Ogłoszenie z dnia 2012-03-19
Bystra: Wykonanie remontu instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej w Bystrej - po awarii instalacji hydrantowej
Numer ogłoszenia: 62475 - 2012; data zamieszczenia: 19.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa im. Synów Pułku w Bystrej, ul. Klimczoka 68, 43-360 Bystra, woj. śląskie, tel. 33 817 12 22, faks 33 817 12 22.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Inna szkoła publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej w Bystrej - po awarii instalacji hydrantowej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie remontu instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej w Bystrej - po awarii instalacji hydrantowej. 2. Zakres prac obejmuje wykonanie remontu instalacji elektrycznej w salach nr 2, nr 5, nr 6 szkoły wraz z zasilaniem oraz korytarzy na parterze i pierwszym piętrze, w tym: a) demontaż starych opraw oświetleniowych, b) rozłączenie oraz likwidacja uszkodzonych obwodów, c) wykucie bruzd na kable, d) położenie kabli wraz z zagipsowaniem, e) zagipsowanie puszek, f) nabicie kabli do rur peszla wraz z zamocowaniem do sufitów, g) montaż w rozdzielni urządzeń zabezpieczających, h) łączenie puszek, i) montaż opraw oświetleniowych, j) montaż osprzętu GN+Wył., k) pomiar stanu izolacji, l) pomiar ochrony przeciwpożarowej, ł) pomiar natężenia oświetlenia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Emil Sadowski, ul. Prosta 18, 43-365 Wilkowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16225,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16225,00
Oferta z najniższą ceną: 16225,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16225,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W dniu 16.02.2012r. nastąpiła awaria instalacji hydrantowej, w wyniku której została zalana Szkoła Podstawowa w Bystrej. W związku z wyjątkową sytuacją niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane było natychmiastowe wykonanie zamówienia i nie można było zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. W związku z awarią instalacji hydrantowej konieczne było natychmiastowe wykonanie prac związanych z remontem instalacji elektrycznej w salach nr 2,5,6 i na korytarzach zalanych w trakcie awarii instalacji hydrantowej. Dla realizacji całkowitego remontu zalanych pomieszczeń szkoły konieczne jest w pierwszej kolejności osuszenie pomieszczeń. Żeby móc je osuszyć i przygotować do gruntownego remontu szkoły, trzeba w nich mieć sprawną instalację elektryczną potrzebną do podłączenia osuszaczy. Ponadto niesprawna instalacja elektryczna zagraża wszystkim urządzeniom elektrycznym zainstalowanym w szkole. W związku, z faktem że szkoła musi funkcjonować prace budowlane mogą być realizowane tylko w godzinach popołudniowych i w soboty. W związku z powyższym Zamawiający z wybranym wykonawcą zawarł umowę w trybie przepisów art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI BYSTRA
więcej: przetargi BYSTRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja auli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Ostrowie Wielkopolskim
- PRACE KONSERWATORSKIE, RESTAURATORSKIE I ROBOTY BUDOWLANE W DOMU SZWAJCARSKIM NA WYSPIE EDWARDA, JEZIORO RACZYŃSKIE, ZANIEMYŚL, NR W REJESTRZE 2503/A
- Demontaż 2 wind, zaprojektowanie, montaż i uruchomienie 2-óch, fabrycznie nowych wind, w SZPZLO Warszawa-Ochota CZP, ul. Skarżyńskiego 1, 02-377 W-WA oraz przy ul. Szczęśliwickiej 36, 02-353 W-WA
- Remont budynku Sądu Apelacyjnego w Lublinie
- Odnawialne źródła energii w Gminie Bojanowo wraz z wymianą oświetlenia na energooszczędne
- Remont i przebudowa toalet z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami w bud. PP-1(11-1) Pałacu w Łobzowie przy ul. Podchorążych 1 w Krakowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.