eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń realizowanych w ramach projektu systemowego Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Opolu Poddziałanie 7.1.3 Program Operacyjny Kapitał Ludzki pt. Podnoszenie kwalifikacji kadry pomocy i integracji społecznej w województwie opolskim, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie 7.1.3, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-01

Opole: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń realizowanych w ramach projektu systemowego Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Opolu Poddziałanie 7.1.3 Program Operacyjny Kapitał Ludzki pt. Podnoszenie kwalifikacji kadry pomocy i integracji społecznej w województwie opolskim, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie 7.1.3, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 62258 - 2011; data zamieszczenia: 01.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Opolu , ul. Głogowska 25C, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 077 44 152 50, faks 077 44 152 59.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops-opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń realizowanych w ramach projektu systemowego Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Opolu Poddziałanie 7.1.3 Program Operacyjny Kapitał Ludzki pt. Podnoszenie kwalifikacji kadry pomocy i integracji społecznej w województwie opolskim, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie 7.1.3, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń realizowanych w ramach projektu systemowego Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Opolu Poddziałanie 7.1.3 Program Operacyjny Kapitał Ludzki pt. Podnoszenie kwalifikacji kadry pomocy i integracji społecznej w województwie opolskim, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie 7.1.3, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na następujących 8 części: Część nr 1 - Osoba starsza, niepełnosprawna Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie 2 cykli szkoleniowych specjalistycznych realizowanych w ramach projektu systemowego Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Opolu Poddziałanie 7.1.3 PO KL pt. Podnoszenie kwalifikacji kadry pomocy i integracji społecznej w województwie opolskim, zgodnie z zestawieniem: a) cykl pn. Asystent osoby niepełnosprawnej - 30 osób, tj. 2 gr. po 15 osób, b) cykl pn. Opieka nad osoba starszą i niepełnosprawną z elementami fizjoterapii - 15 osób, 1 grupa. Szczegółowy przedmiot zamówienia znajduje się w osobnym załączniku do SIWZ pod nazwą Przedmiot zamówienia - część nr 1. Ww. załącznik do SIWZ (umowy) stanowi jej integralną część. Ww. załącznik zawiera: opis przedmiotu zamówienia, czas trwania cykli szkoleniowych specjalistycznych, zakresy cykli szkoleniowych specjalistycznych, metody prowadzenia cykli szkoleniowych specjalistycznych, zobowiązania i obowiązki Wykonawcy, standardy zakwaterowania, standardy wyżywienia, standardy sal wykładowo - szkoleniowych, termin przeprowadzenia cykli szkoleniowych specjalistycznych, miejsce przeprowadzenia cykli szkoleniowych specjalistycznych, pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, uczestników, rekrutacji, kosztów przejazdu uczestników oraz materiałów szkoleniowych. Część nr 2 - Asystent rodziny - studium pracy z rodziną Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie dla 30 osób (2 grupy po 15 osób) cyklu szkoleniowego specjalistycznego pn. Asystent rodziny - studium pracy z rodziną realizowanego w ramach projektu systemowego Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Opolu Poddziałanie 7.1.3 PO KL pt. Podnoszenie kwalifikacji kadry pomocy i integracji społecznej w województwie opolskim. Szczegółowy przedmiot zamówienia znajduje się w osobnym załączniku do SIWZ pod nazwą Przedmiot zamówienia - część nr 2. Ww. załącznik do SIWZ (umowy) stanowi jej integralną część. Ww. załącznik zawiera: opis przedmiotu zamówienia, czas trwania cyklu szkoleniowego specjalistycznego, zakres cyklu szkoleniowego specjalistycznego, metody prowadzenia cyklu szkoleniowego specjalistycznego, zobowiązania i obowiązki Wykonawcy, standardy zakwaterowania, standardy wyżywienia, standardy sal wykładowo - szkoleniowych, termin przeprowadzenia cyklu szkoleniowego specjalistycznego, miejsce przeprowadzenia cyklu szkoleniowych specjalistycznych, pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, uczestników, rekrutacji, kosztów przejazdu uczestników oraz materiałów szkoleniowych. Część nr 3 - Studium pomocy socjoterapeutycznej Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie dla 15 osób (1 grupa) cyklu szkoleniowego specjalistycznego pn. Studium pomocy socjoterapeutycznej realizowanego w ramach projektu systemowego Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Opolu Poddziałanie 7.1.3 PO KL pt. Podnoszenie kwalifikacji kadry pomocy i integracji społecznej w województwie opolskim. Szczegółowy przedmiot zamówienia znajduje się w osobnym załączniku do SIWZ pod nazwą Przedmiot zamówienia - część nr 3. Ww. załącznik do SIWZ (umowy) stanowi jej integralną część. Ww. załącznik zawiera: opis przedmiotu zamówienia, czas trwania cyklu szkoleniowego specjalistycznego, zakres cyklu szkoleniowego specjalistycznego, metody prowadzenia cyklu szkoleniowego specjalistycznego, zobowiązania i obowiązki Wykonawcy, standardy zakwaterowania, standardy wyżywienia, standardy sal wykładowo - szkoleniowych, termin przeprowadzenia cyklu szkoleniowego specjalistycznego, miejsce przeprowadzenia cyklu szkoleniowych specjalistycznych, pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, uczestników, rekrutacji, kosztów przejazdu uczestników oraz materiałów szkoleniowych. Część nr 4 - Mediacje rodzinne Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie 2 cykli szkoleniowych specjalistycznych realizowanych w ramach projektu systemowego Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Opolu Poddziałanie 7.1.3 PO KL pt. Podnoszenie kwalifikacji kadry pomocy i integracji społecznej w województwie opolskim, zgodnie z zestawieniem: a) cykl pn. Mediacje rodzinne - szkolenie podstawowe - 30 osób, tj. 2 gr. po 15 osób, b) cykl pn. Mediacje rodzinne - szkolenie zaawansowane - 30 osób, tj. 2 gr. po 15 osób. Szczegółowy przedmiot zamówienia znajduje się w osobnym załączniku do SIWZ pod nazwą Przedmiot zamówienia - część nr 4. Ww. załącznik do SIWZ (umowy) stanowi jej integralną część. Ww. załącznik zawiera: opis przedmiotu zamówienia, czas trwania cykli szkoleniowych specjalistycznych , zakresy cykli szkoleniowych specjalistycznych, metody prowadzenia cykli szkoleniowych specjalistycznych, zobowiązania i obowiązki Wykonawcy, standardy zakwaterowania, standardy wyżywienia, standardy sal wykładowo - szkoleniowych, termin przeprowadzenia cykli szkoleniowych specjalistycznych , miejsce przeprowadzenia cykli szkoleniowych specjalistycznych, pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, uczestników, rekrutacji, kosztów przejazdu uczestników oraz materiałów szkoleniowych. Część nr 5 - Studium przeciwdziałania przemocy w rodzinie Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie dla 15 osób (1 grupa) cyklu szkoleniowego specjalistycznego pn. Studium przeciwdziałania przemocy w rodzinie realizowanego w ramach projektu systemowego Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Opolu Poddziałanie 7.1.3 PO KL pt. Podnoszenie kwalifikacji kadry pomocy i integracji społecznej w województwie opolskim. Szczegółowy przedmiot zamówienia znajduje się w osobnym załączniku do SIWZ pod nazwą Przedmiot zamówienia - część nr 5. Ww. załącznik do SIWZ (umowy) stanowi jej integralną część. Ww. załącznik zawiera: opis przedmiotu zamówienia, czas trwania cyklu szkoleniowego specjalistycznego, zakres cyklu szkoleniowego specjalistycznego, metody prowadzenia cyklu szkoleniowego specjalistycznego, zobowiązania i obowiązki Wykonawcy, standardy zakwaterowania, standardy wyżywienia, standardy sal wykładowo - szkoleniowych, termin przeprowadzenia cyklu szkoleniowego specjalistycznego, miejsce przeprowadzenia cyklu szkoleniowych specjalistycznych, pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, uczestników, rekrutacji, kosztów przejazdu uczestników oraz materiałów szkoleniowych. Część nr 6 - Moduł z zakresu zarządzania i administracji Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie 6 szkoleń z zakresu zarządzania i administracji realizowanych w ramach projektu systemowego Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Opolu Poddziałanie 7.1.3 PO KL pt. Podnoszenie kwalifikacji kadry pomocy i integracji społecznej w województwie opolskim, zgodnie z zestawieniem: a) szkolenie pn. Błędy w zamówieniach publicznych - 30 osób, tj. 2 grupy po 15 osób, b) szkolenie pn. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia - 30 osób, tj. 2 grupy po 15 osób, c) szkolenie pn. Kontroling finansowy w jednostkach samorządu terytorialnego - 15 osób, 1 grupa, d) szkolenie pn. Coaching jako metoda doskonalenia pracowników - 15 osób, 1 grupa, e) szkolenie pn. Mobbing i dyskryminacja - 20 osób, 1 grupa, f) szkolenie pn. Zarządzanie superwizyjne w organizacjach - 15 osób, 1 grupa. Szczegółowy przedmiot zamówienia znajduje się w osobnym załączniku do SIWZ pod nazwą Przedmiot zamówienia - część nr 6. Ww. załącznik do SIWZ (umowy) stanowi jej integralną część. Ww. załącznik zawiera: opis przedmiotu zamówienia, czas trwania szkoleń, zakres szkoleń, metody prowadzenia szkoleń, zobowiązania i obowiązki Wykonawcy, standardy zakwaterowania, standardy wyżywienia, standardy sal wykładowo - szkoleniowych, termin przeprowadzenia szkoleń, miejsce przeprowadzenia szkoleń, pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, uczestników, rekrutacji, kosztów przejazdu uczestników oraz materiałów szkoleniowych. Część nr 7 - Moduł z zakresu metod pracy socjalnej Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie 8 szkoleń z zakresu metod pracy socjalnej realizowanych w ramach projektu systemowego Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Opolu Poddziałanie 7.1.3 PO KL pt. Podnoszenie kwalifikacji kadry pomocy i integracji społecznej w województwie opolskim, zgodnie z zestawieniem: a) szkolenie pn. Terapia zachowań problemowych w pracy z osobami niepełnosprawnymi- 15 osób, 1 grupa, b) szkolenie pn. Zaburzenia osobowości - diagnoza i postępowanie - 20 osób, 1 grupa, c) szkolenie pn. Nowe rozwiązania w organizacji wspierania rodziny i systemie pieczy zastępczej - 20 osób, 1 grupa, d) szkolenie pn. Praca socjalna skoncentrowana na rozwiązaniach - 30 osób, tj. 2 grupy po 15 osób, e) szkolenie pn. Narzędzia pracy pracownika socjalnego: kontrakt socjalny, program aktywności lokalnej, programy usamodzielnienia - 15 osób, 1 grupa, f) szkolenie pn. Wspomaganie integracji zawodowej osób z niepełnosprawnością - 15 osób, 1 grupa, g) szkolenie pn. Diagnoza - narzędzie pracy z trudnym klientem - 30 osób, tj. 2 grupy po 15 osób, h) szkolenie pn. Coaching- skuteczna metoda pracy z klientem pomocy społecznej - 15 osób, 1 grupa. Szczegółowy przedmiot zamówienia znajduje się w osobnym załączniku do SIWZ pod nazwą Przedmiot zamówienia - część nr 7. Ww. załącznik do SIWZ (umowy) stanowi jej integralną część. Ww. załącznik zawiera: opis przedmiotu zamówienia, czas trwania szkoleń, zakres szkoleń, metody prowadzenia szkoleń, zobowiązania i obowiązki Wykonawcy, standardy zakwaterowania, standardy wyżywienia, standardy sal wykładowo - szkoleniowych, termin przeprowadzenia szkoleń, miejsce przeprowadzenia szkoleń, pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, uczestników, rekrutacji, kosztów przejazdu uczestników oraz materiałów szkoleniowych. Część nr 8 - Moduł z zakresu prawa Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie 4 szkoleń z zakresu prawa realizowanych w ramach projektu systemowego Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Opolu Poddziałanie 7.1.3 PO KL pt. Podnoszenie kwalifikacji kadry pomocy i integracji społecznej w województwie opolskim, zgodnie z zestawieniem: a) szkolenie pn. Prawne i praktyczne aspekty stosowania znowelizowanej ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie - 40 osób, 2 grupy po 20 osób, b) szkolenie pn. Problemy w stosowaniu ustawy o pomocy społecznej - 60 osób, 3 grupy po 20 osób, c) szkolenie pn. Zastosowanie KPA w pomocy społecznej i świadczeniach rodzinnych- 60 osób, 3 grupy po 20 osób, d) szkolenie pn. Świadczenia rodzinne i świadczenia z funduszu alimentacyjnego-najczęstsze problemy - 25 osób, 1 grupa. Szczegółowy przedmiot zamówienia znajduje się w osobnym załączniku do SIWZ pod nazwą Przedmiot zamówienia - część nr 8. Ww. załącznik do SIWZ (umowy) stanowi jej integralną część. Ww. załącznik zawiera: opis przedmiotu zamówienia, czas trwania szkoleń, zakres szkoleń, metody prowadzenia szkoleń, zobowiązania i obowiązki Wykonawcy, standardy wyżywienia, standardy sal wykładowo - szkoleniowych, termin przeprowadzenia szkoleń, miejsce przeprowadzenia szkoleń, pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, uczestników, rekrutacji, kosztów przejazdu uczestników oraz materiałów szkoleniowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu 80.52.10.00 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie ww. warunku wykonawca zobowiązany jest do złożenia Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy oraz: W zakresie części I Zamawiający wymaga wykonania co najmniej dwóch usług polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu cyklu szkoleniowego z zakresu asystent osoby niepełnosprawnej lub opieka nad osoba starszą i niepełnosprawną, z których każdy obejmował nie mniej niż 40 godz. szkoleniowych wraz z obsługą administracyjną, noclegami, wyżywieniem i zapewnieniem sal szkoleniowych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert ( ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości co najmniej 30.000,00 zł brutto każda wraz z dokumentami (np. referencje, protokoły odbioru) potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W zakresie części II Zamawiający wymaga wykonania co najmniej dwóch usług polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu cyklu szkoleniowego z zakresu studium pracy z rodziną lub asystenta rodziny, z których każdy obejmował nie mniej niż 40 godz. szkoleniowych wraz z obsługą administracyjną, noclegami, wyżywieniem i zapewnieniem sal szkoleniowych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert ( ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości co najmniej 30.000,00 zł brutto każda wraz z dokumentami (np. referencje, protokoły odbioru) potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W zakresie części III Zamawiający wymaga wykonania co najmniej dwóch usług polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu cyklu szkoleniowego z zakresu pomocy socjoterapeutycznej, z których każdy obejmował nie mniej niż 80 godz. szkoleniowych wraz z obsługą administracyjną, noclegami, wyżywieniem i zapewnieniem sal szkoleniowych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert ( ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości co najmniej 25.000,00 zł brutto każda wraz z dokumentami (np. referencje, protokoły odbioru) potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W zakresie części IV Zamawiający wymaga wykonania co najmniej czterech usług polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu co najmniej dwóch edycji 40- godzinnego szkolenia z mediacji podstawowych i dwóch edycji 40 - godzinnego szkolenia z mediacji zaawansowanych, programowo zgodnych ze standardami szkolenia mediatorów Społecznej Rady ds. Alternatywnych Metod Rozwiązywania Konfliktów i Sporów przy Ministrze Sprawiedliwości wraz z obsługą administracyjną, noclegami, wyżywieniem i zapewnieniem sal szkoleniowych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert ( ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości co najmniej 30.000,00 zł brutto każda wraz z dokumentami (np. referencje, protokoły odbioru) potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W zakresie części V Zamawiający wymaga wykonania co najmniej dwóch usług polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu cyklu szkoleniowego z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie, z których każdy obejmował nie mniej niż 80 godz. szkoleniowych wraz z obsługą administracyjną, noclegami, wyżywieniem i zapewnieniem sal szkoleniowych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert ( ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości co najmniej 25.000,00 zł brutto każda wraz z dokumentami (np. referencje, protokoły odbioru) potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W zakresie części VI Zamawiający wymaga wykonania co najmniej pięciu usług polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń z zakresu prawa i administracji wraz z obsługą administracyjną, noclegami, wyżywieniem i zapewnieniem sal szkoleniowych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert ( ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto każda wraz z dokumentami (np. referencje, protokoły odbioru) potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W zakresie części VII Zamawiający wymaga wykonania co najmniej pięciu usług polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń z zakresu metod pracy socjalnej wraz z obsługą administracyjną, noclegami, wyżywieniem i zapewnieniem sal szkoleniowych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert ( ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości co najmniej 15.000,00 zł brutto każda wraz z dokumentami (np. referencje, protokoły odbioru) potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. W zakresie części VIII Zamawiający wymaga wykonania co najmniej dwóch usług polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń z zakresu prawa pomocy społecznej lub świadczeń rodzinnych wraz z obsługą administracyjną, wyżywieniem i zapewnieniem sal szkoleniowych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert ( ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto każda wraz z dokumentami (np. referencje, protokoły odbioru) potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie ww. warunku wykonawca zobowiązany jest do złożenia Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy oraz: odnośnie posiadania konkretnych kwalifikacji zawodowych w zakresie przedmiotu zamówienia - Dot. cz. IV - Zamawiający wymaga, aby osoby prowadzące szkolenia z zakresu mediacji rodzinnych posiadały kwalifikacje mediatora rodzinnego. odnośnie wykształcenia w zakresie przedmiotu zamówienia - Zamawiający wymaga wykazania się osobami i podmiotami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia. Dla wszystkich części wymagane jest wykształcenie wyższe osób prowadzących szkolenia. odnośnie doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wymienionych w przedmiocie zamówienia): Dotyczy wszystkich części. Zamawiający wymaga wykazania się: - osobami (trenerami), które będą prowadziły szkolenia, posiadającymi doświadczenie z danego tematu szkolenia lub jego części składowych w przypadku cykli szkoleniowych o łącznej ilości godzin nie mniejszej 30 godzin lekcyjnych, - min. 2 osobami, które będą zajmowały się obsługą administracyjną szkoleń, posiadającymi co najmniej 2 - letnie doświadczenie w tym zakresie, - min. 1 osobą, która posiada min. 3-letnie doświadczenie w zakresie kompleksowej organizacji szkoleń.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Część 1 Zamawiający przewiduje następujące zmiany: zmniejszenie liczby uczestników cykli szkoleniowych, o których mowa w §1 ust. 1 pkt a) i pkt b), co może być spowodowane brakiem zgłoszeń w prowadzonym procesie rekrutacji, jak również przypadkami losowymi w szczególności choroby osoby, która zadeklarowała udział w cyklu szkoleniowym, jednak w przypadku osób zatwierdzonych do uczestnictwa, a nieobecnych Wykonawca nie ponosi strat wynikających z tej nieobecności, zmianę tematu cyklu szkoleniowego na inny /spośród objętych przedmiotem umowy/ w przypadku braku zainteresowania daną tematyką i brakiem zgłoszeń, rezygnację z przeprowadzenia cykli szkoleniowych, o których mowa w §1 ust. 1 pkt a) i pkt b), z powodu braku zainteresowania tematyką i brakiem zgłoszeń. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy nie przysługuje, o ile Zamawiający poinformuje Wykonawcę o tym fakcie co najmniej 14 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia cykli szkoleniowych. zmianę lub modyfikację zakresu oraz zmianę formy obywania się zjazdów cykli szkoleniowych wskazanych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy - przedmiot zamówienia, co może być spowodowane m.in. propozycjami osób wskazanych w Ofercie z dnia 2011 r. stanowiącej integralną część umowy, bądź koniecznością dostosowania zakresu cyklu do wymogów rynkowych lub oczekiwań uczestników, zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy ze względów organizacyjnych ze szczególnym uwzględnieniem konieczności przedłużenia rekrutacji. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy także w przypadkach, gdy: nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie, konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, nastąpi ustawowa zmiany stawki podatku VAT, strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa oraz zmienią odpowiednio wynagrodzenie Wykonawcy, przy czym stała będzie kwota netto wynagrodzenia, nastąpi zmiana przedmiotu umowy w szczególności dot. względów organizacyjnych, technicznych, osobowych Zamawiający może wskazać inne sposoby realizacji przedmiotu umowy, lecz nie prowadzące do zmiany ceny umownej, o której mowa w § 3 ust. 1. Zamawiający podczas realizacji umowy dopuszcza zmiany podmiotów trzecich na zasobach, których opierał się wykonawca wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż dotychczasowy podwykonawca wskazany w ofercie, o której mowa w § 7 ust. 1. Część 2 Zamawiający przewiduje następujące zmiany: zmniejszenie liczby uczestników cyklu szkoleniowego (poszczególnych grup), o których mowa w §1 ust. 1, co może być spowodowane brakiem zgłoszeń w prowadzonym procesie rekrutacji, jak również przypadkami losowymi w szczególności choroby osoby, która zadeklarowała udział w cyklu szkoleniowym, jednak w przypadku osób zatwierdzonych do uczestnictwa , a nieobecnych Wykonawca nie ponosi strat wynikających z tej nieobecności, rezygnację z przeprowadzenia cyklu, o którym mowa w §1 ust. 1, z powodu braku zainteresowania tematyką i brakiem zgłoszeń. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy nie przysługuje, o ile Zamawiający poinformuje Wykonawcę o tym fakcie co najmniej 14 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia cyklu. zmianę lub modyfikację zakresu oraz zmianę formy obywania się zjazdów cyklu szkoleniowego wskazanego w załączniku nr 1 do niniejszej umowy - przedmiot zamówienia, co może być spowodowane m.in. propozycjami osób wskazanych w Ofercie z dnia 2011 r. stanowiącej integralną część umowy, bądź koniecznością dostosowania zakresu cyklu do wymogów rynkowych lub oczekiwań uczestników, zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy ze względów organizacyjnych ze szczególnym uwzględnieniem konieczności przedłużenia rekrutacji. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy także w przypadkach, gdy: nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie, konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, nastąpi ustawowa zmiany stawki podatku VAT, strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa oraz zmienią odpowiednio wynagrodzenie Wykonawcy, przy czym stała będzie kwota netto wynagrodzenia, nastąpi zmiana przedmiotu umowy w szczególności dot. względów organizacyjnych, technicznych, osobowych Zamawiający może wskazać inne sposoby realizacji przedmiotu umowy, lecz nie prowadzące do zmiany ceny umownej, o której mowa w § 3 ust. 1. Zamawiający podczas realizacji umowy dopuszcza zmiany podmiotów trzecich na zasobach, których opierał się wykonawca wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż dotychczasowy podwykonawca wskazany w ofercie, o której mowa w § 7 ust. 1. Część 3 Zamawiający przewiduje następujące zmiany: zmniejszenie liczby uczestników cyklu, o którym mowa w §1 ust. 1, co może być spowodowane brakiem zgłoszeń w prowadzonym procesie rekrutacji, jak również przypadkami losowymi w szczególności choroby osoby, która zadeklarowała udział w cyklu, jednak w przypadku osób zatwierdzonych do uczestnictwa, a nieobecnych Wykonawca nie ponosi strat wynikających z tej nieobecności, rezygnację z przeprowadzenia cyklu, o którym mowa w §1 ust. 1, z powodu braku zainteresowania tematyką i brakiem zgłoszeń. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy nie przysługuje, o ile Zamawiający poinformuje Wykonawcę o tym fakcie co najmniej 14 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia cyklu. zmianę lub modyfikację zakresu oraz zmianę formy obywania się zjazdów cyklu szkoleniowego wskazanego w załączniku nr 1 do niniejszej umowy - przedmiot zamówienia, co może być spowodowane m.in. propozycjami osób wskazanych w Ofercie z dnia 2011 r. stanowiącej integralną część umowy, bądź koniecznością dostosowania zakresu cyklu do wymogów rynkowych lub oczekiwań uczestników, zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy ze względów organizacyjnych ze szczególnym uwzględnieniem konieczności przedłużenia rekrutacji. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy także w przypadkach, gdy: nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie, konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, nastąpi ustawowa zmiany stawki podatku VAT, strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa oraz zmienią odpowiednio wynagrodzenie Wykonawcy, przy czym stała będzie kwota netto wynagrodzenia, nastąpi zmiana przedmiotu umowy w szczególności dot. względóworganizacyjnych, technicznych, osobowych Zamawiający może wskazać inne sposoby realizacji przedmiotu umowy, lecz nie prowadzące do zmiany ceny umownej, o której mowa w § 3 ust. 1. Zamawiający podczas realizacji umowy dopuszcza zmiany podmiotów trzecich na zasobach, których opierał się wykonawca wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż dotychczasowy podwykonawca wskazany w ofercie, o której mowa w § 7 ust. 1. Część 4 Zamawiający przewiduje następujące zmiany: zmniejszenie liczby uczestników cykli, o których mowa w §1 ust. 1 pkt a) i pkt b), co może być spowodowane brakiem zgłoszeń w prowadzonym procesie rekrutacji, jak również przypadkami losowymi w szczególności choroby osoby, która zadeklarowała udział w cyklu, jednak w przypadku osób zatwierdzonych do uczestnictwa, a nieobecnych Wykonawca nie ponosi strat wynikających z tej nieobecności, zmianę tematu cyklu na inny /spośród objętych przedmiotem umowy/ w przypadku braku zainteresowania daną tematyką i brakiem zgłoszeń, rezygnację z przeprowadzenia cykli, o których mowa w §1 ust. 1 pkt a) i pkt b), z powodu braku zainteresowania tematyką i brakiem zgłoszeń. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy nie przysługuje, o ile Zamawiający poinformuje Wykonawcę o tym fakcie co najmniej 14 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia cyklu. zmianę lub modyfikację zakresu oraz zmianę formy obywania się zjazdów cykli wskazanych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy - przedmiot zamówienia, co może być spowodowane m.in. propozycjami osób wskazanych w Ofercie z dnia 2011 r. stanowiącej integralną część umowy, bądź koniecznością dostosowania zakresu cykli do wymogów rynkowych lub oczekiwań uczestników, zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy ze względów organizacyjnych ze szczególnym uwzględnieniem konieczności przedłużenia rekrutacji. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy także w przypadkach, gdy: nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie, konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, nastąpi ustawowa zmiany stawki podatku VAT, strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa oraz zmienią odpowiednio wynagrodzenie Wykonawcy, przy czym stała będzie kwota netto wynagrodzenia, nastąpi zmiana przedmiotu umowy w szczególności dot. względów organizacyjnych, technicznych, osobowych Zamawiający może wskazać inne sposoby realizacji przedmiotu umowy, lecz nie prowadzące do zmiany ceny umownej, o której mowa w § 3 ust. 1. Zamawiający podczas realizacji umowy dopuszcza zmiany podmiotów trzecich na zasobach, których opierał się wykonawca wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż dotychczasowy podwykonawca wskazany w ofercie, o której mowa w § 7 ust. 1. Część 5 Zamawiający przewiduje następujące zmiany: zmniejszenie liczby uczestników cyklu, o którym mowa w §1 ust. 1, co może być spowodowane brakiem zgłoszeń w prowadzonym procesie rekrutacji, jak również przypadkami losowymi w szczególności choroby osoby, która zadeklarowała udział w cyklu, jednak w przypadku osób zatwierdzonych do uczestnictwa, a nieobecnych Wykonawca nie ponosi strat wynikających z tej nieobecności, rezygnację z przeprowadzenia cyklu, o którym mowa w §1 ust. 1, z powodu braku zainteresowania tematyką i brakiem zgłoszeń. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy nie przysługuje, o ile Zamawiający poinformuje Wykonawcę o tym fakcie co najmniej 14 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia cyklu, zmianę lub modyfikację zakresu oraz zmianę formy obywania się zjazdów cyklu wskazanego w załączniku nr 1 do niniejszej umowy - przedmiot zamówienia, co może być spowodowane m.in. propozycjami osób wskazanych w Ofercie z dnia 2011 r. stanowiącej integralną część umowy, bądź koniecznością dostosowania zakresu cyklu do wymogów rynkowych lub oczekiwań uczestników, zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy ze względów organizacyjnych ze szczególnym uwzględnieniem konieczności przedłużenia rekrutacji. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy także w przypadkach, gdy: nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie, konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, nastąpi ustawowa zmiany stawki podatku VAT, strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa oraz zmienią odpowiednio wynagrodzenie Wykonawcy, przy czym stała będzie kwota netto wynagrodzenia, nastąpi zmiana przedmiotu umowy w szczególności dot. względóworganizacyjnych, technicznych, osobowych Zamawiający może wskazać inne sposoby realizacji przedmiotu umowy, lecz nie prowadzące do zmiany ceny umownej, o której mowa w § 3 ust. 1. Zamawiający podczas realizacji umowy dopuszcza zmiany podmiotów trzecich na zasobach, których opierał się wykonawca wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż dotychczasowy podwykonawca wskazany w ofercie, o której mowa w § 7 ust. 1. Część 6 Zamawiający przewiduje następujące zmiany: zmniejszenie liczby uczestników szkoleń, o których mowa w §1 ust. 1 pkt a) do pkt co może być spowodowane brakiem zgłoszeń w prowadzonym procesie rekrutacji, jak również przypadkami losowymi w szczególności choroby osoby, która zadeklarowała udział w szkoleniu, jednak w przypadku osób zatwierdzonych do uczestnictwa w szkoleniu, a nieobecnych Wykonawca nie ponosi strat wynikających z tej nieobecności, zmianę tematu szkolenia na inny /spośród objętych przedmiotem umowy/ w przypadku braku zainteresowania daną tematyką i brakiem zgłoszeń, rezygnację z przeprowadzenia szkoleń, o których mowa w §1 ust. 1 pkt a) do pkt f),z powodu braku zainteresowania tematyką i brakiem zgłoszeń. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy nie przysługuje, o ile Zamawiający poinformuje Wykonawcę o tym fakcie co najmniej 14 dni przed planowanym terminem szkoleń. zmianę lub modyfikację zakresu szkoleń wskazanych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy - przedmiot zamówienia, co może być spowodowane m.in. propozycjami osób wskazanych w Ofercie z dnia 2011 r. stanowiącej integralną część umowy, bądź koniecznością dostosowania szkoleń do wymogów rynkowych lub oczekiwań uczestników, zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy ze względów organizacyjnych ze szczególnym uwzględnieniem konieczności przedłużenia rekrutacji. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy także w przypadkach, gdy: nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie, konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, nastąpi ustawowa zmiany stawki podatku VAT, strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa oraz zmienią odpowiednio wynagrodzenie Wykonawcy, przy czym stała będzie kwota netto wynagrodzenia, nastąpi zmiana przedmiotu umowy w szczególności dot. względów organizacyjnych, technicznych, osobowych Zamawiający może wskazać inne sposoby realizacji przedmiotu umowy, lecz nie prowadzące do zmiany ceny umownej, o której mowa w § 3 ust. 1. Zamawiający podczas realizacji umowy dopuszcza zmiany podmiotów trzecich na zasobach, których opierał się wykonawca wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż dotychczasowy podwykonawca wskazany w ofercie, o której mowa w § 7 ust. 1. Część 7 Zamawiający przewiduje następujące zmiany: zmniejszenie liczby uczestników szkoleń, o których mowa w §1 ust. 1 pkt a) do pkt h),co może być spowodowane brakiem zgłoszeń w prowadzonym procesie rekrutacji, jak również przypadkami losowymi w szczególności choroby osoby, która zadeklarowała udział w szkoleniu, jednak w przypadku osób zatwierdzonych do uczestnictwa w szkoleniu, a nieobecnych Wykonawca nie ponosi strat wynikających z tej nieobecności, zmianę tematu szkolenia na inny /spośród objętych przedmiotem umowy/ w przypadku braku zainteresowania daną tematyką i brakiem zgłoszeń, rezygnację z przeprowadzenia szkoleń, o których mowa w §1 ust. 1 pkt a) do pkt h), z powodu braku zainteresowania tematyką i brakiem zgłoszeń. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy nie przysługuje, o ile Zamawiający poinformuje Wykonawcę o tym fakcie co najmniej 14 dni przed planowanym terminem szkoleń. zmianę lub modyfikację zakresu szkoleń wskazanych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy - przedmiot zamówienia, co może być spowodowane m.in. propozycjami osób wskazanych w Ofercie z dnia 2011 r. stanowiącej integralną część umowy, bądź koniecznością dostosowania szkoleń do wymogów rynkowych lub oczekiwań uczestników,zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy ze względów organizacyjnych ze szczególnym uwzględnieniem konieczności przedłużenia rekrutacji. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy także w przypadkach, gdy: nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie, konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, nastąpi ustawowa zmiany stawki podatku VAT, strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa oraz zmienią odpowiednio wynagrodzenie Wykonawcy, przy czym stała będzie kwota netto wynagrodzenia, nastąpi zmiana przedmiotu umowy w szczególności dot. względów organizacyjnych, technicznych, osobowych Zamawiający może wskazać inne sposoby realizacji przedmiotu umowy, lecz nie prowadzące do zmiany ceny umownej, o której mowa w § 3 ust. 1. Zamawiający podczas realizacji umowy dopuszcza zmiany podmiotów trzecich na zasobach, których opierał się wykonawca wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż dotychczasowy podwykonawca wskazany w ofercie, o której mowa w § 7 ust. 1. Część 8 Zamawiający przewiduje następujące zmiany: zmniejszenie liczby uczestników szkoleń, o których mowa w §1 ust. 1 pkt a) do pkt d),co może być spowodowane brakiem zgłoszeń w prowadzonym procesie rekrutacji, jak również przypadkami losowymi w szczególności choroby osoby, która zadeklarowała udział w szkoleniu, jednak w przypadku osób zatwierdzonych do uczestnictwa w szkoleniu, a nieobecnych Wykonawca nie ponosi strat wynikających z tej nieobecności, zmianę tematu szkolenia na inny /spośród objętych przedmiotem umowy/ w przypadku braku zainteresowania daną tematyką i brakiem zgłoszeń, rezygnację z przeprowadzenia szkoleń, o których mowa w §1 ust. 1 pkt a) do pkt d), z powodu braku zainteresowania tematyką i brakiem zgłoszeń. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy nie przysługuje, o ile Zamawiający poinformuje Wykonawcę o tym fakcie co najmniej 14 dni przed planowanym terminem szkoleń. zmianę lub modyfikację zakresu szkoleń wskazanych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy - przedmiot zamówienia, co może być spowodowane m.in. propozycjami osób wskazanych w Ofercie z dnia 2011 r. stanowiącej integralną część umowy, bądź koniecznością dostosowania szkoleń do wymogów rynkowych lub oczekiwań uczestników, zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy ze względów organizacyjnych ze szczególnym uwzględnieniem konieczności przedłużenia rekrutacji. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy także w przypadkach, gdy: nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie, konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, nastąpi ustawowa zmiany stawki podatku VAT, strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa oraz zmienią odpowiednio wynagrodzenie Wykonawcy, przy czym stała będzie kwota netto wynagrodzenia, nastąpi zmiana przedmiotu umowy w szczególności dot. względów organizacyjnych, technicznych, osobowych Zamawiający może wskazać inne sposoby realizacji przedmiotu umowy, lecz nie prowadzące do zmiany ceny umownej, o której mowa w § 3 ust. 1. Zamawiający podczas realizacji umowy dopuszcza zmiany podmiotów trzecich na zasobach, których opierał się wykonawca wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż dotychczasowy podwykonawca wskazany w ofercie, o której mowa w § 7 ust. 1.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rops-opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Opolu ul. Głogowska 25 C, 45-315 Opole.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2011 godzina 11:00, miejsce: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Opolu Sekretariat pok. 15 Ul. Głogowska 25 c, 45-315 Opole.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Opolu Poddziałanie 7.1.3 Program Operacyjny Kapitał Ludzki pt. Podnoszenie kwalifikacji kadry pomocy i integracji społecznej w województwie opolskim..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.