eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ozorków › Sukcesywne, nieprzerwalne, uzasadnione potrzebami Zamawiaj±cego dostawy paliw p³ynnych oraz oleju opa³owego w 2020 r.



Og³oszenie z dnia 2019-11-22



Og³oszenie nr 626589-N-2019 z dnia 2019-11-22 r.

Ozorkowskie Przedsiêbiorstwo Komunalne Sp z o.o.: Sukcesywne, nieprzerwalne, uzasadnione potrzebami Zamawiaj±cego dostawy paliw p³ynnych oraz oleju opa³owego w 2020 r.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Ozorkowskie Przedsiêbiorstwo Komunalne Sp z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 47170857600000, ul. ul. ¯wirki  30 , 95-035  Ozorków, woj. ³ódzkie, pañstwo Polska, tel. 422 771 400, e-mail k.szacilowski@opkspzoo.eu, faks 422 771 401.
Adres strony internetowej (URL): https://opk.ezamawiajacy.pl
Adres profilu nabywcy: https://opk.ezamawiajacy.pl
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny (proszê okre¶liæ):
Spó³ka prawa handlowego PKD 3530Z - Zamawiajacy udzielaj±cy zamówieñ sektorowych

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
https://opk.ezamawiajacy.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://opk.ezamawiajacy.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Tak
adres
https://opk.ezamawiajacy.pl


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty mo¿na z³o¿yæ w formie pisemnej.
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Ozorkowskie Przedsiêbiorstwo Komunalne Sp. z o.o., ul. ¯wirki 30, 95-035 Ozorków, pokój 209


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Sukcesywne, nieprzerwalne, uzasadnione potrzebami Zamawiaj±cego dostawy paliw p³ynnych oraz oleju opa³owego w 2020 r.
Numer referencyjny: 2019 / OPK / ON
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne, nieprzerwalne, uzasadnione potrzebami Zamawiaj±cego dostawy paliw p³ynnych oraz oleju opa³owego lekkiego do celów grzewczych w roku 2020 dla Ozorkowskiego Przedsiêbiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. Zamówienie podzielone jest na 3 zadania: ZADANIE 1 - olej napêdowy w ilo¶ci oko³o 50 000 litrów. ZADANIE 2 - benzyna bezo³owiowa 95 w ilo¶ci oko³o 4 000 litrów. ZADANIE 3 - olej opa³owy w ilo¶ci oko³o 23 000 litrów. JEDNOSTK¡ ROZLICZENIOW¡ W ZADANIACH jest 1 litr. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê na jedno zadanie, dwa zadania, lub trzy zadania, przy czym Zamawiaj±cy dokona oceny ofert na ka¿de zadanie oddzielnie. Zamawiaj±cy udziela zamówienia na poszczególne zadania zale¿nie od wyboru najkorzystniejszej oferty na ka¿de z zadañ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuj±cy dostawê oleju napêdowego ON - zadanie 1 oraz benzyny bezo³owiowej 95 - zadanie 2: a) Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy wykaz pojazdów i ich numerów rejestracyjnych w dniu podpisania umowy. b) Zamówienie bêdzie realizowane w postaci ¶wiadczeñ cz±stkowych sprzeda¿y i tankowania w ilo¶ciach pokrywaj±cych bie¿±ce potrzeby Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonywania zakupu paliwa przy u¿yciu kart paliwowych. c) Wykonawca dokonywaæ bêdzie bezgotówkowej sprzeda¿y paliwa. W przypadku transakcji bez u¿ycia kart paliwowych: Wykonawca, bêdzie prowadziæ ewidencjê dokonanych zakupów paliwa. Wykonawca odnotowuje fakt wydania paliwa poprzez podanie jego ilo¶ci w karcie drogowej pojazdu i na asygnacie zbiorczej. W przypadku transakcji za pomoc± kart paliwowych: ka¿da transakcja bezgotówkowa zostanie zarejestrowana w systemie z podaniem numeru transakcji bezgotówkowej, daty, miejsca, warto¶ci i ilo¶ci zakupionych produktów lub us³ug. Dokonanie przez u¿ytkownika kart paliwowych transakcji bezgotówkowej potwierdzone zostanie wydrukiem z terminalu albo pokwitowaniem. U¿ytkownik kart paliwowych, sprawdzi prawid³owo¶æ danych w nich zawartych i otrzyma jego egzemplarz. d) Sprzedawane paliwo powinno spe³niaæ wymagania okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 1680). e) Wykonawca dysponuje stacj± paliw czynn± ca³odobowo i przez wszystkie dni tygodnia, zlokalizowanej nie dalej ni¿ 5 km od siedziby Zamawiaj±cego - OPK Sp. z o.o. ul. ¯wirki 30, 95-035 Ozorków. f) Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ potwierdzenia jako¶ci (¶wiadectwa jako¶ci, atesty) za dostarczone paliwa z uwzglêdnieniem sezonowo¶ci. Zamawiaj±cy odst±pi od wymogu przedstawiania na ka¿de ¿±danie ¶wiadectw jako¶ci oferowanych paliw, gdy dokumenty bêd± ogólnodostêpne na stacji. 3. Przedmiot zamówienia obejmuj±cy dostawê oleju opa³owego - zadanie 3: a) Zamówienie bêdzie realizowane w postaci ¶wiadczeñ cz±stkowych sprzeda¿y bezgotówkowej, pokrywaj±cych bie¿±ce potrzeby Zamawiaj±cego, na podstawie jego jednostronnych dyspozycji. b) Dostawa oleju opa³owego bêdzie odbywaæ siê na telefoniczne zg³oszenie pracownika OPK Sp. z o.o., w maksymalnie w ci±gu 48 godzin od zg³oszenia, w ilo¶ciach okre¶lonych w zg³oszeniu. c) Sprzedawane paliwo opa³owe powinno spe³niaæ nastêpuj±ce wymogi: - olej opa³owy lekki I klasa jako¶ci, - gêsto¶æ w temperaturze 150C - max 0,860 kg/l (to¿samo w 200C - max 0,835 kg/l), - warto¶æ opa³owa - min 42,6 MJ/kg, - temperatura zap³onu - min. 560C, - zawarto¶æ siarki - max 0,20 %, - lepko¶æ kinetyczna - max 6,00 m2/s. d) Dostawa oleju opa³owego bêdzie realizowana odpowiednio do zbiorników znajduj±cych siê w Kot³owni Gazowo - Olejowej w Ozorkowie przy ul. £êczyckiej 3. e) Rozliczenie za sprzedany olej opa³owy odbywaæ siê bêdzie wg ustalonej z Wykonawc± ceny, ale nie wiêkszej ni¿ z³o¿ona w formularzu ofertowym. 4. Przedmiot zamówienia bêdzie odbierany przez Zamawiaj±cego sukcesywnie stosownie do jego potrzeb. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zakupienia mniejszej (lub wiêkszej) ilo¶ci paliw i oleju opa³owego ni¿ podane przy opisie przedmiotu zamówienia.

II.5) G³ówny kod CPV: 09134100-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
09132100-4
09135100-5


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: 2020-01-01   lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
122020-01-01

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ uzupe³niaj±cych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 7 Pzp. Dla zadania 1 oraz zadania 2 - Zamówienie bêdzie realizowane w okresie od dnia 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. w sposób ci±g³y. Dla zadania 3 - Zamówienie zgodnie z potrzebami Zamawiaj±cego - dostawy w 2020 r., w dni robocze w godzinach 7:00 - 14:00.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. a) SIWZ, je¿eli wyka¿e, ¿e: posiadaj± aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami p³ynnymi.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Pzp oraz, odno¶nie skazania za wykroczenie na karê aresztu, w zakresie okre¶lonym przez zamawiaj±cego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 Pzp, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 2) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 3) za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 4) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 5) o¶wiadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci; 6) o¶wiadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne; 7) o¶wiadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku s±du skazuj±cego za wykroczenie na karê ograniczenia wolno¶ci lub grzywny w zakresie okre¶lonym przez zamawiaj±cego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 Pzp; 8) o¶wiadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowi±zków wynikaj±cych z przepisów prawa pracy, prawa ochrony ¶rodowiska lub przepisów o zabezpieczeniu spo³ecznym w zakresie okre¶lonym przez zamawiaj±cego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 Pzp; 9) o¶wiadczenia wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170); 10) o¶wiadczenia wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej; W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Nale¿y przed³o¿yæ kopiê aktualnej koncesji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami p³ynnymi. Posiadane zezwolenia musz± obejmowaæ okres obowi±zywania umowy bêd±cej przedmiotem niniejszego postêpowania.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty aktualne na dzieñ sk³adania ofert: 1) formularz ofertowy, stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SIWZ; 2) informacjê o tym czy wybór oferty bêdzie prowadziæ do powstania u zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego. Wzór informacji stanowi za³±cznik nr 2 do SIWZ; 3) pe³nomocnictwo dla osoby / osób podpisuj±cej /cych ofertê do podejmowania zobowi±zañ w imieniu Wykonawcy sk³adaj±cego ofertê, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej za³±czonych (w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ przez notariusz); 4) pe³nomocnictwo ustanawiaj±ce Pe³nomocnika - gdy ofertê sk³adaj± Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego - w formie orygina³u albo kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza, ustanawiaj±ce pe³nomocnika do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Tre¶æ pe³nomocnictwa powinna wskazywaæ rodzaj uprawnieñ, do których upowa¿niony jest Pe³nomocnik; 5) wype³nione o¶wiadczenie wykonawcy o spe³nieniu warunków w postêpowaniu i braku podstaw wykluczenia sk³adane na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp. Wzór informacji stanowi za³±cznik nr 3 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
CENA100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony zastrzegaj± sobie prawo zmiany postanowieñ niniejszej umowy w sytuacji: 1. zmiany obowi±zuj±cej stawki podatku VAT; 2. konieczno¶ci wprowadzenia zmian spowodowanych zmianami w przepisach prawa, normach i standardach lub zmianami w wiedzy technicznej; Dodatkowo zakres zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy okre¶la wzór umowy stanowi±cy Za³±cznik nr 5 i 6 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-12-04, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Zadanie 1: Olej napêdowy w ilo¶ci 50 000 litrów.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuj±cy dostawê oleju napêdowego ON - zadanie 1: a) Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy wykaz pojazdów i ich numerów rejestracyjnych w dniu podpisania umowy. b) Zamówienie bêdzie realizowane w postaci ¶wiadczeñ cz±stkowych sprzeda¿y i tankowania w ilo¶ciach okrywaj±cych bie¿±ce potrzeby Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonywania zakupu paliwa przy u¿yciu kart paliwowych. c) Wykonawca dokonywaæ bêdzie bezgotówkowej sprzeda¿y paliwa. W przypadku transakcji bez u¿ycia kart paliwowych: Wykonawca, bêdzie prowadziæ ewidencjê dokonanych zakupów paliwa. Wykonawca odnotowuje fakt wydania paliwa poprzez podanie jego ilo¶ci w karcie drogowej pojazdu i na asygnacie zbiorczej. W przypadku transakcji za pomoc± kart paliwowych: ka¿da transakcja bezgotówkowa zostanie zarejestrowana w systemie z podaniem numeru transakcji bezgotówkowej, daty, miejsca, warto¶ci i ilo¶ci zakupionych produktów lub us³ug. Dokonanie przez u¿ytkownika kart paliwowych transakcji bezgotówkowej potwierdzone zostanie wydrukiem z terminalu albo pokwitowaniem. U¿ytkownik kart paliwowych, sprawdzi prawid³owo¶æ danych w nich zawartych i otrzyma jego egzemplarz. d) Sprzedawane paliwo powinno spe³niaæ wymagania okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 1680). e) Wykonawca dysponuje stacj± paliw czynn± ca³odobowo i przez wszystkie dni tygodnia, zlokalizowanej nie dalej ni¿ 5 km od siedziby Zamawiaj±cego - OPK Sp. z o.o. ul. ¯wirki 30, 95-035 Ozorków. f) Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ potwierdzenia jako¶ci (¶wiadectwa jako¶ci, atesty) za dostarczone paliwa z uwzglêdnieniem sezonowo¶ci. Zamawiaj±cy odst±pi od wymogu przedstawiania na ka¿de ¿±danie ¶wiadectw jako¶ci oferowanych paliw, gdy dokumenty bêd± ogólnodostêpne na stacji.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 09134100-8,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2020-01-01
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Zadanie 2: Benzyna bezo³owiowa 95 w ilo¶ci 4 000 litrów.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuj±cy dostawê benzyny bezo³owiowej 95 - zadanie 2: a) Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy wykaz pojazdów i ich numerów rejestracyjnych w dniu podpisania umowy. b) Zamówienie bêdzie realizowane w postaci ¶wiadczeñ cz±stkowych sprzeda¿y i tankowania w ilo¶ciach okrywaj±cych bie¿±ce potrzeby Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonywania zakupu paliwa przy u¿yciu kart paliwowych. c) Wykonawca dokonywaæ bêdzie bezgotówkowej sprzeda¿y paliwa. W przypadku transakcji bez u¿ycia kart paliwowych: Wykonawca, bêdzie prowadziæ ewidencjê dokonanych zakupów paliwa. Wykonawca odnotowuje fakt wydania paliwa poprzez podanie jego ilo¶ci w karcie drogowej pojazdu i na asygnacie zbiorczej. W przypadku transakcji za pomoc± kart paliwowych: ka¿da transakcja bezgotówkowa zostanie zarejestrowana w systemie z podaniem numeru transakcji bezgotówkowej, daty, miejsca, warto¶ci i ilo¶ci zakupionych produktów lub us³ug. Dokonanie przez u¿ytkownika kart paliwowych transakcji bezgotówkowej potwierdzone zostanie wydrukiem z terminalu albo pokwitowaniem. U¿ytkownik kart paliwowych, sprawdzi prawid³owo¶æ danych w nich zawartych i otrzyma jego egzemplarz. d) Sprzedawane paliwo powinno spe³niaæ wymagania okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 1680). e) Wykonawca dysponuje stacj± paliw czynn± ca³odobowo i przez wszystkie dni tygodnia, zlokalizowanej nie dalej ni¿ 5 km od siedziby Zamawiaj±cego - OPK Sp. z o.o. ul. ¯wirki 30, 95-035 Ozorków. f) Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ potwierdzenia jako¶ci (¶wiadectwa jako¶ci, atesty) za dostarczone paliwa z uwzglêdnieniem sezonowo¶ci. Zamawiaj±cy odst±pi od wymogu przedstawiania na ka¿de ¿±danie ¶wiadectw jako¶ci oferowanych paliw, gdy dokumenty bêd± ogólnodostêpne na stacji.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 09132100-4,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2020-01-01
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 3Nazwa: Zadanie 3: Olej Opa³owy ZC w ilo¶ci 23 000 litrów.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuj±cy dostawê oleju opa³owego - zadanie 3: a) Zamówienie bêdzie realizowane w postaci ¶wiadczeñ cz±stkowych sprzeda¿y bezgotówkowej, pokrywaj±cych bie¿±ce potrzeby Zamawiaj±cego, na podstawie jego jednostronnych dyspozycji. b) Dostawa oleju opa³owego bêdzie odbywaæ siê na telefoniczne zg³oszenie pracownika OPK Sp. z o.o., w maksymalnie w ci±gu 48 godzin od zg³oszenia, w ilo¶ciach okre¶lonych w zg³oszeniu. c) Sprzedawane paliwo opa³owe powinno spe³niaæ nastêpuj±ce wymogi: - olej opa³owy lekki I klasa jako¶ci, - gêsto¶æ w temperaturze 150C - max 0,860 kg/l (to¿samo w 200C - max 0,835 kg/l), - warto¶æ opa³owa - min 42,6 MJ/kg, - temperatura zap³onu - min. 560C, - zawarto¶æ siarki - max 0,20 %, - lepko¶æ kinetyczna - max 6,00 m2/s. d) Dostawa oleju opa³owego bêdzie realizowana odpowiednio do zbiorników znajduj±cych siê w Kot³owni Gazowo - Olejowej w Ozorkowie przy ul. £êczyckiej 3. e) Rozliczenie za sprzedany olej opa³owy odbywaæ siê bêdzie wg ustalonej z Wykonawc± ceny, ale nie wiêkszej ni¿ z³o¿ona w formularzu ofertowym. Przedmiot zamówienia bêdzie odbierany przez Zamawiaj±cego sukcesywnie stosownie do jego potrzeb. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zakupienia mniejszej (lub wiêkszej) ilo¶ci paliw i oleju opa³owego ni¿ podane przy opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 09135100-5,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2020-01-01
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.