godzina 10:30, Siedziba Zamawiającego, pokój nr 1 (sala konferencyjna).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.12.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.