eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Telatyn › REMONT STACJI WODOCIĄGOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TELATYN

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-01

Telatyn: REMONT STACJI WODOCIĄGOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TELATYN
Numer ogłoszenia: 62122 - 2012; data zamieszczenia: 01.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 16558 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Telatyn, ul. Fryderyka Chopina 10, 22-652 Telatyn, woj. lubelskie, tel. 84 6613110, faks 84 6613200.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT STACJI WODOCIĄGOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TELATYN.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu stacji wodociągowej w miejscowości Telatyn w tym: 1. Branża sanitarna: 1) wymianę pomp pierwszego stopnia o wydajności i wysokości podnoszenia przystosowanej do zmienionych warunków pracy; S-1 45 m3/h przy depresji 13,5 m i S-2 30 m3/h i depresji 10,7 m; pompy zamontować na przewodach stalowych kołnierzowych ocynkowanych; w obudowach studni wymienić uzbrojenie. 2) wymianę pomp II stopnia i hydroforów na zestaw pomp bezhydroforowy 3) wymianę przewodów technologicznych zewnętrznych wodociągowych w zakresie niezbędnym do podłączenia zestawu pomp II stopnia 4) wymiana urządzeń chlorowni (chlorator, wentylator) z wykorzystaniem istniejącego przewodu podchlorynu sodu do zbiornika wyrównawczego; 2. Branża budowlana: 1) wykonanie posadzki z terakoty i lamperii z glazury; wykonanie wejścia do chlorowni z zewnątrz 2) w budynku stacji wodociągowej wymianę stropodachu na dach drewniany dwuspadowy, krytym blachą falistą powlekaną; ocieplenie ścian zewnętrznych budynku stacji styropianem i otynkowanie; wymianę stolarki okiennej i drzwiowej na nową z PCV; wymianę obróbki blacharskiej; wykonanie posadzki z terakoty i lamperii z glazury, pomalowanie ścian farbą zmywalną; wymiana instalacji wodociągowej oraz urządzeń sanitarnych (zlewy, miska ustępowa) 3) rozebrania istniejących pieców kaflowych z zamurowaniem otworów 4) wymianę siatki ogrodzeniowej w całości na nową oraz reperację słupków z 20% wymianą istniejących słupków stalowych. 5) reperację bramy i furtki 3. Branża elektryczna: w budynku stacji wodociągowej wykonać wymianę urządzeń rozdzielni technologicznych elektrycznych niezbędnych do podłączenia zestawu pomp II stopnia; zabezpieczenie pomp zestawu II stopnia przed suchobiegiem i sterowanie pomp I stopnia istniejącymi urządzeniami w zbiorniku bez zmian; instalację wewnętrzną przystosować do ogrzewania za pomocą ogrzewaczy elektrycznych olejowych; oświetlenie zewnętrzne zlikwidować ; po remoncie budynku stacji wykonać na nowo instalację odgromową Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych czy właściwości określonych tam materiałów i urządzeń jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach materiałów i urządzeń równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w SIWZ. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały i urządzenia równoważne, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą atesty, certyfikaty lub inne dokumenty, zgodnie z § 5 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzające że oferowane materiały i urządzenia równoważne spełniają wymagania SIWZ i posiadają parametry nie gorsze od wymaganych. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści ofert. Założenia: Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia z zakupionych na własny koszt, fabrycznie nowych, nie regenerowanych materiałów i urządzeń odpowiadających co do jakości wymogom określonych dla wyrobów dopuszczonych w budownictwie do stosowania; Całość prac instalacyjnych dotyczących zamówienia wykonać należy zgodnie z normami oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych: - podczas prowadzenia robót należy zachowywać wszystkie przewidziane dla tego rodzaju robót przepisy BHP; - materiały użyte do budowy przyłączy winny posiadać certyfikaty zgodności z PN i dopuszczenie do stosowania w budownictwie i atesty PZH; - po wykonaniu montażu rurociągów należy je przepłukać; - przed zgłoszeniem do odbioru ujęcia wody należy przeprowadzić badania bakteriologiczne i fizykochemiczne wody; - w trakcie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dostawy wody dla podłączonych do sieci odbiorców; roboty należy etapować, aby zapewnić stałą dostawę wody do odbiorców; - po zakończeniu budowy teren przewrócić do stanu pierwotnego; W zakres zobowiązań wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia wchodzi również opracowania i wykonanie: -dokumentacji powykonawczej w tym wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. Wykonawca zapewnia obsługę geodezyjną budowy. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania instrukcji obsługi i konserwacji wszystkich urządzeń znajdujących się w obiekcie. Instrukcje obsługi i konserwacji powinny być wykonane w 2 egzemplarzach i zawierać instrukcję obsługi ujęcia wody zawierającą m.in.: -opis procesu technologicznego wraz ze schematem technologicznym, -plan sytuacyjny stacji z pokazaniem lokalizacji poszczególnych urządzeń -opis działań w sytuacjach awaryjnych, -wykaz urządzeń dla których, zostały opracowane instrukcje obsługi i konserwacji, -instrukcje obsługi i konserwacji poszczególnych urządzeń zawierające m.in.: -stronę tytułową z nazwą urządzenia, pełnym adresem producenta oraz uprawnionego serwisu, podstawowe dane charakterystyczne, numer, podstawowe numery techniczne i in., -kartę gwarancyjną, świadectwo produkcji, certyfikat zgodności na znak bezpieczeństwa, -rysunek pokazujący lokalizację urządzenia w stacji, -opis zasady działania urządzenia w warunkach pracy normalnej, -technologię konserwacji (podać harmonogram przeglądów i wymiany części), -niezbędne w pracach konserwatorskich i naprawczych schematy i rysunki techniczne, -dokumentację techniczno-ruchową producenta urządzenia, -opis obsługi urządzenia w warunkach pracy normalnej, -opis działań w sytuacjach awaryjnych, -wykaz niezbędnych materiałów eksploatacyjnych. Dokumentacja powykonawcza powinna być przygotowana przez Wykonawcę i przedłożona Zamawiającemu przed odbiorem robót. Dokumentacja ta powinna być wykonana w dwóch podpisanych egzemplarzach..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.26 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO NA LATA 2007-2013 DZIAŁANIA 321 PODSTAWOWE USŁUGI DLA GOSPODARKI I LUDNOŚCI WIEJSKIEJ.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY W ZAMOŚCIU ADAM KUSTRA, UL. WYSZYŃSKIEGO 55/19, 22-400 ZAMOŚĆ, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 451369,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 409855,45

  • Oferta z najniższą ceną: 409855,45 / Oferta z najwyższą ceną: 530942,93

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.