eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Modernizacja dachu Miejskiej Przychodni Tatrzańska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-27

Łódź: Modernizacja dachu Miejskiej Przychodni Tatrzańska
Numer ogłoszenia: 62147 - 2008; data zamieszczenia: 27.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Przychodnia "Tatrzańska", ul. Tatrzańska 109, 93-279 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6435859, 6435001, fax 042 6435001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mptatrzanska.lekarz.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dachu Miejskiej Przychodni Tatrzańska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dachu Miejskiej Przychodni Tatrzańska przy ul. Tatrzańska 109 Zakres prac obejmuje w szczególności: Na przedmiot zamówienia składa się w ramach wykonania robót ogólnobudowlanych: 1. Demontaż instalacji odgromowej na dachu; 2. Demontaż obróbek, zbędnych masztów, rynien i rur spustowych; 3. Demontaż korytka instalacyjnego z podstawami betonowymi; 4. Przecięcie pęcherzy i ich osuszenie palnikiem gazowym; 5. Docieplenie połaci dachu styropianem samogasnącym wraz z wyrównaniem połaci; 6. Wykonanie pasa pod rynnowego oraz obróbki brzegowej ogniomuru z blachy stalowej ocynkowanej; 7. Montaż rynien i rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej; 8. Wykonanie pasa nadrynnowego z blachy stalowej ocynkowanej; 9. Wykonanie pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej z wywinięciem; 10. Wykonanie nowego wykończenia dylatacji konstrukcyjnej wraz z dylatacjami na kominach; 11. Montaż korytka instalacyjnego; 12. Montaż nowych wsporników instalacji odgromowej klejonych do pokrycia papowego oraz montaż instalacji odgromowej; 13. Zamknięcie otworów w ścianach, wentylujących przestrzeń pod połaciową. 1.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: 1)konserwację w okresie gwarancji, 2)wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących, w tym: organizację i zabezpieczenie placu budowy oraz uporządkowanie placu budowy po zakończeniu robót, 3)wymianę przewodów instalacji uziemiającej i odgromowej,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 2 500 zł słownie: dwa tysiące pięćset złotych Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : -pieniądzu -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym-gwarancjach bankowych,-gwarancjach ubezpieczeniowych 3.W przypadku wniesienia wadium w gotówce, należy je wpłacić na konto Miejskiej Przychodni TATRZAŃSKA PKO BP S.A. Oddział 3 w Łodzi 72 1020 3378 0000 1902 0129 6342 Za termin wniesienia wadium uważa się wpływ środków na ww. konto. Termin wniesienia wadium : najpóźniej w dniu poprzedzającym datę otwarcia ofert. Wadium pozostaje w gestii Zamawiającego przez okres 30 dni, jednak nie dłużej jak do dnia zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za niżej wymienione przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę: Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana : 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 2)zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał gwarancji lub innego dokumentu należy złożyć w dziale księgowości Miejskiej Przychodni TATRZAŃSKA od poniedziałku do piątku w godz.8.00-15.00 natomiast do oferty należy załączyć potwierdzoną za zgodność kserokopię. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29.01.04 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz .U. 2006 Nr 164, poz. 1163 ze zm.)2. Spełnią dodatkowe wymogi wskazane w SIWZ,3. Złożą dokumenty wymagane przez Zamawiającego określone w SIWZ.Ocena spełnienia ww. warunków dokonana będzie na podstawie i oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty - spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Podpisany wzor umowy (z zaparafowaniem każdej strony) stanowiący Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ . Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarcze, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Wykaz wykonanych usług - Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ zgodnie z zapisami pkt 8.2 SIWZ, tj. min. 1 usługę polegające na wykonaniu robót budowlanych o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz referencje dla wymienionych w wykazie usług (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców - referencje ma obowiązek złożyć ten lub ci Wykonawcy, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku). Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj.: kierownika budowy w specjalności ogólnobudowlanej, kierownika robót elektrycznych posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej, Należy załączyć dokument uprawnień oraz zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzające przynależność do izby samorządu. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnie z zapisami pkt 8.5 SIWZ. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy p. z. p. wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy p. z. p. wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy podmiotu zbiorowego. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosownie do treści Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie dokumentów jakie może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakiej te dokumenty mogą być składane zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: 1)pkt III.1.g, m, n) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt III.1. k, l) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p. 3) Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt III.o.1.a i c oraz w pkt III.o.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa powyżej w pkt. III.o.1.b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym lub administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt III.o.3 niniejszej SIWZ znajdują odpowiednie zastosowanie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mptatrzanska.lekarz.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pob nieodpł w siedz.Zamawiającego od pon do piąt w godz od 9.00 do 15.00 I piętro, pokój nr 116c Zam. wysyła również SIWZ za pobraniem pocztowym (kosz. przesył) płatne przy odbiorze.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2008 godzina 15:00, miejsce: MP Tatrzańska Łódź, ul.Tatrzańska 109 -pokój nr 114 I piętro - sekretariat od poniedziałku do piatku w godz.8:00-15:00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.