eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Remont i modernizacja pompowni II stopnia Stacji Uzdatniania Wody Jagiellońska w Legionowie, stanowiący I etap kompleksowej modernizacji SUW Jagiellońska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-28

Legionowo: Remont i modernizacja pompowni II stopnia Stacji Uzdatniania Wody Jagiellońska w Legionowie, stanowiący I etap kompleksowej modernizacji SUW Jagiellońska
Numer ogłoszenia: 62554 - 2008; data zamieszczenia: 28.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągowo-Kanalizacyjne "Legionowo" Sp. z o.o., ul. Tadeusza Kościuszki 16A, 05-120 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 022 7741062 w. 29, fax 022 7742446.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwklegionowo.com.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sektor wodny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i modernizacja pompowni II stopnia Stacji Uzdatniania Wody Jagiellońska w Legionowie, stanowiący I etap kompleksowej modernizacji SUW Jagiellońska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont i modernizacja pompowni II stopnia Stacji Uzdatniania Wody Jagiellońska w Legionowie, stanowiący I etap kompleksowej modernizacji SUW Jagiellońska. Wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy prawo zamówień publicznych. Dane charakterystyczne: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pierwszego etapu kompleksowej modernizacji obiektu Stacji Uzdatniania Wody, tj. remontu i modernizacji pompowni II stopnia Stacji Uzdatniania Wody (Jagiellońska) przy ulicy Broniewskiego 8 w Legionowie. Zakres zamówienia obejmuje modernizację wewnętrznych urządzeń technologicznych w zakresie: ­- wykonania nowych przewodów ssawnych oraz tłocznych DN 300 mm pomp, do których doprowadzona jest woda ze zbiorników; ­- demontażu czterech monoblokowych agregatów pompowych typu 100 PJM 250 oraz montażu zestawu hydroforowego typu Hydro 2000 MF 6 CR 90-3, składającego się z sześciu pomp sterowanych przy pomocy falownika utrzymującego stałe ciśnienie w sieci; ­ - montażu zbiornika wodno - powietrznego zabezpieczającego zestaw hydroforowy przed załączaniem przy krótkotrwałych zmianach ciśnienia w sieci oraz montaż instalacji sprężarki; ­- demontażu trzech istniejących hydroforów; ­- montażu przepływomierzy na przewodzie tłocznym, na przewodzie wody do płukania filtrów oraz na przewodach doprowadzających wodę surową ze studni; ­- dostosowania SUW Jagiellońska do pracy w pełnej automatyce ze sterowaniem z centralnej dyspozytorni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do SIWZ. Przedmiot zamówienia, opisany w dokumentacji opracowanej przez Biuro Usług Projektowych PROJWOD Warszawa, ul. Kazimierza Wyki 3m9, rozszerzony zostanie w zakresie automatyki. Układ automatyki powinien zostać zrealizowany według koncepcji przedstawionej w przedłożonej dokumentacji przetargowej wykonanej przez firmę PROJWOD. Dokumentację z zestawienia należy traktować jako dokumentację przykładową, a zastosowane w niej rozwiązania jako rozwiązania kierunkowe wskazujące na intencję zamawiającego w zakresie automatyzacji. W ramach wykonania instalacji automatyki należy uwzględnić liczbę sygnałów we/wy wyszczególnioną w przedstawionej powyżej dokumentacji projektowej. Dodatkowo należy uwzględnić następujące elementy nie ujęte w dokumentacji projektowej firmy PROJWOD; 1. Układ sterowania zasuwami odcinającymi w części technologicznej, 2. Układ kontroli stanów niewłaściwych zasuw ręcznych, 3. Wskaźniki lokalne i zdalne % otwarcia zasuw i klap w instalacji, 4. Wskaźniki i pomiary należy wizualizować lokalnie z pomocą paneli dotykowych kolorowych z matrycą na podczerwień. Minimalne wymiary paneli to 10 cali, 5. Całość procesu należy wizualizować przy pomocy serwera iBMS służącego do wizualizacji pracy hydroforni i pompowni ścieków, 6. Dla potrzeb wizualizacji urządzenia pomiarowe należy wyposażyć w przystawki przekazujące stany liczników za pomocą protokołów transmisji danych a nie za pomocą we/wy impulsowych, 7. W ramach wizualizacji powinny znaleźć się dodatkowo wszystkie stany awaryjne oraz liczniki godzin pracy poszczególnych urządzeń z analizą zdarzeń w postaci wykresów i tabel, 8. Z poziomu wizualizacji dyspozytor powinien mieć możliwość sterowania poszczególnymi urządzeniami, 9. Układ wizualizacji powinien w sposób ciągły nadzorować ciśnienie na sieci jak również poszczególne zabezpieczenia , pracę urządzeń, stany awaryjne i robocze, 10. System sterowania powinien umożliwiać pracę w sposób ręczny pompami oraz w trybie awaryjnym pracę zarówno z presostatu jak i przetwornika ciśnienia, 11. Wystąpienie stanów awaryjnych, zakończenie i sposób usunięcia arii powinien być jednoznacznie zapisany i przedstawiony w programie wizualizacyjnym, 12. System zaproponowanej automatyki powinien mieć możliwość integracji z innymi systemami przy pomocy interfejsów z protokołami: a. MODBUS b. CAN c. LON 13. Poziom dostępu do wizualizacji powinien być dedykowany dla poszczególnych indywidualnych użytkowników, 14. Wystąpienie stanów awaryjnych powinno być sygnalizowane na wizualizacji oraz minimum poprzez sygnał SMS dostarczone dla wskazanych przez zamawiającego przynajmniej 6 adresatów, 15. Układ automatyki powinien być łatwy do rozbudowania w zamyśle modernizacji w przyszłości dalszych stopni SUW, 16. Zastosowane sterowniki powinny umożliwiać pracę w sieci typu multi-master, 17. Dostęp do ich zawartości powinien być w standardzie możliwy poprzez protokoły Ethernetowi jak bramki SMS i GSM, 18. W zastosowanym rozwiązaniu należy stosować sterowniki umożliwiające oprogramowanie przystosowane do integracji z innymi sieciami i posiadające wspólną płaszczyznę programu roboczego, 19. Program narzędziowy do programowania sterowników powinien być uniwersalny i powinien umożliwiać programowanie w tej samej platformie sterowników innych firm niż wykonana automatyka obiektowa z zastosowaniem odpowiednich bibliotek danych. Oprogramowanie do wizualizacji powinno posiadać identyczne cechy, 20. W ramach wykonania instalacji wykonawca dostarczy dokumentację i oprogramowanie sterowników w postaci papierowej i wersji elektronicznej wraz z kodami źródłowymi i hasłami operatora i administratora. Wykonawca po wykonaniu zadania przekaże całość praw autorskich oprogramowania dla inwestora, 21. System powinien umożliwiać wykonanie wizualizacji z nieograniczoną licencjami liczbą wejść i wyjść oraz zmiennych, 22. Układ sterowania i automatyki doposażyć należy w każdym elemencie w styki pomocnicze do sygnalizacji pracy i stanów awaryjnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody Oryginalny kod CPV: 45.25.21.26 - Zakłady uzdatniania wody pitnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.21.26 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej Oryginalny kod CPV: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Oryginalny kod CPV: 74.22.23.00 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.30.00 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 30 000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki formalne potwierdzające prawo do ubiegania się o zamówienie publiczne, tj. Wykonawcy którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w ww. zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej, b)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz spełniają ponadto warunki potwierdzające zdolność Wykonawców do wykonania przedmiotowego zamówienia , tj. Wykonawcy którzy: c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj.: - wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. przebudowa, rozbudowa, modernizacja co najmniej jednej stacji uzdatniania wody), - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł brutto (za porównywalne roboty należy rozumieć przebudowę, rozbudowę, modernizację stacji uzdatniania wody), d) posiadają potencjał techniczny niezbędny do wykonania zamówienia, e) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej po 1 pracowniku posiadającym uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej (legitymującymi się przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa), którzy wykażą doświadczenie w prowadzeniu prac w zakresie określonym w dokumentacji projektowej, f) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości równej co najmniej 50% ceny ofertowej netto, posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia na jedno i wszystkie zdarzenia z tytułu OC deliktowej - dla szkód wyrządzonych osobom trzecim w trakcie realizacji zamówienia na kwotę nie niższą niż 1.000.000 zł. 2. Ocena spełniania ww. warunków zostanie przeprowadzona według formuły (spełnia - nie spełnia), wyłącznie na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w § 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nastąpi na wezwanie Zamawiającego w celu ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. Celem realizacji przedmiotu zamówienia, dwóch lub więcej Wykonawców może złożyć jedną ofertę wspólną. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa dołączonego do oferty. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 4. Warunki uprawniające do ubiegania się o zamówienie (warunki formalne) muszą być spełnione oddzielnie przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną, warunki potwierdzające zdolność do wykonania przedmiotowego zamówienia mogą być spełnione łącznie (sumarycznie) przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w § 5 SIWZ, wykonawcy musza dostarczyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony formularz oferty (według załączonego do SIWZ wzoru). 2. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do oferty. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, daty wykonania i odbiorców potwierdzający spełnianie warunków opisanych w § 5 ust. 1 lit. c) wg załącznika nr 2 do oferty z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru końcowego). W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 8. Wykaz osób posiadających uprawnienia wg załącznika nr 3 do oferty wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia tj. uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej oraz zaświadczeń do przynależności do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku, gdy osoby wskazane do wykonywania zamówienia nie są pracownikami Wykonawcy, należy załączyć dokumenty z których wynikać będzie gotowość osoby do współpracy z Wykonawcą. W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 9. Wypełniony formularz kosztorysu ofertowego sporządzonego metodą kalkulacji szczegółowej z obliczoną wartością netto robót budowlanych (kosztorys należy sporządzić zgodnie z postanowieniami § 12 SIWZ). 10. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert do wysokości równej co najmniej 50 % ceny ofertowej w ofercie (netto). W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację składa każdy z Wykonawców składających ofertę Wspólną. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 11. Wstępnego harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji robót z podziałem na etapy realizowanych prac, uwzględniający założenie, że do 28.02.2009 r. zakończą się wszystkie roboty budowlane a do 16.03.2009 r. zakończy się odbiór końcowy. 12. Polisę, a w przypadku jej braku, dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokumenty, o których mowa w pkt 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11,13 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie należy dołączyć dokumenty wymienione w pkt 3, 4, 5, 6, 10, 11,13 od każdego Wykonawcy, pkt 2 od każdego Wykonawcy lub wspólnie, w pkt 1, 7, 8, 9 wspólnie. Oferta oraz dokumenty potwierdzające muszą być podpisane zgodnie z zasadami określonymi w § 10 pkt 4 SIWZ przez Wykonawcę lub ustanowionego pełnomocnika. W przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwlklegionowo.com

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego pok. 16 lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2008 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego - sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.