eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › sprzątanie pomieszczeń w obiektach Sądu Okręgowego w Elblągu



Ogłoszenie z dnia 2006-12-12

POZYCJA 62471

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Elbląg: sprzątanie pomieszczeń w obiektach Sądu Okręgowego w Elblągu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Sąd Okręgowy w Elblągu, do kontaktów: Joanna Muszyńska, Plac Konstytucji 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 6112200 w. 169, fax 055 6112216, e-mail: so.elblag@ms.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.elblag.so.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzątanie pomieszczeń w obiektach Sądu Okręgowego w Elblągu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 14. Główne miejsce świadczenia usług: Elbląg, Pl. Konstytucji 1. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń w obiektach Sądu Okręgowego w Elblągu 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający wymaga od Wykonawców złożenia oświadczeń wynikających z art.22 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Oświadczenia te, wymienione w pkt.6 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział I Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, należy składać jako załączniki do OFERTY wg wzorów, przekazywanych przez Zamawiającego ze wzorem formularza OFERTA - Rozdział II SIWZ. Dokumenty, które Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu z OFERTĄ wymienione są w pkt.6 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział I Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur Oryginalny kod CPV: 74.72.20.00 - Usługi czyszczenia okien Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie między innymi: 1.utrzymanie czystości pomieszczeń w obiektach Sądu Okręgowego w Elblągu tj. : w budynku Sądu Okręgowego przy Pl.Konstytucji 1, w budynku Sądu Pracy przy ul.Pułaskiego 1; w budynku Ośrodka Migracji Ksiąg Wieczystych przy ul.Grunwaldzkiej 77-79; o łącznej powierzchni pomieszczeń do sprzątania - ok. 5 732,00 m2 Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych), wniesionym w terminie do dnia: 22 grudnia 2006r. do godz.: 11 00 Wadium należy wnosić z zachowaniem wymagań art.45 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj.: -w pieniądzu, -w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasyoszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -w gwarancjach bankowych, -w gwarancjach ubezpieczeniowych, -w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit.b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek NR 94150014031214000074140000 w Kredyt Banku S.A. O / Elbląg Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielonych przez podmioty wym. w art.45 ust.6 pkt.5 ustawy należy zdeponować w Oddziale Finansowym Sądu Okręgowego w Elblągu w terminie do dnia: 22 grudnia 2006r. do godz.: 11 00 2. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania a jego oferta będzie odrzucona. 3.Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art.46 ust.1,2,3,4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.Wykonawca , którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego na warunkach określonych w art.46 ust.5 pkt.1,2,3 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. w przypadku, gdy: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie , -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający wymogi art.22 ust.1 tj. Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; MINIMALNE WYMOGI Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a.zatrudnienie przeciętnie w okresie ostatnich 3 lat min. 20 osób; b. dysponowanie kierownikiem - osobą nadzorującą pracowników wykonujących prace porządkowe o łącznym stażu pracy jako kierownik min 3 lata, posiadającym minimum 6 letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu prac o podobnym charakterze i złożoności do przedmiotowego zamówienia , w budynkach użyteczności publicznej. c. wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 3 usług o podobnym charakterze i złożoności do przedmiotowego zamówienia , w budynkach użyteczności publicznej o łącznej wartości 300 000,00 zł w skali roku . d. wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 1 usługi o podobnym charakterze i złożoności do przedmiotowego zamówienia, w budynkach użyteczności publicznej o powierzchni netto (suma powierzchni użytkowej , usługowej i ruchu) 5 500 m2. e. dysponowanie urządzeniami niezbędnymi do właściwego wykonywania prac stanowiących przedmiot zamówienia 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; MINIMALNE WYMOGI Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a.dysponowanie własnymi środkami finansowymi w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 zł lub wykazanie zdolności kredytowej o wysokości co najmniej 300 000,00 zł - dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego, o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu, w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 zł; b.posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 200 000,00 zł lub zobowiązanie się do posiadania na czas wykonywania usługi polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 200 000,00 zł; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z formułą : SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) WYKAZ OŚWIADCZEŃ wynikających z art.22 i 24 ustawy prawo zamówień publicznych Oświadczenia wynikające z art.22 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, które należy składać jako załączniki do OFERTY wg wzorów, przekazywanych przez Zamawiającego ze wzorem formularza OFERTA - Rozdział II SIWZ. 2) WYKAZ DOKUMENTÓW wymaganych od wykonawców/ dostawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: informację b) składają tylko podmioty zbiorowe, w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 roku o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. z 2002r. Nr 197, poz.1661 z późn. Zm.), występujące jako Wykonawca. c. Aktualne zaświadczenia : -właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz -właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d. Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz zakres wykonywanych przez nich czynności. (składają tylko Wykonawcy zatrudniający podwykonawców wraz z oświadczeniem podwykonawcy robót podpisanym przez uprawnionego przedstawiciela potwierdzające gotowość realizacji części zamówienia w podwykonawstwie) e. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, UWAGA: Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do formularza OFERTA - Rozdział II Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia W wykazie należy wymienić osoby zgodnie z wymaganiami Zamawiającego - pkt.5.2)b. Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział I SIWZ Informację o osobach należy sporządzić wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do formularza OFERTA - Rozdział II SIWZ . Do informacji należy dołączyć: -kopię poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową zamawiającego oznaczonych klauzulą co najmniej \poufne\, zgodnie ze wzorem zawartym w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 23 lutego 1999 r. w sprawie wzoru poświadczenia bezpieczeństwa oraz wzoru odmowy wydania poświadczenia bezpieczeństwa (Dz. U. Nr 18, poz. 165 z późn. zm.). Osoby, które uzyskały poświadczenie bezpieczeństwa po terminie wejścia w życie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 25 sierpnia 2005 r. w sprawie wzorów poświadczenia bezpieczeństwa, decyzji o odmowie wydania poświadczenia bezpieczeństwa oraz decyzji o cofnięciu poświadczenia bezpieczeństwa (Dz. U. Nr 171, poz. 1431) przedstawiają poświadczenie wg wzoru określonego tym rozporządzeniem. Poświadczenie bezpieczeństwa musi być ważne w okresie wykonywania umowy. Załącznik Nr 3 należy powielić dostosowując jego ilość do ilości osób wykazanych w wykazie f. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich : -wartości, -przedmiotu, -dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. UWAGA : W wykazie należy wymienić usługi zgodnie z wymaganiami Zamawiającego - pkt.5.2)c. i pkt.5.2)d.Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział I SIWZ, załączając dla każdej wymienionej w wykazie usługi dokument potwierdzający należyte jej wykonanie . Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr1 do formularza OFERTA - Rozdział II SIWZ. g.Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są usługi . h.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca. UWAGA : Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr6 do formularza OFERTA - Rozdział II SIWZ. i. Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. j. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej lub zobowiązanie , że na czas wykonywania robót Wykonawca ubezpieczy od odpowiedzialności cywilnej prowadzoną działalność gospodarczą . k.Potwierdzenie przeprowadzenia wizji lokalnej . Potwierdzenie należy sporządzić wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr4 do formularza OFERTA - Rozdział II SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elblag.so.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.12.2006, godzina 11:30, Sąd Okręgowy w Elblągu, Pl. Konstytucji 1, pok. 106.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.12.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.