eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.Uzbrojenie terenów inwestycyjnych przy ul. Sokołowskiej w Kolbuszowej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-01

Kolbuszowa: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Uzbrojenie terenów inwestycyjnych przy ul. Sokołowskiej w Kolbuszowej
Numer ogłoszenia: 62142 - 2011; data zamieszczenia: 01.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kolbuszowa , ul. Obrońców Pokoju 21, 36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie, tel. 017 2271333, faks 017 2272939.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolbuszowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Uzbrojenie terenów inwestycyjnych przy ul. Sokołowskiej w Kolbuszowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn.: Uzbrojenie terenów inwestycyjnych przy ul. Sokołowskiej w Kolbuszowej obejmującego: przebudowę skrzyżowania drogi wojewódzkiej Nr 875 Leżajsk - Mielec z ul. Leśną w Kolbuszowej, przebudowę i budowę dróg gminnych i wewnętrznych, budowę sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej oraz przebudowę sieci gazowej, budowę infrastruktury informatycznej, budowę oświetlenia ulicznego oraz zasilania w energię elektryczną przepompowni ścieków sanitarnych. Na powyższe zadanie Zamawiający przeprowadził odrębne postępowanie o zamówienie publiczne. Dokumentacja postępowania, w tym wzór umowy na roboty budowlane oraz SIWZ wraz z dokumentacją techniczną zadania inwestycyjnego jest zamieszczona na stronie Zamawiającego: www. kolbuszowa.pl Wykonawca jest zobowiązany do zapoznania się z tymi dokumentami. Wartość brutto kontraktu na roboty budowlane wynosi 3 323 836,52 PLN W ramach usługi nadzoru inwestorskiego Wykonawca będzie zobowiązany do: reprezentowania inwestora (Zamawiającego) na budowie, sprawowania kontroli zgodności realizacji budowy z jej projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, sprawdzania i odbioru robót budowlanych, potwierdzania faktycznie wykonanych robót, kontrolowania rozliczeń budowy, wykonywania czynności przypisanych do funkcji Inżyniera w SST, STWiORB i umowie Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych, wykonywania innych niezbędnych czynności w imieniu inwestora (Zamawiającego) mających na celu realizację zadania inwestycyjnego zgodnie z założonymi w dokumentacji standardami jakościowymi, obowiązującymi przepisami prawa i normami oraz w założonym terminie. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej zgodnie z umową pomiędzy Województwem Podkarpackim, a Gminą Kolbuszowa Nr UDA-RPPK.01.04.00-18-048/09-00 z dnia 30 grudnia 2010r. o dofinansowanie projektu w ramach osi priorytetowych I-VII Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zmawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , o którym mowa w art. 22 ust.1 PZP - zał nr 1 do formularza oferty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże się wykonaniem: minimum jednego kontraktu porównywalnego z przedmiotem zamówienia, Za kontrakt porównywalny z przedmiotem zamówienia Zamawiający uzna zrealizowanie usługi nadzoru inwestorskiego obejmującej co najmniej branże: drogową i sanitarną na zadaniu dotyczącym budowy lub przebudowy odcinka drogi publicznej o długości min. 500m wraz z budową lub przebudową kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o długości min. 500m

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że w dniu przystąpienia do robót będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym, w tym, co najmniej: środki transportu: 1 samochód, środki łączności: 1 telefon komórkowy w dyspozycji inspektora nadzoru robót drogowych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że będzie dysponował: a)osobą przewidzianą do objęcia funkcji inspektora nadzoru robót drogowych, posiadającą min. dwuletnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania odpowiednich uprawnień budowlanych do dnia złożenia oferty, b)osobą przewidzianą do objęcia funkcji inspektora nadzoru robót sanitarnych, posiadającą min. dwuletnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania odpowiednich uprawnień budowlanych do dnia złożenia oferty,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , o którym mowa w art. 22 ust.1 PZP - zał nr 1 do formularza oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku zamiaru korzystania z osób pozostających w dyspozycji innych podmiotów, do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba, że wystąpią okoliczności, które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy wymienione niżej: 1) Zmiana terminu wykonania robót budowlanych, która jest możliwa z tytułu: - niesprzyjających warunków atmosferycznych (np. długotrwałe, intensywne opady deszczu trwające powyżej 14 dni, temperatura powietrza, przy której niedopuszczalne jest prowadzenie robót drogowych, powodzie) uniemożliwiających realizację zadania zgodnie z przyjętym harmonogramem; - wystąpienie innych trudnych do przewidzenia okoliczności uniemożliwiających realizację robót zgodnie z harmonogramem lub ich terminowe zakończenie, jak: działanie siły wyższej; okoliczności powodujące, że przedmiot umowy nie może zostać zrealizowany zgodnie z zasadami wiedzy inżynierskiej; 2) zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa; 3) wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia (przewidzianych w ofercie), na osoby o co najmniej równoważnych kwalifikacjach i doświadczeniu; Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 PZP w przypadku wystąpienia takiej okoliczności. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego istotne okoliczności potwierdzające konieczność zawarcia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolbuszowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: urząd Miejski w Kolbuszowej ul. Obrońców Pokoju 21 36-100 Kolbuszowa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Kolbuszowej ul. Obrońców Pokoju 21 36-100 Kolbuszowa pok. nr 13 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej zgodnie z umową pomiędzy Województwem Podkarpackim, a Gminą Kolbuszowa Nr UDA-RPPK.01.04.00-18-048/09-00 z dnia 30 grudnia 2010r. o dofinansowanie projektu w ramach osi priorytetowych I-VII Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.