eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › Dostawa odzieży i obuwia roboczego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-09

Łowicz: Dostawa odzieży i obuwia roboczego
Numer ogłoszenia: 6223 - 2008; data zamieszczenia: 09.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Ułańska 28, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8375368 w. 250, fax 046 8375991.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.pol.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży i obuwia roboczego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odzieży i obuwia roboczego - 12 zadań Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z 12 niepodzielnych zadań: Zadanie nr 1: Garsonki. Zadanie nr 2: Półbuty damskie. Zadanie nr 3: Fartuchy damskie. Zadanie nr 4: Fartuchy męskie. Zadanie nr 5: Garnitury męskie. Zadanie nr 6: Ubrania robocze granatowe. Zadanie nr 7: Kurtki robocze ocieplane. Zadanie nr 8: Komplet odzieży - Ratownictwo medyczne Zadanie nr 9: Obuwie damskie białe. Zadanie nr 10: Półbuty męskie. Zadanie nr 11: Buty robocze męskie. Zadanie nr 12: Obuwie męskie białe Wymogi jakie muszą spełniać produkty opisane w zadaniach : 1, 3, 4, 5 6; Rodzaj tkaniny: elanobawełna typu RADUS Skład 67 poliester, 33% bawełna G 165 Temperatura prania 95oC Wszystkie zaoferowane wyroby muszą posiadać certyfikaty dopuszczające do stosowania w placówkach ochrony zdrowia. Szczegółowy wykaz asortymentu i ilości znajduje się w zał. nr 4 SIWZ- tabele asortymentowo-ilościowe

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.11.10.00 - Odzież medyczna Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.90.00 - Odzież medyczna Oryginalny kod CPV: 18.11.00.00 - Odzież branżowa Kod CPV wg słownika 2008: 18.11.00.00 - Odzież branżowa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 12.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. A. W postępowaniu o udzielenie zamówienia na dostawę odzieży i obuwia roboczego do ZOZ w Łowiczu, mogą się ubiegać zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004r Nr 19 poz. 177) Wykonawcy, którzy: 1.) posiadają zdolność do występowania w obrocie prawnym, 2.) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004r. nr 19 poz. 177 z późn. zm.), UWAGA: Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie (spółki cywilne, konsorcja) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. B. Ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez Wykonawców, wszystkich kryteriów określonych w niniejszej specyfikacji na zasadzie /spełnia/nie spełnia/ tzn. każdy z Wykonawców musi spełniać wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem odrzucenia oferty bądź wykluczenia Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. OŚWIADCZENIA 1.) oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, 2.) oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.) oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tzn. że: a) w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie lub szkoda taka została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, albo nie wykonanie lub nienależyte wykonanie było następstwem okoliczności za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, b) w stosunku do Wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości chyba, że po ogłoszeniu upadłości Wykonawca zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego, c) Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d) w przypadku osoby fizycznej, że nie została prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa skarbowego, e) w przypadku spółki jawnej, że żadnego ze wspólników nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa skarbowego, f) w przypadku spółki partnerskiej, że partnera lub członka zarządu nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa skarbowego, g) w przypadku spółki komandytowej lub spółki komandytowo-akcyjnej, że komplementariusza prawomocnie nie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa skarbowego, h) w przypadku osoby prawnej, że urzędującego członka organu zarządzającego nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa skarbowego, i) w przypadku podmiotów zbiorowych, że sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, j) nie wykonywał on bezpośrednio czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania oraz nie posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział Wykonawcy w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 5.) oświadczenie, że Wykonawca wyraża zgodę na realizację faktury w terminie 30 dni od daty jej wystawienia, 6.) oświadczenie, że Wykonawca: a). nie zleci wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom a całość prac wykona w ramach działań swojego przedsiębiorstwa lub b). zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom w oświadczeniu będącym załącznikiem nr 3 niniejszej SIWZ. 7.) oświadczenie, że Wykonawca akceptuje projekt umowy i zobowiązuje się do zawarcia umowy na wymienionych w niej warunkach, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 8.) oświadczenie, że zaoferowane wyroby posiadają certyfikaty dopuszczające do stosowania w placówkach ochrony zdrowia. 9.) wypełniony i podpisany formularz ofertowy, załączony do SIWZ. UWAGA: W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum wymaga się złożenia oświadczeń, o których mowa w pkt: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 przez każdego z osobna, wspólnika lub konsorcjanta!!! B. DOKUMENTY 10.) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 11.) w przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum należy złożyć dodatkowo wykaz wszystkich wspólników lub konsorcjantów oraz pełnomocnictwo udzielone wspólnikowi, konsorcjantowi lub osobie trzeciej do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, 12.) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej tzn. obejmujący także przedmiot zamówienia, na kwotę nie niższą niż 5.000,00 zł, 13.) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 10 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli natomiast w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA: W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum wymaga się złożenia dokumentów, o których mowa w pkt: 10 lub 13, 12 przez każdego z osobna, wspólnika lub konsorcjanta!!! Ww. dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wymagane zaświadczenia powinny mieć ważność na dzień określony jako ostateczny termin składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.pol.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ dostępna jestw siedzibie Zamawiającego - budynek administracji ZOZ Łowicz, ul. Ułańska 28 pok.111, poniedziałek -piatek w godz. 8.00 -15.00, lub za zaliczeniem pocztowym. Cena SIWZ- 10zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2008 godzina 12:00, miejsce: Ofertę nalezy złożyć w sekretariacie ZOZ Łowicz, ul.Ułańska 28 pokój 213..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Garsonki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Garsonka. Żakiet z kołnierzem,lekko dopasowany cięciem,zapinany na guziki,jednokolorowy,rękaw krótki,trzy kieszenie(dwie dolne,jedna górna) Spódnica prosta,długość do kolan. szt. 208.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Półbuty damskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Półbuty skórzano-gumowe damskie / dla pogotowia/ szt. 6.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Fartuchy damskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuch damski: lekko dopasowany,zapinany na guziki,kołnierz wykładany,jednokolorowy,rękaw długi,trzy kieszenie(dwie dolne,jedna górna) szt. 21.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Fartuchy męskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuch męski:lekko dopasowany,zapinany na guziki,kołnierz wykładany,jednokolorowy,rękaw długi,trzy kieszenie(dwie dolne,jedna górna) szt. 3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Garnitury męskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Garnitur męski:Marnarka z wykładanym kołnierzem,zapinany na guziki,rękaw krótki,trzy kieszenie(dwie dolne,jedna górna) Spodnie: na pasku,regulowane po bokach gumką,dwie wpuszczone kieszenie. szt. 29.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Ubrania robocze granatowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubranie robocze granatowe. szt. 7.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kurtki robocze ocieplane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurtka robocza ocieplana szt. 7.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Komplet odzieży - ratownictwo medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komplet odzieży Kurtka wierzchnia, polar, spodnie wierzchnie,czapka polarowa. - 17 szt z napisem Ratownictwo Medyczne - 16 szt z napisem Ratownictwo Medyczne - Lekarz szt. 33.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Obuwie damskie białe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obuwie damskie białe - otwory zapewniające wymianę powietrza, pasek umożliwiający regulację tęgości, cholewka skórzana, wkładka skórzana. szt. 234.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Półbuty męskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Półbuty skórzano-gumowe - męskie szt. 27.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Buty robocze męskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Buty robocze męskie. szt. 7.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Obuwie męskie białe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obuwie męskie białe - otwory zapewniające wymianę powietrza, pasek umożliwiający regulację tęgości, cholewka skórzana, wkładka skórzana. szt. 31.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.