eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Dostawa flokulantów na Oczyszczalnię Ścieków w Polkowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-19

Polkowice: Dostawa flokulantów na Oczyszczalnię Ścieków w Polkowicach
Numer ogłoszenia: 62441 - 2012; data zamieszczenia: 19.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 37504 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Miejskiej Sp. z o.o., ul. Dąbrowskiego 2, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8462911, faks 076 8462960.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa flokulantów na Oczyszczalnię Ścieków w Polkowicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa flokulantów na Oczyszczalnię Ścieków w Polkowicach Dostawa: 1. Polimer granulat do odwadniania osadu w wirówce dekantacyjnej : - ilość: do odwodnienia 650 Mg suchej masy osadu 2. Polimer emulsja do zgęszczania osadu w zagęszczarce - ilość: do zagęszczenia 750 Mg suchej masy osadu Okres trwania umowy: 12 miesięcy lub do wyczerpania określonej ilości polimerów. Wymagania zmawiającego: 1. Dostawa następować będzie sukcesywnie w ilości wg zleceń zamawiającego na oczyszczalnie w Polkowicach w terminie do 4 dni roboczych od daty zgłoszenia. 2. Zgłoszenie będzie w formie telefonicznej bądź w formie pisemnej. 3. Auto dostarczające flokulant musi być wyposażone w windę i wózek paletowy, lub inne urządzenia umożliwiające umieszczenie flokulantu we wskazanym miejscu w budynku przeróbki osadu. 4. Zamawiający wymaga, aby dostawca przeprowadził próby kontrolne (poligonowe) na Oczyszczalni Ścieków w Polkowicach na odwadnianie osadu oraz wspomaganie zagęszczenia osadu z użyciem flokulantów, przy czym: a) dla polimeru granulat (urządzenie: wirówka dekantacyjna Alfa Laval Typ:ALDEC 40) - sucha masa osadu odwodnionego nie może być niższa niż 16% s.m. , - dawka polimeru nie może być większa niż 12g/kg s.m. osadu odwadnianego, - sucha masa w odcieku nie może być wyższa niż 0,1 % s.m. b) dla polimeru emulsja (urządzenie: zagęszczarka RoS2/3 firmy HUBER) - sucha masa osadu zagęszczonego nie może być niższa niż 4% s.m., - dawka polimeru nie może być większa niż 12g/kg s.m. osadu zagęszczanego, - odciek z urządzenia musi być klarowny. 5. Z prób kontrolnych (poligonowych) zostanie sporządzony protokół będący integralną częścią konieczną do złożenia oferty w przetargu. Na podstawie w/w protokołu Zamawiający oceni prawidłowość parametrów określonych dla osadów oraz prawidłowość dobranych przez Wykonawcę ilości flokulantów niezbędnych do przetworzenia określonej w specyfikacji suchej masy osadów. 6. Parametry osadów zawartych w SIWZ zostaną przebadane w akredytowanym Laboratorium Zamawiającego. 7. W związku ze zmianą parametrów osadu w ciągu roku, w przypadku gdy produkt nie będzie spełniał parametrów w pkt. 4 a) lub b), dostawca na własny koszt odbierze flokulant niespełniający parametry i w ciągu 5 dni roboczych, od daty zgłoszenia w/w sytuacji, dobierze i dostarczy produkt spełniający parametry. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych w niniejszej specyfikacji i załączonej do niej dokumentacji technicznej. Warunkiem zastosowania materiałów i produktów równoważnych jest posiadanie przez te materiały i produkty takich samych parametrów technicznych charakteryzujących, stanowiących o ich przydatności, charakterze itp..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.82.00 - Środki kłaczkujące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Korona JV sp. z o.o., ul. Przy Bażantarni 11, 02-793 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 99303,00

  • Oferta z najniższą ceną: 99303,00 / Oferta z najwyższą ceną: 120771,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.