Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2016-05-31
Warszawa: ¦wiadczenie us³ug gastronomicznych na rzecz Krajowej Szko³y Administracji Publicznej.
Numer og³oszenia: 62451 - 2016; data zamieszczenia: 31.05.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowa Szko³a Administracji Publicznej , ul. Wawelska 56, 00-922 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 60 80 177, 60 80 173, faks 22 60 80 277, 60 80 273.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ksap.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Pañstwowa Jednostka Organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug gastronomicznych na rzecz Krajowej Szko³y Administracji Publicznej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug polegaj±cych na obs³udze gastronomicznej uczestników szkoleñ, konferencji oraz s³uchaczy i pracowników Krajowej Szko³y Administracji Publicznej w okresie 24 miesiêcy od dnia podpisania umowy. Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy do u¿ywania w celu realizacji przedmiotu zamówienia lokal o powierzchni u¿ytkowej 136,6 m2 wraz z wyposa¿eniem, w tym tak¿e urz±dzeniami kuchennymi. Wykonawca zapewni w przekazanym lokalu obs³ugê gastronomiczn± s³uchaczy, pracowników oraz go¶ci Zamawiaj±cego w zaoferowanych cenach jednostkowych dla obs³ugi szkoleñ oraz konferencji..
II.1.5)
przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 55.30.00.00 - Us³ugi restauracyjne i dotycz±ce podawania posi³ków 55.40.00.00 - Us³ugi podawania napojów 55.50.00.00 - Us³ugi bufetowe oraz w zakresie podawania posi³ków 55.31.10.00 - Restauracyjne us³ugi kelnerskie dla ograniczonej grupy klientów .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystêpuj±cy do przetargu jest obowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 7 000,00 z³otych (s³ownie: siedem tysiêcy z³otych) obejmuj±ce okres zwi±zania ofert±.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musi wykazaæ siê nale¿ytym wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 (trzech) us³ug (umów) odpowiadaj±cych swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Przez us³ugi odpowiadaj±ce swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia nale¿y rozumieæ us³ugi trwaj±ce minimum 12 miesiêcy obejmuj±ce: us³ugê gastronomiczn± polegaj±c± na przygotowywaniu posi³ków w kuchni w siedzibie zamawiaj±cego i warto¶ci wykonanych/wykonywanych us³ug na kwotê co najmniej 150 000,00 PLN (sto piêædziesi±t tysiêcy z³otych) brutto ka¿da.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musi wykazaæ, ¿e bêdzie dysponowa³ szefem kuchni z co najmniej 10 letnim do¶wiadczeniem zawodowym na tym stanowisku i przynajmniej ¶rednim wykszta³ceniem oraz minimum czterema wykwalifikowanymi osobami odpowiedzialnymi za wykonywanie zamówienia, które posiadaj± co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie zawodowe w gastronomii.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musi wykazaæ siê posiadaniem ¶rodków finansowych lub zdolno¶ci kredytowej w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 50 000,00 PLN (piêædziesi±t tysiêcy z³otych) oraz wyka¿e posiadanie op³aconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na warto¶æ nie mniejsz± ni¿: 500.000,00 z³.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
- wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia;
- op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Wdro¿ony u Wykonawcy system HACCP - 8
- 3 - Deklaracja wdro¿enia systemu HACCP w KSAP - 4
- 4 - Do¶wiadczenie osób odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia - 8
IV.2.2)
przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i us³ug, 2) w przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002r., o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê. 2. W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 1 pkt.1 wykonawca sk³ada pisemny wniosek o zmianê umowy o zamówienie publiczne w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po wej¶ciu w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku od towarów i us³ug. Wynagrodzenie brutto Wykonawcy ulega zmianie w przypadku wej¶cia w ¿ycie zmiany przepisów w zakresie wysoko¶ci podatku od towarów i us³ug (VAT) maj±cych zastosowanie w czasie realizacji niniejszej umowy. Wówczas, wynagrodzenie brutto Wykonawcy za czê¶æ prac wykonywan± po terminie wprowadzenia zmiany ulegnie stosownym zmianom natomiast warto¶æ wynagrodzenia netto pozostanie bez zmian. 3. W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 1 pkt.2 wykonawca sk³ada pisemny wniosek o zmianê umowy o zamówienie publiczne w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po wej¶ciu w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych wysoko¶æ minimalnego wynagrodzenia za pracê w terminie 30 dni od dnia wej¶cia w ¿ycie tych przepisów. Wniosek powinien zawieraæ uzasadnienie faktyczne oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie umowy, w szczególno¶ci wykonawca bêdzie zobowi±zany wykazaæ zwi±zek pomiêdzy wnioskowan± kwot± podwy¿szenia wynagrodzenia umownego a wp³ywem zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracê na kalkulacjê ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmowaæ jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które wykonawca obowi±zkowo ponosi w zwi±zku z podwy¿szeniem wysoko¶ci p³acy minimalnej. Nie bêd± akceptowane koszty wynikaj±ce z podwy¿szenia wynagrodzeñ pracowników wykonawcy, które nie s± konieczne w celu ich dostosowania do wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê. 4. W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 1 pkt.3 wykonawca sk³ada pisemny wniosek o zmianê umowy o zamówienie publiczne w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po zmianie zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne w terminie 30 dni od dnia wej¶cia w ¿ycie tych przepisów. Wniosek powinien zawieraæ uzasadnienie faktyczne oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie umowy, w szczególno¶ci wykonawca bêdzie zobowi±zany wykazaæ zwi±zek pomiêdzy wnioskowan± kwot± podwy¿szenia wynagrodzenia umownego a wp³ywem zmiany zasad, o których mowa w ust. 1 pkt. 3, na kalkulacjê ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmowaæ jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które wykonawca obowi±zkowo ponosi w zwi±zku ze zmian± zasad, o których mowa w ust. 1 pkt.3. 5. Po zaakceptowaniu przez Zamawiaj±cego wniosków, o których mowa w ust.3 i 4, wyznacza termin 7 dni na podpisanie aneksu do umowy. 6.Zamiana umowy skutkuje zmian± wynagrodzenia jedynie w zakresie p³atno¶ci realizowanych po dacie zawarcia aneksu do umowy, o którym mowa w ust.5.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ksap.gov.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Krajowa Szko³a Administracji Publicznej, ul. Wawelska 56, 00-922 Warszawa, pokój 16.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 14.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Krajowa Szko³a Administracji Publicznej, ul. Wawelska 56, 00-922 Warszawa, pokój 14.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wymiana drzwi w bocznych korytarzach klatki schodowej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych ul. Jarociñska 1 i £ukowska 6.
- Remont instalacji ciep³ej wody u¿ytkowej w budynkach mieszkalnych przy ul. W³ókienniczej 51; 53; 55 i Ciepielowskiej 13 w Warszawie.
- Wsparcie techniczne dla posiadanego zintegrowanego systemu informatycznego zarz±dzaj±cego jednostk± medyczn± (system OPTIMED NXT)
- Prace remontowe elewacji budynku biura przepustek, budynku gara¿y oraz roboty budowlane na terenie zielonym znajduj±cym siê na terenie Centralnego Biura Antykorupcyjnego w Warszawie
- Us³uga zabudowy 138 m2 powierzchni wystawienniczej wraz z obs³ug± podczas targów ISM MIDDLE EAST 2024 w dniach 24 - 26 wrze¶nia 2024 r. w Dubaju w Zjednoczonych Emiratach Arabskich
- Dostawa i monta¿ uk³adów klimatyzacji i wentylacji do sali kalibracyjnej RTG (nr ZP001/2024/CLOR)
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "¦WIADCZENIE US£UGI OBEJMUJ¡CEJ ZAPEWNIENIE SALI, WY¯YWIENIA I NOCLEGU PODCZAS ORGANIZACJI SZE¦CIU 2-DNIOWYCH SZKOLEÑ Z ZAKRESU PROFILAKTYKI UZALE¯NIEÑ ORAZ PRZECIWDZIA£ANIA PRZEMOCY DOMOWEJ"
- ¦wiadczenie us³ugi cateringowej na potrzeby Departamentu Sportu i Turystyki Urzêdu Marsza³kowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
- ¦wiadczenie us³ug cateringowych na potrzeby Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wy¿szego na terenie Warszawy
- Us³ugi cateringowe na potrzeby wydarzeñ organizowanych przez Instytut Solidarno¶ci i Mêstwa im. Witolda Pileckiego w Augustowie
- Sukcesywne ¶wiadczenie us³ug gastronomicznych i cateringowych
- "¦wiadczenie us³ug cateringowych na potrzeby kursów organizowanych przez Studium Jêzyków Obcych Politechniki Warszawskiej w ramach projektu NAWA "Solidarni z Ukrain± - Uniwersytety Europejskie"
wiêcej: Us³ugi restauracyjne i dotycz±ce podawania posi³ków »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.