Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-14
Zielona Góra: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług odbierania i zagospodarowania niesegregowanych odpadów komunalnych ( kod 20 03 01), segregowanych odpadów komunalnych ( kod 20 01 01 ) oraz dzierżawa 6 kontenerów.
Numer ogłoszenia: 62434 - 2013; data zamieszczenia: 14.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Zyty 26, 65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3296200, faks 068 3255808.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług odbierania i zagospodarowania niesegregowanych odpadów komunalnych ( kod 20 03 01), segregowanych odpadów komunalnych ( kod 20 01 01 ) oraz dzierżawa 6 kontenerów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 99 400,00 PLN ( zamówienie podstawowe i uzupełniające) jest sukcesywne świadczenie usług odbierania i zagospodarowania niesegregowanych odpadów komunalnych ( kod 20 03 01), segregowanych odpadów komunalnych ( kod 20 01 01 ) oraz dzierżawa 6 kontenerów.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiotem zamówień uzupełniających do 50 % zamówienia podstawowego jest sukcesywne świadczenie usług odbierania i zagospodarowania niesegregowanych odpadów komunalnych ( kod 20 03 01), segregowanych odpadów komunalnych ( kod 20 01 01 ) oraz dzierżawa 6 kontenerów
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzieleniu zamówienia moga ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbednymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postepowaniu dokona zostanie według kryterium /spełnia - nie spełnia/ na podstawie analizy treści przedłożonego/ych dokument/ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostepniającego zasób w zakresie wiedzy i doświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzieleniu zamówienia moga ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbednymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postepowaniu dokona zostanie według kryterium /spełnia - nie spełnia/ na podstawie analizy treści przedłożonego/ych dokumentu/ów : oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostepniającego zasób w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzieleniu zamówienia moga ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbednymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postepowaniu dokona zostanie według kryterium /spełnia - nie spełnia/ na podstawie analizy treści przedłożonego/ych dokumentu/ów : oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostepniającego zasób w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzieleniu zamówienia moga ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbednymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postepowaniu dokona zostanie według kryterium /spełnia - nie spełnia/ na podstawie analizy treści przedłożonego/ych dokumentu/ów : 1) oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu udostepniającego zasób dotyczący zdolności finansowej wraz ze stosowną informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których podmiot udostepniający wskazany zasób rachunek, potwierdzająca wysokośc posiadanych środków lub jego zdolnosc kredytową 2) opłacona polisa a w przypadku jej braku inny właściwy dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnosci cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przdmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50 000,00 PLN Jeżeli wykonawca przedkłada polisę, z której wynika, że termin płatności pierwszej raty składki ubezpieczenia lub całości składki ubezpieczenia został odroczony i upływa po terminie składania ofert, to również ma obowiązek udokumentować fakt opłacenia przed upływem terminu składania ofert przedmiotowej - odroczonej pierwszej składki lub całości składki ubezpieczenia. Przedkładana polisa musi być opłacona. Obowiązek, o którym mowa wyżej nie dotyczy kolejnych rat składki ubezpieczeniowej, których termin płatności jest odroczony i upływa po terminie składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Aktualny ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru - w przypadku , gdy wykonawca jest osoba prawną. 2) Aktualne zaświadczenie o wpisie ( w zakresie transportu odpadów ) do rejestru , o którym mowa w art.49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach lub w przypadku, gdy przedmiotowy rejestr nie został jeszcze utworzony - zezwolenie na transport odpadów uzyskane w trybie art.28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach albo zaświadczenie o wpisie do rejestru, o którym mowa w art. 33 ust. 5 ustawyz dnia 27 kwietnia 2001 r. 3) Zaświadczenie o wpisie do gminnego rejestru przedsiębiorstw odbierających odpady komunalne od właścicieli nieruchomości, wydane na podstawie art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystosci i porządku w gminach ( Dz. U. z 2012 r. poz. 391 ze zm.)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.zgo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego ( bud A - Administracja , pokój 011) - 7,20 PLN + koszty przekazania.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego ( bud A - Administracja , pokój 201).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA KONFERENCJI Z CYKLU SZKOŁA I NAUCZYCIEL - II
- Konserwacja nawierzchni dróg wraz z robotami towarzyszącymi w ciągach dróg woj. administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie
- Sukcesywne dostawy asortymentu na potrzeby Sterylizatorni.
- Remont toalet w budynku Urzędu Skarbowego we Wschowie przy ul. Zielony Rynek 7
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Rozbudowa oraz poprawa stanu nawierzchni sieci dróg w Zielonej Górze - nr 4C.
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. "Efekt synergii - koordynacja lubuskiego włączenia społecznego" w podziale na części
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa odbioru odpadów komunalnych oraz niebezpiecznych z terenu Zakładu Karnego we Włocławku
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z obiektów zarządzanych przez Urząd Gminy Nieporęt oraz likwidacja nielegalnych wysypisk odpadów komunalnych
- "Świadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych na rzecz Kopalni Soli "Wieliczka""
- Czyszczenie separatorów wraz z utylizacją odpadów
- Wywóz, odbiór i utylizację odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych oraz specjalnych wytwarzanych w SPZOZ w Hajnówce
- "Modernizacja placówek edukacyjnych Powiatu Białogardzkiego".
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.