Ogłoszenie z dnia 2005-11-23
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Lubin: dostawa szewnych materiałów chirurgicznych, plastrów chirurgicznych na skórę oraz materiałów hemostatycznych
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Lubinie, do kontaktów: Mariola Kizik, ul. Łokietka 3, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 8461446, fax 076 8461446, e-mail: zampub@zozlubin.com.pl, www.zozlublin.com.pl.88. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa szewnych materiałów chirurgicznych, plastrów chirurgicznych na skórę oraz materiałów hemostatycznych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia są szewne materialy chirurgiczne, plastry chirurgiczne na skórę, wosk kostny oraz wchłaniająca się gaza hemostatyczna - wykazane w 12 pakietach / zadaniach. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Apteka Szpitala im. J. Jonstona w Lubinie, ul. Bema 5. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.24 - Szwy wchłanialne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe Oryginalny kod CPV: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.11.27 - Hemostatyki wchłanialne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.27 - Hemostatyki wchłanialne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: wartość zamówienia przekracza 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Wymagane wadium: 8.790,00 dla wszystkich pakietów/zadań. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udział w popstępowaniu może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki art. 22 ustawy Pzp i warunki okreslone w SIWZ. Status prawny : - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem termniu składania ofert, - koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, - aktualna informacja z KRK albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, - aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp,wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert. Zdolność ekonomiczna i finansowa: - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika US oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezp. zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu skłądania ofert, Zdolność techniczna: - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw, a jezeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców potwierdzony dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia, Inne dokumenty, m.i - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena - 70% Jakość ( walory użytkowe ) - 30% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 12.01.2006, cena - 24.40. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 12.01.2006 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.01.2006, godzina 10:00, ZOz Lubin, ul. Łokietka 3, sala konferencyjna.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 17.11.2005.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Świadczenie usługi zapewniającej schronienie w schronisku dla bezdomnych kobiet, w tym osób niepełnosprawnych - podopiecznych MOPS Lubinie
- "Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Inkubatora Przedsiębiorczości w Lubinie przy ul. 1 Maja 3A". (2)
- Awaryjna bezwykopowa naprawa kanałów metodą długiego oraz krótkiego rękawa CIPP - drogi gminne i powiatowe w Lubinie
- Opracowanie dokumentacji projektowej Centrum Wystawienniczego Dziedzictwa Kulturowego Regionu Dolnego Śląska w miejscowości Księginice w Gminie Lubin.
- Dostawa artykułów żywnościowych na III kwartał 2024r.
- Awaryjna bezwykopowa naprawa kanałów metodą długiego oraz krótkiego rękawa CIPP - drogi gminne i powiatowe w Lubinie
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa Nici chirurgicznych w Grupach 1 - 8 dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o.
- Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku
- "Dostawa opatrunków, materiałów szewnych, ładunków, staplerów i innych materiałów operacyjnych, elektrod i pisaka skórnego do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Sukcesywny zakup i dostawa materiałów opatrunkowych, rękawów do sterylizacji, rurek krtaniowych, nici chirurgicznych oraz środków dezynfekcyjnych
- Sukcesywne dostawy siatek do operacji przepuklin metodą laparoskopową i siatek do operacji przepuklin pępkowych.
- Sukcesywna dostawa materiałów szewnych: nici, staplerów - II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.