eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Zakup i dostawa fantomów wraz z oprzyrządowaniem na potrzeby szkoleń dla nauczycieli przedmiotów zawodowych medycznych w ramach projektu systemowego Podkarpackie Szkolenie Informatyczno - Metodyczne współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz na potrzeby Podkarpackiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-14

Rzeszów: Zakup i dostawa fantomów wraz z oprzyrządowaniem na potrzeby szkoleń dla nauczycieli przedmiotów zawodowych medycznych w ramach projektu systemowego Podkarpackie Szkolenie Informatyczno - Metodyczne współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz na potrzeby Podkarpackiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 62562 - 2013; data zamieszczenia: 14.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie , ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8534097, faks 17 8534682.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcen.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa fantomów wraz z oprzyrządowaniem na potrzeby szkoleń dla nauczycieli przedmiotów zawodowych medycznych w ramach projektu systemowego Podkarpackie Szkolenie Informatyczno - Metodyczne współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz na potrzeby Podkarpackiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fantomów wraz z oprzyrządowaniem na potrzeby szkoleń dla nauczycieli przedmiotów zawodowych medycznych w ramach projektu systemowego Podkarpackie Szkolenie Informatyczno - Metodyczne współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz na potrzeby Podkarpackiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie. CZĘŚĆ I POSTĘPOWANIA 1. Tworzący funkcjonalną całość zestaw służący do symulacji rzeczywistych warunków wykonywania i analizy resuscytacji krążeniowo-oddechowej, składający się z manekina osoby dorosłej, defibrylatora treningowego oraz oprogramowania komputerowego - 2 sztuki. CZĘŚĆ II POSTĘPOWANIA 1. Manekin - model około 7 letniego dziecka ze wskaźnikiem świetlnym - tors z wymiennymi drogami oddechowymi oraz częścią ustno-twarzową - 1 sztuka. 2. Manekin niemowlęcia do resuscytacji krążeniowo-oddechowej oraz usuwania ciała obcego z dróg oddechowych - 1 sztuka..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 35.11.21.00-3, 39.31.50.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony druk Oferta- załącznik Nr 2. Dla uznania ważności, oferta musi zawierać: wszystkie wymagane w SIWZ dokumenty, które należy przedstawić w formie oryginałów lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kopie. Poświadczenie powinno być opatrzone podpisem osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy i opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM. Upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy (w przypadku gdy nie wynika ono z załączonych dokumentów) - na przykład wg załącznika nr 4. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie zamówienia, w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym ustawowej stawki podatku od towarów i usług, 2) zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa - oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron umowy występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązywania się z umowy w jej obecnym brzmieniu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pcen.pl/zamowienia-publiczne/postepowania-powyzej-14-tys.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie ul. Niedzielskiego 2 35-036 Rzeszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2013 godzina 12:00, miejsce: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie ul. Niedzielskiego 2 35-036 Rzeszów, pokój Nr 1 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego na potrzeby projektu systemowego Podkarpackie szkolenie informatyczno-metodyczne w ramach POKL.09.04.00-18-133/2008.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Tworzący funkcjonalną całość zestaw służący do symulacji rzeczywistych warunków wykonywania i analizy resuscytacji krążeniowo-oddechowej, składający się z manekina osoby dorosłej, defibrylatora treningowego oraz oprogramowania komputerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 zestawy, które muszą zawierać/posiadać: -1 defibrylator treningowy (AED) z zasilaniem elektrycznym wielokrotnego ładowania, kompatybilny (zgodny funkcjonalnie) z manekinem i dostarczonym oprogramowaniem komputerowym, -1 ładowarkę do ładowania urządzenia zasilającego, wymienionego wyżej, -urządzenie do zdalnego sterowania, które pozwala instruktorowi na sterowanie ćwiczeniami i funkcjami defibrylatora w czasie ćwiczeń, -1 manekin (fantom), -1 zapinaną bluzę dla manekina, -1 pakiet oprogramowania komputerowego, -co najmniej 5 części twarzowych, -co najmniej 10 worków powietrznych, -co najmniej 4 zestawy elektrod do defibrylacji, -torbę transportową i matę treningową (dopuszcza się obydwa w jednym), -preparat do dezynfekcji - minimum 5 litrów, pakowany maksimum po 500 ml, -instrukcję obsługi w języku polskim, oddzielnie dla manekina, defibrylatora i oprogramowania komputerowego, -gwarancję manekina na minimum 2 lata , -gwarancję dla defibrylatora treningowego na minimum 2 lata..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 35.11.21.00-3, 39.31.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Manekin - model około 7 letniego dziecka ze wskaźnikiem świetlnym - tors z wymiennymi drogami oddechowymi oraz częścią ustno-twarzową oraz manekin niemowlęcia do resuscytacji krążeniowo-oddechowej oraz usuwania ciała obcego z dróg oddechowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 zestaw manekina około 7 letniego dziecka, który musi zawierać: -fantom, -nie mniej niż 3 szt. dróg oddechowych, -nie mniej niż 3 szt. masek twarzowych, -torbę transportową/matę. 1 sztuka manekina niemowlęcia do resuscytacji krążeniowo-oddechowej oraz usuwania ciała obcego z dróg oddechowych. Wymagane właściwości manekina: -musi umożliwiać ćwiczenie resuscytacji krążeniowo-oddechową niemowląt, -musi dawać realistyczne odczucie ucisku klatki piersiowej, -musi umożliwiać ćwiczenie usuwania ciała obcego blokującego drogi oddechowe niemowlęcia, -musi umożliwiać szybką wymianę dróg oddechowych (jednorazowe) i części twarzowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 35.11.21.00-3, 39.31.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.