eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › ZAPROJEKTOWANIE ORAZ WYKONANIE BAZY DANYCH Z GRAFICZNYM INTERFEJSEM OBRAZUJĄCYM WYNIKI BADAŃ Z PROJEKTU INNOWATREAT ORAZ KONSOLĄ ADMINISTRACYJNĄ DO WPROWADZANIA DANYCH DLA OPERATORA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-10

Ogłoszenie nr 62266 - 2017 z dnia 2017-04-10 r.

Zabrze: ZAPROJEKTOWANIE ORAZ WYKONANIE BAZY DANYCH Z GRAFICZNYM INTERFEJSEM OBRAZUJĄCYM WYNIKI BADAŃ Z PROJEKTU INNOWATREAT ORAZ KONSOLĄ ADMINISTRACYJNĄ DO WPROWADZANIA DANYCH DLA OPERATORA
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia jest finansowany w szczególności: 1. przez Fundusz Badawczy Węgli i Stali (FBWiS) z projektu pn.: "Innowacyjny system oczyszczania i odzysku wody ze ścieków koksowniczych z wykorzystaniem czystych technologii" (akronim: INNOWATREAT), 2. przez Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z projektu pt.: "Innowacyjny system oczyszczania i odzysku wody ze ścieków koksowniczych z wykorzystaniem czystych technologii" (akronim: INNOWATREAT).

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 39424 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla, krajowy numer identyfikacyjny 2594500000, ul. ul. Zamkowa  1, 41803   Zabrze, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 322 710 041, faks 322 710 809, e-mail zamowieniapubliczne@ichpw.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ichpw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ZAPROJEKTOWANIE ORAZ WYKONANIE BAZY DANYCH Z GRAFICZNYM INTERFEJSEM OBRAZUJĄCYM WYNIKI BADAŃ Z PROJEKTU INNOWATREAT ORAZ KONSOLĄ ADMINISTRACYJNĄ DO WPROWADZANIA DANYCH DLA OPERATORA

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

3/ichpw/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie bazy danych z graficznym interfejsem obrazującym wyniki badań z projektu INNOWATREAT oraz konsolą administracyjną do wprowadzania danych dla operatora zwanej w dalszej części SIWZ "bazą danych". 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia : 2.1. Podstawowa funkcjonalność: Baza danych ma służyć do gromadzenia wiedzy (archiwizowania) i prezentowania (przeglądania) danych pozyskanych w ramach projektu INNOWATREAT. Przedmiotowa baza zawierać będzie analizę składu badanych ścieków. 2.2. Struktura: a) Pierwszy ekran musi zawierać informację o projekcie oraz przycisk przełączenia do widoku bazy danych. b) Ekran prezentujący bazę danych musi być zbudowany w taki sposób, aby za pomocą grafik przedstawiających proces technologiczny można było wyfiltrować interesujące nas wyniki. Wyniki muszą być sortowane po zastosowanym procesie oczyszczania i docelowym zakresie zanieczyszczeń. c) Dane powinny być prezentowane w postaci tabeli zawierającej pięć do ośmiu parametrów w wierszu. d) Projekt graficzny wizualizacji danych zostanie wdrożony po wcześniejszej akceptacji przez zamawiającego. e) Forma wizualizacji musi umożliwiać opublikowanie jej poprzez stronę www. f) W widoku bazy danych musi zostać zamieszczony odnośnik do dokumentu wyjaśniającego metodykę badań. g) Rodzaje kont w bazie danych: - Administrator- dostęp do wszystkiego, najwyższy możliwy rodzaj uprawnień. - Uczestnik projektu (Operator - Użytkownik) - możliwość dodawania i modyfikacji materiałów (baz), możliwość przeszukiwania bazy danych, przeglądania projektu i materiałów (baz) - uprawnienia zabezpieczone loginem i hasłem. - Obserwator - możliwość przeszukiwania bazy danych, przeglądania projektu i materiałów (baz). 2.3. Dedykowany panel administracyjny ma składać się z trzech części: a) Moduł wprowadzania danych: W tym module dane muszą być możliwe do wprowadzenia/skorygowania w poszczególnych komórkach tabeli przez operatora o odpowiednich uprawnieniach. b) Moduł importu/exportu: W tym module musi znajdować się możliwość automatycznego wykonania kopii bazy danych, eksportu danych do pliku tekstowego oraz importu danych z pliku tekstowego lub pliku w formacie excela. c) Moduł administracji użytkownikami: Możliwość dodawania użytkowników, modyfikowania uprawnień: - operator - możliwość aktualizowania, modyfikacji i wprowadzania danych do bazy - użytkownik - możliwość podglądu danych. 2.4. Wymagania techniczne: a) Wszystkie elementy mają zostać wykonane w językach polskim i angielskim. b) Baza danych powinna być dostępna przez przeglądarkę internetową na komputerach stacjonarnych, laptopach oraz urządzeniach mobilnych (laptopy, tablety). c) Baza danych powinna być zoptymalizowana pod kątem poprawnego wyświetlania się w najnowszych wersjach przeglądarek: Internet Explorer, Firefox, Opera, Safari, Microsoft Edge, Google Chrome. d) Zamawiający dostarczy dane do inicjalnego zasilenia bazy w dniu zawarcia umowy. e) Baza danych musi być oparta o bazę danych działającą w modelu relacyjnym, umożliwiającym obsługę wyszukiwania pełnotekstowego. f) Wszelkie licencje, kody źródłowe oraz instrukcja użytkownika muszą zostać przekazane Zamawiającemu wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym. g) Wykonawca nie może wymagać od Zamawiającego zakupu żadnych dodatkowych licencji na oprogramowania towarzyszące dla jego użytkowania. h) Baza danych musi zostać dostarczona w formie instalatora umożliwiającego prostą instalację na serwerze www, na nośniku przenośnym (CD/DVD, pen-drive). i) Wymagana przez Zamawiającego długość okresu wsparcia technicznego w zakresie użytkowania bazy danych udzielonego przez wykonawcę wynosi minimum 24 m-ce. j) Wsparcie techniczne będzie obejmować: ? pomoc w eksploatacji bazy danych, ? aktualizację wersji bazy danych oraz wykorzystywanych skryptów bazy danych. ? usunięcie procedur oraz założeń programowych uznanych za błędne w trakcie codziennych czynności wykonywanych w bazie danych przez użytkowników końcowych bądź poprawienie błędów celem optymalizacji wykonywanych w programie czynności. ? czas reakcji: do 48 godzin od zgłoszenia nieprawidłowości. k) Wsparcie techniczne w zakresie obsługi oraz rozwiązywania problemów technicznych świadczone będzie, dla operatorów oraz administratora, przez telefon lub zdalnie. l) Wymagana przez Zamawiającego długość okresu gwarancji na bazę danych wynosi minimum 12 m-cy od bezusterkowego wykonania zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 72212610-8
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT12600.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
CONFIG Bartosz Zaręba,  ,  Mała 9/6,  41-810,  Zabrze,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12300,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12300,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 153627,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.