eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzozie › Świadczenie usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Brzozie od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w okresie od 1.07.2013 roku do 30.06.2015 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-24

Brzozie: Świadczenie usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Brzozie od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w okresie od 1.07.2013 roku do 30.06.2015 roku.
Numer ogłoszenia: 62541 - 2013; data zamieszczenia: 24.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzozie , Brzozie 50, 87-313 Brzozie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 4912910, faks 56 4912911.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzozie.akcessnet.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Brzozie od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w okresie od 1.07.2013 roku do 30.06.2015 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na terenie Gminy Brzozie w okresie od 01.07.2013 r. do 30.06.2015 r. w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy. 2.Charakterystyka Gminy 1)Gmina wiejska. 2)Powierzchnia terenu Gminy wynosi 93,66 km2. 3)Gminę zamieszkuje 3 802 mieszkańców (stan na 31.12.2011 r.). 4)Sieć osadniczą Gminy tworzy 14 miejscowości (Augustowo, Brzozie, Jajkowo, Janówko, Kantyła, Kuligi, Małe Leźno, Mały Głęboczek, Sugajno, Świecie, Trepki, Wielki Głęboczek, Wielkie Leźno, Zembrze). 5)Na terenie Gminy Brzozie jest około 715 nieruchomości zamieszkałych: Brzozie z Augustowem - 213 Jajkowo z Kuligami i Kantyłą - 63 Janówko - 49 Małe Leźno - 38 Mały Głęboczek - 47 Sugajno - 51 Świecie - 31 Trepki - 17 Wielki Głęboczek - 116 Wielkie Leźno - 33 Zembrze - 57 6)Siedzibą władz Gminy jest miejscowość Brzozie, która pełni także funkcję lokalnego centrum administracyjnego, usługowo - handlowego, oświatowego i kulturalnego. 7)Liczbę mieszkańców w poszczególnych miejscowości Gminy, przedstawiono w załączniku nr 7 do SIWZ. 8)Rozmieszczenie poszczególnych miejscowości Gminy przedstawiono na mapie w załączniku nr 8 do SIWZ. 9)Ze względu na rolniczy charakter Gminy dominującym rodzajem zabudowy są gospodarstwa rolne (zabudowa zagrodowa). Jedynie w głównym ośrodku administracyjnym Gminy jakim jest miejscowość Brzozie oraz w miejscowości Wielki Głęboczek dominuje zabudowa zwarta jednorodzinna. Z kolei w miejscowościach Jajkowo i Świecie dominuje zabudowa zwarta wielorodzinna. Ogólną charakterystykę zabudowy w poszczególnych miejscowościach Gminy przedstawiono tabelarycznie w załączniku nr 9 do SIWZ. 10)Przez teren Gminy Brzozie przebiega droga krajowa nr 15, ponadto występują drogi powiatowe i gminne. W terenach zwartej zabudowy drogi te należą do dróg w głównej mierze utwardzonych. W przypadku zabudowy rozproszonej zagrodowej występują drogi gruntowe, których stan w okresie jesienno - zimowym lub intensywnych opadów atmosferycznych może powodować utrudnienia w dotarciu do nieruchomości. 11)Rozmieszczenie dróg występujących na terenie Gminy przedstawiono w załączniku nr 8 do SIWZ. 3.Prognozowane ilości wytwarzanych odpadów komunalnych na terenie Gminy Brzozie według założeń Krajowego Planu Gospodarki Odpadami 2014 (KPGO 2014). Według założeń KPGO 2014 na terenie Gminy Brzozie łączna masa wytworzonych odpadów komunalnych w ciągu roku wynosi około 815 Mg, przy czym ze względu na duży udział odpadów ulegających biodegradacji, które kierowane będą do przydomowych kompostowników przyjmuje się, że masa odpadów przewidzianych do odbierania i zagospodarowania wyniesie około 570 Mg rocznie. Wobec tego łączna masa odpadów, które Wykonawca będzie zobowiązany odebrać i zagospodarować w okresie objętym zamówieniem publicznym tj. 24 miesiące, wyniesie około 1 140 Mg odpadów komunalnych. 4.Wymogi dotyczące przekazywania odebranych odpadów komunalnych do instalacji przetwarzania odpadów komunalnych. Wykonawca wszystkie odebrane z terenu Gminy Brzozie odpady komunalne obowiązany jest przekazywać zgodnie z wymaganiami Art. 9e ust 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 5.Rodzaje odbieranych odpadów komunalnych. Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na których powstają odpady komunalne, odbywać się będzie z podziałem na: 1)Odpady komunalne niesegregowane (zmieszane), 2)Odpady komunalne segregowane: a)szkło, b)papier i tektura, tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe. 3)Odpady komunalne zebrane w sposób selektywny - przeterminowane leki i chemikalia, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe oraz zużyte opony - odbierane w czasie zbiórki _objazdowej_ bezpośrednio z nieruchomości; 4) Odpady komunalne zebrane w sposób selektywny - odebrane od właścicieli nieruchomości i zgromadzone w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOKu): a)szkło, b)papier i tektura, tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe; c)odpady komunalne ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji, odpady kuchenne ulegające biodegradacji i odpady zielone, d)przeterminowane leki i chemikalia, e)zużyte baterie i akumulatory, f)zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, g)meble i inne odpady wielkogabarytowe, h)odpady budowlane i rozbiórkowe, i)zużyte opony. 6.Częstotliwość odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości znajdujących się na terenie Gminy Brzozie. Ustala się następujące częstotliwości odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych: 1)Częstotliwość odbioru, co najmniej: 1 x miesiąc, dla: a)zmieszanych odpadów komunalnych, b)bioodpadów, w tym odpadów zielonych, 1 x 3 miesiące, dla: a)szkła, b)frakcji (suchej) (papier i tektura, metale, tworzywa sztuczne, odpady wielomateriałowe). 2)Odbiór odpadów budowlanych i remontowych (określonych w § 15 pkt 9 Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Brzozie) obywa się z częstotliwością dostosowaną do potrzeb właścicieli nieruchomości, w ciągu max. 3 dni roboczych od momentu zapełnienia pojemnika lub dnia zakończenia prac remontowo - budowlanych. 3)Odpady zbierane w trakcie zbiórki objazdowej - 1 raz w roku, z uwzględnieniem terminu realizacji zamówienia, tj.: - w 2013 roku - 1 zbiórka objazdowa; - w 2014 roku - 1 zbiórka objazdowa, - w 2015 roku - 1 zbiórka objazdowa. 7.Częstotliwość odbierania odpadów komunalnych z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów komunalnych. 1)Odbiór odpadów zgromadzonych w PSZOKu będzie odbywał się z częstotliwością dopasowaną potrzeb oraz na zgłoszenia Zamawiającego jednak nie rzadziej niż 1 raz w roku. 2)Lokalizacja: PSZOK będzie zlokalizowany w miejscowości Jajkowo (teren przy oczyszczalni ścieków). 3)Zakłada się, że funkcjonujący PSZOK będzie wyłącznie elementem wspomagającym system objazdowej zbiórki komunalnych odpadów problemowych. 8.Właściciele nieruchomości zobowiązani są umożliwić przedsiębiorcy dostęp do pojemników w dniu odbierania odpadów komunalnych z tych nieruchomości (wg określonego harmonogramu odbioru), przy wejściu na nieruchomość od strony ulicy, z możliwością wejścia na teren nieruchomości lub poprzez wystawienie pojemnika przed nieruchomością, w miejscu umożliwiającym swobodny dojazd do nich. 9.Odbieranie odpadów odbywało się będzie zgodnie z obowiązującym, zatwierdzonym przez Zamawiającego i podanym do ogólnej wiadomości harmonogramem odbioru odpadów komunalnych. W przypadku wystąpienia święta ustawowego lub innych jednorazowych sytuacji nadzwyczajnych termin wywozu może ulec przesunięciu dzień przed lub dzień po terminie wskazanym w harmonogramie. 10.Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą określi w umowie dotyczącej realizacji przedmiotu zamówienia, termin dostarczenia szczegółowego wykazu adresów nieruchomości objętych odbiorem odpadów komunalnych oraz niezbędnych informacji do sporządzenia harmonogramu odbioru odpadów oraz prowadzenia ewidencji i kontroli odbieranych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wynikających z zebranych deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 11.W zakresie utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń wykonawca zapewnia: 1)Utrzymywanie urządzeń do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych znajdujących się na terenie bazy magazynowo - transportowej we właściwym stanie technicznym i sanitarnym; 2)Zabezpieczanie pojazdów i urządzeń przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku oraz transportu; 3)Poddawanie myciu i dezynfekcji pojazdów i urządzeń z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego. 12.Obowiązek prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem: 1)Prowadzenie kontroli nieruchomości objętych przedmiotem zamówienia w zakresie wywiązywania się z obowiązków wynikających z Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Brzozie. W przypadku niedopełniania przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych Wykonawca odbiera odpady komunalne jako zmieszane odpady komunalne i powiadamia o tym Gminę drogą elektroniczną. Następnie Wykonawca przedstawia wykaz tych nieruchomości, szczegółowy zakres naruszenia oraz zdjęcie odbieranych odpadów w formacie cyfrowym zawierające datę i godzinę zdarzenia. Przypadki, w których uznać należy, iż właściciel nieruchomości nie dopełnił obowiązku w zakresie selektywnego zbierania, zostaną określone przez Gminę przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu zamówienia. 2)Prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach. 3)Prowadzenie sprawozdawczości zgodnie z zapisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i innymi przepisami prawa. 4)Prowadzenie dodatkowej comiesięcznej sprawozdawczości i przekazywanie Zamawiającemu (do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu, którego dotyczy sprawozdanie) danych i informacji (w wersji papierowej lub elektronicznej na ustalonym z Zamawiającym nośniku danych oraz w ustalonym z Zamawiającym formacie). Zakres dodatkowej sprawozdawczości dotyczy: a)raportów miesięcznych zawierających informacje o ilościach i rodzajach odpadów (oraz ilościach i rodzajach pojemników i kontenerów opróżnionych w związku z odbiorem tych odpadów) od właścicieli nieruchomości w ramach harmonogramu, b)raportów miesięcznych zawierających informacje o ilościach i rodzajach odpadów (a także ilościach odebranych worków oraz rodzajach i ilościach pojemników i kontenerów opróżnionych w związku z odbiorem tych odpadów wraz ze wskazaniem nieruchomości, której odbiór dotyczył) odebranych od właścicieli nieruchomości poza harmonogramem, c)raportów miesięcznych zawierających informacje o ilościach i rodzajach odpadów przekazanych do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych (wraz z kopiami kart przekazania odpadów) oraz ilościach i rodzajach selektywnie zebranych odpadów komunalnych przekazanych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami określoną w ustawie o odpadach (wraz z kopiami kart przekazania odpadów). d)informacji z systemów GPS dotyczących wszystkich przejazdów pojazdów transportujących odpady w zakresie: tras przejazdów każdego z pojazdów, miejsc zatrzymania pojazdów, a także momentów załadunku lub wyładunku odpadów (otwierania klapy w przypadku pojazdów typu śmieciarka i pojazdów typu HDS, oraz załadunku lub wyładunku kontenera w przypadku pojazdów typu hakowiec lub bramowiec), e)raportów kwartalnych zawierających informacje o ilości i rodzaju sprzedanych oraz wydzierżawionych pojemnikach i wydanych workach. 5)Opracowanie harmonogramu odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości znajdujących się na terenie Gminy Brzozie, zgodnego z założeniami niniejszego dokumentu oraz Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Brzozie. 13.Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy zamówienia: 1)Ponoszenie pełnej odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy. 2)Naprawa lub ponoszenie (wg wyboru Zamawiającego) kosztów naprawy szkód wyrządzonych podczas wykonywania usługi wywozu odpadów komunalnych w Gminie (uszkodzenia chodników osiedlowych, ogrodzenia, punktów do składowania odpadów itp.). 3)Posprzątanie rozsypanych odpadów, będących wynikiem nieodpowiedniego opróżniania pojemników na odpady komunalne i odstawienie pojemników na miejsca z których zostały odebrane. Obowiązkiem Wykonawcy jest pozostawienie porządku i czystości w miejscach odbioru odpadów. Obowiązek ten winien być realizowany niezwłocznie po opróżnieniu pojemników, kontenerów. 4)Odbieranie z nieruchomości odpadów komunalnych selektywnie zbieranych zgromadzonych w miejscu lokalizacji pojemników i worków ale zgromadzonych poza tymi pojemnikami i workami. 5)W przypadkach jednostkowych i występujących sporadycznie (np. odbiór odpadów typu kartony po urządzeniach i meblach wielkogabarytowych) wykonawca odbiera te odpady w ramach obowiązku wykonywania ogólnej usługi przedmiotu zamówienia i pozostawia w danym miejscu czystość i porządek. Natomiast w przypadkach systematycznego gromadzenia odpadów selektywnie zbieranych poza pojemnikami i workami Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego z podaniem odpowiednich danych adresowych i osobowych właściciela nieruchomości. 6)Zapewnienie właścicielom nieruchomości znajdujących się na terenie Gminy Brzozie, możliwości zakupienia bądź dzierżawy pojemników na odpady komunalne. 7)Wydawanie worków do gromadzenia odpadów komunalnych zbieranych selektywnie właścicielom nieruchomości wskazanych przez Zamawiającego w wykazie adresów nieruchomości objętych odbiorem odpadów komunalnych. 8)Zaopatrywanie właścicieli nieruchomości w worki na odpady zbierane selektywnie wliczone jest w cenę wykonywania przedmiotu zamówienia. 9)Pojemniki oraz worki powinny być dostosowane do wymagań wynikających z Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Brzozie. 10)Ilość i jakość dostarczanych worków do gromadzenia odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny powinna odpowiadać ilości i rodzajowi odebranych odpadów z terenu danej nieruchomości. 11)Odbieranie od właścicieli nieruchomości odpadów komunalnych zbieranych selektywnie zgromadzonych w innych workach lub pojemnikach pod warunkiem, że spełniają one wymagania określone w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Brzozie. 12)Wykonanie przedmiotu umowy w sposób fachowy, niepowodujący niepotrzebnych przeszkód oraz ograniczający niedogodności dla mieszkańców Gminy Brzozie do niezbędnego minimum. 13)Zapewnienie, dla właściwej realizacji przedmiotu umowy, przez cały czas trwania umowy dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi. 14)Wyposażenie własnych pracowników zajmujących się wywozem odpadów w odzież ochronną z widocznym logo firmy. 15)Dokonywanie odbioru i transportu odpadów, również w przypadkach, kiedy dojazd do punktów zbiórki odpadów komunalnych będzie utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg, dojazdów itp. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy. 16)Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za należyte wykonanie powierzonych czynności zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 17)Okazanie na żądanie Zamawiającego wszelkich dokumentów potwierdzających wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Zamówienie uzupełniające stanowić będzie nie więcej niż 45% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium 2.Wysokość wadium ustala się w kwocie 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy) 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 80 9484 1150 2200 0015 2725 0002, z dopiskiem (Przetarg nieograniczony na świadczenie usług odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Brzozie od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w okresie od 01.07.2013 roku do 30.06.2015 roku). 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust, 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu uznaje się za wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdować się będzie na koncie Zamawiającego. Kserokopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, należy dołączyć do oferty. 5.Wadium wnoszone w innej formie, niż w pieniądzu powinno zawierać bezwzględne i nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do wypłaty kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 - ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku gdy oferent wybierze wadium w postaci niepieniężnej, oryginał dokumentu wadium należy złożyć wraz z ofertą w terminie do dnia składania ofert tj. do dnia 7.05.2013 roku do godz. 13:00

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: a)posiadanie wpisu do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Brzozie na prowadzenie działalności na terenie Gminy Brzozie w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. b)posiadanie wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami prowadzonego przez właściwego Marszałka Województwa (do czasu utworzenia rejestru Wykonawca zobowiązany jest posiadać zezwolenie na transport odpadów). c)posiadanie wpisu do rejestru przedsiębiorców i organizacji odzysku zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego w zakresie zbierania zużytego sprzętu prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska. Zamawiający dokona oceny spełniania wyżej wymienionych warunków, stosując formułę spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi udokumentować realizację usług, odpowiadających zakresem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zakres zrealizowanych usług powinien obejmować wykonanie usług odbierania odpadów komunalnych w ilościach minimum 570 Mg/rok. Zamawiający dokona oceny spełniania wyżej wymienionych warunków, stosując formułę spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) dysponuje, co najmniej dwóch pojazdów przystosowanych do odbierania odpadów komunalnych zmieszanych (śmieciarki), b)posiadania co najmniej dwóch pojazdów przystosowanych do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych, c) dysponuje, co najmniej jednego pojazdu do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej, d)dysponowania bazą magazynowo-transportową usytuowaną w Gminie Brzozie, lub odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy i na terenie, do którego posiada tytuł prawny, e)dysponowania na terenie bazy magazynowo-transportowej urządzeniami do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed transportem do miejsc przetwarzania, f)W zakresie wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów Wykonawca zapewnia aby: -konstrukcja pojazdów zabezpieczała przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizowała oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady; -pojazdy były wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów oraz -pojazdy były wyposażone w czujniki zapisujące dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiające weryfikację tych danych; -pojazdy były wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników, g)Wykonawca musi posiadać oprogramowanie umożliwiające generowanie sprawozdań zgodnie z ustawą z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach wraz z aktualnymi licencjami na ww. oprogramowanie. Zamawiający dokona oceny spełniania wyżej wymienionych warunków, stosując formułę spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku, Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć kopię opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu (np. umowy ubezpieczenia) potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 300.000,00zł.(słownie: trzysta tysięcy zł.)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy na skutek zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. 2) Zmiany przedstawiciela Zamawiającego, zmiany osoby odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia -po stronie Wykonawcy. 3) Zmiany danych osobowych oraz rachunku bankowego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.brzozie.akcessnet.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Brzoziu 87-313 Brzozie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2013 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy w Brzoziu 87-313 Brzozie I piętro pokój nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.