eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Monitoring migracji drobnych zwierząt (w tym płazów) oraz wykorzystania wybranych przejść dla zwierząt w ciągu autostrady A-1 na odcinku od węzła Świerklany do granicy Państwa w Gorzyczkach (odc. A1a od km 30+116 do km 48+723)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-30

Katowice: Monitoring migracji drobnych zwierząt (w tym płazów) oraz wykorzystania wybranych przejść dla zwierząt w ciągu autostrady A-1 na odcinku od węzła Świerklany do granicy Państwa w Gorzyczkach (odc. A1a od km 30+116 do km 48+723)
Numer ogłoszenia: 62211 - 2015; data zamieszczenia: 30.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach , ul. Myśliwska 5, 40-017 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2586281, faks 032 2598710.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Monitoring migracji drobnych zwierząt (w tym płazów) oraz wykorzystania wybranych przejść dla zwierząt w ciągu autostrady A-1 na odcinku od węzła Świerklany do granicy Państwa w Gorzyczkach (odc. A1a od km 30+116 do km 48+723).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: Monitoring migracji drobnych zwierząt (w tym płazów) oraz wykorzystania wybranych przejść dla zwierząt w ciągu autostrady A-1 na odcinku od węzła Świerklany do granicy Państwa w Gorzyczkach (odc. A1a od km 30+116 do km 48+723). Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: - Monitoring migracji wszystkich gatunków małych ssaków w obrębie obiektu MA 548 (odc. A1a 47+982 km) wraz z opracowaniem dokumentacji. - Monitoring występowania i migracji płazów w obrębie sześciu wybranych przejść faunistycznych w ciągu autostrady A-1 Świerklany- Gorzyczki wraz z opracowaniem dokumentacji (odc. A1a od km 30+116 do km 48+723). - Wskazanie zasadności ewentualnych korekt w obrębie monitorowanych przejść oraz nadzór nad prawidłowością ich wprowadzania. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w podziale na pięć etapów: Etap I pod nazwą: Raport z monitoringu w zakresie wykorzystania przejścia dla zwierząt małych wraz z oceną stanu technicznego przejścia faunistycznego (obiekt MA 548) w ciągu autostrady A1 odc. Świerklany-Gorzyczki - za okres od dnia podpisania umowy do dnia 31 października 2015r. oraz Raport z monitoringu w zakresie występowania i migracji płazów w rejonie wybranych przejść faunistycznych i przepustów zlokalizowanych w ciągu autostrady A1 odc. Świerklany-Gorzyczki - za okres od dnia podpisania umowy do dnia 31 października 2015r. Etap II pod nazwą: Raport z monitoringu w zakresie wykorzystania przejścia dla zwierząt małych wraz z oceną stanu technicznego przejścia faunistycznego (obiekt MA 548) w ciągu autostrady A1 odc. Świerklany-Gorzyczki - za okres od dnia 1 listopada 2015r. do dnia 31 października 2016r. oraz Raport z monitoringu w zakresie występowania i migracji płazów w rejonie wybranych przejść faunistycznych i przepustów zlokalizowanych w ciągu autostrady A1 odc. Świerklany-Gorzyczki - za okres od dnia 1 listopada 2015r. do dnia 31 października 2016r. Etap III pod nazwą: Raport z monitoringu w zakresie wykorzystania przejścia dla zwierząt małych wraz z oceną stanu technicznego przejścia faunistycznego (obiekt MA 548) w ciągu autostrady A1 odc. Świerklany-Gorzyczki - za okres od dnia 1 listopada 2016r. do dnia 31 października 2017r. oraz Raport z monitoringu w zakresie występowania i migracji płazów w rejonie wybranych przejść faunistycznych i przepustów zlokalizowanych w ciągu autostrady A1 odc. Świerklany-Gorzyczki - za okres od dnia 1 listopada 2016r. do dnia 31 października 2017r. Etap IV pod nazwą: Raport z monitoringu w zakresie wykorzystania przejścia dla zwierząt małych wraz z oceną stanu technicznego przejścia faunistycznego (obiekt MA 548) w ciągu autostrady A1 odc. Świerklany-Gorzyczki - za okres od dnia 1 listopada 2017r. do dnia 31 października 2018r. oraz Raport z monitoringu w zakresie występowania i migracji płazów w rejonie wybranych przejść faunistycznych i przepustów zlokalizowanych w ciągu autostrady A1 odc. Świerklany-Gorzyczki - za okres od dnia 1 listopada 2017r. do dnia 31 października 2018r. Etap V pod nazwą: Raport z monitoringu w zakresie wykorzystania przejścia dla zwierząt małych wraz z oceną stanu technicznego przejścia faunistycznego (obiekt MA 548) w ciągu autostrady A1 odc. Świerklany-Gorzyczki - w okresie od dnia 1 listopada 2018r. do dnia 5 kwietnia 2020r., wraz z oceną skuteczności zastosowanych korekt i uzupełniających zabezpieczeń wykonanych w wyniku monitoringu przeprowadzonego w latach 2015-2020 oraz Raport z monitoringu w zakresie występowania i migracji płazów w rejonie wybranych przejść faunistycznych i przepustów zlokalizowanych w ciągu autostrady A1 odc. Świerklany-Gorzyczki - za okres od dnia 1 listopada 2018r. do dnia 5 kwietnia 2020r., zawierających wyniki badań przeprowadzonych w latach 2015-2020 wraz z oceną skuteczności zastosowanych korekt i uzupełniających zabezpieczeń wykonanych w wyniku monitoringu przeprowadzonego w latach 2015-2020.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.34.50 - Monitoring ekologiczny projektu budowlanego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2020.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie: 3.500,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące pięćset 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III.4.1) Ogłoszenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia to taki, który wykaże że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 lub 2 zamówienia (umowy): a) polegające na inwentaryzacji lub monitoringu migracji płazów na potrzeby inwestycji, których przedmiotem był obiekt liniowy; oraz b) polegające na inwentaryzacji lub monitoringu migracji ssaków na potrzeby inwestycji, których przedmiotem był obiekt liniowy. Każde wykazane zamówienie (umowa), może jednocześnie potwierdzać spełnianie kilku z powyższych warunków. Za obiekt liniowy Zamawiający uzna obiekt liniowy w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2014, poz. 121 z późn. zm.). Powyższe dotyczy również podmiotów trzecich, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu podmiotu trzeciego na zasadach, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III.4.1) Ogłoszenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące wymagania: 1. Osoba proponowana na funkcję: Specjalista herpetolog: a) wymagana liczba osób: 1; b) wymagane doświadczenie: minimum 2 letnie doświadczenie, jako osoba prowadząca badania terenowe przy inwentaryzacji lub monitoringu migracji płazów na potrzeby inwestycji, których przedmiotem był obiekt liniowy. c) wymagane wykształcenie: wyższe w zakresie biologii lub leśnictwa lub ochrony środowiska lub ochrony przyrody lub inne równoważne. 2. Osoba proponowana na funkcję: Specjalista teriolog: a) wymagana liczba osób: 1; b) wymagane doświadczenie: minimum 2 letnie doświadczenie, jako osoba prowadząca badania terenowe przy inwentaryzacji lub monitoringu migracji ssaków na potrzeby inwestycji, których przedmiotem był obiekt liniowy. c) wymagane wykształcenie: wyższe w zakresie biologii lub leśnictwa lub ochrony środowiska lub ochrony przyrody lub inne równoważne. Zamawiający nie dopuszcza przestawienia tej samej osoby do pełnienia kilku funkcji (więcej niż jednej) z wymienionych powyżej. Za obiekt liniowy Zamawiający uzna obiekt liniowy w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2014, poz. 121 z późn. zm.).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III.4.1) Ogłoszenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Za główne usługi, które należy wykazać w wykazie oraz dla których należy przedstawić dowody uznaje się usługi niezbędne do wykazania spełnienia warunku, o którym mowa w pkt. III 3.2 Ogłoszenia;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz Oferta; 2. Formularz cenowy; 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu udokumentowania właściwej reprezentacji Wykonawcy; 6. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Zamawiający żąda: Dokumentu/ów dotyczących w szczególności: a) Zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) Sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia. c) Charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem. d) Zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b odpowiada solidarnie za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin przekazania wyników prac terenowo-studyjnych - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA Oddział w Katowicach ul. Myśliwska 5, 40-017 Katowice, pok. 303 w formie papierowej po złożeniu wniosku i opłaceniu kosztu udostępnienia-15zł lub na stronie internetowej Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2015 godzina 08:45, miejsce: w siedzibie Oddziału GDDKiA w Katowicach przy ul. Myśliwskiej nr 5, w pokoju nr 303.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej; 2. Termin zakończenia realizacji całego przedmiotu zamówienia do dnia 15.04.2020r. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w podziale na pięć etapów; 3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, złożonych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia - nie spełnia; 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu, natomiast spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp i których opis sposobu dokonania oceny spełniania został zamieszczony w Sekcji III.3 Ogłoszenia, Wykonawcy wykazują łącznie; 5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i którzy wykażą ich spełnienie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym w w pkt. 7.2 IDW oraz niepodlegający wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1, ust. 2 i 2a ustawy Pzp. Zgodnie z art. 24 ust. 2a ustawy Pzp, Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.