eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leśna › Remont ul. Baworowo (dawny GS) w Leśnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-28

Leśna: Remont ul. Baworowo (dawny GS) w Leśnej
Numer ogłoszenia: 62529 - 2008; data zamieszczenia: 28.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Leśna, Rynek 19, 59-820 Leśna, woj. dolnośląskie, tel. 075 7211239, fax 075 7242368.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ul. Baworowo (dawny GS) w Leśnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Opis przyjętego rozwiązania technicznego. - Trasa . Trasa remontowanego odcinka drogi przebiega w granicach działki Nr 723/28 i jest ona własnością Gminy Leśna. Długość przebudowywanego odcinka wynosi 92,00 mb. Projekt przebudowy przewiduje usuniecie istniejącej nawierzchni drogi oraz wykonanie koryta z wywiezieniem urobku na odległość do 2,0 km w miejsce wskazane przez inwestora. Następnie wykonanie warstwy odcinającej z piasku lub pospółki o grubości - 6cm, wykonanie podbudowy tłuczniowej o grubości łącznej - 23cm z tłucznia niesortowalnego frakcji: 0-63 mm - 15 cm, 0-31,5mm -8 cm. Wykonanie nawierzchni mineralno bitumicznej o grubości 7 cm: 4cm - warstwa wiążąca, 3 cm- warstwa ścieralna. Jednostronne pobocze z niesortu kamiennego 0-25 mm o szerokości 1,30m na odcinku 0+000 - 0+037. Jezdnia ograniczona opornikiem betonowym 12x20cm do miejsc w których istnieją cokoły ogrodzeniowe. Łączna dłu-gość oporników 145,50mb. Na odcinku 0+000 - 0+046 projekt przewiduje wykonanie ścieku z kostki granitowej 9 x11 cm, po prawej stronie jezd-ni, natomiast na odcinku 0+037 - 0+091 ściek po lewej stronie jezdni. Ściek należy wykonać na podsypce cementowo-piaskowej. Projektowany przekrój konstrukcyjny drogi o szerokości zmiennej po granicach działki drogi. Przekrój poprzeczny daszkowy lub jednostronnie pochylony w kierunku ścieku z kostki granitowej. Odwodnienie. Odwodnienie jezdni stanowić będzie odpowiednio wyprofilowany przekrój poprzeczny drogi, sprowadzający wody opadowe w kierunku ścieków z kostki granitowej a stąd z kolei do istniejących wpustów ulicznych. Całkowita długość ścieku z kostki granitowej wynosi: 99,50 mb. Dane techniczne: - długość drogi - 92,00 mb - powierzchnia nawierzchni - 404,80 m2, - szerokość nawierzchni - od 3,60m do 7,80m - oporniki betonowe 12x20 cm - 145,50 mb, - ściek z kostki granitowej 9x11cm - 99,50 mb, - szerokość poboczy - 1 x 1,30 m, - spadki poprzeczne drogi - 2%, - spadek pobocza - 2%, W pasie prowadzonych robót istnieje uzbrojenie sieci podziemnej infrastruktury technicznej: - siec wodociągowa, - siec kanalizacji sanitarnej, - siec gazowa, - siec teletechniczna.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych(Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655), tzn.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obo-wiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy przed-stawić stosowne dokumenty tj.: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg. - aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - oświadczenie kierownika o przyjęciu tej funkcji w przypadku wyboru oferty. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie w realizacji zadań odpowiadających przedmiotowi zamówienia wymagane jest wykazanie wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia popartych dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Udzielą gwarancji na okres minimum 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego wszystkich robót. Zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełnienia warunków podmiotowych według reguły spełnia - nie spełnia Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w punkcie 6 SIWZ, Wykonawcy zobowią-zani są do przedstawienia w ofercie następujących dokumentów i oświadczeń: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospo-darczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik Nr 3 SIWZ), - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcze-śniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na ra-ty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej dwóch robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - (załącznik Nr 4 SIWZ) - Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku Nr 4 zostały wykonane należycie (referencje), - Dokumenty stwierdzające, że osoba(y), które będą kierowały robotami budowlanymi posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg. - Zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa o wpisaniu na listę członków izby samorządu za-wodowego osób, które będą kierowały powierzonymi robotami. - Oświadczenie kierownika o przyjęciu funkcji w przypadku wyboru oferty,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lesna.tensoft.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Leśnej ul. Rynek 19 59 - 820 Leśna pok. Nr 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Leśnej ul. Rynek 19 59 - 820 Leśna pok. Nr 6 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.