eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do realizacji zajęć w roku szkolnym 2019-2020 oraz materiałów dydaktycznych (drobnego wyposażenia) dla uczniów do realizacji zajęć

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-11-18



Ogłoszenie nr 623571-N-2019 z dnia 2019-11-18 r.

Powiat Lęborski: Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do realizacji zajęć w roku szkolnym 2019-2020 oraz materiałów dydaktycznych (drobnego wyposażenia) dla uczniów do realizacji zajęć
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lęborski, krajowy numer identyfikacyjny 77097964800000, ul. ul. Czołgistów  5 , 84-300  Lębork, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598 632 810, e-mail starostwo_lebork@poczta.onet.pl, faks 598 632 850.
Adres strony internetowej (URL): https://www.powiat-lebork.com/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
https://powiatleborski.bip.gov.pl/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://powiatleborski.bip.gov.pl/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemny
Adres:
84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do realizacji zajęć w roku szkolnym 2019-2020 oraz materiałów dydaktycznych (drobnego wyposażenia) dla uczniów do realizacji zajęć
Numer referencyjny: PO.272.1.22.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych niezbędnych do realizacji zajęć w roku szkolnym 2019-2020 oraz materiałów dydaktycznych (drobnego wyposażenia) dla uczniów do realizacji zajęć w ramach projektu "Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego" ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej). Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części: Część 1 -Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do prowadzenia zajęć w Powiatowym Centrum Edukacyjnym w Lęborku w roku szkolnym 2019-2020 Część 2 -Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do prowadzenia zajęć w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku w roku szkolnym 2019-2020 Część 3 -Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do prowadzenia zajęć w Zespole Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku w roku szkolnym 2019-2020 Część 4 -Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do prowadzenia zajęć w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Lęborku w roku szkolnym 2019-2020 Część 5 - Dostawa materiałów dydaktycznych (drobnego wyposażenia) dla uczniów do realizacji zajęć w Powiatowym Centrum Edukacyjnym w Lęborku w roku szkolnym 2019-2020 Część 6 - Dostawa materiałów dydaktycznych (drobnego wyposażenia) dla uczniów do realizacji zajęć w Zespole Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku w roku szkolnym 2019-2020 Część 7 - Dostawa materiałów dydaktycznych (drobnego wyposażenia) dla uczniów do realizacji zajęć w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku w roku szkolnym 2019-2020 Część 8 - Dostawa pozostałych materiałów dydaktycznych (pendrive) dla uczniów do realizacji zajęć w roku szkolnym 2019-2020 a) Zadanie 1 - Dostawa materiałów dydaktycznych (pendrive) dla uczniów do realizacji zajęć w Powiatowym Centrum Edukacyjnym w Lęborku w roku szkolnym 2019-2020 b) Zadanie 2 - Dostawa materiałów dydaktycznych (pendrive) dla uczniów do realizacji zajęć w Zespole Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku w roku szkolnym 2019-2020 c) Zadanie 3 - Dostawa materiałów dydaktycznych (pendrive) dla uczniów do realizacji zajęć w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku w roku szkolnym 2019-2020 Wszystkie materiały stanowiące przedmiot zamówienia muszą być oryginalne, profesjonalne i fabrycznie nowe, należytej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używane, nie powystawowe, nie regenerowane. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu. Zamawiający nie zezwala na ingerencję w podzespoły i modyfikację sprzętu skonfigurowanego przez producenta przed dostawą. Wymagane podzespoły i wyposażenie muszą być fabrycznie wbudowane przez producenta. Dostarczony sprzęt/materiał musi zawierać wszystkie części niezbędne do funkcjonowania, uruchomienia i montażu, ponadto elementy w ramach zestawów muszą być ze sobą kompatybilne. Dostarczone wyposażenie musi być zgodnie z obowiązującymi normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności wbudowanych materiałów, świadectwa bezpieczeństwa, homologacje, licencje itp. Ponadto musi mieć możliwość dostosowania do pracy dla osób niepełnosprawnych. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć we wskazanym terminie wraz z wyładunkiem na własny koszt i ryzyko, własnymi siłami, w odliczonych ilościach dla poszczególnych części i zadań, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, pod adres: - dla Części 1: ul. Pionierów 16, 84-300 Lębork - dla Części 2: ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork - dla Części 3: ul. Warszawska 17, 84-300 Lębork - dla Części 4: ul. Okrzei 15a, 84-300 Lębork - dla Części 5: ul. Wojska Polskiego 31, 84-300 Lębork - dla Części 6: ul. Warszawska 17, 84-300 Lębork - dla Części 7: ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork - dla Części 8: * Zadanie 1: ul. Pionierów 16, 84-300 Lębork * Zadanie 2: ul. Warszawska 17, 84-300 Lębork * Zadanie 3: ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork W przypadku, gdy użyto nazw własnych, znaków towarowych itp. dla opisu przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, tj. o porównywalnych parametrach lub wyższych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który złoży ofertę na produkty równoważne musi do oferty załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. W przypadku złożenia oferty równoważnej (dotyczy również sprzętu wyższej klasy), składający ofertę ma obowiązek wykazania zgodności produktów poprzez porównanie parametrów oferowanych produktów z parametrami przedmiotu zamówienia. Opis przedmiotu zamówienia został sporządzony z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, które mogą korzystać z przedmiotu zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 30000000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30190000-7
30237000-9
33696300-8
44111000-1
31711100-4
31680000-6
30140000-2
30237200-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 10
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

6.2 Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 6.3 Zgodnie z art. 24 ust. 8 Pzp wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 6.4 Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
termin dostawy40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Nie dopuszcza się jakichkolwiek zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy z zastrzeżeniem postanowień ust. 2 niniejszego paragrafu. 2. W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a) mającym wpływ na realizację umowy dotyczącym powszechnie obowiązujących przepisów prawa, b) zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie Odbiorcy lub Dostawcy dokonanej w trakcie trwania umowy, c) zastąpienia przedmiotu umowy innym produktem o nie gorszych parametrach niż oferowane w ofercie w przypadku wystąpienia sytuacji, gdy produkcja obecnego modelu zostanie zaprzestana i nie będzie on dostępny na rynku. Brak dostępności na rynku przedmiotu umowy oraz propozycję nowego, zamiennego produktu zgłasza Dostawca. Zmiana może zostać dokonana wyłącznie za zgodą Odbiorcy. 3. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informuję, że: ? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Lęborku reprezentowane przez Starostę Lęborskiego z siedzibą w 84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5; ? inspektorem ochrony danych w Starostwie Powiatowym w Lęborku jest Pan Krzysztof Pukaczewski (e-mail: iodo@starostwolebork.pl); Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów biurowych niezbędnych do realizacji zajęć w roku szkolnym 2019-2020 oraz materiałów dydaktycznych (drobnego wyposażenia) dla uczniów do realizacji zajęć w ramach projektu "Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego" ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej).., nr postępowania PO.272.1.22.2019; ? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej "ustawa Pzp"; ? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Starostwie Powiatowym w Lęborku; ? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; ? nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-29, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do prowadzenia zajęć w Powiatowym Centrum Edukacyjnym w Lęborku w roku szkolnym 2019-2020
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa artykułu Parametry minimalne Jednostka miary Ilość sztuk 1 papier biały format A4, Gramatura: 80g/m2 (1 ryza= 500 arkuszy) sztuka 300 2 papier kolorowy format A4, Gramatura: 80g/m2, 1 ryza= min. 100 arkuszy, mix kolorów sztuka 20 3 komplet markerów do tablic suchościeralnych wraz z gąbką w komplecie - 4 podstawowe kolory markerów do tablic suchościeralnych z gąbka komplet 32 4 klej w sztyfcie klej w sztyfcie, min. 35g sztuka 150 5 zszywki biurowe stalowe rozmiar 24x6mm, 1 opakowanie = 1000 sztuk sztuka 100 6 brulion rozmiar A4, w twardej oprawie, 1 sztuka - co najmniej 96 kartek w kratkę sztuka 264 7 brulion rozmiar A5, w twardej oprawie, 1 sztuka - co najmniej 96 kartek w kratkę sztuka 264 8 cienkopisy różnokolorowe, grubości linii min. 0,4mm (1 komplet = 10 sztuk różnokolorowych cienkopisów) komplet 160 9 płyta CD-R płyta CD-R w kopercie sztuka 50 10 segregator biurowy A4 / 75mm, z okuciem i wymienną etykietą, obustronnie oklejony, z mechanizmem dźwigniowym metalowym sztuka 20 11 skoroszyt format A4, z perforacją na grzbiecie umożliwiającą wpięcie do każdego rodzaju segregatora, tylna okładka kolor czerwony, przednia okładka przeźroczysta, wysuwany papierowy pasek do opisu zawartości, wykonany z folii PCV sztuka 300 12 zakreślacze kolorowe fluoroscencyjne grubość linii pisania 1-5 mm, różne kolory sztuka 264 13 bloczki samoprzylepne rozmiar 76mm x 76mm (1 opakowanie=100 kartek) sztuka 100 14 długopis o długości linii pisania min. 1700m, cienka końcówka, kolor wkładu niebieski sztuka 300 15 długopis o długości linii pisania min. 1700m, cienka końcówka, kolor wkładu czarny sztuka 300 16 ołówek z gumką twardość HB, z gumką sztuka 300 17 spinacz do akt duży okrągły 50mm (1 opakowanie = 100 sztuk) sztuka 20 18 spinacz do akt mały okrągły 28mm (1 opakowanie = 100 sztuk) sztuka 30 19 taśma bezbarwna samoprzylepna szerokość min. 1,5 cm, długość min. 30 m sztuka 200 20 nożyczki nożyczki biurowe, ostrza wykonane z nierdzewnej stali, wygodne uchwyty, długość całkowita min.16 cm sztuka 48 21 linijka bezbarwna, długość 30 cm sztuka 80 22 teczka papierowa papierowa teczka na dokumenty z gumką, z wytrzymałego kartonu, wierzch emaliowany/lakierowany, w środku znajdują się zakładki trzymające zawartość, format A4 sztuka 264 23 teczka plastikowa plastikowa teczka na dokumenty, zamknięcie za pomocą gumek, posiadająca wewnętrzne skrzydła zapobiegające wypadaniu mniejszych dokumentów, format A4 sztuka 264 24 gumka do ścierania gumka do ścierania ołówka, nie pozostawiająca śladów, rozmiar umożliwiający przechowywanie w piórniku sztuka 150 25 druk PZ druk przyjęcie materiałów z zewnątrz, format min. 1/3 A4, samokopiujacy, wielokopia (bloczek = 80 kartek) sztuka 40 26 druk WZ druk WZ wydanie materiału na zewnątrz, format min. 1/3 A4, samokopiujacy, wielokopia (bloczek = 80 kartek) sztuka 45 27 koszulki na dokumenty format A4, krystaliczne, otwierane z góry, przezroczysta struktura folii, grubość co najmniej 50 mikronów (1 opakowanie= 100 sztuk) sztuka 50 28 druk RW druk RW Rozchód wewnętrzny format 1/3 A4, Papier samokopiujący (bloczek = 80 kartek) sztuka 45 29 druk PW druk PW Przyjęcie wyrobów format 1/3 A4, Papier samokopiujący (bloczek = 80 kartek) sztuka 45 30 druk CMR druk CMR 4 odcinkowy 1 bloczku sztuka 25 31 arkusz spisu z natury arkusz spisu z natury A4, bloczek min. 50 kartek sztuka 15 32 temperówka plastikowa, podwójna, z pojemnikiem sztuka 100 33 długopis o długości linii pisania min. 1700m, cienka końcówka, kolor wkładu czerwony sztuka 65 34 taśma klejąca brązowa szerokość min. 48mm sztuka 20 35 karton archiwizacyjny karton archiwizacyjny o wymiarach min. 540x370x260 (komplet = 10 szt) komplet 3 36 druk ZW druk ZW zwrot materiałów format 1/3 A4, Papier samokopiujący (bloczek = 80 kartek) sztuka 50 37 druk MM druk MM przesuniecie międzymagazynowe format a5, Papier samokopiujący (bloczek = 80 kartek) sztuka 50 38 druk raport kasowy druk raport kasowy format A4, bloczek 80 kartek , oryginał+kopia sztuka 25 39 pojemnik do badania objętości komplet = 6 pojemników do badania objętości (aby doświadczyć związku pomiędzy objętością, pojemnością, masą i kształtem), przeźroczyste pojemniki o różnych kształtach z podziałką komplet 8 40 bryły - wielościany prawidłowe komplet = 6 sztuk: bryły, wielościany prawidłowe, bryły geometryczne - ostrosłupy i graniastosłupy z zaznaczonymi wysokościami i przekątnymi komplet 6
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30000000-9, 30190000-7, 30140000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 10
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do prowadzenia zajęć w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku w roku szkolnym 2019-2020
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa artykułu Parametry Jednostka miary Ilość sztuk 1 papier biały format A4, Gramatura: 80g/m2 (1 ryza= 500 arkuszy) sztuka 120 2 papier biały format A3, Gramatura: 80g/m2 (1 ryza= 500 arkuszy) sztuka 5 3 papier biały format A4, Gramatura: 160g/m2, 1 ryza= 250 arkuszy sztuka 5 4 papier kolorowy format A4, Gramatura: 80g/m2, 1 ryza= min. 100 arkuszy, mix kolorów sztuka 5 5 papier ecru format A4, Gramatura: 160g/m2 (1 ryza= 250 arkuszy) sztuka 3 6 papier naklejkowy biały /etykiety samoprzylepne format A4 (1 opakowanie= 100 sztuk) sztuka 5 7 papier do dyplomów (wizytówkowy) format A4, Gramatura: 230g/m2 (1 opakowanie = 20 arkuszy) sztuka 10 8 klej w sztyfcie klej w sztyfcie, min. 35g sztuka 20 9 koszulki na dokumenty format A4, krystaliczne, otwierane z góry, przeźroczysta struktura folii, grubość co najmniej 50 mikronów (1 opakowanie =100 sztuk) sztuka 70 10 brulion rozmiar A4, w twardej oprawie, 1 szt.-co najmniej 96 kartek w kratkę sztuka 180 11 brulion rozmiar A5, w twardej oprawie, 1 szt.-co najmniej 96 kartek w kratkę sztuka 180 12 segregator biurowy A4 / 50mm, z okuciem i wymienną etykietą, obustronnie oklejony, z mechanizmem dźwigniowym metalowym sztuka 50 13 segregator biurowy A4 / 75mm, z okuciem i wymienną etykietą, obustronnie oklejony, z mechanizmem dźwigniowym metalowym sztuka 20 14 skoroszyt format A4, z perforacją na grzbiecie umożliwiającą wpięcie do każdego rodzaju segregatora, tylna okładka kolor mix, przednia okładka przeźroczysta, wysuwany papierowy pasek do opisu zawartości, wykonany z folii PCV sztuka 200 15 zszywki biurowe stalowe rozmiar 24x6mm (1 opakowanie = 1000 sztuk) sztuka 10 16 masa mocująca samoprzylepna Biała, minimum 50g sztuka 15 17 płyta CD-R płyta CD-R w kopercie sztuka 10 18 płyta DVD płyta DVD w kopercie sztuka 300 19 bloczki samoprzylepne rozmiar 76mm x 76mm (1 opakowanie=100 kartek) sztuka 30 20 długopis o długości linii pisania min. 1700m, cienka końcówka, kolor wkładu niebieski sztuka 180 21 długopis o długości linii pisania min. 1700m, cienka końcówka, kolor wkładu czarny sztuka 200 22 ołówek z gumką twardość: HB, z gumką sztuka 180 23 ołówek twardość: B sztuka 20 24 spinacz do akt duży okrągły 50 mm (1 opakowanie = 100 sztuk) sztuka 5 25 spinacz do akt mały okrągły 28 mm (1 opakowanie = 100 sztuk sztuka 5 26 taśma bezbarwna samoprzylepna szerokość min. 1,5 cm, długość min. 30 m sztuka 20 27 gumka do mazania miękka gumka z syntetycznej gumy. Nadaje się do usuwania większości śladów ołówków grafitowych na wszystkich rodzajach nawierzchni sztuka 20 28 folia laminacyjna folia do laminowania na gorąco, format A4, grubość 80 mic (1 opakowanie = 100 sztuk) sztuka 7 29 folia laminacyjna folia do laminowania na gorąco, format A4, grubość 100 mic, (1 opakowanie = 100 sztuk) sztuka 5 30 datownik automatyczny numerator automatyczny w mocnej obudowie, wysokość czcionki 4 mm. Minimum 6-cio cyfrowy. Posiada wkład samotuszujący. sztuka 3 31 linijka bezbarwna, długość 30 cm sztuka 30 32 teczka papierowa papierowa teczka na dokumenty z gumką, z silnego i wytrzymałego kartonu, wierzch emaliowany, w środku znajdują się zakładki trzymające zawartość, format A4 sztuka 40 33 teczka plastikowa plastikowa teczka na dokumenty, zamknięcie za pomocą gumek, posiadająca wewnętrzne skrzydła zapobiegające wypadaniu mniejszych dokumentów, format A4 sztuka 40 34 teczka skrzydłowa zamykana na gumkę format A4, szerokość grzbietu minimum 15 mm sztuka 30 35 długopis wymazywalny / ścieralny z gumką w zestawie 3 zapasowe wkłady, grubość linii pisania: 0,7 mm, kolor tuszu: niebieski sztuka 20 36 papier kancelaryjny format A3, liniatura: kratka (1 sztuka = 500 arkuszy) sztuka 1 37 grzbiet zaciskowy pojemność od 40 do 100 kartek, oprawa dokumentów w formacie A4, opakowanie = 25 sztuk opakowanie 10 38 blok techniczny biały, gramatura: 240g, format A4, 10 kartek sztuka 5 39 pinezki kolorowe pinezki tablicowe, kolorowe plastikowe łebki do tablic korkowych pakowane po 100 sztuk w poręcznym plastikowym opakowaniu opakowanie 5 40 długopis o długości linii pisania min. 1700m, cienka końcówka, kolor wkładu czerwony sztuka 20 41 przekładki do segregatora A4 karty plastikowe opakowanie 20 42 pisak do płyt czarny sztuka 10 43 zakreślacze kolorowe fluoroscencyjne grubość linii pisania 1-5 mm, różne kolory sztuka 40 44 rozszywacz metalowa konstrukcja sztuka 10 45 gilotyna długość cięcia minimum 330mm. Format papieru A4, Jednorazowe cięcie min.10 kartek (70g/m2) sztuka 2 46 bindownica ilość kartek oprawianych: minimum 145, ilość kartek dziurkowanych: minimum 8 sztuka 1 47 niszczarka do papieru niszczy min. 5 kartek papieru, pojemność kosza min. 11 litrów sztuka 2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30000000-9, 30190000-7, 31711100-4, 31680000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 10
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do prowadzenia zajęć w Zespole Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku w roku szkolnym 2019-2020
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa artykułu Parametry Jednostka miary Ilość sztuk 1 papier biały format A4, Gramatura: 80g/m2 (1 ryza= 500 arkuszy) sztuka 878 2 papier biały format A3, Gramatura: 80g/m2 (1 ryza= 500 arkuszy) sztuka 10 3 papier kolorowy format A4, Gramatura: 80g/m2, mix kolorów (1 ryza= 100 arkuszy) sztuka 10 4 papier ecru format A4, Gramatura: 160g/m2 (1 ryza= 250 arkuszy) sztuka 50 5 papier naklejkowy biały /etykiety samoprzylepne format A4 (1 opakowanie= 100 sztuk) sztuka 10 6 płyta CD-R płyta CD-R w kopercie sztuka 100 7 płyta DVD płyta DVD w kopercie sztuka 300 8 zakreślacze kolorowe fluoroscencyjne grubość linii pisania 1-5 mm, różne kolory sztuka 280 9 długopis o długości linii pisania min. 1700m, cienka końcówka, kolor wkładu czarny sztuka 400 10 długopis o długości linii pisania min. 1700m, cienka końcówka, kolor wkładu czerwony sztuka 100 11 zestaw kreślarski w 1 komplecie min.: kątomierz, linijka, ekierka komplet 280 12 faktura VAT format A5, wzór pełny dla prowadzących sprzedaż w cenach netto, wielokopia sztuka 10 13 dowód wpłaty KP samokopiujący, wielokopia, format A6, bloczek co najmniej 80 kartek sztuka 10 14 taśma klejąca brązowa szerokość min. 48mm sztuka 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30000000-9, 30190000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 10
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do prowadzenia zajęć w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Lęborku w roku szkolnym 2019-2020
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa artykułu Parametry Jednostka miary Ilość sztuk 1 papier biały format A4, gramatura: 80g/m2 (1 ryza = 500 arkuszy) sztuka 20 2 segregator biurowy A4 / 50mm, z okuciem i wymienną etykietą, obustronnie oklejony, z mechanizmem dźwigniowym metalowym sztuka 10 3 segregator biurowy A4 / 75mm, z okuciem i wymienną etykietą, obustronnie oklejony, z mechanizmem dźwigniowym metalowym sztuka 10 4 skoroszyt format A4, z perforacją na grzbiecie umożliwiającą wpięcie do każdego rodzaju segregatora, tylna okładka - kolor, przednia okładka przeźroczysta, wysuwany papierowy pasek do opisu zawartości, wykonany z folii PCV sztuka 20 5 teczka papierowa papierowa teczka na dokumenty z gumką, z silnego i wytrzymałego kartonu, wierzch emaliowany, w środku znajdują się zakładki trzymające zawartość, format A4 sztuka 20 6 papier szary papier szary w rolce 100 cm x 5 m rolka 5 7 marker permanentny z okrągła końcówką, kolor: czarny sztuka 5 8 markery kolorowe komplet min. 4 różnych markerów: zielony, niebieski, czerwony, czarny komplet 6 9 długopis czarny automatyczny, z wymiennym wkładem, gumowa rękojeść, kolor tuszu: czarny sztuka 20 10 długopis niebieski automatyczny, z wymiennym wkładem, gumowa rękojeść, kolor tuszu: niebieski sztuka 40 11 tablica korkowa wymiary 100 cm x 75 cm sztuka 2 12 gumka do mazania gumka do ścierania ołówka, nie pozostawiająca śladów, rozmiar umożliwiający przechowywanie w piórniku sztuka 2 13 koszulki na dokumenty format A4, krystaliczne, otwierane z góry, przezroczysta struktura folii (1 opakowanie = 100 sztuk) sztuka 10 14 korektor w taśmie korektor typu "myszka", w taśmie, szerokość taśmy min.4mm, długość taśmy min.5m sztuka 5 15 taśma klejąca brązowa, szerokość min. 48mm sztuka 2 16 kredki 36 kolorów w opakowaniu sztuka 5 17 klej biurowy klej w sztyfcie , min. 35g sztuka 5 18 nożyczki nożyczki biurowe, ostrza wykonane z nierdzewnej stali, wygodne uchwyty, długość całkowita min.16 cm sztuka 5 19 blok rysunkowy biały, format A4, gramatura min. 90g/m2 minimum 20 kartek sztuka 10 20 blok rysunkowy biały, format A3, gramatura min. 70g/m2 minimum 20 kartek sztuka 10 21 cienkopisy kolorowe 10 kolorów (zestaw = 10 kolorów) zestaw 20 22 blok techniczny biały, format A4, gramatura min. 190g/m2 minimum 10 kartek sztuka 10 23 blok techniczny biały, format A3, gramatura min. 190g/m2, minimum 10 kartek sztuka 10 24 blok techniczny kolorowy, format A3, gramatura min. 180g/m2, minimum 10 kartek sztuka 10 25 papier ozdobny papier ozdobny do dyplomów/zaświadczeń, format A4, gramatura min. 170 g/m2 (1 opakowanie = min. 20 arkuszy) sztuka 5 26 koperty białe 114x162mm, samoklejące, białe (1 opakowanie = 1000 sztuk) sztuka 1 27 spinacz do akt duży okrągły 50 mm (1 opakowanie = 100 sztuk) sztuka 1 28 spinacz do akt mały okrągły 28 mm (1 opakowanie = 100 sztuk) sztuka 1 29 papier do dyplomów (wizytówkowy) format A4, Gramatura: 230g/m2, 1 opakowanie = 20 arkuszy sztuka 5 30 zeszyt akademicki format A4, w kratkę, sztywna oprawa sztuka 10 31 zeszyt format A4, w kratkę, 60 kartek sztuka 10 32 notatnik twarda okładka, format A6, min. 40 kartek sztuka 10 33 notatnik twarda okładka, format A4, min. 60 kartek sztuka 10 34 szpilki 28 mm, opakowanie min. 50g sztuka 1 35 zszywki biurowe stalowe rozmiar 24 x 6 mm, (1 opakowanie = 1000 sztuk) sztuka 5 36 bloczki samoprzylepne rozmiar 76mm x 76mm (1 opakowanie = 100 kartek) sztuka 2 37 zakładki indeksujące zakładki indeksujące samoprzylepne w pięciu kolorach (1 opakowanie = 5 kolorów po min 25 zakładek) sztuka 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30000000-9, 30190000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 10
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Dostawa materiałów dydaktycznych (drobnego wyposażenia) dla uczniów do realizacji zajęć w Powiatowym Centrum Edukacyjnym w Lęborku w roku szkolnym 2019-2020
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Rodzaj materiału Parametry minimalne Jednostka miary Ilość 1 stal zbrojeniowa fi 6 pręty żebrowane kg 480 2 stal zbrojeniowa fi 10 pręty żebrowane kg 288 3 drut wiązałkowy 5 kg = 560 mb, śr. 1,2 mm sztuka 8 4 zacieraczka do betonu elektryczna zacieraczka do zacierania i wygładzania powierzchni betonowych, napięcie 230V, średnica robocza 600mm sztuka 1 5 miara miara zwijana stalowa, posiadająca blokadę zwijania taśmy. długość 3 m sztuka 8 6 cement worek = 25 kg sztuka 8 7 płyn do smarowania form opakowanie=1 litr, płyn przeznaczony do smarowania i konserwacji wszelkiego typu szalunków wykonanych z różnych materiałów takich jak ;drewno, sklejka, tworzywa sztuczne i stal sztuka 8 8 forma do betonu obrzeże 82/4, na krawężnik 100 cm sztuka 8 9 listwa wibracyjna do betonu elektryczna listwa wibracyjna do betonu przeznaczona do zagęszczania i wygładzania warstwy betonowej. Zestaw: Silnik z listwą wibrującą o długości min. 1,5 m zestaw 1 10 barwnik do betonu pigment proszkowy, kolor brąz/czarny/grafit (1 opakowanie = 1 kilogram) sztuka 5 11 płyta gipsowo-kartonowa 2600 x 1200 x 12.5 mm sztuka 16 12 profil sufitowy CD 60 profil sufitowy CD 60 z blachy ocynkowanej (1 sztuka = 4 mb) sztuka 24 13 profil sufitowy UD 30 profil sufitowy UD 30 z blachy ocynkowanej (1 sztuka = 4 mb) sztuka 18 14 wieszak płaski L-270 wieszak płaski do mocowania profili CD 60 do konstrukcji drewnianej sztuka 50 15 wkręty wkręt fosfatowany samowiercący, 3,5x9,5 mm (1 opakowanie = 1000 sztuk) sztuka 1 16 wkręty wkręty fosfatowane do mocowania płyt gipsokartonowych do konstrukcji drewnianych, 3,5x25,0 mm (1 opakowanie = 1000 sztuk) sztuka 1 17 profil ścienny CW-50 profil ścienny CW-50 (1 sztuka = 4 mb) sztuka 24 18 wkręty samogwintujące na taśmie wkręt do metalu 3,5/25 mm 1000 sztuk na taśmie sztuka 8 19 gładź szpachlowa gotowa gładź szpachlowa, opakowanie min. 18 litrów sztuka 3 20 odkurzacz przemysłowy odkurzacz do pracy na sucho/mokro dopuszczony do zastosowań przemysłowych. Zestaw z podstawowym osprzętem niezbędnym do pracy, gniazdo do podłączenia elektronarzędzia, min. 1000W, pojemność zbiornika min 25l sztuka 2 21 młot udarowy wytrzymały młot udarowy, w zestawie z walizką, moc min. 1050 W, siła udaru min. 8,1 J, waga urządzenia maks. 6,9kg sztuka 1 22 szlifierka oscylacyjna prędkość oscylacyjna min. 7000 obr./min, średnica oscylacji maks. 2,6 mm sztuka 2 23 szlifierka mimośrodowa silnik o mocy min. 300 W sztuka 2 24 wkrętarka bezprzewodowa 18V zestaw: wiertarko wkrętarka akumulatorowa z udarem, 2 akumulatory, ładowarka, walizka, zestaw 2 25 wiertarka elektryczna dwubiegowa wiertarka udarowa o mocy min. 1000 W sztuka 2 26 frezarka rowków prędkość obrotowa min. 10000 obr./min. sztuka 1 27 karton o wymiarach 350x250x150 mm sztuka 100 28 karton o wymiarach 300x300x300 mm sztuka 100 29 karton o wymiarach 400x400x200 mm sztuka 100 30 folia stretch folia stretch w rolce 3 kg, transparentna rolka 32 31 taśma pakowa 48/50 sztuka 64
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30000000-9, 44111000-1, 31711100-4, 31680000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 10
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Dostawa materiałów dydaktycznych (drobnego wyposażenia) dla uczniów do realizacji zajęć w Zespole Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku w roku szkolnym 2019-2020
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Rodzaj materiału Parametry minimalne Jednostka miary Ilość 1 czerwień fenolowa czerwień fenolowa (1 opakowanie = 10 gram) sztuka 1 2 kwas siarkowy - H2SO4 98% kwas siarkowy - H2SO4 98% (1 opakowanie = 1 litr) sztuka 2 3 formalina 40% formalina 40% (1 opakowanie = 1 litr) sztuka 3 4 amoniak roztwór 25% amoniak roztwór 25% (1 opakowanie = 1 litr) sztuka 3 5 fenoloftaleina 1% roztwór fenoloftaleina 1% roztwór (1 opakowanie = 1 litr) sztuka 1 6 Eter dietylowy roztwór cz.d.a Eter dietylowy roztwór cz.d.a (1 opakowanie = 1 litr) sztuka 1 7 indygo karmin indygo karmin (1 opakowanie = 5 gram) sztuka 1 8 błękit bromotymolowy błękit bromotymolowy (1 opakowanie = 5 gram) sztuka 1 9 lakmus lakmus (1 opakowanie = 5 gram) sztuka 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30000000-9, 33696300-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 10
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: Dostawa materiałów dydaktycznych (drobnego wyposażenia) dla uczniów do realizacji zajęć w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku w roku szkolnym 2019-2020
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa materiału/sprzętu Parametry minimalne Jednostka miary Ilość 1 drukarka do etykiet przenośna, obsługiwane szerokości taśmy: minimum 6, 9, 12, 18 mm. Zasilana Baterią litowo-jonową. Posiadająca wyświetlacz LCD. Klawiatura QWERTY. sztuka 1 2 drukarka do etykiet ręczna drukarka etykiet. Przenośna, obsługiwane szerokości taśmy: minimum 6, 9, 12mm. Z wyświetlaczem. Zasilana na Baterie alkaliczne. Klawiatura QWERTY. sztuka 2 3 zaciskarka tulejek kablowych zakres pracy: tulejki pojedyncze: 0,25 - 6mm, czterokątny system zaciskania sztuka 1 4 ściągacz izolacji czołowy automatyczny ściągacz izolacji czołowy, o rozmiarze 205 mm. Zakres pracy od 0.2 do 6 mm2, dla zaciskania końcówek 1.5 do 6 mm2. sztuka 3 5 próbnik napięcia wkrętak z testerem napięcia z izolacją (Neonówka) sztuka 9 6 zestaw szczypiec zestaw szczypiec (minimum 3 sztuki): 1 szczypce tnące boczne, 1 szczypce uniwersalne, 1 szczypce z długimi końcówkami, utwardzane i hartowane szczęki, do prac pod napięciem do 1000 V, wygodny uchwyt z tworzywa zestaw 8 7 nagrywarka DVD zewnętrzna nagrywarka CD/DVD, Napęd optyczny CD / DVD, typ podłączenia: USB sztuka 2 8 mysz optyczna optyczna mysz usb, co najmniej DPI 6000, czarna sztuka 12 9 szafa rack 19 cali, szklane drzwi, wysokość użytkowa 6 U, wisząca, szer. 550mm, gł. 350mm, wys.305mm, śruby mocujące szafę do ściany oraz mocujące na co najmniej dwa urządzenia sieciowe sztuka 7 10 listwa zasilająca listwa zasilająca 19 cali, co najmniej 5 gniazd, długość przewodu zasilającego min. 1,5m sztuka 8 11 router wifi Liczba portów LAN 4, min. 1 port WAN 10/100/1000 Mb/s, szybkość dla 2.4 GHz 300 Mbps sztuka 2 12 switch wyposażony w 16 gniazd sieciowych, umożliwiający podłączenie wielu komputerów znajdujących się w sieci lokalnej za pomocą kabla Ethernet, przepustowość min. 32 Gb/s sztuka 2 13 adapter przełącznika - wspornik na szynę DIN otwór fi 22 mm. sztuka 30 14 przełącznik NO+NC obrotowy (piórowy), bistabilny, standard 22mm sztuka 24 15 przycisk bezpieczeństwa standard 22mm, styk NC, odbezpieczenie przez przekręcenie, czerwony. sztuka 6 16 przekaźnik przemysłowy. 3P (3NO+3NC), cewka 24vDC sztuka 24 17 gniazdo (podstawa) przekaźnika. gniazdo z zaciskami śrubowymi do montażu przekaźnika na szynę DIN sztuka 24 18 mata antystatyczna przenośna, składana, wymiar 60cm*60cm sztuka 8 19 zestaw narzędzi do montażu narzędzia do montażu komputera, m.in. wkrętaki płaskie , krzyżakowe, izolacja zabezpieczająca 1000 V zestaw 8 20 dekada indukcyjności dekada edukacyjności, klasa 5% max , minimum 4 dekady, sztuka 1 21 zestaw narzędzi instalatorskich LAN RJ45 1 zestaw zawiera minimum: zaciskarka kabli 4/6/8P, tester kabli RJ45/RJ11, wciskacz (nóż kronowski), uniwersalny Stripper (usuwanie izolacji), precyzyjny Stripper z nożem do ucinania kabli, etui zestaw 6 22 miernik do pomiaru indukcyjności LC pomiar pojemności do min. 100mF, pomiar pojemności C kondensatorów, pomiar indukcyjności, z wyświetlaczem elektronicznym, w obudowie, przyrząd przenośny sztuka 2 23 dekada rezystancyjna zakres regulacji 1 Ohm - 11.111.110 Ohm ze skokiem 1 Ohm Moc min. 1 W, przełączniki suwakowe/obrotowe, które pozwalają dodać lub odjąć żądaną wartość, obudowa z tworzywa sztucznego ABS, wytrzymałe elementy sztuka 4 24 dekada pojemnościowa zakresy: 100 pF ... 11,111 uF (100 pF kroków) w min. pięciu dziesiątkach, dokładność: 5 % przy / at < 1 uF, 1 kHz / > = 1 uF, 100 Hz częstotliwości próbnej maks. napięcie wejściowe: około 50 V DC, niepolaryzowane kondensatory, ,instrukcja obsługi w języku polskim sztuka 2 25 tuner satelitarny FTA przeznaczony do odbioru bezpłatnych, niekodowanych kanałów FTA z satelit HotBird/Astra , standard obrazu HD/Full HD, gniazdo USB z możliwością nagrywania, wyjście HDMI , polskie menu, instrukcja w j.polskim, gwarancja min. 2 lata sztuka 4 26 Elektroniczny zestaw edukacyjny powinien zawierać min. podstawowe elementy takie jak diody, tranzystory, rezystory, kondensatory, silniki, przełączniki, źródła światła, moduły dźwiękowe, moduł radiowy, tyrystory, rejestrator dźwięku i wyświetlacze cyfrowe. Min. 90 elementów. Zestaw powinien umożliwiać montaż elementów bez konieczności lutowania. zestaw 5 27 Przyrząd do usuwania izolacji Rodzaj kabla do usunięcia: Koncentryczny RG11, RG59, RG6, RG7, Telefoniczny, Skrętka komp sztuka 8 28 Zestaw sieciowy w etui zestaw narzędzi do budowy sieci komputerowych + etui. Zawiera co najmniej: zaciskarkę, tester, wciskacz LSA. zestaw 8
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30000000-9, 30190000-7, 30237000-9, 31711100-4, 31680000-6, 30237200-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 10
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8Nazwa: Dostawa pozostałych materiałów dydaktycznych (pendrive) dla uczniów do realizacji zajęć w roku szkolnym 2019-2020
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Zadanie 1 - Dostawa materiałów dydaktycznych (pendrive) dla uczniów do realizacji zajęć w Powiatowym Centrum Edukacyjnym w Lęborku w roku szkolnym 2019-2020 Rodzaj materiału Parametry minimalne Jednostka miary Ilość Pendrive uniwersalny, do współpracy z komputerem przez port USB, używany do przenoszenia danych między komputerami oraz urządzeniami obsługującymi pamięci USB. Pendrive z pojemnością 32GB, maksymalna szybkość odczytu minimum 12 MB/S sztuka 264 b) Zadanie 2 - Dostawa materiałów dydaktycznych (pendrive) dla uczniów do realizacji zajęć w Zespole Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku w roku szkolnym 2019-2020 Rodzaj materiału Parametry minimalne Jednostka miary Ilość Pendrive uniwersalny, do współpracy z komputerem przez port USB, używany do przenoszenia danych między komputerami oraz urządzeniami obsługującymi pamięci USB. Pendrive z pojemnością 32GB, maksymalna szybkość odczytu minimum 12 MB/S sztuka 280 c) Zadanie 3 - Dostawa materiałów dydaktycznych (pendrive) dla uczniów do realizacji zajęć w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku w roku szkolnym 2019-2020 Rodzaj materiału Parametry minimalne Jednostka miary Ilość Pendrive uniwersalny, do współpracy z komputerem przez port USB, używany do przenoszenia danych między komputerami oraz urządzeniami obsługującymi pamięci USB. Pendrive z pojemnością 32GB, maksymalna szybkość odczytu minimum 12 MB/S sztuka 176
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30000000-9, 30237200-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 10
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.