eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Solec-Zdrój › Wykonanie robót polegających na utrzymaniu dróg gminnych i dojazdowych do pól na terenie Gminy Solec - Zdrój w roku 2008.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-27

Solec-Zdrój: Wykonanie robót polegających na utrzymaniu dróg gminnych i dojazdowych do pól na terenie Gminy Solec - Zdrój w roku 2008.
Numer ogłoszenia: 62140 - 2008; data zamieszczenia: 27.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Solec Zdrój, ul. 1 Maja 10, 28-131 Solec-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 377-60-39 w. 32, fax 041 3776022.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.soleczdroj.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót polegających na utrzymaniu dróg gminnych i dojazdowych do pól na terenie Gminy Solec - Zdrój w roku 2008..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót polegających na utrzymaniu dróg gminnych i dojazdowych do pól na terenie Gminy Solec - Zdrój w roku 2008. Opis: Temat I - Materiał kamienny wraz z transportem i rozplantowaniem na teren gminy Solec Zdrój w ilości około 1200 ton 1. Materiał kamienny wraz z transportem i rozplantowaniem o frakcji 0 - 63 mm. 2. Materiał kamienny wraz z transportem i rozplantowaniem o frakcji 0 - 31,5 mm. 3. Materiał kamienny wraz z transportem i rozplantowaniem o frakcji 4 - 16 mm. 4. Materiał kamienny wraz z transportem i rozplantowaniem o frakcji 4 - 31,5 mm. 5. Materiał kamienny wraz z transportem i rozplantowaniem o frakcji 31,5- 63 mm. Temat II - Usługi ładowarko koparką o poj. łyżki od 0,40 m3 ok. 100 godzin 1.Praca ładowarko koparką o poj. łyżki powyżej 0,40m3 2. Kopanie 1 mb nowego rowu na głębokość 0,60 m wraz z rozplantowaniem 3. Renowacja 1 mb rowu na głębokość 0,20 -0, 30 m wraz z rozplantowaniem Temat III - Usługi samochodem o ładowności pow. 7,5 tony Temat IV- Załadunek i transport rumu kamiennego 1. na odległość do 5 km 2.za każdy następny kilometr Temat V - Wykonanie przepustu z materiału powierzonego 1.na długości 4 mb wraz z utwardzeniem nawierzchni kamieniem 2.na długości 4 mb bez utwardzenia kamieniem 3.za każdy następny1 metr przepustu z utwardzeniem nawierzchni kamieniem 4.za każdy następny 1 metr bez utwardzenia Temat VI - Usługi równiarka Temat VII - Koszenie poboczy dróg

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.12.20.00 - Usługi drogowego transportu towarów Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego Oryginalny kod CPV: 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferent przystępując do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1500 zł. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto: Nadwiślański Bank Spółdzielczy w Solcu Zdroju Nr konta 66851700070000000003900013 do dnia 15.04.2008 r. do godziny 10:00. Wadium może być wniesione zgodnie z art.45 ust.6 Ustawy. Oferta, która nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona. Wadium zostanie zwrócone zgodnie z art. 46 Ustawy. Oryginał dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. W wypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej wykonawca dołączy do oferty kopię dokonanego przelewu. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale i obejmować cały okres związania z ofertą..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ; 2) zaakceptują warunki umowy, 3) spełniają pozostałe warunki zawarte w SIWZ. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych przez Wykonawcę do oferty zgodnie z postanowieniami SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a jego ofertę uzna się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty na załączonym druku. 2.Dowód wpłacenia, wniesienia wadium. 3.Aktualny wypis z rejestru lub zaświadczenie o wypisie do ewidencji potwierdzające, że profil działania odpowiada przedmiotowi zamówienia. 4.Oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych wraz późniejszymi zmianami 5.Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych. 6.Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o płaceniu składek na ubezpieczenie społeczne. 7.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8.Wykaz posiadanego sprzętu - załącznik nr 1 do SIWZ. 9.Doświadczenia zawodowe wraz z referencjami i uprawnieniami z ostatnich 3 lat - załącznik nr 2 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.solec-zdroj.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego - ul. 1 Maja 10, 28 - 131 Solec - Zdrój. Pokój nr 19..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Solcu - Zdroju, ul. 1 Maja 10, 28 - 131 Solec - Zdrój. Pokój nr 19..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.