Ogłoszenie z dnia 2006-12-12
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy Warszawa: wykonanie i dystrybucja formularzy i broszur informacyjnych związanych z rozliczeniem rocznym podatków podatku dochodowego za 2006r Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Ministerstwo Finansów, do kontaktów: Procedura zamówienia: Katarzyna Zielińska, Przedmiot zamówienia: Anita Maksymiuk, Ewa Kantor- Pielak, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, woj. Polska, tel. 022 6943424, 6943960, fax 022 6943331, 6944552, e-mail: Anita.Maksymiuk@mofnet.gov.pl, Ewa.Kantor-Pielak@mofnet.gov.pl, Katarzyna.Zielinska@mofnet.gov.pl, www.mf.gov.pl. 2) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Rodzaj zamówienia: dostawy. Kategoria usług: Zamawiający wyraża zgodę na publikację niniejszego ogłoszenia: 2) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny Słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.82.20.00 - Formularze urzędowe Kod CPV wg słownika 2008: 22.82.20.00 - Formularze urzędowe Oryginalny kod CPV: 22.15.00.00 - Broszury Kod CPV wg słownika 2008: 22.15.00.00 - Broszury Oryginalny kod CPV: 60.12.20.00 - Usługi drogowego transportu towarów Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 3.2) Inna nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 4) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie i dystrybucja formularzy i broszur informacyjnych związanych z rozliczeniem rocznym podatków podatku dochodowego za 2006r. 5) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie (z własnych materiałów Wykonawcy) i dystrybucja wraz z rozładunkiem i pomieszczeniem do wskazanego przez odbiorców magazynu (34 odbiorców) 29 rodzajów formularzy i broszur informacyjnych, zabezpieczających potrzeby urzędów skarbowych, związanych z rozliczeniem rocznym podaktów podatku dochodowego za 2006r. 6) Szacunkowa wartość całkowita (bez VAT): 4 900 000 PLN
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Uzasadnienie wyboru procedury negocjacyjnej bez uprzedniego ogłoszenia: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena
V.1) Udzielenie i wartość zamówienia 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: - MF/R/B06/86/PB SAMINDRUK Sp. z o.o., do kontaktów: Agnieszka Kowarska- Bersz, ul. Gen. Sikorskiego 37, 87-300 Brodnica, woj. Polska, tel. 056 4930511, fax 056 4984533, e-mail: biuro.bzowa@samindruk.pl, www.samindruk.pl. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 3 271 857,10 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: MF/R/B06/86/PB. 3) Data udzielenia zamówienia: 14.09.2006 4) Liczba otrzymanych ofert: 8 5) Czy zamówienie było ogłoszone w Dzienniku Urzędowym UE: 2006/S 77 - 80867 z dnia 21.04.2006 6) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 7) Informacje dodatkowe: 8) Data wysłania ogłoszenia: 20.09.2006
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług informacyjno-promocyjno-edukacyjnych w trakcie wydarzeń w ramach akcji "Kino plenerowe". Postępowanie znak: ZZP.ZP.411.106.2024
- Remont - wymiana urządzenia do przemieszczania osób niepełnosprawnych w budynku Wydziału Historii Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa ul. Krakowskie Przedmieście 26/28.
- Realizacja badania ilościowego (CATI- 3000) i jakościowego (TIDI-100) w ramach projektu badawczego "Świat na miarę seniora - sytuacja osób starszych w Polsce"
- "Zawarcie umowy ramowej na sukcesywną produkcję i dostawę mebli na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Robota budowlana w procedurze "projektuj i buduj" pn. "Budowa strzelnicy przy ul. Komitetu Obrony Robotników 23 w Warszawie".
- Zakwaterowanie i wyżywienie dla Chóru w czasie letnich warsztatów szkoleniowych w dniach 5.07-12.07.2024
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uzupełniający transport sadzonek, substratów oraz nasion z Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy w latach 2024-2025
- Świadczenie usług w zakresie samochodowego transportu sanitarnego
- PRZEWOŻENIE (DOWOŻENIE I ODWOŻENIE) UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY WSCHOWA W ROKU SZKOLNYM 2024/2025 oraz USŁUGA W ZAKRESIE PUBLICZNEGO TRANSPORTU W OKRESIE LIPIEC - SIERPIEŃ 2024r
- Dowóz uczniów szkół ponadpodstawowych na warsztaty, zajęcia edukacyjne i inne w związku z realizacją projektu "Dziś uczeń - jutro student" w roku 2024
- Dowóz i odwóz uczniów z terenu gminy Brzeziny w roku szkolnym 2024/2025
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Susz z miejsca zamieszkania do szkół i placówek szkolno wychowawczych w roku szkolnym 2024/2025 oraz 2025/2026 wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu
więcej: Broszury »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.