eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipowa › Remont drogi dojazdowej wzdłuż potoku Drągowy w Lipowej Podlas wraz z remontem przepustu,oraz muru oporowego uszkodzonych wskutek gwałtownej ulewy w dniu 6-7.09.2007r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-28

Lipowa: Remont drogi dojazdowej wzdłuż potoku Drągowy w Lipowej Podlas wraz z remontem przepustu,oraz muru oporowego uszkodzonych wskutek gwałtownej ulewy w dniu 6-7.09.2007r.
Numer ogłoszenia: 62530 - 2008; data zamieszczenia: 28.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Lipowej, Lipowa 708, 34-324 Lipowa, woj. śląskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: przetargi.ug-lipowa.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi dojazdowej wzdłuż potoku Drągowy w Lipowej Podlas wraz z remontem przepustu,oraz muru oporowego uszkodzonych wskutek gwałtownej ulewy w dniu 6-7.09.2007r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje : - remont przepustu i drogi wzdłuż potoku Drągowy w Lipowej Podlas w tym: roboty ziemne, wykopy pod ławy fundamentowe betonowe muru kamiennego wykonanie muru kamiennego, rozbiórka istniejących korytek ściekowych betonowych, montaż korytek ściekowych, wykonanie ścianki czołowej betonowej, wykonanie stopni żelbetowych w korycie potoku, podbetonowanie muru oporowego przy istniejącym przepuście, wykonanie gurtu żelbetowego, oczyszczenie kraty stalowej przy drodze bocznej, plantowanie terenu. Oczyszczenie istniejącej samołówki, wyrównanie tłuczniem-61mm ,wykonanie warstwy wyrównawczej z masy mineralno bitumicznej sr. gr. 3cm., wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca, który zamierza uczestniczyć w przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1 500.00 zł. Wadium winno być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium należy złożyć najpóźniej w dniu składania oferty. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Żywcu Nr rachunku 81 8137 000900002538 2000 0030 Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w Kasie Urzędu Gminy. Wadium wniesione w postaci gwarancji należy wnieść odpowiednio wcześniej, aby wykonawca mógł uzyskać akceptację Zamawiającego co do treści zawartych w gwarancji. Udzielona gwarancja winna być bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie. Termin ważności gwarancji nie może być krótszy niż termin związania z ofertą, tj. 30 dni. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi i prowadzą działalność w zakresie objętym zamówieniem. Ocena spełniania warunku - dostarczenie dokumentu opisanego w Rozdziale IV pkt.3 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Spełnienie warunku - wykonanie w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych w zakresie budowy/remontu dróg oraz budowy/remontu urządzeń hydrotechnicznych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł. 3. Posiadają potencjał techniczny niezbędny do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku - złożenie oświadczenia. 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku - dysponowanie kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie budowy dróg, należącym do OIIB i posiadającym wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunku - nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - w przypadku wykonawców działających wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum, itd.) dotyczy każdego współwykonawcy z osobna. 6. Ustanowią, w przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia, pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Spełnienie warunku - umocowanie to powinno wynikać z treści umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie lub z odrębnego dokumentu przedłożonego oddzielnie wraz z ofertą. 7. Wniosą wadium w wysokości ustalonej przez Zamawiającego. Spełnienie warunku - uznanie kwotą wadium rachunku Zamawiającego lub złożenie oryginału dokumentu wadialnego w kasie Urzędu Gminy przed upływem terminu składania ofert. 8. Udzielą gwarancji na wykonane roboty, w tym użyte materiały i urządzenia na okres nie krótszy niż 3 lata. Spełnienie warunku - oświadczenie o okresie udzielonej gwarancji. 9. Wykonają przedmiot zamówienia w terminie do 30.09.2008r. Spełnienie warunku - oświadczenie o wykonaniu zamówienia w podanym wyżej terminie. 10. Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. Spełnienie warunku - złożenie oświadczenia. 11. Złożą komplet wymaganych dokumentów wymienionych w Rozdziale IV. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania. Pozostałe warunki: 1. Zamawiający dopuszcza zatrudnienie przez Wykonawcę podwykonawców do wykonania części zamówienia pod warunkiem, że Wykonawca wskaże tych podwykonawców w ofercie i określi zakres oraz wartość robót, które będą przez nich wykonywane. W stosunku do tych podwykonawców Zamawiający stosował będzie postanowienia art. 647 prim kodeksu cywilnego. 2. Najpóźniej w dniu zawarcia umowy Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% wynagrodzenia brutto za wykonanie przedmiotu umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Wypełniony formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników) - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 164 z 2006r. poz. 1163) - Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. - W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólnie (Spółka cywilna, konsorcjum, itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenie oddzielnie. 4. W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oferenci przedstawią dowód ustanowienia pełnomocnika z określonym zakresem pełnomocnictwa, zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wykaz osób (personelu technicznego), które będą wykonywać lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (Załącznik nr 3 do SIWZ) 5.1. Kserokopie odpowiednich do zakresu robót uprawnień budowlanych w/w osób, 5.2. Aktualne zaświadczenia o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej Kierownika Budowy. 6. Wykaz wykonanych, w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - robót budowlanych w zakresie budowy/remontu dróg, oraz budowy/remontu urządzeń hydrotechnicznych z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców (Załącznik nr 4 do SIWZ). 6.1. Dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje Zamawiających). 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie zaświadczenie każdego ze wspólników) nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie zaświadczenie każdego ze wspólników) nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie , że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Kopia dowodu wniesienia wadium. 10. Oświadczenie o: - nie zaleganiu w opłacie należności (podatków) na rzecz właściwego Urzędu Gminy, - związaniu przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert, - zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty, - przyjęciu następujących warunków płatności - do 30-tu dni od dnia wystawienia faktury, - zapoznaniu się oferenta z warunkami przetargu zawartymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z jej załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń oraz zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych w projekcie umowy, - udzieleniu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, - terminie wykonania zamówienia, - formie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Powyższe oświadczenie należy złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 11. Wykaz podmiotów (podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z wyszczególnieniem zakresu i wartości robót, jaki Wykonawca będzie realizował z ich pomocą (zał. nr 6 do SIWZ) oraz załączeniem: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającej posiadane uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności w zakresie robót wykonywanych przez podwykonawcę, - oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 164 z 2006r. poz.1163) - załącznik nr 2 do SIWZ, - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca (podwykonawca) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. Zaparafowany projekt umowy (Załącznik nr 7). 13. Kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ug-lipowa.com

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego pok. nr 3 po pokryciu kosztów administracyjnych w kwocie 15 zł, lub pobrać ze strony www.przetargi.ug-lipowa.com.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego pokój nr 13/ sekretariat/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.