eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Nadzór techniczny RIS w zakresie budowy i eksploatacji systemu RIS Dolnej Odry ramach projektu pn.:Pełne wdrożenie RIS Dolnej Odry.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-10

Ogłoszenie nr 62233 - 2017 z dnia 2017-04-10 r.

Szczecin: Nadzór techniczny RIS w zakresie budowy i eksploatacji systemu RIS Dolnej Odry ramach projektu pn.:Pełne wdrożenie RIS Dolnej Odry.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Pełne wdrożenie RIS Dolnej Odry, współfinansowany w ramach POIiŚ na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 37001 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Żeglugi Śródlądowej, krajowy numer identyfikacyjny 701702100000, ul. pl. Batorego  4, 70207   Szczecin, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 43 40 279, 44 03 354, faks 91 43 40 129, e-mail jmjarosz@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): https://szczecin.uzs.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Nadzór techniczny RIS w zakresie budowy i eksploatacji systemu RIS Dolnej Odry ramach projektu pn.:Pełne wdrożenie RIS Dolnej Odry.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Sz-351-019/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Nadzór techniczny RIS w zakresie eksploatacji systemu RIS Dolnej Odry (nazywanego dalej Systemem) zobowiązany będzie do : 1.Udziału w opracowaniu opisów przedmiotu zamówienia w zakresie infrastruktury teleinformatycznej Pełnego Wdrożenia RIS Dolnej Odry (nazywanego dalej Projektem) oraz weryfikacja merytoryczna dokumentacji przetargowych; 2.Uzgadniania i opiniowanie umów dotyczących utrzymania i rozwoju systemu RIS zawieranych przez Zamawiającego z Wykonawcami; 3.Udziału w komisjach przetargowych, wyłaniających wykonawców poszczególnych zadań realizowanych w ramach Projektu; 4.Weryfikacji i opiniowanie poziomu zaawansowania i zgodności z przedmiotem zamówienia zadań realizowanych w ramach umów w zakresie utrzymania i rozwoju systemu RIS; 5.Udziału w odbiorze zleconych przez Zamawiającego zadań związanych z eksploatacją systemu RIS; 6.Uzgadniania i opiniowanie opracowań oraz projektów funkcjonalnych, użytkowych i wykonawczych w ramach planowanej rozbudowy systemu RIS; 7.Udziału w komisjach rekrutacyjnych, wyłaniających pracowników merytorycznych Centrum RIS odpowiedzialnych za utrzymanie ciągłości działania komponentów systemu RIS; 8.Uczestnictwa w procedurach kontroli realizacji Projektu , w tym konsultacja i opiniowanie uwag instytucji kontrolujących; 9.Prowadzenia dokumentacji świadczonych usług, w formie pisemnej i elektronicznej edytowalnej, w zakresie wymaganym przez Zamawiającego; 10.Przygotowywania miesięcznych raportów z postępu prac w czasie realizacji umowy w języku polskim, a we wskazanych przez Zamawiającego przypadkach również w języku angielskim; 11.Uzgadniania, opiniowanie i proponowanie koncepcji technicznych w zakresie doboru technologii i rozwiązań niezbędnych dla prawidłowej realizacji Projektu; 12.Bieżącego kontaktu z Kierownikiem Centrum RIS; 13.Bieżącego kontaktu z wykonawcami usług w zakresie serwisowania infrastruktury teleinformatycznej Pilotażowego oraz Pełnego Wdrożenia RIS Dolnej Odry, w tym: 1)Udziału w spotkaniach roboczych z przedstawicielami Wykonawcy; 2)Przygotowywania propozycji rozwiązań usunięcia zgłoszonych wad i usterek; 3)Opiniowania rozwiązań zgłoszonych przez Wykonawcę rozwiązań i nadzór nad prawidłowym usunięciem zgłoszonych wad i usterek. 14.Kontroli dokumentów, które powstały w projekcie; 15.Zamawiający wymaga dyspozycyjności w siedzibie Zamawiającego przez minimum 20 godzin miesięcznie, co najmniej jednej kluczowej osoby personelu - przeznaczonej do realizacji przedmiotu zamówienia. Dyspozycyjność w siedzibie Zamawiającego stanowi kryterium oceny ofert. 16.Zamawiający wymaga aby, co najmniej jedna kluczowa osoba personelu -przeznaczona do realizacji przedmiotu zamówienia wykazała się znajomością języka angielskiego co najmniej na poziomie B2. Poziom znajomości języka angielskiego stanowi kryterium oceny ofert. 17.Zamawiający wymaga aby, co najmniej jedna kluczowa osoba personelu przeznaczona do realizacji przedmiotu zamówienia wykazała się udziałem w minimum 1 projekcie związanym z systemami monitorowania sytuacji nawodnej. Udział w projektach związanych z systemami monitorowania sytuacji nawodnej stanowi kryterium oceny ofert. UWAGA: Kwalifikacje, doświadczenie i dyspozycyjność w siedzibie Zamawiającego wymienione w pkt 15-17 mają być spełnione łącznie przez jedną kluczową osobę personelu Wykonawcy przeznaczoną do realizacji przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 72220000-3
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT292400.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
IT-SEA Konrad Kurpiński ,  konrad.kurpinski@it-sea.com,  Obrońców Westerpltte 3/1,  83-110,  Tczew,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 359652.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 359652.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 359652.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.