eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bystra › Wykonanie remontu instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej w Bystrej - po awarii instalacji hydrantowej



Ogłoszenie z dnia 2012-03-19

Bystra: Wykonanie remontu instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej w Bystrej - po awarii instalacji hydrantowej
Numer ogłoszenia: 62475 - 2012; data zamieszczenia: 19.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa im. Synów Pułku w Bystrej, ul. Klimczoka 68, 43-360 Bystra, woj. śląskie, tel. 33 817 12 22, faks 33 817 12 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Inna szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej w Bystrej - po awarii instalacji hydrantowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie remontu instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej w Bystrej - po awarii instalacji hydrantowej. 2. Zakres prac obejmuje wykonanie remontu instalacji elektrycznej w salach nr 2, nr 5, nr 6 szkoły wraz z zasilaniem oraz korytarzy na parterze i pierwszym piętrze, w tym: a) demontaż starych opraw oświetleniowych, b) rozłączenie oraz likwidacja uszkodzonych obwodów, c) wykucie bruzd na kable, d) położenie kabli wraz z zagipsowaniem, e) zagipsowanie puszek, f) nabicie kabli do rur peszla wraz z zamocowaniem do sufitów, g) montaż w rozdzielni urządzeń zabezpieczających, h) łączenie puszek, i) montaż opraw oświetleniowych, j) montaż osprzętu GN+Wył., k) pomiar stanu izolacji, l) pomiar ochrony przeciwpożarowej, ł) pomiar natężenia oświetlenia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Emil Sadowski, ul. Prosta 18, 43-365 Wilkowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16225,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16225,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16225,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16225,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W dniu 16.02.2012r. nastąpiła awaria instalacji hydrantowej, w wyniku której została zalana Szkoła Podstawowa w Bystrej. W związku z wyjątkową sytuacją niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane było natychmiastowe wykonanie zamówienia i nie można było zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. W związku z awarią instalacji hydrantowej konieczne było natychmiastowe wykonanie prac związanych z remontem instalacji elektrycznej w salach nr 2,5,6 i na korytarzach zalanych w trakcie awarii instalacji hydrantowej. Dla realizacji całkowitego remontu zalanych pomieszczeń szkoły konieczne jest w pierwszej kolejności osuszenie pomieszczeń. Żeby móc je osuszyć i przygotować do gruntownego remontu szkoły, trzeba w nich mieć sprawną instalację elektryczną potrzebną do podłączenia osuszaczy. Ponadto niesprawna instalacja elektryczna zagraża wszystkim urządzeniom elektrycznym zainstalowanym w szkole. W związku, z faktem że szkoła musi funkcjonować prace budowlane mogą być realizowane tylko w godzinach popołudniowych i w soboty. W związku z powyższym Zamawiający z wybranym wykonawcą zawarł umowę w trybie przepisów art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.