eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostaszewo › 1.Generalny remont dachu kościoła p.w. Św. Jerzego w Jezierniku - II ETAP. 2.Wykonanie i osadzenie drzwi wejścia głównego do gotyckiego kościoła p.w. Św. Jana Chrzciciela w Ostaszewie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-15

Ostaszewo: 1.Generalny remont dachu kościoła p.w. Św. Jerzego w Jezierniku - II ETAP. 2.Wykonanie i osadzenie drzwi wejścia głównego do gotyckiego kościoła p.w. Św. Jana Chrzciciela w Ostaszewie.
Numer ogłoszenia: 62628 - 2009; data zamieszczenia: 15.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Św. Jana Chrzciciela w Ostaszewie , Ostaszewo 113, 82-112 Ostaszewo, woj. pomorskie, tel. 0-55 247 13 08, faks 0-55 247 13 08.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietyjerzyjeziernik.republika.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.swietyjerzyjeziernik.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: parafia.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1.Generalny remont dachu kościoła p.w. Św. Jerzego w Jezierniku - II ETAP. 2.Wykonanie i osadzenie drzwi wejścia głównego do gotyckiego kościoła p.w. Św. Jana Chrzciciela w Ostaszewie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmować będzie wykonanie robót w branży budowlano-konserwatorskiej oraz stolarskiej. Program prac remontowo-konserwatorskich uzyskał akceptacją WUOZ w Gdańsku. Roboty budowlano-konserwatorskie prowadzone będą w oparciu o decyzję o pozwoleniu na budowę wydane przez Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim. Cena jest ryczałtowa . Płatność za usługę -na podstawie faktury końcowej, po komisyjnym odbiorze prac przez komisję konserwatorską z udziałem Inspektora Nadzoru WUOZ Gdańsk. Umowa z wykonawcą zostanie podpisana po podpisaniu umowy o dotacje. Przetarg może zostać odwołany w całości lub w części, jeżeli dotacja zostanie nie przyznana lub jej wysokość będzie zbyt mała. Załącznikiem do umowy będzie harmonogram prac ustalony po podpisaniu umowy i obowiązujący wykonawcę, którego niedotrzymywanie może być podstawą do zerwania umowy. Wykonawca zapewni stały, wewnętrzny nadzór konserwatorski nad prowadzonymi pracami przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia. Na czas nieobecności osoby sprawującej nadzór konserwatorski na miejscu prowadzonych prac, prace te zostaną wstrzymane. Zamawiający oczekuje maksymalnie wysokich standardów przeprowadzonych prac. Nie dopuszcza się stosowania materiałów zastępczych o parametrach niższych od przewidzianych w specyfikacji, programie prac i zaakceptowanych przez komisję konserwatorską. Ze względu na fakt, iż prace finansowane są z dotacji, Zamawiający nie przewiduje wypłacenia części lub całości kosztów poniesionych przez Wykonawcę na realizację zamówienia, w przypadku zerwania umowy z winy Wykonawcy, jakie nastąpić może w przypadku odstąpienia przez Wykonawcę od warunków realizacji zamówienia, określonych w SIWZ lub w umowie. Wykonawca wykona roboty budowlano - konserwatorskie zgodnie z dokumentacją oraz zawartą umową, uwzględniając bieżące uwagi nadzoru inwestorskiego. Zakres niezbędnych badań laboratoryjnych określony zastanie w trakcie prac. 4. Ponadto prace należy wykonywać w sposób gwarantujący spełnienie warunków: a) Ustawa z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( Dz. U. z 2003 r. nr 162, poz.1568 i Rozporządzenie Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004, b) Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118, z późn. zm.) c) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. nr 75 poz.690, z późn. zm.), d) Aktualnych Polskich Norm i norm branżowych, e) Właściwych przepisów bhp i ppoż. 5. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać stosowne atesty i certyfikaty dopuszczające je do stosowania w budownictwie i pracach konserwatorskich oraz być zgodne z ustaleniami komisji. 6. Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji robót w taki sposób, aby nie zakłócać funkcjonowania obiektów jako miejsca kultu religijnego. W tym celu Wykonawca sporządzi harmonogram robót i plan organizacji, uwzględniający wymogi określone we wzorze umowy . Roboty mogą być wykonywane w dni ustawowo wolne od pracy, oprócz niedzieli i świąt kościelnych. 7. Wykonawca zapewni gwarancję na wykonane prace na okres co najmniej 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 8. Ze względu na fakt, iż w odniesieniu do niniejszego zamówienia mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego dotyczące umowy o roboty budowlane, a w szczególności art. 647 1 kc, który reguluje m.in. ponoszenie solidarnej odpowiedzialności Zamawiającego i Wykonawcy za zapłatę wynagrodzenia za roboty budowlane wykonane przez podwykonawcę - Wykonawca nie może zlecić wykonania całości robót objętych umową do wykonania innym wykonawcom. Specyfika prac - prace prowadzone będą przy obiekcie zabytkowym, objętym ochroną prawną, wymagającą od wszystkich wykonawców stosownych uprawnień do prowadzenia prac. Wykonawca wskaże w ofercie, część/części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom. Do zawarcia przez Wykonawcę umowy z podwykonawcą wymagana będzie zgoda Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) spełniają wymagania określone w ustawach mających zastosowanie. a) Wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia co najmniej czterech prac przy budynkach wpisanych do rejestru zabytków, o wartości co najmniej wartości 400 000 każda, o zbliżonym charakterze. b) Obiekt objęty jest ochroną konserwatorską więc Zamawiający wymaga: b.1. Wskazanie osoby do pełnienia funkcji kierownika budowy winna posiadać odpowiednie przygotowanie ( kwalifikacje) i doświadczenie, wynikające z przepisów Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane ( Dz.U. z 2003 r. nr 207, poz. 2016 z późn. zm.) oraz określone w Ustawie z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( Dz. U. z 2003 r. nr 162, poz.1568 i Rozporządzenie Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. Ne 150, poz. 1579) b.2.Wskazanie osoby : konserwatora detalu i elementu architektonicznego, który będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia. Osoba pełniąca nadzór, w ramach przedmiotu zamówienia, winna posiadać odpowiednie przygotowanie ( kwalifikacje) i doświadczenie, określone w Ustawie z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( Dz. U. z 2003 r. nr 162, poz.1568 i Rozporządzenie Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia spraw konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. Ne 150, poz. 1579) b.3. Pracownicy wskazani i zatrudniani przez Wykonawcę, winni mieć poświadczoną praktykę w pracach przy obiektach zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków. 3) Posiadają środki finansowe na realizację zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 500.000,00 zł lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 500.000,00 zł 4) Posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż równowartość 1mln 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń, przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą i wyszczególnionych w § 5, na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia. 3. W przypadku wykonawców występujących wspólnie warunki określone w ust. 1 pkt. .b musi spełnić każdy z wykonawców (dokumenty wskazane w § 5 ust. 1 pkt. 1 i 2 SIWZ składa każdy z wykonawców występujących wspólnie we własnym imieniu), warunki wskazane w ust. 1 pkt. 1 nie mogą być spełnione łącznie. 6) Dokonają przelewu wadium na konto parafii..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- wg. wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wykazujące prowadzenie działalności objętej przedmiotem zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków i prac konserwatorskich przy budynkach wpisanych do rejestru zabytków , z podaniem ich przedmiotu, wartości, daty i miejsca wykonania, wg. wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały one wykonane należycie, 4) Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ) 4.1wraz z decyzją o nadaniu uprawnień do kierowania robotami budowlanymi, lub decyzją o stwierdzeniu przygotowania zawodowego upoważniającą do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy, w specjalności konstrukcyjno budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków izby samorządu inżynierów budownictwa, dla kierownika budowy . Poświadczenia praktyki zawodowej w kierowaniu pracami przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków nieruchomych wraz wykazem prac oraz oświadczeniem o przyjęciu obowiązków kierownika budowy. 4.2 wraz z kserokopiami dokumentów potwierdzających uprawnienia do nadzorowania prac konserwatorskich, wskazanej osoby wraz z wykazem prac przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków nieruchomych oraz oświadczeniem o przyjęciu obowiązków wewnętrznego nadzoru konserwatorskiego. 5) Załączenie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych nie mniejszą niż 500.000,00 zł lub zdolność kredytową, nie mniejszą niż 500.000,00 zł., wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Poświadczenie posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 1 mln zł. 7) Pisemne zobowiązanie/zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował w przypadku stałego zatrudnienia ich przez inne podmioty oraz oświadczenia osób nie będących związanymi umowami z żadnym podmiotem a mającymi uczestniczyć w realizacji zamówienia o dyspozycyjności wobec Wykonawcy na czas realizacji zlecenia. 8) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 3. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu będą składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 4. Dokumenty składane przez wykonawców zagranicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w § 5 ust. 1 pkt. 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 4 pkt 1 lit. a i b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Do aktualności tego dokumentu mają odpowiednie zastosowanie zapisy ust. 5. 7. Poświadczenie przelewu wadium na konto parafii 39 1020 1778 0000 2702 0072 8675.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swietyjerzyjeziernik.republika.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w biurze Parafii Rzymskokatolickiej p.w. Św. Jana Chrzciciela, 82-112 Ostaszewo po uprzednim kontakcie telefonicznym kom. 880 946 709.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2009 godzina 11:00, miejsce: w biurze Parafii Rzymskokatolickiej p.w. Św. Jana Chrzciciela, 82-112 Ostaszewo.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Umowa z wykonawcą zostanie podpisana po podpisaniu umowy o dotacje. Przetarg może zostać odwołany w całości lub w części, jeżeli dotacja zostanie nie przyznana lub jej wysokość będzie zbyt mała. Do kontaktowania się z wykonawcami upoważniony jest: p. Jerzy Pytel tel. kom. 880 946 709. Wykonawcy mogą się z nim kontaktować, w sprawach związanych z przedmiotowym zamówieniem, w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. 11 - 14 .00.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.