eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dukla › Bieżące utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Dukla Zimowe utrzymanie placów, chodników i studzienek kanalizacyjnych na terenie miasta Dukla. Utrzymanie czystości i porządku na przystankach autobusowych na terenie gminy Dukla

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-23

Dukla: Bieżące utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Dukla Zimowe utrzymanie placów, chodników i studzienek kanalizacyjnych na terenie miasta Dukla. Utrzymanie czystości i porządku na przystankach autobusowych na terenie gminy Dukla
Numer ogłoszenia: 62267 - 2011; data zamieszczenia: 23.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dukla , ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla, woj. podkarpackie, tel. 013 4329135, faks 013 4331011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dukla.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Dukla Zimowe utrzymanie placów, chodników i studzienek kanalizacyjnych na terenie miasta Dukla. Utrzymanie czystości i porządku na przystankach autobusowych na terenie gminy Dukla.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżące utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Dukla Do zakresu prac utrzymania czystości i porządku w mieście Dukla zgodnie z wykazami chodników i ulic w mieście Dukla od 01 kwietnia 2011 do 31 marca 2012 roku należy: 1.Czyszczenie i zamiatanie ulic, chodników, parkingów oraz przystanku autobusowego w Dukli i na terenie Gminy Dukla z następującą częstotliwością: 1) Rynek do godziny 7oo- codziennie w lecie, do godz. 800 w zimie, 2) miejsca najliczniej uczęszczane / przystanek PKS, ul. Trakt Węgierski z chodnikami i trawnikami, parkingi: koło Rynku, koło przystanku PKS, koło Muzeum, przy ulicy 3-go Maja, koło Cmentarza, miejsca koło Pomnika Pojednania / - codziennie do godziny 11oo, 3) pozostałe ulice, chodniki, trawniki, parkingi , przystanki - w miarę potrzeb nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu. 2.Wywóz odpadów i śmieci z koszy ulicznych w okresie trwania umowy z następującą częstotliwością: 1) płyta Rynku - codziennie do godziny 10oo 2) pozostałe kosze - w miarę potrzeb, 3.Usuwanie chwastów zarastających chodniki i ich obrzeża - w miarę potrzeb, 4.Usuwanie piasku z placów, ulic, chodników i parkingów pozostałego po likwidacji oblodzenia i topnienia śniegu - w ciągu 3 dni od stopnienia śniegu. 5.Sprzątanie, czyszczenie i usuwanie odpadów ze wszystkich miejsc po imprezach masowych. 6. Stałe utrzymywanie drożność kratek ściekowych, usytuowanych na terenie całego miasta. 7. Zamiatanie mechaniczne ulic, chodników i placów. 8. Bieżące utrzymanie naprawa i konserwacja koszy ulicznych. Wykaz chodników przy ulicach w mieście: Chodnik przy ulicy Chodnik przy ulicy Wzdłuż ul. Parkowej Wzdłuż ul. Pocztowej Wzdłuż ul. 3 Maja Wzdłuż ul. Łąki Wzdłuż ul. Kościuszki Wzdłuż ul. Cergowskiej Wzdłuż ul. Żwirki i Wigury Wzdłuż ul. Mickiewicza Wzdłuż ul. Kopernika Wzdłuż ul. Trakt Węgierski Rynek Wzdłuż ul. Słowackiej Wzdłuż ul. Armii Krajowej Wykaz ulic, placów i parkingów w mieście Dukla: Nazwa ulicy Nazwa ulicy Parkowa wraz z parkingami Trakt Węgierski wraz z parkingami 3 Maja wraz z parkingiem Rynek wraz z ulicami dojazdowymi Kościuszki Nadbrzeżna Słowacka św. Jana z Dukli wraz z przystankiem autobusowym Podwale Krasickiego Zielona J. Słowackiego Żwirki i Wigury Polna Kopernika ks. A. Typrowicza Pocztowa wraz z parkingami Jana Pawła II Łąki J. Bema Cergowska Konopnickiej Mickiewicza Armii Krajowej Zimowe utrzymanie placów, chodników i studzienek kanalizacyjnych a) placów i chodników. Lp. Zakres prac Ilość godzin pracy Cena za 1 godzinę prac / netto/ Wartość /netto/ Wartość /brutto/ 1 Posypywaniem mechaniczne piaskiem wraz z materiałem 2 Posypywanie ręczne piaskiem wraz z materiałem 3 Odśnieżanie sprzętem mechanicznym 4 Odśnieżanie ręczne 5 Usuwanie oblodzenia 6 Usuwanie zasp śnieżnych zalegających na chodnikach 7 Odśnieżanie spalinową odśnieżarką 8 Inne prace Razem: b) ulic: Lp. Zakres prac Ilość godzin pracy Cena za 1 godzinę prac / netto/ Wartość /netto/ Wartość / brutto/ 1 Odśnieżanie sprzętem mechanicznym 2 Odśnieżanie ręczne 3 Posypywanie mechaniczne piaskiem 4 Posypywanie ręczne piaskiem 5 Usuwanie oblodzenia 6 Usuwanie zasp śnieżnych zalegających na ulicach 7 Wywóz nagromadzonego śniegu 8 Stałe utrzymywanie drożności kratek na kanalizacji deszczowej 9 Odśnieżanie spalinową odśnieżarką 10 Inne prace Razem: 1.Zakres prac związanych z zimowym utrzymaniem chodników wykazanych w tabeli Nr 1 na terenie miasta Dukla: b) posypywanie piaskiem - natychmiast po wystąpieniu oblodzenia, do godz. 63o c) odśnieżanie - przy opadach śnieżnych - codziennie, najpóźniej do godz. 63o w razie ciągłych opadów na bieżąco, d) usuwanie oblodzenia - w miarę potrzeb e) usuwanie zasp śnieżnych zalegających na chodnikach Tab. Nr 1 Wykaz chodników przy ulicach w mieście: Chodnik przy ulicy Chodnik przy ulicy wzdłuż ul. Parkowej wzdłuż ul. Pocztowej wzdłuż ul. 3 Maja wzdłuż ul. Łąki wzdłuż ul. Kościuszki wzdłuż ul. Cergowskiej wzdłuż ul. Żwirki i Wigury wzdłuż ul. Mickiewicza wzdłuż ul. Kopernika wzdłuż ul. Trakt Węgierski Rynek wzdłuż ul. Słowackiej wzdłuż ul. Armii Krajowej wzdłuż ul. Jana Pawła wzdłuż ul. Św. Jana z Dukli Wykaz ulic w mieście i kolejność odśnieżania Tabela Nr 2 I kolejność odśnieżania II Kolejność odśnieżania ul. Kościuszki ul. 3 Maja ul. Łąki ul. Podwale Rynek ul. Zielona ul. Pocztowa ul. Nadbrzeżna ul. Parkowa ul. Słowacka Plac przystanku autobusowego ul. Gen J. Bema ul. J. Słowackiego Parkingi przy ulicy pocztowej ul. I Krasickiego ul. ks. Antoniego Typrowicza ul. Jana Pawła ul. Łukasiewicza ul. Armii Krajowej ul. Konopnickiej ul. Św. Jana z Dukli ul. Polna ul. Kopernika Utrzymanie czystości i porządku zadaszonych przystanków autobusowych oraz placów wokół nich na terenie Gminy Dukla Wykaz przystanków autobusowych na terenie gminy Dukla Lp. Miejscowość Liczba przystanków 1. Mszana 1 2. Tylawa 5 3. Trzciana 3 4. Lipowica 2 5. Lipowica -Kamieniołom 1 6. Zawadka Rymanowska - 7. Nowa Wieś 2 8. Zyndranowa 1 9. Barwinek 2 10. Łęki Dukielskie 2 11. Wietrzno 4 12. Równe 4 13. Równe -Kopalnia 4 14. Zboiska 3 15. Teodorówka 2 16. Chyrowa 1 17. Głojsce 3 18. Iwla 2 19. Jasionka 3 20. Cergowa 2 21. Nadole 1 22. Dukla - Razem 48.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.64.00.00 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • do ofert należy dołączyć oświadczenie wg zalączniak Nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • do ofert należy dołączyć oświadczenie wg zalączniak Nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • do ofert należy dołączyć oświadczenie wg zalączniak Nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • do ofert należy dołączyć oświadczenie wg zalączniak Nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • do ofert należy dołączyć oświadczenie wg zalączniak Nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    formularz ofertowy ( z wykorzystaniem wzoru), 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych ( z wykorzystaniem wzoru ) - załącznik nr 1, 3) oświadczenie o podwykonawcach, w przypadku braku podwykonawców również oświadczenie o braku (art.36 ust5 pzp) - załącznik nr 2, 4) zaakceptowany i wypełniony przez wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 3, 5) aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt 2 ustawy pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunki do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp - załącznik nr 4,

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zmiany w umowie Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie : 1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: - w przypadku opóźnienia zamawiającego w przekazaniu terenu świadczenie usług ( o czas dłuższy niż 7 dni) , 2. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach : - zmiana stawki urzędowej podatku VAT ( zawarta w stosownej ustawie), - rezygnacji z części robót, jeżeli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanych robót ( w porozumieniu z inspektorem nadzoru i Zamawiającym),

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dukla.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dukla, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, pokój Nr 14..

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2011 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy Dukla, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, pokój Nr 9..

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.