To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-01-08
Siedlce: utrzymanie porządku na terenie posesji Szpitala Miejskiego przy ul. Starowiejskiej 15 w Siedlcach
Numer ogłoszenia: 6210 - 2010; data zamieszczenia: 08.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 428798 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kilińskiego 29, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6444483, faks 025 6444483.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie porządku na terenie posesji Szpitala Miejskiego przy ul. Starowiejskiej 15 w Siedlcach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres prac - teren ul. Starowiejska 15 w Siedlcach Powierzchnia posesji 1,8 ha wraz z zabudowaniami w okresie letnim: codzienne oczyszczanie ze śmieci, liści itp. posesji Szpitala, w tym dróg i chodników wewnętrznych, schodów, podjazdów, tarasów oraz chodnika zewnętrznego na długości odcinka nieruchomości SPZOZ przy ul. Starowiejskiej 15 wywóz liści poza teren Szpitala codzienne opróżnianie śmietniczek i wymiana worków mycie i dezynfekcja śmietniczek - minimum 1 raz w tygodniu utrzymanie czystości wokół kontenerów na śmieci pielęgnacja zieleni, żywopłotów, krzewów sianie i koszenie trawy (dostawę trawy zabezpiecza Zamawiający) sadzenie kwiatów i krzewów (dostawę zabezpiecza Zamawiający) wykonywanie innych prac gospodarczych zleconych przez Zamawiającego, związanych z prowadzoną działalnością podlewanie kwiatów, krzewów i zieleni podcinanie gałązi drzew oraz wywóz gałęzi ściętych lub złamanych poza teren posesji Ponadto w okresie zimowym: odśnieżanie i usuwanie oblodzenia poprzez posypywanie piaskiem, solą itp. dróg i chodników wewnętrznych posesji, schodów, tarasów, podjazdów, aby użytkowanie ich było bezpieczne dla pieszych, pojazdów oraz chodnika zewnętrznego na długości odcinka nieruchomości SP ZOZ przy ul. Starowiejskiej 15 przez całą dobę oczyszczanie rynien budynków - przynajmniej 2 x w roku wywóz śniegu poza teren posesji usuwanie sopli lodowych z dachów budynków znajdujących się na terenie posesji Uwaga: W okresie zimowym w związku z trudnymi warunkami atmosferycznymi - takimi jak opady śniegu, zamiecie, oblodzenie dróg i chodników, itp. - wymagana jest całodobowa dyspozycyjność Wykonawcy celem bieżącego usuwania skutków spowodowanych zaistniałymi warunkami atmosferycznymi. Wykonywanie czynności porządkowych związanych z zaistniałymi warunkami atmosferycznymi winno następować z inicjatywy własnej Wykonawcy, a w przypadku jej braku na wezwanie Zamawiającego A) Czas wykonywania prac od poniedziałku do soboty w godz. 7 - 15 (z wyjątkiem podlewania, które należy wykonywać w godzinach wieczornych) w niedzielę i święta - w zależności od potrzeb i warunków atmosferycznych B) Realizacja usługi w oparciu o własny sprzęt, materiały, narzędzia, personel oraz środki transportu C) Zakup materiałów (piasek, sól, worki na śmieci, itp.), spoczywa na Wykonawcy D) Wywóz liści, ściętej trawy, gałęzi, śniegu Wykonawca będzie wykonywał we własnym zakresie, na własny koszt i ryzyko..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 40970 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: utrzymanie porządku na terenie posesji Szpitala Miejskiego przy ul. Starowiejskiej 15 w Siedlcach
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2010.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIROSŁAW DROŃ FIRMA USŁUGOWA M.A.D SERVICE
jakie przetargi wygrała firma
MIROSŁAW DROŃ FIRMA USŁUGOWA M.A.D SERVICE
- F.U. M.A.D. SERVICE Mirosław Droń, ul. Chrobrego 4/56, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 40 970.00
- Oferta z najniższą ceną: 40 970.00 oferta z najwyższą ceną: 40 970.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- dostawa odczynników dla potrzeb MLD
- dostawa odczynników wraz z dzierżawą automatycznego analizatora do technik metodą Elisa oraz analizatora do analizy moczu dla potrzeb MLD
- Zakup samochodu DMC 3,5t
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3657W na odcinku od świetlicy w m. Smolanka w kierunku granicy powiatu
- Dostawa testów oraz zestawów diagnostycznych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi sprzątania i utrzymania czystości wewnątrz i na zewnątrz budynków w Delegaturach Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie
- 3-4 krotne letnie zamiatanie ulic miejskich
- Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie
- Kompleksowe utrzymanie czystości ulic, poboczy, przystanków, chodników i ciągów pieszo-rowerowych na terenie Gminy Białe Błota
- Usługa sprzątania i pielęgnacji terenów zielonych w obiektach Oddziału ZUS we Wrocławiu.
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.