eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biskupiec › Zastosowanie odnawialnych źródeł energii przy kompleksowej modernizacji systemu grzewczego dla budynków Gminnego Ośrodka Kultury i Straży Pożarnej w Biskupcu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-11

Ogłoszenie nr 6224 - 2017 z dnia 2017-01-11 r.

Biskupiec: Zastosowanie odnawialnych źródeł energii przy kompleksowej modernizacji systemu grzewczego dla budynków Gminnego Ośrodka Kultury i Straży Pożarnej w Biskupcu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
REGIONALNY PROGRAM OPERACYNY WOJEWÓDZTWA WARMIŃSKO MAZURSKIEGO NA LATA 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 334218 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 344799 - 2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biskupiec, krajowy numer identyfikacyjny 53281400000, ul. ul. Rynek  1, 13340   Biskupiec, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 56 4745057 do 59, faks 564 747 952, e-mail ugb@gminabiskupiec.pl
Adres strony internetowej (URL): WWW.GMINABISKUPIECPL

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zastosowanie odnawialnych źródeł energii przy kompleksowej modernizacji systemu grzewczego dla budynków Gminnego Ośrodka Kultury i Straży Pożarnej w Biskupcu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP 271.11.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania inwestycyjnego pn.:Zastosowanie odnawialnych źródeł energii przy kompleksowej modernizacji systemu grzewczego dla budynków Gminnego Ośrodka Kultury i Straży Pożarnej w Biskupcu. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na budowie pompy ciepła wraz z modernizacją instalacji centralnego ogrzewania. Modernizacja polega na wymianie instalacji ogrzewczej w budynkach Gminnego Ośrodka Kultury (GOK) oraz Straży Pożarnej (SP) oraz wymianie grzejników i dodaniu nagrzewnic oraz klimakonwektorów. Budynki znajdują się przy ul. Rynek w Biskupcu. Są to obiekty użyteczności publicznej. Projektuje się wykonanie pompy ciepła z 26 odwiertami pionowymi będącymi dolnym źródłem ciepła o głębokości 100 m. Czynnik grzewczo-chłodniczy rurami doprowadzającymi dopływa do studni kolektorowej . Ze studni rura dobiegowa doprowadza czynnik do budynku Straży Pożarnej, gdzie znajduje się maszynownia. Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania polega na wymianie grzejników w pomieszczeniach sanitarnych oraz hali garażowej budynku Straży Pożarnej oraz budowie klimakonwektorów w pozostałych pomieszczeniach budynku Gminnego Ośrodka Kultury (GOK) oraz budynku Straży Pożarnej (SP). Obecnie źródłem ciepła w budynkach GOK oraz SP jest kotłownia na paliwo stałe. Pomieszczenie maszynowni przeznaczone dotychczas jako kotłownia na paliwo stałe powinna zostać dostosowana do nowej funkcji. W związku z budową nowej instalacji i możliwością wykorzystania chłodu z pompy ciepła zaprojektowano klimakonwektory, które umieszczone zostaną na ścianach w miejscach gdzie znajdowały się grzejniki. Realizacja projektu obejmuje deinstalacje istniejących urządzeń grzewczych, odbiorników oraz przewodów. Ich przeznaczenie należy uzgodnić z Inwestorem. Instalacja grzejnikowa znajduje się na oddzielnych pionach, które należy w okresie chłodniczym wyłączyć poprzez zamknięcie zaworów odcinających. W okresie grzewczym należy piony te otworzyć, aby umożliwić przepływ czynnika. Projektowany system grzewczy wspierany będzie przez zaprojektowane bufory ciepła, w których wbudowane będą grzałki elektryczne (o mocy 10 kW każda), których włączenie wywoła obniżenie temperatury zasilania instalacji. Montaż grzałki elektrycznej w zasobniku buforowym jest możliwy w przypadku zasobnika buforowego z otworem rewizyjnym. Projekt automatyki powinien zostać przygotowany według odrębnego opracowania - do uzgodnienia z jednostką projektującą. Przed rozpoczęciem prac przedstawić Inwestorowi do akceptacji projekt wykonawczy wraz ze szczegółowym projektem szafy sterowniczej. Szafa sterownicza powinna być metalowa, zamontowana na ścianie w pomieszczeniu maszynowni w miejscu dostępnym, z odczytem na wysokości wzroku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) dokumentacja projektowa b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, SST , siwz wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego oraz przedmiarami robót, a także obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną oraz zapewni niezbędną obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji i rękojmi.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45232460-4
Dodatkowe kody CPV: 45330000-9, 45331100-7, 45231000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1565151.08
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
RenCraf sp. z o.o.,  ,  ul. Jagiellońska 94c,  85-027,  Bydgoszcz,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1299000,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1299000,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1906500,00
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.