eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Utrzymanie koszy przyulicznych na terenie Miasta Ruda Śląska

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-30

Ruda Śląska: Utrzymanie koszy przyulicznych na terenie Miasta Ruda Śląska
Numer ogłoszenia: 62429 - 2015; data zamieszczenia: 30.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 38179 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9; 2449094, faks 032 248 7348.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie koszy przyulicznych na terenie Miasta Ruda Śląska.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Utrzymanie 1448 sztuk istniejących koszy ulicznych wg stanu na miesiąc styczeń 2015 r., znajdujących się wzdłuż głównych ciągów komunikacyjnych na terenie wszystkich dzielnic miasta Ruda Śląska, z wyszczególnieniem następujących prac: I. Prace polegające na utrzymaniu koszy przyulicznych, znajdujących się wzdłuż głównych ciągów komunikacyjnych na terenie Miasta Ruda Śląska, obejmują: 1. Opróżnianie wszystkich koszy ustawionych wzdłuż głównych ciągów komunikacyjnych na terenie miasta Ruda Śląska (w tym zebranie odpadów wokół koszy w odległości 1m) - w każdy poniedziałek i czwartek w godzinach od 2000 do 600 łącznie z wywozem zanieczyszczeń na składowisko (należy uwzględnić koszty składowania), a w przypadku przepełnienia koszy dodatkowo opróżnianie poza ww. harmonogramem. 2. Opróżnianie koszy ustawionych wokół gmachów Urzędu Miasta Ruda Śląska (w tym zebranie odpadów wokół koszy w odległości 1m) - dot. Budynku A i B - pięciokrotnie w ciągu tygodnia w godzinach od 2000 do 600 łącznie z wywozem zanieczyszczeń na składowisko (należy uwzględnić koszty składowania), a w przypadku przepełnienia koszy dodatkowo opróżnianie poza ww. harmonogramem. 3. W ramach zadania Wykonawca zobowiązany jest również do zbiórki porzuconych śmieci (luzem lub w workach) przez mieszkańców, pozostawionych wokół koszy. 4. Wyposażenie wszystkich koszy w metalowe wkłady - na bieżąco - każdy kosz, bez wyjątku, musi zawierać wkład. 5. Pełnienie nadzoru nad utrzymaniem stanu liczbowego koszy. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawiania Zamawiającemu comiesięcznej inwentaryzacji koszy z wyszczególnieniem ulic oraz ilości koszy na poszczególnych ulicach. 6. Bieżące ustawianie poprzewracanych koszy - także w soboty, niedziele i święta oraz w porze nocnej, na zgłoszenie Wydziału Zarządzania Kryzysowego lub Straży Miejskiej. 7. Przestawienie kosza w inne miejsce - wyznaczone przez Zamawiającego - w przypadku zaistnienia takiej potrzeby. 8. Zabezpieczenie samochodu podczas opróżniania koszy. Pojazd potrzebny do opróżniania koszty powinien spełniać wymagania Dyrektywy 98/69/EC (normy dopuszczalnej emisji spalin) - co najmniej norma Euro 4. W przypadku zadeklarowania do realizacji zamówienia pojazdu z wyższą normą emisji spalin, Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi tym samochodem. W przypadku awarii samochodu Wykonawca zapewni na czas jego naprawy inny samochód spełniający wymagania w zakresie normy emisji spalin Euro co najmniej takiej jak samochód, który jest zastępowany. 9. Rozstawienie na mieście nowych koszy (zakupionych przez Zamawiającego) wzdłuż ulic wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający przewiduje zakup nowych koszy betonowych o pojemności 40 l i dostawienie w okresie od 01.05.2016r. do 30.04.2018r. 220 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum: PPHU Biegańscy Spółka Jawna; ENERGOBUD Spółka Jawna Gomoluch Polak, ul. Kokota 229, 41-711 Ruda Śląska, ul. 1 Maja 107, 41-706 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 624533,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 668875,20

  • Oferta z najniższą ceną: 583439,04 / Oferta z najwyższą ceną: 893145,12

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.