eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Remont nawierzchni ulicy bocznej od ul. Powstańców Warszawskich oraz nawierzchni ulicy bocznej od ul. Leśnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-15

Krosno: Remont nawierzchni ulicy bocznej od ul. Powstańców Warszawskich oraz nawierzchni ulicy bocznej od ul. Leśnej
Numer ogłoszenia: 62367 - 2009; data zamieszczenia: 15.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krosno , ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4367956, faks 013 4368188.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni ulicy bocznej od ul. Powstańców Warszawskich oraz nawierzchni ulicy bocznej od ul. Leśnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - Remont nawierzchni ulicy bocznej od ul. Powstańców Warszawskich: - wykonanie koryta na poszerzenia o głębokości 30 cm ok. 49,76 m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego ok. 49,76 m2 oraz z kruszywa łamanego ok. 49,76 m2, - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem ok. 8,15 m2, - ułożenie krawężnika 15x30 cm na ławach betonowych ok. 107 m, - wykonanie kanału z rur PCV ci 200 m ok. 2 m wraz z kratką ściekową uliczną fi 500 mm - 1 szt., - regulacja pionowej kratki ściekowej - 1 szt., - regulacja istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną ok. 13,632 t, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych o gr 4 cm ok. 278,2 m2. - Remont nawierzchni ulicy bocznej od ul. Leśnej: - rozebranie krawężników ok. 46 m, - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego ok. 393,3 m2 oraz z kruszywa łamanego ok. 293 m2, - wykonanie ścieków betonowych - 93 m, - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym ok. 50,75 m3, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych o gr 4 cm ok. 612 m2..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, co wykażą składając następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikające z treści art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokument wymieniony w pkt 1 należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dokument wymieniony w pkt 2 należy złożyć w oryginale. W przypadku oferty wspólnej wykonawców: dokument wymieniony w pkt 1 składa każdy z wykonawców, dokument wymieniony w pkt 2 składa każdy z wykonawców lub pełnomocnik wykonawców składających wspólną ofertę. 3) Wykaz personelu kierowniczego przewidzianego do realizacji zamówienia uwzględniający jego doświadczenie zawodowe oraz dokumenty potwierdzające, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - Załącznik Nr 5. Warunkiem Zamawiającego jest, by wykonawca wykazał dysponowanie co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi. Sposób dokonywania oceny spełniania warunku - spełnia/nie spełnia, na podstawie: - złożonego przez wykonawcę wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; - pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; - dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (decyzje o nadaniu uprawnień, dokumenty potwierdzające przynależność do Izby Budowlanej). W przypadku oferty wspólnej wykonawców powyższy warunek można spełnić łącznie. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4) Wypełniony formularz oferty przetargowej z podaniem całkowitej wartości robót - Załącznik Nr 2; 5) Kosztorysy ofertowe z cenami jednostkowymi i wartością robót (oddzielnie na remont nawierzchni ulicy bocznej od ul. Powstańców Warszawskich i na remont nawierzchni ulicy bocznej od ul. Leśnej); 6) Wypełniony wykaz cen czynników produkcji - Załącznik Nr 3; 7) Podpisany formularz warunków prowadzenia robót w pasie drogowym - Załącznik Nr 4;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego - pokój Nr 17, przy ul. Staszica 2 w Krośnie - I piętro lub przesyłką pocztową (cena 10 zł).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2009 godzina 08:30, miejsce: URZĄD MIASTA KROSNA, ul. Lwowska 28a, 38-400 KROSNO, pokój nr 01 (kancelaria ogólna).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.