To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-05
Opole: Świadczenie usługi z zakresu sprzatania budynku Nadlesnictwa Opole przy ul Ozimskiej 40 w latach 2012-2013
Numer ogłoszenia: 6224 - 2012; data zamieszczenia: 05.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 417114 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Opole, ul. Groszowicka 10, 45-517 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4540541, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi z zakresu sprzatania budynku Nadlesnictwa Opole przy ul Ozimskiej 40 w latach 2012-2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sprzątanie ma za zadanie utrzymanie pomieszczeń w czystości w celu uniknięcia gromadzenia się bakterii, drobnoustrojów oraz kurzu i brudu jak też w celu zachowania czystego i estetycznego otoczenia które wpływa na nastrój w miejscu pracy i kreuje pozytywny wizerunek firmy. Do sprzątania należy stosować środki konserwujące powierzchnię czyszczoną oraz zabezpieczające przed ich nadmiernym i szybkim zużyciem. Konieczne jest używanie środków chemicznych pozwalających usunąć występujące zabrudzenia oraz służące do zabezpieczenia powierzchni przed ponownym zabrudzeniem i zbyt szybkim niszczeniem. W celu utrzymania czystości należy używać efektywnego sprzętu, pozwalającego łatwo i szybko posprzątać. Zamawiający wymaga połączenia odpowiedniej techniki sprzątania ze specjalistycznym sprzętem oraz właściwie dobranymi środkami chemicznymi co stanowić będzie PROFESJONALNE SPRZĄTANIE. Osoby bezpośrednio wykonujące usługę sprzątania powinny: przestrzegać zasady współżycia społecznego i przejawiać koleżeński stosunek do użytkowników lokali, są to Najemcy lokali - indywidualne podmioty gospodarcze prowadzące firmy na własny rachunek, przestrzegać zasad i przepisów BHP, przestrzegać tajemnicy państwowej i zakładowej, w stosunku do wszystkich firm wynajmujących lokale w biurowcu. Środki czystości i konserwacji: płyny do mycia naczyń, płyny do czyszczenia, okien, podłóg, powierzchni drewnianych i ceramicznych, toalet, luster i poręczy itp., worki na śmiecie, kostki toaletowe, ściereczki, gąbki, środki dezynfekujące do łazienki, odświeżacze powietrza- zakupuje Wykonawca. Ręczniki papierowe, mydło w płynie do łazienek, papier toaletowy,- wszystko w dobrej jakości - zakupuje Wykonawca Do zakresu usług Wykonawcy należy w szczególności: SPRZĄTANIE biurowca (wizja lokalna zapewni pełen obraz wykonania wymaganych prac), - budynek główny 5 - kondygnacyjny o powierzchni ogólnej ok. 1500 m2 - budynek oficyny o powierzchni 82,22 m2 Prace wykonywane sprzętem i środkami Wykonawcy codzienne odkurzanie, mycie i konserwacja podłóg i posadzek w lokalach biurowych i użytkowych - codzienne czyszczenie biurek i mebli łącznie z ich konserwacją oraz czyszczeniem parapetów okiennych : - w lokalach biurowych wynajmowanych o pow. 720 m2 powierzchni podłogowej zmywalnej, tj. panele, wykładzina PCV - w lokalach biurowych wynajmowanych o pow. 210 m2 powierzchni podłogowej dywanowej do odkurzania, tj. wykładzina dywanowa i 2 dywany, Stanowi to 50 lokali umeblowanych i użytkowanych przez Najemców. Jeden raz w miesiącu mycie podłóg w lokalach stanowiących pustostany o powierzchni 310 m2 powierzchni zmywalnej, Powierzchnie do codziennego zmywania i odkurzania ulegają zmianie, ze względu na rotację Najemców. Zamawiający przewiduje przeliczenie ceny usługi raz na kwartał proporcjonalnie do zmniejszonej lub zwiększonej powierzchni do sprzątania. Mycie okien, zarówno wewnątrz jak i z zewnątrz raz na 3 miesiące, w ilości 110 szt. Wszystkie okna otwierane do wewnątrz. Mycie wewnętrzne i zewnętrzne witryny w lokalu nr. 2. na parterze, mycie i konserwacja drzwi wejściowych ( wewnętrznych) do lokali biurowych raz w tygodniu. Codzienne mycie sześciu łazienek w tym: luster, umywalek, pojemników na papier, muszli klozetowych, koszy na zużyte ręczniki o pow. 47,56 m2 , uzupełnianie ręczników, papieru i mydła w pojemnikach na bieżąco wg. potrzeb. Mycie okładzin ceramicznych na ścianach w łazienkach raz na trzy miesiące o powierzchni ok. 150,00 m2, codzienne mycie korytarzy i ciągów komunikacyjnych wykonanych z lastryka o powierzchni 230,00 m2. raz w tygodniu konserwowanie i nabłyszczanie posadzki. codzienne mycie i czyszczenie poręczy, balustrad, parapetów oraz krzeseł znajdujących się na korytarzach, Codzienne opróżnianie koszy na śmieci - wymiana worków i wynoszenie śmieci do kontenera na zewnątrz budynku, Codzienne czyszczenie popielnicy przed budynkiem głównym od strony podwórza, odkurzanie i czyszczenie gaśnic, obrazów i innych elementów na ścianach korytarzy - 1 raz na tydzień, codzienne zdejmowanie pajęczyn we wszystkich pomieszczeniach, Codzienne mycie oszklonych drzwi wejściowych zewnętrznych w ilości 1 szt. do budynku od ulicy, oraz drzwi oszklonych wewnętrznych na parterze w ilości 2szt. sprzątanie po remontach, awariach w zależności od potrzeb, również w soboty...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Usługowa NEMO Joanna Fidurska
jakie przetargi wygrała firma
Firma Usługowa NEMO Joanna Fidurska
- Firma Usługowa Nemo Joanna Pupin, ul. Biasa 40, 45-750 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104550,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 62400,00
Oferta z najniższą ceną: 62400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 112092,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Remont pomieszczeń piwnicznych w budynku administracyjno-dydaktycznym Opolskiego Centrum Edukacji przy ul. Dubois 36.
- Remont pokrycia dachowego w Centrum Mandatowym w Nysie (II)
- Dostawa pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Opolu (...) - wyposażenie kuchni, wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne, wyposażenie do sprzątania, warsztatu i ogrodu, wyposażenie biurowe
- Dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 414 km 37+150 - km 44+850 - odc. od m. Dębina do obwodnicy m. Biała - realizowany w technologii uszorstnienia warstwą bitumiczną SLURRY SEAL (dwuwarstwowo)
- D/39/2024 Zakup i dostawa leżaków i puf na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa mycia okien i elewacji w budynkach Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. - Rejon 3
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA BUDYNKÓW AKADEMII IM. JAKUBA Z PARADYŻA Z SIEDZIBĄ W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.