eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa i instalacja serwerów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-28

Wrocław: Dostawa i instalacja serwerów.
Numer ogłoszenia: 62513 - 2008; data zamieszczenia: 28.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław, Urząd Miejski Wrocławia, Wydział Zamówień Publicznych, pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, fax 071 7779229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja serwerów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: a) dostawa, instalacja i konfiguracja serwerów- serwer GIS WWW ( 1 szt. ), serwer GIS DB ( 1 szt. ), serwer LOG ( 1 szt. ), serwer WEBSPHERE ( 1 szt.), serwery ESX ( 2 szt. ) oraz pamięci RAM 16 GB do HP BL20pG3 i dysków 300GB do HP DL380 G4 ( 4 szt. ); b) dostawa licencji Backup do wszystkich serwerów oraz licencji oprogramowania wirtualizacyjnego do serwerów ESX; c) świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji. 2. Całość prac zostanie wykonana w sposób nie powodujący przerw w pracy dotychczas istniejącej sieci teleinformatycznej lub w przypadku konieczności przerwania pracy sieci będzie dokonywana w godzinach, uzgodnionych z Zamawiającym, w których uciążliwość związana z przerwaniem pracy sieci będzie najmniejsza. 3. Zamawiający przewiduje możliwość realizowania przedmiotu umowy w postaci częściowych dostaw oraz częściowych instalacji i konfiguracji. 4. Na dostarczany sprzęt Wykonawca udzieli gwarancji co do jakości w zakresie części i robocizny na okres 36 miesięcy liczonych od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 5. W ramach świadczenia serwisu gwarancyjnego Wykonawca zobowiązany jest m. in. do: rozpoczęcia akcji serwisowej w czasie nie dłuższym niż 4 godziny od zgłoszenia (czas reakcji) - przez rozpoczęcie akcji serwisowej rozumie się osobiste przybycie na miejsce usterki lub awarii pracownika Wykonawcy; usunięcia rzeczywistych usterek i awarii oraz przywrócenia pełnej sprawności i funkcjonalności sprzętu w terminie do 2 dni roboczych; świadczenia telefonicznie oraz za pomocą poczty elektronicznej usługi typu help-desk.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.26.10.00 - Serwery sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.10.00 - Serwery sieciowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 2. wykonali z należytą starannością w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie), co najmniej dwa zamówienia - kontrakty, polegające na dostawie, instalacji, konfiguracji oraz serwisie serwerów, na kwotę o wartości min. 300.000 zł brutto dla każdego z kontraktów. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: w formie oryginału: 1. Oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. w formie kserokopii poświadczonej (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę: 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;Odpis (zaświadczenie), o którym mowa w pkt. 2, musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy złożyli wnioski do Krajowego Rejestru Sądowego w zakresie podmiotów uprawnionych do ich reprezentowania lub przedmiotu działalności, winni złożyć potwierdzoną kserokopię takiegoż wniosku. A) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. B) Dokument, o którym mowa w pkt A powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C) Jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt A), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt B) stosuje się odpowiednio. 3. Wykaz wykonanych z należytą starannością w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie), co najmniej dwóch zamówień - kontraktów, polegających na dostawie, instalacji, konfiguracji oraz serwisie serwerów, na kwotę o wartości min. 300.000 zł brutto dla każdego z kontraktów. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw wymienionych w ww. wykazie, np. listy referencyjne. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty musi być załączone - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest złożyć samodzielnie - dokument wymieniony w pkt 2. Wszyscy Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, mogą złożyć wspólnie dokument wymieniony w pkt 3. ( wystarczy dołączyć wykaz w formie jednego dokumentu dotyczącego wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wtedy należy wskazać w tzw. (uwagach), którego Wykonawcy i w jakim zakresie dokument ten dotyczy. Dla dokumentu wymienionego w pkt. 3 spełnianie warunku będzie oceniane łącznie ). Oświadczenie wymienione w pkt. 1, Wykonawcy mogą złożyć wspólnie (podpisane przez Pełnomocnika lub każdego z Wykonawców odrębnie) lub każdy z nich na odrębnym dokumencie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.wroc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Wrocław - Urząd Miejski Wrocławia Wydział Zamówień Publicznych, al. M. Kromera 44, 51-163 Wrocław, pok. 234.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2008 godzina 09:30, miejsce: Gmina Wrocław - Urząd Miejski Wrocławia Wydział Zamówień Publicznych, al. M. Kromera 44, 51-163 Wrocław, pok. 234.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.